Hotel Limak Lara de Luxe Resort

9.3Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 710p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Hotel Limak Lara Deluxe Resort

Limak Lara Deluxe Hotel Resort is een van de best beoordeelde hotels binnen Zoover. Waarom? Eigenlijk door de hoge score die het hotel op elk vlak binnenhaalt. Het hotel is in staat om jou een perfecte vakantiebestemming te bieden. Slechts een enkeling is minder tevreden. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld en heeft daardoor een ideale ligging. Door de vele voorzieningen is het hotel geschikt voor gezinnen met kinderen, stellen en vriendengroepen. Hieronder lees je alles over de faciliteiten van Limak Lara Deluxe.

Faciliteiten van het hotel

Ben je op vakantie niet weg te slaan bij het zwembad? Bij Limak Lara Deluxe Resort zit je hiervoor op de juiste plek. Het hotel heeft veel buitenzwembaden en een groot binnenzwembad alsmede een hammam en sauna. Voor de kinderen zijn er ook meerdere glijbanen en speeltuinen verspreidt over het terrein. Zowel voor jong als oud is er voldoende animatie. Om jullie kinderen hoef jij je niet druk te maken, zij maken graag gebruik van de vele zwembaden en glijbanen. Daarnaast is het voor de kinderen erg gezellig, omdat er ook veel gezinnen verblijven in het hotel. Samen met leeftijdsgenoten kunnen zij zich de hele dag vermaken, bijvoorbeeld bij de tienerclub.

Ook als je minder goed ter been bent zit je in Limak Lara De Luxe Resort goed. Het hotel is erg vriendelijk voor rollator- en rolstoelgebruikers. Het personeel is daarnaast ook erg vriendelijk en behulpzaam. Zij zullen je altijd een handje helpen als het nodig is. Het wordt als prettig ervaren dat er een Nederlands sprekend personeelslid is waar de gasten bij terecht kunnen.

De kamers bij Limak Lara Deluxe worden door reviewers positief beoordeeld. De hotelkamers zijn groot en worden iedere dag schoongemaakt. Zelfs de badjassen worden iedere dag vervangen. Als je behoefte hebt aan een echt luxe vakantie kun je een kamer krijgen met meerdere badkamers, balkons en zelfs een jacuzzi. Daarnaast is het internet de afgelopen jaren verbeterd en is de ontvangst van de Wi-Fi flink vooruit gegaan.

Bij het Limak Lara Hotel kun je in verschillende à la carte restaurants eten of bij de verschillende buffetten. Het eten in de restaurants valt veel gasten in positieve zin op. Het eten is top, goed verzorgd en voor elk wat wils. Elke dag is het aanbod verschillend met de perfecte kwaliteit. Verder is er onder andere een koffie- en theehuis, sportsbar en ook op het strand vind je een bar.

Ligging van het hotel in Lara, Antalya

Limak Lara Deluxe Resort ligt direct aan het strand van Lara, een district van Antalya. Naast luieren op een strandbedje zijn er ook verschillende watersporten te beoefenen. Zo kun je een jetski huren, een rondje op de bananenboot maken of gaan parasailen. Liever een activiteit met wat minder adrenaline? Boek dan een boottocht waarbij je langs grotten en watervallen vaart.

Vanaf het hotel zijn steden als Side en Antalya goed bereikbaar voor een dag. Pak het busje vanaf het hotel en deze brengt je naar de stad van je voorkeur. Op zaterdag is er in Antalya een lokale markt, maar bezoek ook zeker het oude centrum. Ook in de buurt van het hotel vind je meerdere winkels en een shoppingcentrum. Liefhebbers van natuur kunnen een excursie naar de Green Canyon boeken.

• Het hotel ligt direct aan het strand.
  • Antalya ligt op 25 kilometer afstand.
  • Het vliegveld van Antalya ligt op 14 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over Limak Lara Deluxe? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

2241 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort

1997

• 2019
    9Ronald Dinius30-10-2019

Zekers voor herhaling vatbaar

Super aardig personeel en zeer behulpzaam.Zeer schoon en het eten was gevarieerd en goed. Ook de ligging is zeer goed . Veel en mooie zwembaden en ook direct aan zee. Kortom een super mooie en relaxte vakantie gehad in Limak Lara. Zekers voor herhaling vatbaar

Lara Zug, Guest relations, 01-11-2019

Beste Ronald Dinius,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Guest relations

[email protected]

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Christian30-10-2019

Herhaling vatbaar

Prima hotel, vriendelijk personeel, netjes , schoon. En veel te doen voor jong en oud. Negatieve dingen gelezen van te voren maar ik heb daar zeer zeker een andere mening over.

