Hotel Limak Lara de Luxe Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Limak Lara de Luxe Resort
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Jullie zijn overwegend positief over Limak Lara De Luxe Hotel Resort. Reviewer Shave: ‘Geweldig hotel met super personeel, alles is top in orde.’ Slechts een enkeling is minder tevreden. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld waardoor het een ideale ligging heeft. Door de vele voorzieningen is het hotel geschikt voor gezinnen met kinderen, stellen en vriendengroepen. Hieronder lees je alles over de faciliteiten.

Ben je op vakantie niet weg te slaan bij het zwembad? Bij Limak Lara De Luxe Resort zit je hiervoor op de juiste plek. Osman vertelt: ‘Hotel heeft veel buitenzwembaden en een groot binnenzwembad alsmede een hammam en sauna.’ Voor de kinderen zijn er ook meerdere glijbanen en speeltuinen verspreid over het terrein. Zowel voor jong als oud is er voldoende animatie. Familie Bout: ‘Onze zoon van 10 woont zowat in de zwembaden en maakt gretig gebruik van de glijbanen. Onze dochter van 16 vindt er genoeg andere tieners om zich de hele dag mee te vermaken, mede dankzij de tienerclub.’

Ook als je minder goed ter been bent zit je in Limak Lara De Luxe Resort goed. Jan zegt: ‘Het hotel is erg vriendelijk voor rollator en rolstoelgebruikers.’ Het personeel is volgens jullie vriendelijk en erg behulpzaam. Het wordt als prettig ervaren dat er een Nederlands sprekend personeelslid is waar de gasten bij terecht kunnen.

De kamers bij Limak Lara De Luxe Resort worden door reviewers positief beoordeeld. Zo schrijft Maurice: ‘De hotelkamers zijn groot en worden iedere dag schoongemaakt. Zelfs de badjassen worden iedere dag vervangen.’ Als je behoefte hebt aan een echt luxe vakantie kun je een kamer krijgen met meerdere badkamers, balkons en zelfs een jacuzzi. Verbeterpunt is het internet, de ontvangst is volgens jullie niet overal even goed.

Bij Limak Lara De Luxe Hotel Resort kun je in verschillende à la carte restaurants eten of bij de verschillende buffetten. Bij Martin viel het eten goed in de smaak: ‘Eten top, goed verzorgd restaurant, voor elk wat wils. Elke dag verschillend met de perfecte kwaliteit.’ Verder is er onder andere een koffie- en theehuis, sportsbar en ook op het strand vind je een bar.

Ligging

Limak Lara De Luxe Resort ligt direct aan het strand. Naast luieren op een strandbedje zijn er ook verschillende watersporten te beoefenen. Zo kun je een jetski huren, een rondje op de bananenboot maken of gaan parasailen. Liever een activiteit met wat minder adrenaline? Boek dan een boottocht waarbij je langs grotten en watervallen vaart.

Vanaf het hotel zijn steden als Side en Antalya goed bereikbaar voor een dag. Pak het busje vanaf het hotel en deze brengt je naar de stad van je voorkeur. Op zaterdag is er in Antalya een lokale markt, maar bezoek ook zeker het oude centrum. Ook in de buurt van het hotel vind je meerdere winkels en een shoppingcentrum. Liefhebbers van natuur kunnen een excursie naar de Green Canyon boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

2120 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort in het Nederlands

1958

Geweldig!

Familie Martens
10-8-2019

We hebben wederom een geweldige vakantie gehad bij Limak Lara. Alles is netjes, ziet er geweldig uit en vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Liane de Greef, Guest relations, 12-8-2019

Beste familie Martens,

Bedankt voor uw review. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts!

Met vriendelijke groet, Liane de Greef Guest relations [email protected]

Geweldig resort, animatieteam vervangen graag....

A Schilder
8-8-2019

Prima resort met aardig hard werkend personeel. Animatieteam vonden wij persoonlijk gewoon slecht, daar zal per persoon verschillen. Maar de weinige en/of slechte organisatie van bepaalde evenementen werden met name leuk gemaakt voor de video om deze via de social media te delen vermoed ik. Ik kan het niet bewijzen, maar wanneer er 3 van de 4 van het gezin met hevige buikkrampen en diarree op de kamer blijven de laatste 3 dagen van ons verblijf lijkt me dat er echt iets aan de hand is met het eten. Ook het asociale gedrag van toeristen vonden wij erg vervelen, maar dat zal bij ieder all inclusive resort zo zijn. Als Nederlander jammer om te zien dat wij Nederlanders deze stap ook lijken te maken..... Resort gewoon TOP!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Liane de Greef, Guest relations, 12-8-2019

Beste A Schilder,

Hartelijk dank voor uw review. Jammer dat de animatie van ons niet in uw smaak is gevallen. Wat vervelend dat een aantal van jullie met buikkrampen hebben rongelopen. Wij hebben verder geen meldingen van de docter gehad omtrent deze klachten. Wanneer er iets met het eten zou zijn, zouden er veel meer gasten last van moeten hebben. Ook worden er samples van ieder gerecht genomen en naar het laberatorium gestuurd. Hierdoor vermoedt onze docter toch dat het met een virusje temaken heeft gehad. Wij hopen dat het intussen een stuk beter met u gaat! Wanneer u last ondervind van de gasten, kunt u direct met de guest relations contact opnemen. Wij zullen dan bemiddelen. Wij zijn blij dat u verder tevreden bent geweest over het resort en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Fantastische hotel met 2 kleine kinderen en 1 baby

Berna Karakus
8-8-2019

Op advies van familie en vrienden hebben wij gekozen voor hotel Limak Lara. Moet achteraf zeggen dat ik geen seconde spijt heb gehad. Bij binnenkomst zo goed ontvangen, meteen maaltijden aangeboden gekregen omdat het al 23uur in de avond was. Elke dag werd er persoonlijk gevraagd of we tevreden waren. Ben naar meerdere hotels geweest maar zoals deze heb ik tot nu toe niet gezien. Alle personeel is zo vriendelijk en behulpzaam. We hebben met ons gezin erg genoten en hopen volgende jaar weer terug te komen. Moet zeggen dat Ramazan van de pavililoen en Mahmoet van de restaurant ons zo goed hebben bediend. Petje af. Ga zo door zou ik zeggen’

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Liane de Greef, Guest relations, 9-8-2019

Beste Berna Karakus,

Wij zijn blij om te lezen dat u een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven hierover. Wij willen u ook bedanken voor de lieve woorden omtrent ons personeel. Wij hopen u snel weer te zien in een van onze Limak hotels/resorts.

Corendon

Leuk gezellig resort met voor jong en oud wat te d

Wilco Pijnenburg
6-8-2019

Er is op elk moment van de dag wat te doen, Park en de kamers zijn netjes en goed verzorgd. Wij waren er met 1 kind van 7 jaar die hier erg genoten heeft van het animatie team. Personeel erg vriendelijk, de skeelers rijden alleen niet overal even snel, zoals we vermeld wordt, soms een uur moeten wachten op een drankje of niets meer gekregen. Handdoeken leggen is helaas WEL nodig wil je een leuk plaatsje bij het zwembad hebben. Er worden al vroeg handdoeken gelegd waar helaas niet zo heel veel aan gedaan wordt. Op de rest van het park is overal ruimte genoeg om wat te eten en/of te drinken. Hierin is de keuze meer als voldoende en het eten is goed. Animatie is er ruim voldoenden met elke avond een geweldige show. Minpuntje is dat er met zoveel Nederlanders op het park, bij (vooral de kinderen) animatie niet een enkele Nederlands sprekende persoon is. Limak is voor ons het overwegen waard om volgende keer nog eens terug te gaan.

Liane de Greef, Guest relations, Wed Aug 07 2019 19:11:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Wilco Pijnenburg,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij hebben voor alle gasten een ligbed op ons resort. Ook gaan wij om 8 uur alle gereserveerde bedjes af waar geen mensen bij zijn en leggen wij een brief neer waarop staat dat wij de handoeken weg zullen halen als de gasten voor 10/11 uur niet komen. Wanneer u echter problemen ondervindt tijdens uw verblijf bij het zoeken naar een ligbed, helpen wij u graag terplekken. U kunt dan direct met de poolboys of met de guest relation contact opnemen. Wij zijn nog altijd opzoek naar nederlands sprekend personeel voor de kidsclub. Als u nog iemand kent, horen wij dat heel graag! Wij zijn blij dat u het verder goed naar uw zin heeft gehad bij ons tijdens uw verblijf en wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Super resort!!

Hannie
4-8-2019

Geweldig resort zeker voor herhaling vatbaar lekker eten mooie kamer en geweldig personeel allemaal zo vriendelijk en wat een geweldig animatieteam een 10+ voor iedereen die hier werkt en niet te vergeten een geweldig guestrelation vooral liane Wij hebben hier 10 dagen van mogen genieten en zeker een keertje terug naar wat de kinderen zeggen een feest-resort Geweldig!!!!

Liane de Greef, Guest relations, 8-8-2019

Beste Hannie,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Ik wil u ook heel graag bedanken voor de lieve woorden! Wij kijken er naar uit om u in de nabije toekomst weer eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Liane de Greef Guest relations [email protected]

Fantastisch hotel met geweldige service!

Anton
3-8-2019

In juli 2019 waren we voor de 4de keer in Limak Lara. De ligging van het hotel is ideaal met grote mooie kamers, deze hebben wel onderhoud nodig. Schoonmaak is dik in orde. Buiten is er al een hoop verbeterd, zoals vernieuwde glijbanen en de toiletten. De zwembaden en het strand zijn geweldig. De animatie en shows zijn dik in orde. Ook is het personeel heel vriendelijk en ze werken heel hard voor jouw als gast. Er is de hele dag wel iets te doen in het hotel. Het buffetrestaurant is vernieuwd wat het nog overzichtelijker maakt. Het eten (revan/laila/zen) en ijs zijn heerlijk, zoveel lekkers en vers bereidt. Helaas kreeg onze dochter (7 jr) op de 5e dag van de vakantie waterpokken, dit betekende 5 dagen (v.d. 11) op de kamer doorbrengen. De hulp van Guest Relations (Liane) was super. Ze heeft erg veel voor ons gedaan, zodat we toch plezierig terugkijken op de vakantie. Een warme douche voor Liane is op zijn plaats. We komen zeker terug!

Liane de Greef, Guest relations, 8-8-2019

Beste Anton,

Hartelijk dank voor jullie review. Wat een lieve woorden! Ik word er een beetje verlegen van. Ik ben blij om te horen dat ik jullie goed heb kunnen helpen en dat jullie alsnog een goede vakantie hebben gehad. Jullie dochter is een prachtige meid en heeft het ook heel goed gedaan! Wij kijken er naar uit om jullie wederom te mogen verwelkomen hier in Limak Lara de Luxe!

fantastisch

Familie De Bouvere - Vanoverbeke
30-7-2019

Een pracht ven een hotel met alles erop en eraan. Lekker eten en zeer verzorgde kamers.

Liane de Greef, Guest relations, Wed Jul 31 2019 12:50:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste familie de Bouvere,

Bedankt voor uw review. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Geweldig!!!!!

Mulders
30-7-2019

Super leuke vakantie gehad in Limak Lara!!! Wat wij vooral heel fijn vonden, was dat ondanks er 1500 gasten waren, het niet massaal overkwam. Dit dankzij de leuke barretjes, nisjes, plekjes waar je heerlijk kon zitten en relaxen. Ook zo leuk dat als je een keer geen zin had om aan het drukke gedeelte aan het zwembad te liggen, je kon kiezen voor een bedje aan een rustig stukje van het zwembad, en heerlijk in de schaduw onder de terrassen van het restaurant zwemmen!! En dan de bediening, fenominaal....zooo vriendelijk, ik noem Dogan en Mustafa, echte schatjes!! Service dus een 10+!! Animatieteam met Volkan ("sjacherijnig" :-)) ook top!!! Kortom, hier komen we zeker nog terug!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Liane de Greef, Guest relations, 31-7-2019

Beste Mulders,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Geweldig

Jolanda dam
30-7-2019

We komen hier al voor de 11e keer in dit geweldige hotel. Ziet er schoon en netjes uit en ondanks dat t vol zat merkte je dat niet zo aan t zwembad of bij t eten. Heel vriendelijk personeel die alles voor je doen om er een mooie vakantie van te maken. Wederom dat is voor mij zeker niet de laatste keer. Volgend jaar zal wel de 12e keer worden in dit mooie,gezellige hotel 😍😍

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Liane de Greef, Guest relations, 31-7-2019

Beste Jolanda Dam,

Hartelijk dank voor uw review. Wij kijken er naar uit om onze stamgasten weer te mogen verwelkomen in onze warme Limak Lara!

Liane de Greef Guest relations [email protected]

Een fantastisch en gastvrij hotel

Bart Gorissen
26-7-2019

Mooie ruime familiekamers en net als de rest van het complex erg schoon, hotel is erg servicegericht. Wij zijn uit slapers en hier hield de poetsvrouw dan ook rekening mee . Als wij rond 11u terug kwamen van het (laat) ontbijt was onze kamer netjes gepoetst. Personeel werkt hard en is zeer klantvriendelijk. A merk dranken, vers en goed, gevarieerd eten. Elke dag heeft het restaurant een ander thema, maar ook de basisgerichten elke dag wel aanwezig. Aan het ruime zwembad is plaats genoeg, dus geen handdoek leggen. Is er onverhoopt geen bedje onder parasol vrij dan word dit gewoon geregeld. Er is voldoende animatie en voor elk wat wils. Live muziek, dj, party's shows. Maar wil je rustig ergens zitten vertellen of kaarten, dan kun je dit in een van de vele bars in het hotel. Goed vonden wij dat het animatie programma zich verspreide. De ene dag was het op het strand, de andere dag bij het zwembad, dan sportbar enz. kortom geweldig!

Liane de Greef, Guest relations, 27-7-2019

Beste Bart Gorissen,

Het is een eer om zo een review te mogen ontvangen. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij kijken er naar uit u in de nabije toekomst wederom welkom te mogen heten in een van onze Limak hotels/resorts.

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Lara de Luxe Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Lara de Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.