Hotel Limak Lara de Luxe Resort

9.3Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 710p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Hotel Limak Lara Deluxe Resort

Limak Lara Deluxe Hotel Resort is een van de best beoordeelde hotels binnen Zoover. Waarom? Eigenlijk door de hoge score die het hotel op elk vlak binnenhaalt. Het hotel is in staat om jou een perfecte vakantiebestemming te bieden. Slechts een enkeling is minder tevreden. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld en heeft daardoor een ideale ligging. Door de vele voorzieningen is het hotel geschikt voor gezinnen met kinderen, stellen en vriendengroepen. Hieronder lees je alles over de faciliteiten van Limak Lara Deluxe.

Faciliteiten van het hotel

Ben je op vakantie niet weg te slaan bij het zwembad? Bij Limak Lara Deluxe Resort zit je hiervoor op de juiste plek. Het hotel heeft veel buitenzwembaden en een groot binnenzwembad alsmede een hammam en sauna. Voor de kinderen zijn er ook meerdere glijbanen en speeltuinen verspreidt over het terrein. Zowel voor jong als oud is er voldoende animatie. Om jullie kinderen hoef jij je niet druk te maken, zij maken graag gebruik van de vele zwembaden en glijbanen. Daarnaast is het voor de kinderen erg gezellig, omdat er ook veel gezinnen verblijven in het hotel. Samen met leeftijdsgenoten kunnen zij zich de hele dag vermaken, bijvoorbeeld bij de tienerclub.

Ook als je minder goed ter been bent zit je in Limak Lara De Luxe Resort goed. Het hotel is erg vriendelijk voor rollator- en rolstoelgebruikers. Het personeel is daarnaast ook erg vriendelijk en behulpzaam. Zij zullen je altijd een handje helpen als het nodig is. Het wordt als prettig ervaren dat er een Nederlands sprekend personeelslid is waar de gasten bij terecht kunnen.

De kamers bij Limak Lara Deluxe worden door reviewers positief beoordeeld. De hotelkamers zijn groot en worden iedere dag schoongemaakt. Zelfs de badjassen worden iedere dag vervangen. Als je behoefte hebt aan een echt luxe vakantie kun je een kamer krijgen met meerdere badkamers, balkons en zelfs een jacuzzi. Daarnaast is het internet de afgelopen jaren verbeterd en is de ontvangst van de Wi-Fi flink vooruit gegaan.

Bij het Limak Lara Hotel kun je in verschillende à la carte restaurants eten of bij de verschillende buffetten. Het eten in de restaurants valt veel gasten in positieve zin op. Het eten is top, goed verzorgd en voor elk wat wils. Elke dag is het aanbod verschillend met de perfecte kwaliteit. Verder is er onder andere een koffie- en theehuis, sportsbar en ook op het strand vind je een bar.

Ligging van het hotel in Lara, Antalya

Limak Lara Deluxe Resort ligt direct aan het strand van Lara, een district van Antalya. Naast luieren op een strandbedje zijn er ook verschillende watersporten te beoefenen. Zo kun je een jetski huren, een rondje op de bananenboot maken of gaan parasailen. Liever een activiteit met wat minder adrenaline? Boek dan een boottocht waarbij je langs grotten en watervallen vaart.

Vanaf het hotel zijn steden als Side en Antalya goed bereikbaar voor een dag. Pak het busje vanaf het hotel en deze brengt je naar de stad van je voorkeur. Op zaterdag is er in Antalya een lokale markt, maar bezoek ook zeker het oude centrum. Ook in de buurt van het hotel vind je meerdere winkels en een shoppingcentrum. Liefhebbers van natuur kunnen een excursie naar de Green Canyon boeken.

• Het hotel ligt direct aan het strand.
  • Antalya ligt op 25 kilometer afstand.
  • Het vliegveld van Antalya ligt op 14 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over Limak Lara Deluxe? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

2241 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort

1997

• 10Rita16-02-2020

Beste hotel

Erg genoten van onze vakantie hier. De kamers waren zeer ordelijk, het eten was dik in orde. Top animatieteam (Ali, Onur, Nemo) zeer aangename mensen! De ligging is heel goed, dichtbij alle winkeltjes. Elke avonds zoveel mooie shows en overdag leuke activiteiten.

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Van der linden16-02-2020

Super Hotel

Weer een hele fijne en gezellige vakantie gehad , zeer hard werkende mensen . De kamers zijn zeer mooi en groot. Alles is zeer schoon . Eten en drinken daar kom je niks te kort. Alleen een thema avond met de Hollandse tint in het restaurant daar was niet veel van te merken . Het contact met het animatie team was heel goed, jammer voor het zeuren om het invullen van een review op zoover . Als er klachten waren werd het super snel op gelost . Wij vinden het jammer dat er geen Nederlands sprekende persoon meer aanwezig is bij de Guest relations . Maakt het uitleggen zoveel makkelijker. De keuze om de shows in de Oasis bar te houden niet goed , mensen kunnen moeilijk zien wat er gebeurd.

Lara Zug, Guest relations, 27-02-2020

Beste van der Linden,

Het is een eer om zo een review te mogen lezen en ontvangen. Hartelijk dank en hopenlijk tot ziens in een van onze Limak hotels/resorts!

Met vriendelijke groet, Lara Zug Guest relations [email protected]

Gereisd met partner in februari 2020

• 9Toon Kokx14-01-2020

Het was weer een geweldig leuke vakantie! Het Italiaanse restaurant was prima ook het gewone restaurant met de buffetten waren zeer uitgebreid, de kamers waren erg schoon en met ligbad en werden dagelijks goed schoongemaakt . Met de complimenten aan Dhr Kadir Akin en dhr. Basri en dhr mahmut waren gedurende onze vakantie prima bediening. Ook de entertainment complimenten voor dhr. Rayan en Merlin.

Lara Zug, Guest relations, 26-01-2020

Beste Toon Kokx,

heel erg bedankt voor je review en voor het kiezen van een hotel.

We zijn blij om te horen dat je een plezierige vakantie hebt gehad en zullen de informatie over de schoenenwinkel overhandigen aan de directie die zal kunnen beslissen of hij de kamer volgend jaar weer kan huren.

Lara Zug

Guest Relations

[email protected]

Gereisd met vrienden in januari 2020

• 9Arash Fakhim14-01-2020

Het was zeker goed om er uit te rusten om vakantie

Het was okay er was veel vrijetijdsbesteding Het eten was matig Het verblijf was okay Niet alle animatie groepen waren evn interessant

Lara Zug, Guest relations, 26-01-2020

Beste Arah Fakhim,

Lara Zug

Guest Relations

[email protected]

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 9Farideh14-01-2020

Prima. Gezellig en vriendelijk

Ik vond alles leuk en prima vooral de schoonmaken en hygiëne. Alleen 2 aandacht punten 1. De internet is te langzaam. 2. De programma van maandag avond is te hard wat de geluid betreft en eentonig. De baklava was super lekker .

Lara Zug, Guest relations, 15-01-2020

Beste Farideh,

Vriendelijke groeten, Lara Zug Guest Relations [email protected]

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 9Marco en Angela05-01-2020

Heerkijke vakantie gehad daar en kom zeker terug

Wij zijn hier weer voor de zoveelste keer geweest in Limak Lara en het was gewoon weer thuis komen. Veel hard werkende mensen kamer goed schoon vriendelijk personeel leuk animatie team alleen het animatie team werd er door hun baas op uitgestuurd dat de gasten zoover daar al in moesten vullen en dat was niet prettig elke keer dat gezeur als je op vakantie bent. en jammer dat er dit jaar geen buiten restaurant open was met het mooie weer.

Lara Zug, Guest relations, 05-01-2020

Beste Marco en Angela,

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9Marjon30-12-2019

Het blijft een geweldig hotel met kleine puntjes..

Heerlijk hotel in de kerstperiode. Ook in deze periode shows en live music of dj s'avond. We hebben nog ruim een week prachtig weer gehad, dus ook bij het strand de bar open, geen van de restaurants helaas dit jaar, wat wij jammer vonden. Prachtige gala avond op 24 december, alleen veel minder kerstdecoratie in het hotel, vooral buiten misten we dat. De Panorama bar is patisserie geworden, en wel zo mooi. Ik hoop dat ze volgend jaar ook de lobbybar gezelliger maken. Sommige dingen moeten echt opgeknapt worden, maar dat zal best wel gaan gebeuren , want het word volgende jaar wel een stuk duurder.

Lara Zug, Guest relations, 01-01-2020

Beste Marjon,

Gereisd met partner in december 2019

• 10Frank en Anita uit Wijchen28-12-2019

Voor de zoveelste keer weer genoten .

Lara Zug, Guest relations, 01-01-2020

Beste Frank en Anita,

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10Suzanne19-12-2019

Gezellig, animatie, goed, eten en zon

Het is een goed resort. Het eten en het animatieteam is super en ze geven veel leuke feesten. Het is een echte aanrader!

Lara Zug, Guest relations, 24-12-2019

Beste Suzanne,

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Patricia19-12-2019

Fantastisch!

Ben voor de 3e keer hier geweest, en is ook niet mijn laatste keer. Het hotel is gewoon fantastisch. Bij de receptie zeer behulpzaam en vriendelijk. De kamers heel ruim en luxe en schoon. Het eten ook erg goed, veel keuze, Al het personeel zeer klant vriendelijk. Animatie en animatie team erg goed, leuke gasten ( merlin ali rayan super animators) Ik heb geen nevatieve punten over dit hotel. Tot snel weer limak lara

Lara Zug, Guest relations, 24-12-2019

Beste Patricia,

Alleen gereisd in december 2019

Hotel Limak Lara de Luxe Resort info

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen