Hotel Mediterra Art Charme

Kleine hotelsWeer vandaag30°20°
Hotel Mediterra Art Charme
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterra Art Charme voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Mediterra Art Charme in het Nederlands

goed

corine123
7-11-2011

Centraal gelegen in oude centrum Antalya. Slecht/ nauwelijks bereikbaar met de auto. Leuk hotel met klein zwembad en erg kleine kamers. Schoon en gastvrij.

2007

Het is een erg mooi hotel in leuke sfeer

Angela
21-10-2007

Het is een erg mooi hotel in leuke sfeer. Toen wij er waren was het erg rustig, omdat het nog niet zo heel bekend is, dus hadden we vaak het hele zwembad voor onszelf..héérlijk! Het personeel was erg aardig. Dit hotel is een aanrader voor als je op vakantie een lekker rustig hotelletje wilt, maar toch veel mogelijkheden omdat het op een goede locatie zit in het oude stadsgedeelte van Antalya en heel dicht bij het grote centrum van de stad.

Wij zijn dit jaar in dit hotel geweest

Wendy
14-7-2007

Wij zijn dit jaar in dit hotel geweest. We hebben echt heel erg genoten van deze vakantie. Het is heel lux gedecoreerd en de service is heel goed. De uitstraling is perfect en het personeel is vriendelijk.

Vakanties.nl

Wij zijn vorige week in Antalya in Mediterra Art Hotel geweest. Het is een heel nieuw boetiek hotel. De service was heel goed. Het is echt een hotel om lekker rustig op vakantie te gaan. Het hotel is in luxe ottomaanse stijl gedecoreerd en vlakbij vele gezellige winkeltjes.

Kortom een aanrader voor mensen die niet van drukte houden.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterra Art Charme in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterra Art Charme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.