Hotel Limak Lara de Luxe Resort

9.3Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 710p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Hotel Limak Lara Deluxe Resort

Limak Lara Deluxe Hotel Resort is een van de best beoordeelde hotels binnen Zoover. Waarom? Eigenlijk door de hoge score die het hotel op elk vlak binnenhaalt. Het hotel is in staat om jou een perfecte vakantiebestemming te bieden. Slechts een enkeling is minder tevreden. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld en heeft daardoor een ideale ligging. Door de vele voorzieningen is het hotel geschikt voor gezinnen met kinderen, stellen en vriendengroepen. Hieronder lees je alles over de faciliteiten van Limak Lara Deluxe.

Faciliteiten van het hotel

Ben je op vakantie niet weg te slaan bij het zwembad? Bij Limak Lara Deluxe Resort zit je hiervoor op de juiste plek. Het hotel heeft veel buitenzwembaden en een groot binnenzwembad alsmede een hammam en sauna. Voor de kinderen zijn er ook meerdere glijbanen en speeltuinen verspreidt over het terrein. Zowel voor jong als oud is er voldoende animatie. Om jullie kinderen hoef jij je niet druk te maken, zij maken graag gebruik van de vele zwembaden en glijbanen. Daarnaast is het voor de kinderen erg gezellig, omdat er ook veel gezinnen verblijven in het hotel. Samen met leeftijdsgenoten kunnen zij zich de hele dag vermaken, bijvoorbeeld bij de tienerclub.

Ook als je minder goed ter been bent zit je in Limak Lara De Luxe Resort goed. Het hotel is erg vriendelijk voor rollator- en rolstoelgebruikers. Het personeel is daarnaast ook erg vriendelijk en behulpzaam. Zij zullen je altijd een handje helpen als het nodig is. Het wordt als prettig ervaren dat er een Nederlands sprekend personeelslid is waar de gasten bij terecht kunnen.

De kamers bij Limak Lara Deluxe worden door reviewers positief beoordeeld. De hotelkamers zijn groot en worden iedere dag schoongemaakt. Zelfs de badjassen worden iedere dag vervangen. Als je behoefte hebt aan een echt luxe vakantie kun je een kamer krijgen met meerdere badkamers, balkons en zelfs een jacuzzi. Daarnaast is het internet de afgelopen jaren verbeterd en is de ontvangst van de Wi-Fi flink vooruit gegaan.

Bij het Limak Lara Hotel kun je in verschillende à la carte restaurants eten of bij de verschillende buffetten. Het eten in de restaurants valt veel gasten in positieve zin op. Het eten is top, goed verzorgd en voor elk wat wils. Elke dag is het aanbod verschillend met de perfecte kwaliteit. Verder is er onder andere een koffie- en theehuis, sportsbar en ook op het strand vind je een bar.

Ligging van het hotel in Lara, Antalya

Limak Lara Deluxe Resort ligt direct aan het strand van Lara, een district van Antalya. Naast luieren op een strandbedje zijn er ook verschillende watersporten te beoefenen. Zo kun je een jetski huren, een rondje op de bananenboot maken of gaan parasailen. Liever een activiteit met wat minder adrenaline? Boek dan een boottocht waarbij je langs grotten en watervallen vaart.

Vanaf het hotel zijn steden als Side en Antalya goed bereikbaar voor een dag. Pak het busje vanaf het hotel en deze brengt je naar de stad van je voorkeur. Op zaterdag is er in Antalya een lokale markt, maar bezoek ook zeker het oude centrum. Ook in de buurt van het hotel vind je meerdere winkels en een shoppingcentrum. Liefhebbers van natuur kunnen een excursie naar de Green Canyon boeken.

• Het hotel ligt direct aan het strand.
  • Antalya ligt op 25 kilometer afstand.
  • Het vliegveld van Antalya ligt op 14 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over Limak Lara Deluxe? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

2241 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort

1997

• 2019
    9Johan19-12-2019

Heerlijk

Mooi hotel met strandbar. Ook open in de winter! Leuk animatieteam. Lekker eten. Goede kamers

Lara Zug, Guest relations, 24-12-2019

Beste Johan,

• 9Elly Klein19-12-2019

Fantastisch!!

Geweldig mooi resort, top entertainmentteam, heerlijk eten en aardig personeel. Zeker een aanrader!!

Lara Zug, Guest relations, 24-12-2019

Beste Elly Klein,

• 9Pin Rang11-12-2019

Zeer goed hotel. Zeker aan te raden.

Prettig en mooi hotel. Ik kan iedereen aanraden de schoenenwinkel in her hotel op -2 naast de Oase bar te ontwijken. Wij hadden bijna slaande ruzie met de zeer agressieve verkoper. Ik wilde niet kopen na het passen en hij werd zeer grif en beledigend. Jammer voor het hotel want voor de rest is alles prima.