Beste Christian,

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9F Slot28-10-2019

Uitstekend resort

In oktober genoten van een hele fijne week vakantie. Erg vriendelijk en hard werkend personeel die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Eten drinken voldoende aanwezig. Over het algemeen veel nederlanders en engelsen en wat russen aanwezig. We zaten in een 5 persoons kamer met een zwembad voor het terras wat ideaal was om even een snelle duik te nemen. Kamers zijn wel erg gehorig enkele malen 's nachts wakker geworden van ventilatoren die in en uitschakelen of gasten die s nachts met hun koffers door de gang rijden. Een setje oordoppen bieden uitkomst. Wellicht hadden we een kamer dicht bij een centraal ventilatiesysteem. Al met al mocht dat de pret niet drukken. Ligging lekker dicht bij het vliegveld zonder geluidsoverlast van vliegtuigen. Voldoende ligbedjes aanwezig dus geen gedoe met handdoeken leggen.

Beste Slot,

Wij zijn blij om te lezen dat u een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven hierover. Wij hopen u snel weer te zien in een van onze Limak hotels/resorts.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9jozef26-10-2019

ALLES VOLGENS AFSPRAAK

hotel is kort bij de luchthaven en de super nog na vele jaren

Beste Jozef,

Bedankt voor uw review. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Gereisd met partner in september 2019

• 9martina sciarratta26-10-2019

fantastisch

Eerst en vooral dank u, voor de mooie vakantie, hebben terug genoten.Zijn er 3 weken geweest en hebben ons geen seconde verveelt, de mooie shows, en de gezellige parys in en rond het zwembad hebben daarvoor gezorgd. Het eten was lekker en voldoene variatie bedankt Burak en Vijay.Ook de a la carte restaurant zijn top en zeker een aanrader. Superbediening van Esma en Gulten in het theehuisje al mogen we ook de andere niet vergeten voor hun service en gastvrijheid. OOk guest relations mogen we zeker niet vergeten, altijd klaar voor te helpen en zoeken naar een oplossing, bedankt Lianne voor je informatie.Kortom te veel om op te noemen, gans het hotel en staff is super gedienstig en vriendelijk. Tot Volgend jaar

Beste Martina,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen. Het was voor ons wederom een waar genoegen om uw feedback te lezen en we zijn blij te horen dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Hartelijk dank voor de warme woorden over het personeel. We proberen ons best te doen zodat onze gasten hun vakantie op de beste manier doorbrengen. We kijken ernaar uit u hier binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Met Vriendelijke groet,

• 9Kooij-Born20-10-2019

Wederom fantastisch

Wederom een fantastische vakantie gehad (10e x in Limak Hotel waarvan 6e x in Limak Lara) Net als voorgaande jaren een super verblijf, zeer vriendelijk en prettig personeel. Fantastisch eten, zeer smaakvol en afwisselend. Mooie en schone kamer, zeer comfortabel. Iets minder dit keer het animatie team, andere jaren was dit veel beter. Maar wij komen zeker terug.

Liane de Greef, Guest relations, 23-10-2019

Beste familie Kooij-Born,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij dat onze stamgasten het weer prima naar hen zin hebben gehad in hen verblijf bij ons. Wij kijken er dan ook weer naar uit om u terug te zien in een van onze Limak hotels/resorts.

• 8T Evers16-10-2019

Goed, maar ...

Limak Lara is een prachtig hotel in Lara Beach. Goede all Inclusive, Vriendelijk personeel, fantastische zwembaden, mooie kamers, goed eten, weinig Oostblokkers, gezellige avonden. 's Ochtends handdoekje leggen ... Mannen mogen in Blote Body lunchen ... Brrr, Airco matig, druk ..!

Liane de Greef, Guest relations, 18-10-2019

Beste T Evers,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn blij dat uw vakantie over het algemeen goed bevallen is. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

• 4Mevr. Langenhuijsen16-10-2019

Wat een teleurstelling

Geen gehoor!! Wat kan je vakantie toch verpest worden als er geen gehoor wordt gegeven aan jou vraag. Al 3 nachten op rij drijf nat worden van het zweet is echt niet leuk! Mijn baby wordt er huilend wakker van. Nou zou je denken meld het even bij de receptie en dan wordt het opgelost, vooral omdat je ook zo'n grote reissom hebt betaald en je mag verwachten dat de airco het gewoon doet. Helaas sta ik meerdere malen per dag bij de receptie met deze klacht. Ons kleintje slaapt nog meerdere malen per dag en dan moet de airco het gewoon doen! Telkens wordt hier maar even gehoor aan gegeven en dan wordt airco weer stil gezet. Dit is echt om te huilen!!

Liane de Greef, Guest relations, 23-10-2019

Beste Mevr. Langenhuijsen,

Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg jammer dat ons airco-systeem een stempel op uw vakantie heeft gedrukt. Wij hebben inderdaad, zoals bij alle reisorganisaties en boekingswebsites bekend is, een centraal gereguleerde airco systeem dat op seizoen wordt ingesteld. De manager van bovenaf, heeft de werktijden van de airco nog voor u aangepast ondanks dat niet voor enkel 1 kamer kan, maar dat dan direct voor het hele hotel moet. Wij hebben ook veel gasten uit het oosten waar het een stuk warmer is en deze mensen vragen juist voor verwarming. Wij doen altijd ons best om al onze gasten tevreden te stellen, maar helaas is dat deze keer bij u niet gelukt. Wij adviseren alle gasten ook altijd goed het contract/kataloge door te lezen voordat u uw vakantie boekt. Wij zijn blij dat u verder wel nog heeft genoten van ons verblijf en wij verzoeken u ook om contact met ons op te nemen voor uw volgend verblijf zodat wij u persoonlijk kunnen assisteren bij al uw (hulp)vragen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Elle13-10-2019

Heerlijke vakantie

We zijn hier voor de 9e keer geweest en het was wederom HEERLIJK! Bij aankomst een probleem met de kamer maar de volgende dag direct opgelost. Eten was lekker, vooral buiten bij de Thais , Indisch , Chinese ? Kok. Er zijn wel wat (positieve) aanpassingen geweest in het restaurant . Broodbeleg, kaas en de mooie taarten kun je niet meer zelf pakken en snijden maar ligt in een koeling en daar kun je er om vragen. Er wordt zo dus minder verbrast en niet iedereen kan er zomaar met de handen aan zitten. Ondanks de drukte waren er voldoende strandbedjes. Al moest je als je wat later komt soms wel zoeken. Maar wij hebben genoten van een relax vakantie. Dankjewel Liane voor je gastvrijheid. Je bent een TOPPER!!!

Liane de Greef, Guest relations, 18-10-2019

Lieve Elle,

Wij willen jullie graag bedanken voor jullie review en de lieve woorden! Wij zijn blij dat het weer goed bevallen is en wij hopen jullie de volgende keer weer te zien!

• 7L van Ratingen08-10-2019

Twijffelachtig

Voor de 2 de x naar de limak Lara en voor de 2 de x overboekt voor 1 nacht. Eerste nacht met partner en vrienden wederom in pent house overnacht......niet fijn als vrienden door jouw slaapkamer naar badkamer en toilet moeten en na een nacht moet iedereen weer verhuizen naar andere kamer.....dus eerste 2 dagen van ons verblijf bezig geweest met inpakken en uitpakken😬😬Animatie was stuk minder als 2 jaar geleden. In de A la carte restaurants krijg je 5 gangen geserveerd binnen een uur dus veel te snel.

Liane de Greef, Guest relations, 11-10-2019

Beste L van Ratingen,

Hartelijk dank voor uw review. Helaas staan wij als gast en hotelier soms wel eens voor een situatie zoals een overboeking. Hier moeten wij dan een oplossing op vinden en iedere gast een slaapplek bieden. Vaak zijn er vrienden of families die samen op vakantie gaan en het geen probleem vinden om 1 of 2 nachten in een grote suite te verblijven met een tussendeur. Wanneer u dit wordt aangeboden, mag u dit natuurlijk weigeren. U kunt ook een email sturen na het boeken van uw volgende vakantie zodat wij een notitie maken dat u deze vraag niet gesteld wilt worden. De cultuurverschillen tussen Turkije en Nederland kunt u ook in de restaurants terug vinden. Wanneer u aangeeft het anders te willen, zoals wat meer tijd tussen de gerechten, dan zullen wij dit met ons plezier voor u doen. Wij zijn blij dat u verder een goede vakantie heeft gehad en wij kijken er naar uit u in de nabije toekomst wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

Hotel Limak Lara de Luxe Resort info

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen