Hotel Limak Lara de Luxe Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°19°
Hotel Limak Lara de Luxe Resort
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Jullie zijn overwegend positief over Limak Lara De Luxe Hotel Resort. Reviewer Shave: ‘Geweldig hotel met super personeel, alles is top in orde.’ Slechts een enkeling is minder tevreden. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld waardoor het een ideale ligging heeft. Door de vele voorzieningen is het hotel geschikt voor gezinnen met kinderen, stellen en vriendengroepen. Hieronder lees je alles over de faciliteiten.

Ben je op vakantie niet weg te slaan bij het zwembad? Bij Limak Lara De Luxe Resort zit je hiervoor op de juiste plek. Osman vertelt: ‘Hotel heeft veel buitenzwembaden en een groot binnenzwembad alsmede een hammam en sauna.’ Voor de kinderen zijn er ook meerdere glijbanen en speeltuinen verspreid over het terrein. Zowel voor jong als oud is er voldoende animatie. Familie Bout: ‘Onze zoon van 10 woont zowat in de zwembaden en maakt gretig gebruik van de glijbanen. Onze dochter van 16 vindt er genoeg andere tieners om zich de hele dag mee te vermaken, mede dankzij de tienerclub.’

Ook als je minder goed ter been bent zit je in Limak Lara De Luxe Resort goed. Jan zegt: ‘Het hotel is erg vriendelijk voor rollator en rolstoelgebruikers.’ Het personeel is volgens jullie vriendelijk en erg behulpzaam. Het wordt als prettig ervaren dat er een Nederlands sprekend personeelslid is waar de gasten bij terecht kunnen.

De kamers bij Limak Lara De Luxe Resort worden door reviewers positief beoordeeld. Zo schrijft Maurice: ‘De hotelkamers zijn groot en worden iedere dag schoongemaakt. Zelfs de badjassen worden iedere dag vervangen.’ Als je behoefte hebt aan een echt luxe vakantie kun je een kamer krijgen met meerdere badkamers, balkons en zelfs een jacuzzi. Verbeterpunt is het internet, de ontvangst is volgens jullie niet overal even goed.

Bij Limak Lara De Luxe Hotel Resort kun je in verschillende à la carte restaurants eten of bij de verschillende buffetten. Bij Martin viel het eten goed in de smaak: ‘Eten top, goed verzorgd restaurant, voor elk wat wils. Elke dag verschillend met de perfecte kwaliteit.’ Verder is er onder andere een koffie- en theehuis, sportsbar en ook op het strand vind je een bar.

Ligging

Limak Lara De Luxe Resort ligt direct aan het strand. Naast luieren op een strandbedje zijn er ook verschillende watersporten te beoefenen. Zo kun je een jetski huren, een rondje op de bananenboot maken of gaan parasailen. Liever een activiteit met wat minder adrenaline? Boek dan een boottocht waarbij je langs grotten en watervallen vaart.

Vanaf het hotel zijn steden als Side en Antalya goed bereikbaar voor een dag. Pak het busje vanaf het hotel en deze brengt je naar de stad van je voorkeur. Op zaterdag is er in Antalya een lokale markt, maar bezoek ook zeker het oude centrum. Ook in de buurt van het hotel vind je meerdere winkels en een shoppingcentrum. Liefhebbers van natuur kunnen een excursie naar de Green Canyon boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

2119 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort in het Nederlands

1957

Top Hotel

Sevim
19-8-2019

Alles was TOP geregeld in dit hotel. Enige minpuntje was kinderbuffet.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Liane de Greef, Guest relations, Tue Aug 20 2019 07:12:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Sevim,

Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te zien dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts en horen dan graag wat wij kunnen verbeteren aan het kinderbuffet!

Leuk hotel

Brenda
19-8-2019

We hebben een prima verblijf gehad. We waren met een groep van 7 en dat is wel eens lastig in het restaurant om dan een tafel te krijgen. Het zwembad water was erg warm. Over de regel van geen handdoeken leggen was weinig te merken. Je moet gewoon meedoen anders heb je geen plekje. Hotel is centraal gelegen met winkels voor de deur. Als je iets nodig had en je ging het vragen bij de receptie werd het snel geregeld. Animatie was oké alleen mag die muziek wat minder hard en ze hoeven ook niet mee te gaan zingen 😀.

Liane de Greef, Guest relations, Tue Aug 20 2019 07:09:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Brenda,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Voor grote groepen adviseren wij altijd om buiten de spitsuren te gaan eten in het hoofdrestaurant. Het is dan moeilijk een grote tafel te vinden of toevallig 2/3 lege tafels naast elkaar. Iedere morgen om 8 uur leggen wij waarschuwingen bij de ligbedden waarop staat dat wij de handoeken weg zullen halen als deze niet worden gebruikt. Om 11 uur worden deze handoeken dan ook weg gehaald. Mocht u alsnog problemen ondervinden bij het vinden van een ligbedje, kunt u ons altijd terplekken contacteren zodat wij u daarbij kunnen helpen. Wij zijn blij dat u verder een goed verblijf heeft gehad bij ons en wij hopen u in de nabije toekomst wederom welkom te mogen heten in een van onze Limak hotels/resorts.

Liane de Greef Guest relations [email protected]

Prima resort, vriendelijk personeel en goed eten!

Corné
17-8-2019

2e keer dat we hier zijn, iets wat we nooit hebben gedaan in het verleden. 10 jaar geleden was het dat we hier eerder waren. Nog steeds is het een prima hotel. Personeel is erg vriendelijk. Eten is er echt goed, al is het aantal verschillende thema’s bij het diners niet echt groot. Er zou wel iets meer werk aan de aankleding van de thema’s gedaan kunnen worden zoals in nabijgelegen resorts. Keuze van eten is er echter altijd ruim voldoende en er je hoeft niet in de rij te staan voor het eten. Zwembaden zijn prima van afmeting. Randen en voegwerk hebben eigenlijk wel onderhoud nodig. Glijbanen zijn niet spectaculair en hier zou wel een aanvulling op mogen komen. Animatie is prima, maar gezien de hoeveelheid Nederlanders in het hotel zou 1 of 2 nederlands sprekende animators een aanvulling zijn. Shows in het zwembad, pier en theater zijn goed van kwaliteit. Het enige echte minpunt is toch het handdoeken leggen van de Nederlanders.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Liane de Greef, Guest relations, Mon Aug 19 2019 09:29:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Corne,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Ik zie dat u tijdens het offerfeest gekomen bent. In deze tijd hebben wij inderdaad wat minder variatie qua eten en wat meer turks eten gepresenteerd. Ik heb uw opmerkingen aan de daarvoor aangewezen afdeling manager doorgegeven omtrent de randen van de zwembanden. Vorig jaar zijn de glijbanen gerenoveerd en zijn dus gloedje nieuw! Wij zijn inderdaag nog altijd opzoek naar een nederlands of nederlander die bij ons in de animatie mee zou willen werken of stagelopen. Als u iemand kent, horen wij dat graag! Iedere morgen om 8 uur leggen wij waarschuwingen bij de ligbedden waarop staat dat wij de handoeken weg zullen halen als deze niet worden gebruikt. Om 11 uur worden deze handoeken dan ook weg gehaald. Mocht u alsnog problemen ondervinden bij het vinden van een ligbedje, kunt u ons altijd terplekken contacteren zodat wij u daarbij kunnen helpen. Wij zijn blij dat u over het algemeen wederom een goede vakantie heeft gehad en wij hopen u een 3e keer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Prachtig resort!

P. van Lierop
17-8-2019

Mooi hotel in Aziatische stijl. We hadden (met 4 kinderen) een familie kamer op de begane grond. Werkelijk een prachtige kamer die erg ruim was. Kamers zijn voorzien van airco en een ventilator. De ‘tuin’ is prachtig aangelegd, met veel groen welke perfect wordt onderhouden. Voldoende bedjes aan de zwembaden. De handdoek service is prima geregeld, evenals de bediening op rolschaatsen. Een groot stuk strand met bedden en eventueel schaduwplekken bij de zee waar veel activiteiten zijn. De shows zijn geweldig. Ruimschootse keuze qua eten in het Zen-restaurant, met elke dag een ander thema. De bediening is erg vriendelijk. Wel jammer dat er zoveel eten moet worden weggegooid. WiFi is aanwezig. Vanuit het vliegveld is het maar een kleine 20 minuten met de bus. Tegenover het hotel liggen diverse winkels.

Liane de Greef, Guest relations, Sat Aug 17 2019 10:04:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste P. van Lierop,

Het is een eer om zo een review te mogen lezen en ontvangen. Hartelijk dank en hopenlijk tot ziens in een van onze Limak hotels/resorts!

Super hotel

Serkan en Ulfet Dikkaya
15-8-2019

We zijn hier voor de 2e keer en wat hebben we weer een heerlijke vakantie gehad! Super service, vriendelijk personeel, eten ruim en superlekker, voor ieder wat wils, gelijk bij binnenkomst upgrade naar familiekamer gehad ivm ons 2 e verblijf. We hebben zelfs kosteloos gasten ontvangen na 9 uur bij de lobby! Superdank daarvoor. Geen massaal hotel waarbij je in de rij moet staan voor het eten. Wifi niet overal toegankelijk maar dat vonden wij ook niet heel erg. Vooral dank aan Ramazan Karatas van de bediening en Emre van guest relations! Wij komen zeker nog een keer terug.tip: reserveer een dagje zo n hutje (loca), wordt je hele dag bediend!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Beste Serkan en Ulfet Dikkaya,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij willen u ook graag bedanken omtrent de lieve woorden over ons personeel. Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Met vriendelijke groet, Liane de Greef Guest relations [email protected]

Geweldig hotel voor een geweldige vakantie

Benny
14-8-2019

Geweldig hotel welke wij nu 4 keer hebben bezocht. We hebben een paar keer andere hotels in Lara bezocht, deze zijn ook goed maar wij keren toch steeds terug naar Limak Lara omdat deze wat ons betreft gewoon het hoogste scoort op alle gebieden. Wij krijgen steeds het echte "zen" gevoel als we hier zijn :-) Alles is tot in de puntjes verzorgd. Met name met het eten en de aandacht voor kinderen vinden wij het onderscheid maken.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Beste Benny,

Wij zijn blij om te lezen dat u wederom een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven hierover. Wij hopen u snel weer te zien in een van onze Limak hotels/resorts.

Met vriendelijke groet, Liane de Greef Guest relations [email protected]

Top week, wat veel te snel voorbij was

P.K.
14-8-2019

Groot complex, zeer goede service. Eetgelegenheden prima, jammer dat je voor speciale restaurants moet bij betalen. Gelukkig bied het buffet restaurant hetzelfde, je moet het alleen zelf pakken. Service aan tafel was ook top, wij hadden een hele goede topserveerster die ons in de watten legde, Ayten (Heyriye en Halise) nogmaals bedankt. Gaan hier zeker nog een keer terug naar toe, kinderen prima vermaakt met animatie team. Wij hadden een familiekamer A, ook niets op aan te merken, elke dag alles opgeruimd en schone handdoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Beste P.K.,

Geweldig

Henk van Limpt
13-8-2019

De kinderanimatie is echt top. Er is genoeg te doen voor jong en oud. De mensen zijn heel vriendelijk en het eten is goed.

Liane de Greef, Guest relations, Wed Aug 14 2019 17:40:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Henk van Limpt,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Fantastisch vakantie

Cengodam
12-8-2019

Dag allemaal wij zijn 2 augustus t/m 15 hier met me vrouw en drie klein kinderen, familie kamer uitzicht prive zwembad😍😍 Het is tweede keer dat wij deze hotel zijn, normaal doen wij nooit zelfde hotel. Van die dag dat wij gearriveerd zijn we heel goed gastvrij ontvangen. Wij zijn heel veel plekken en hotels geweest wat deze onderscheid van andere gastvrijheid, iedereen helpende lachende houding en ook hygiëne. Zwembaden en strand wc's heel schoon dat zie je veel hotels niet. Eten en drinken woorden komen hier te kort. Uitstekend Wij begrijpen niet sommige mensen dat ze eten niks vinden. Niet alleen Turkse eten ook internationaal Frans, Italiaans, asatisch elke dag heb je Hollandse kaas , sushi kebab 100 soort eten Restaurant medewerkers Kunduz en Fatih. Video foto team Emre. Animatie Arif zijn heel vriendelijk en gast relatie Mevr. Yaģmur dagelijks vraagt hoe gaat onze vakantie of wij nog wensen. Je wordt in watten gelegd

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019
Liane de Greef, Guest relations, 12-8-2019

Beste Cengodam,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij zullen altijd ons best doen om met de tijd mee te groeien en onze services te verbeteren. Mocht er nog iets zijn wat wij tijdens uw verblijf voor u kunnen doen, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet, Liane de Greef Guest relations tel: 5555/5554 [email protected]

Geweldig!

Familie Martens
10-8-2019

We hebben wederom een geweldige vakantie gehad bij Limak Lara. Alles is netjes, ziet er geweldig uit en vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Liane de Greef, Guest relations, 12-8-2019

Beste familie Martens,

Bedankt voor uw review. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts!

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Lara de Luxe Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Lara de Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.