Hotel Limak Lara de Luxe Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Limak Lara de Luxe Resort
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Jullie zijn overwegend positief over Limak Lara De Luxe Hotel Resort. Reviewer Shave: ‘Geweldig hotel met super personeel, alles is top in orde.’ Slechts een enkeling is minder tevreden. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld waardoor het een ideale ligging heeft. Door de vele voorzieningen is het hotel geschikt voor gezinnen met kinderen, stellen en vriendengroepen. Hieronder lees je alles over de faciliteiten.

Ben je op vakantie niet weg te slaan bij het zwembad? Bij Limak Lara De Luxe Resort zit je hiervoor op de juiste plek. Osman vertelt: ‘Hotel heeft veel buitenzwembaden en een groot binnenzwembad alsmede een hammam en sauna.’ Voor de kinderen zijn er ook meerdere glijbanen en speeltuinen verspreid over het terrein. Zowel voor jong als oud is er voldoende animatie. Familie Bout: ‘Onze zoon van 10 woont zowat in de zwembaden en maakt gretig gebruik van de glijbanen. Onze dochter van 16 vindt er genoeg andere tieners om zich de hele dag mee te vermaken, mede dankzij de tienerclub.’

Ook als je minder goed ter been bent zit je in Limak Lara De Luxe Resort goed. Jan zegt: ‘Het hotel is erg vriendelijk voor rollator en rolstoelgebruikers.’ Het personeel is volgens jullie vriendelijk en erg behulpzaam. Het wordt als prettig ervaren dat er een Nederlands sprekend personeelslid is waar de gasten bij terecht kunnen.

De kamers bij Limak Lara De Luxe Resort worden door reviewers positief beoordeeld. Zo schrijft Maurice: ‘De hotelkamers zijn groot en worden iedere dag schoongemaakt. Zelfs de badjassen worden iedere dag vervangen.’ Als je behoefte hebt aan een echt luxe vakantie kun je een kamer krijgen met meerdere badkamers, balkons en zelfs een jacuzzi. Verbeterpunt is het internet, de ontvangst is volgens jullie niet overal even goed.

Bij Limak Lara De Luxe Hotel Resort kun je in verschillende à la carte restaurants eten of bij de verschillende buffetten. Bij Martin viel het eten goed in de smaak: ‘Eten top, goed verzorgd restaurant, voor elk wat wils. Elke dag verschillend met de perfecte kwaliteit.’ Verder is er onder andere een koffie- en theehuis, sportsbar en ook op het strand vind je een bar.

Ligging

Limak Lara De Luxe Resort ligt direct aan het strand. Naast luieren op een strandbedje zijn er ook verschillende watersporten te beoefenen. Zo kun je een jetski huren, een rondje op de bananenboot maken of gaan parasailen. Liever een activiteit met wat minder adrenaline? Boek dan een boottocht waarbij je langs grotten en watervallen vaart.

Vanaf het hotel zijn steden als Side en Antalya goed bereikbaar voor een dag. Pak het busje vanaf het hotel en deze brengt je naar de stad van je voorkeur. Op zaterdag is er in Antalya een lokale markt, maar bezoek ook zeker het oude centrum. Ook in de buurt van het hotel vind je meerdere winkels en een shoppingcentrum. Liefhebbers van natuur kunnen een excursie naar de Green Canyon boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

2120 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort in het Nederlands

1958

Zeker voor herhaling vatbaar!

Petra
26-7-2019

Een groot hotel en heel gastvriendelijk waarbij duidelijk naar voren komt dat je als gast persoonlijk behandeld wordt. Hele leuke entertainment voor zowel kinderen als volwassenen waarbij ook veel wordt gecombineerd. Ze hebben spelletjes, poolparties, schuimparties wat je allemaal samen met je kinderen kan doen. Ze hebben professionele shows in de avond. De kinderen vonden de glijbanen fantastisch. We willen ook graag een complimentje maken voor de koks. We hebben alle 4 heerlijk gegeten. Een minpuntje is dat de animatie geen nederlands spreekt terwijl er zoveel nederlandse gasten zijn.

Liane de Greef, Guest relations, Sat Jul 27 2019 10:11:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Petra,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat u het zo goed naar uw zin heeft gehad met uw familie. Wij zijn nog altijd opzoek naar nederlands personeel voor de kidsclub. Mocht u iemand kennen, zouden wij het heel erg op prijs stellen wanneer u hem of haar naar ons doorverwijst. Wij hopen u in de toekomst nog eens te zien in een van onze Limak hotels/resorts met hopelijk een nederlands sprekende animateur!

Geweldig

Familie verhagen
25-7-2019

Limak lara is een super hotel. Wij zijn hier voor onze huwelijksreis en zijn zo blij dat we voor dit hotel gekozen hebben. We zijn hier nu 3 dagen en der zijn weinig hotels die tegen zoveel service opkunnen. Voor ons een belangrijk punt is t handdoekje leggen. Daar heb je hier totaal geen last van. Overal waar je wil is altijd plek zat. En als er geen plek is maken ze wel plek. Dit is de eerste keer dat we hier zijn maar gaan hier nog heel vaak terugkomen.

Liane de Greef, Guest relations, Fri Jul 26 2019 10:30:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste familie Verhagen,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en wij wensen jullie vele gezonde gelukkige jaren toe samen! Verder willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen kunnen voldoen. Als u vragen of een verzoek heeft, kunt u ons bereiken op 5555/5556 of loop even bij ons (guest relations) binnen. Nog een hele fijne vakantie toegewenst!

Geweldig

Janssen
25-7-2019

Echt een super resort. Zijn hier nu voor de 4e keer geweest en een geweldige vakantie gehad. Een echte aanrader zijn de sultanhuisjes die je kan boeken. Vorig jaar 1 keer naar limak Arcadia geweest maar dat kan echt niet tippen aan limak Lara. Ook toen we bijna onze terug vlucht gemist hadden hebben ze ons super geholpen.

Liane de Greef, Guest relations, Fri Jul 26 2019 10:25:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Janssen,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij dat wij u wederom goed van dienst hebben kunnen zijn en dat u uw vlucht niet gemist heeft! Wij kijken er naar uit om u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Voor herhaling vatbaar!!

Fam Coppoolse
23-7-2019

Mooi schoon hotel! Goed variërend eten ( thaise kok kan goed eten bereiden ) veel animatie te doen voor de kleinere kids, leuke groep meiden! Wc's bij zwembad werden heel wat keren schoon gemaakt op een dag!! Bediening op rolschaatsen bij zwembad. Pluspunt vond ik ook echt waard dat ze coca cola hebben en cola zero! Slp kamers zijn ook schoon en ruim. Geen overlast gehad van muziek.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Liane de Greef, Guest relations, 25-7-2019

Beste familie Coppoolse,

Wij zijn blij om te lezen dat u een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven hierover. Wij hopen u snel weer te zien in een van onze Limak hotels/resorts.

Super!

Bakke
23-7-2019

Wij zijn nu nog in Limak Lara en we zijn super tevreden. Alles wordt netjes geregeld en je wordt snel geholpen. Aan service ontbreekt er niets. Er is genoeg te eten en genoeg variatie. De kamers zijn netjes schoon en de minibar wordt iedere dag aangevuld. Het zwembad is ook prima schoon. Het is hier goed vertoeven. We hebben geen op- of aanmerkingen.

Liane de Greef, Guest relations, Wed Jul 24 2019 05:36:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Bakke,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij dat wij tot nu toe aan al uw verwachtingen kunnen voldoen. Als u vragen of een verzoek heeft, kunt u ons bereiken op 5555/5556 of loop even bij ons (guest relations) binnen. Nog een hele fijne vakantie toegewenst!

fantastisch

frans en janna bronckhorst
23-7-2019

zeer mooi en super goed hotel eten en drinken goed verzorgd luxe kamer met regendouche, elke dag wordt de koelkast bijgevuld. gereserveerde bedjes voor 8 uur s' morgens, waar niemand op ligt , wordt een foldertje neergelegd, dat dit niet de bedoeling is. dogan op z'n skeelers doet uitermate goed zijn best om je van een drankje te voorzien. Mustafa de barkeeper van de oasisbar is zeer vriendelijk. al met al een zeer mooi hotel . we komen zeker nog een keer terug.

Liane de Greef, Guest relations, 24-7-2019

Beste Frans en Janna Bronckhorst,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Genieten aan zee

Irene Evers
22-7-2019

De service is super in alles. Iedereen is vriendelijk aan het zwembad, restaurants en bars. Ook nette kamers met laminaat (wat voor ons belangrijk is). Het is overal schoon en het eten is goed. Je hebt altijd plek om te zitten of liggen, waar je ook bent. Meteen aan zee is ook een voordeel. Het is zeer aan te raden voor gezinnen.

Liane de Greef, Guest relations, Tue Jul 23 2019 09:22:49 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Irene Evers,

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij dat u een goede vakantie heeft gehad en wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Ons favoriete hotel!

Lambrechts en Vanloffelt
22-7-2019

We zijn hier nu voor de 6e keer. We zijn 2 keer ergens anders geweest, maar komen toch altijd weer terug. Het is gewoon een proper hotel met heel vriendelijk personeel. We verblijven in een familie kamer waar altijd alles in orde is. Bij alles wordt je goed geholpen. Het eten is ook heel lekker. Het animatie team en de avonden zijn super. Er is altijd wel wat te doen. We hebben voor 2 weken een Sultan for a day gehuurd en dat heeft toch echt wel een meerwaarde!

Liane de Greef, Guest relations, 23-7-2019

Beste Lambrechts en Vanloffelt,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij dat wij wederom aan al uw verwachtingen kunnen voldoen. Als u vragen of een verzoek heeft, kunt u ons bereiken op 5555/5556 of loop even bij ons (guest relations) binnen. Nog een hele fijne vakantie toegewenst!

Liane de Greef Guest relations [email protected]

Fantastisch hotel voor elk wat wils

Sas
21-7-2019

Geweldig hotel met service hoog in het vaandel. Eten en drinken in overvloed en geen beperkingen bij het alcoholische gedeelte. We hebben al vele hotels gehad maar het eten hier was bijzonder smaakvol en warm. Ook wat het hotel organiseerd voor alle leeftijden geweldig, ook de shows die in de avond gegeven werden waren ingehuurd en daardoor echt goed van opzet. En na de show was er op het park nog steeds van alles te doen, van beachparty's,poolparty,s en pierparty's met dj en geweldige aankleding voor de tieners tot opblaasbare springkussens en themaavonden zoals bijv dinosaurussen voor de jongere kinderen echt geweldig. Dikke complimenten voor het management en het team wat er voor zorgt dat een bezoek aan limak lara onvergetelijk wordt.

Liane de Greef, Guest relations, 22-7-2019

Beste Sas,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij zijn blij dat wij aan al jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in Limak hotels.

Gezellig en geweldig

van der Linden
20-7-2019

Het is kindvriendelijk hier met goede rustige zwembaden. 'S morgens heb je geen handoekkenrace. Er liggen zelfs blaadjes op de kamers waarop staat dat je geen handoeken hoeft te leggen. Het eten is elke dag afwisselend en goed. De kamers zijn schoon en de service is ook goed.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Liane de Greef, Guest relations, 22-7-2019

Beste van der Linden,

Bedankt voor uw review. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Lara de Luxe Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Lara de Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.