Lara Zug, Guest relations, 12-12-2019

Beste Pin Rang,

• 9Santo Boma11-12-2019

Fantastisch hotel !

Prima hotel. Goed eten. Schoenenwinkel in het hotel ( naast oases bar) absoluut vermijden. Verkoper of eigenaar is heel onbeleefd en wordt agressief als je niet koopt na het passen. Voor de rest is alles zeer goed.

Lara Zug, Guest relations, 12-12-2019

Beste Boma,

heel erg bedankt voor je review en voor het kiezen van een hotel. We zijn blij om te horen dat je een plezierige vakantie hebt gehad en zullen de informatie over de schoenenwinkel overhandigen aan de directie die zal kunnen beslissen of hij de kamer volgend jaar weer kan huren.

Vriendelijke groeten, Lara Zug Guest Relations [email protected]

• 10Martin en Rina01-12-2019

Fantastisch hotel, alleen maar genieten!!!

Afgelopen November voor 3e keer in Limak Lara geweest, en dat is zéker niet de laatste keer! Bij aankomst kregen wij gelijk de gevraagde kamer, zwembad/zeezicht, met mooi groot balkon! Hebben wéér een fantastische vakantie gehad, en ook nog prachtig weer in november, dus alles zat mee. Iedereen staat hier altijd voor je klaar, er zijn héél veel terugkomende gasten ieder jaar, dus steeds een blik van herkenning, en een leuk praatje met elkaar. Ook dit jaar wéér een prachtige repeat avond gehad voor alle vaste gasten van het hotel, dat is toch wel heel erg leuk dat Limak Lara dat ieder jaar weer doet, nogmaals dank hiervoor. Onze volgende vakantie is al weer geboekt naar Limak Lara, want waarom zou je verder zoeken als je weet dat het hier héél erg goed is!!! Alle medewerkers nogmaals héél hartelijk dank voor al jullie inzet voor de gasten, en tot volgend jaar maar weer, kijken er al wéér naar uit!!!!

Lara Zug, Guest relations, 02-12-2019

Beste Martin en Rina,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

• 9Wetzelaer30-11-2019

Genieten

Wil je verwend worden in een ruim opgezet hotel ...dan is dit the place to be. Vriendelijk personeel die moeite doen je wensen te vervullen , keuze uit uitgebreid buffet (deze keer nog meer moeite gedaan bij de opmaak ....oog eet ook mee😉 )een warm binnenbad en verzorgde sauna. Annimatieteam probeert je op een niet opdringerige manier te laten meedoen. Veel ruimte waardoor je overal een plekje vindt om je eigen vermaak te vinden . Wij hebben dus duidelijk genoten .... voor herhaling (10x) vatbaar

Lara Zug, Guest relations, 02-12-2019

Beste Wetzelaer,

• 9Leo25-11-2019

Tophotel

Fantastisch hotel, waar wij al jaren komen tot volle tevredenheid. Heerlijk eten binnen en buiten. Mooie a la carte restaurant en genoeg animatie. Dit hotel onderscheidt zich echt met de mooie show ‘s avonds. Het was jammer, dat toen het frisser werd,de shows niet binnen te zien waren.

Beste Leo,

• 9Bianca Ijzerman19-11-2019

Geweldig genieten, zou zo weer gaan.

Van 9 t/m 16 november in limak Lara genoten met zn vijven, voor iedereen is er wat te doen, gezellige animatie. Gezellige avonden, heerlijk eten, wij kregen twee fam kamers die we niet geboekt hadden, er werd goed met ons mee gedacht, wat een heerlijke ruime schone kamers. Limak Lara is zeker aanbrengen bevelen, Ideaal zo dicht bij de luchthaven, en je loopt het hotel uit en je bent bij de winkeltjes, dus geweldig genieten daar, zou zo weer gaan 👌😎

Beste Ijzerman,

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

• 10Gerrit Klock16-11-2019

fantastisch

We zijn in herfst vakantie in dit fantastische hotel geweest met de kinderen en klein kinderen,en ik kan het in 1 woord samenvatten een geweldig hotel ook het eten .

Beste Klock,

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Diane05-11-2019

Geweldig!

We hebben erg genoten in het ressort, enige probleem bij aankomst was met de kamer dit werd heel gauw opgelost. Het personeel is vriendelijk en doen hard hun best zodat jij een leuke tijd hebt, het hotel heeft goede ligging dichtbij het strand, vele zwembaden en glijbanen en leuke animatie voor de kinderen. Veel keus en lekker eten, laten we het niet hebben over de lekkere toetjes de kilo's vliegen eraan als je ernaar kijkt... maar dat geeft niet het is nou eenmaal vakantie. Wij komen zeker een keer terug!

Lara Zug, Guest relations, 15-11-2019

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen