Hotel Limak Lara de Luxe Resort

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Jullie zijn overwegend positief over Limak Lara De Luxe Hotel Resort. Reviewer Shave: ‘Geweldig hotel met super personeel, alles is top in orde.’ Slechts een enkeling is minder tevreden. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld waardoor het een ideale ligging heeft. Door de vele voorzieningen is het hotel geschikt voor gezinnen met kinderen, stellen en vriendengroepen. Hieronder lees je alles over de faciliteiten.

Ben je op vakantie niet weg te slaan bij het zwembad? Bij Limak Lara De Luxe Resort zit je hiervoor op de juiste plek. Osman vertelt: ‘Hotel heeft veel buitenzwembaden en een groot binnenzwembad alsmede een hammam en sauna.’ Voor de kinderen zijn er ook meerdere glijbanen en speeltuinen verspreid over het terrein. Zowel voor jong als oud is er voldoende animatie. Familie Bout: ‘Onze zoon van 10 woont zowat in de zwembaden en maakt gretig gebruik van de glijbanen. Onze dochter van 16 vindt er genoeg andere tieners om zich de hele dag mee te vermaken, mede dankzij de tienerclub.’

Ook als je minder goed ter been bent zit je in Limak Lara De Luxe Resort goed. Jan zegt: ‘Het hotel is erg vriendelijk voor rollator en rolstoelgebruikers.’ Het personeel is volgens jullie vriendelijk en erg behulpzaam. Het wordt als prettig ervaren dat er een Nederlands sprekend personeelslid is waar de gasten bij terecht kunnen.

De kamers bij Limak Lara De Luxe Resort worden door reviewers positief beoordeeld. Zo schrijft Maurice: ‘De hotelkamers zijn groot en worden iedere dag schoongemaakt. Zelfs de badjassen worden iedere dag vervangen.’ Als je behoefte hebt aan een echt luxe vakantie kun je een kamer krijgen met meerdere badkamers, balkons en zelfs een jacuzzi. Verbeterpunt is het internet, de ontvangst is volgens jullie niet overal even goed.

Bij Limak Lara De Luxe Hotel Resort kun je in verschillende à la carte restaurants eten of bij de verschillende buffetten. Bij Martin viel het eten goed in de smaak: ‘Eten top, goed verzorgd restaurant, voor elk wat wils. Elke dag verschillend met de perfecte kwaliteit.’ Verder is er onder andere een koffie- en theehuis, sportsbar en ook op het strand vind je een bar.

Ligging

Limak Lara De Luxe Resort ligt direct aan het strand. Naast luieren op een strandbedje zijn er ook verschillende watersporten te beoefenen. Zo kun je een jetski huren, een rondje op de bananenboot maken of gaan parasailen. Liever een activiteit met wat minder adrenaline? Boek dan een boottocht waarbij je langs grotten en watervallen vaart.

Vanaf het hotel zijn steden als Side en Antalya goed bereikbaar voor een dag. Pak het busje vanaf het hotel en deze brengt je naar de stad van je voorkeur. Op zaterdag is er in Antalya een lokale markt, maar bezoek ook zeker het oude centrum. Ook in de buurt van het hotel vind je meerdere winkels en een shoppingcentrum. Liefhebbers van natuur kunnen een excursie naar de Green Canyon boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

22 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort in het Nederlands

• 10Patricia Crombach19-03-2019

Voor de 2e keer geweest, en weer genoten!

Het is een super mooi hotel, kamers zijn prachtig, personeel erg vriendelijk, zeer behulpzaam, eten erg goed. Entertainment goed, was er nu voor de 2e keer en zeker niet de laatste keer!

Lara Zug, Guest relations, 21-03-2019

Beste Patricia Crombach,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij zullen altijd ons best doen om met de tijd mee te groeien en onze services te verbeteren.

Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in Limak hotels.

Lara Zug

Guest Relations

[email protected]

• 10Burak22-02-2019

Super!

In februari geweest en zeer tevreden! Grote kamer. Proper hotel, kamers, welness. Zeer ruim aanbod aan eetgelegenheden. Voor ieder wat wils hier in Limak Lara. Er heerst een familiale sfeer in het hotel. Iedere avond entertainment in de grote zaal. Bedankt aan Merlin, Ali, Onur, Emine, Ryan en juffrouw Yaģmur van guest relations. Ik kom zeker terug en raad Limak Lara zeker aan.

Lara Zug, Guest relations, 26-02-2019

Beste Burak,

Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in Limak hotels.

Met vriendelijke groet, Lara Zug Guest relations [email protected]

• 2018
    8David Wauters13-11-2018

TOP Kom volgend jaar terug

Prachtig hotel met alle voorzieningen. Super vriendelijk personeel bij aankomst. Kamer en eten is top. En 's avonds de luxe aan de bar van een super vriendelijke barman Sephar. Top . Thx.

8Hygiëne
    7Eten
    8Prijs/kwaliteit

Liane de Greef, Guest relations, 17-11-2018

Beste David Wauters,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u een goede vakantie heeft gehad in ons verblijf. Wij zullen uw bedankje ook naar ons personeel doorsturen. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in Limak Lara volgend jaar!

• 9Jan Schoelink13-06-2018

Goed Resort, niet Goedkoop

Voor de 5e keer (9e keer limak hotel) in dit Resort geweest. Vriendelijk personeel wat je herkent. Teahouse verbeterd qua aanbod; betere koffiemachine waardoor latte koffie erg goed is! Bediening bij Teahouse goed zoals gewend, met speciale vermelding voor Hilmiye Ozkya. Eten is ook verbeterd, tijdens de lunch/snack periode is het gedeelte “links” Laila Snack weer open, met verse lunchgerechten, oa kip,pastas, hamburgers en netjes opgemaakt. Ijs ook weer heerlijk Buffet Restaurant is veranderd, de salade bars zijn nu omgebouwd naar mooie tafels, met overal genoeg keuze en alles vers. Indische keuken (Vijah Singh Rana als Chef) buiten is erg goed. Verder is de live muziek nu niet meer bij teahouse (jammer voor avond sfeer), maar bij de redelijk ongezellige sportsbar. Goed hotel, maar prijs/kwaliteit verhouding lijkt een beetje zoek op dit moment.

9Zwembad
    9Eten
    6Prijs/kwaliteit

Liane de Greef, Guest relations, 17-06-2018

Beste Jan S,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om deze review te schrijven. Het is een genoegen om uw ervaringen met ons te lezen. Wij zijn blij dat wij weer aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij weten dat het theehuis een gezellige sfeer heeft, maar helaas heeft dit niet genoeg cappaciteit voor al onze gasten. Wij willen natuurlijk niemand buiten sluiten dus hebben we het avondprogramma uiteindelijk moeten verplaatsen naar de sportsbar. Zoals u weet, wij staan altijd open voor ideeën! Wij hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

• 9Pak24-05-2018

Heel erg goed!

Het is me opgevallen, er is een nieuw animatieteam en die vond ik beter dan vorig jaar. ze schreeuwen niet zoals vorig jaar. ze komen erg gemoedelijk over. alles is hier hartstikke goed. het eten is goed. İk denk wel dat de matrasjes van de bedden bij de spa echt wel aan vervanging toe zijn. Wat ook erg fijn is, het hotel is dichtbij het vliegveld. 15 minutjes rijden en je bent er. Het personeel is erg goed!

6Hygiëne
    9Prijs/kwaliteit
    9Service

Liane de Greef, Guest relations, 31-05-2018

Beste Pak,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaringen bij ons te delen. Wij zijn blij om te lezen dat u een goede vakantie heeft gehad. Gelukkig valt onze nieuwe animatie goed in de smaak. Zoals u misschien wel is opgevallen zijn wij erg veel bezig met renoveren. Stapje voor stapje zullen we alles aanpakken. De matrasjes komen vast snel ook aan de beurt. Wij hopen dat u goed thuis bent gekomen en misschien ook wel snel weer terug komt naar een van onze Limak hotels/resorts!

• 2017
    10Ricardo van der ven24-07-2017

Geweldig feest hotel

Ten eerste vindt ik het animatieteam geweldig, aardig en spontaan. Het eten is geweldig, veel keuzes vooral het avondeten. Elke avond hebben de mensen van het animatieteam wel wat georganiseerd. Later in de avond heb je altijd disco, verder is het strand en het zwembad geweldig. Dankje Taio, Veysel and Romeo voor een geweldige vakantie!

U.Emre Ozyurt, gr manager, 26-07-2017

Beste Gast,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw verblijf bij ons in het hotel!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen en wij hopen u snel weer te gast te hebben bij ons in Limak Lara!

Guest Relations Management

• 10Maurice Duran17-07-2017

Top vakantie

Voor de tweede keer dit jaar naar Limak Lara geweest en wat was het weer super. Zoals altijd is het personeel vriendelijk en behulpzaam. Het animatieteam deed weer hun uiterste best om het de gasten naar hun zin te maken. Afgelopen vrijdag gaven ze een eigen dansshow en wa weer leuk om te zien. Ilhan is een gezellige gozer en kwam altijd gezellig praatje maken, maar de rest; Tyfun, Romeo, Mahir en de rest zijn super gezellig. 15 juli was mijn verjaardag en dat werd groots gevierd. Champagne gekregen uit alle hoeken van het hotel. Zelfs voordar de show begon moest ik op het podium komen en werd er voor me gezongen en kreeg ik weer een fles champagne. Dus het was weer fantastisch en kom zeker weer terug naar Limak Lara

U.Emre Ozyurt, gr manager, 20-07-2017

Beste meneer Duran,

Wat goed om te lezen dat jullie hebben genoten bij Limak Lara. Ons animatie team krijgt inderdaad veel complimenten en hier zullen we ze dan ook zeer voor bedanken!

Hopelijk mogen we jullie volgend jaar weer verwelkomen in Limak Lara.

Het Limak Lara hotel management

• 8janschoelink03-06-2017

Goed hotel, maar was vorige jaren "Beter"

Het hotel is erg "groot" en als je voor het eerst komt ,verdwaal je makkelijk met alle liften en ruimtes.

Eten was goed in buffet restaurant. Zelfs elke dag live cooking (buiten). Pizzas bij Revan Snack (buiten bij relaxpool) zijn nog steeds erg goed. Gebak ook lekker, maar helaas nog steeds binnen waar denk ik weinigen het vinden...

Personeel erg vriendelijk, jonger personeel (16-18?) spreekt 1 taal (Turks)... dat kan echt niet meer in een international resort.

Genoeg bedden bij pools en strand.

Eerst was er middags geen vers schepijs. Aangegeven bij Guest Relations: Reden die men gaf was hygiene regels... tot verbazing was er 2 dagen later opeens wel vers schepijs... erg vreemd, waren de regels ineens niet meer van toepassing ??

Kamer was goed en ruim, zelfs een ruimte voor kleding etc! Airco werkte dit jaar ook prima! (Ventilator en centrale airco)

Valt wel op dat het hotel steeds meer op oost-europa/rusland gericht is. Entertainment heeft bijvoorbeeld geen musicals meer (omdat die gasten dat niet waarderen??). Ook was entertainment team meer op oost-europa gericht qua taal...

Prijs / kwaliteit is niet meer in orde. Betaal nog steeds het zelfde als in 2015, en veel zaken zijn minder/verdwenen...

Ben hier nu 4x geweest, en elke keer is het iets minder geworden qua 5* hotel...

9Hygiëne
    9Service
    9Ligging

U.Emre Ozyurt, gr manager, 11-06-2017

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een feedback te geven van uw verblijf bij ons.

Fijn om te horen dat u tevreden bent gebleven over uw vakantie. We hopen u snel weer te mogen ontvangen bij Limak Lara.

Met vriendelijke groet, Guest relation Manager,

• Oude reviews

9Jan Schoelink11-06-2016

Iets minder dan vorig jaar

Aantal zaken niet open - Revan Turks ala carte restaurant - Laila snack niet open . hierdoor erg druk bij revan lunch snack

Bij teahouse overdag trage bediening (terwijl het niet erg druk was). heb dit ook aangekaart bij Guest Relations. Zou naar gekeken worden, hopelijk dus verbetering...

Goede bediening bij Zen restaurant en lobby bar.

Goede,grote kamer met uitstekende sea-view.

overall goed, maar vorig jaar was het allemaal net iets beter... betaal wel zelfde....

8Eten
    6Prijs/kwaliteit

U.Emre Ozyurt, gr manager, 15-06-2016

Beste Janschoelink,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling van uw verblijf bij Limak Lara te delen.

Wat fijn om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad. Ik heb de wachtijden met de bediening genoteerd en zal het met de desbetreffende afdelingen bespreken, om zo uw eerste volgende verblijf bij ons beter te maken. We hopen u in de toekomst te mogen verwelkomen.

Guest Relation Managment

• 8Ramona22-03-2016

zeker aan te raden

Ik ben hier momenteel in maart en het weer is heerlijk. Het hotel biedt veel mogelijkheden om aan de vele zwembaden en het aan hotel grenzende strand te liggen. Als het aan van de middag frisser wordt duik ik de fitness, binnenzwembad, sauna en hamam in. Een goed hotel voor het voor- en naseizoen. En voor alle publiek, alleenstaanden, ouderen en gezinnen!

8Eten
    8Prijs/kwaliteit

U.Emre Ozyurt, gr manager, 26-03-2016

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Limak Lara Managment

153 tips over Hotel Limak Lara de Luxe Resort

• Maurice Buurstede, 08-05-2012

Limak Lara de Luxe is echt een Tophotel en wordt ook ieder jaar verkozen bij de beste 100 hotels van de wereld. Vele Nederlandse en Belgische toeristen komen hier graag terug om te genieten van de gastvrijheid van alle medewerkers. Zelfs Koninginnedag werd zeer uitbundig gevierd met een Hollands bandje en het gehele resort in oranje kleuren.

• nicole, 08-05-2014

Boek een standaard kamer en mail het hotel dat je een upgrade wilt naar bv een familiekamer..Dit valt qua prijs heel erg mee!!!

• [email protected], 29-04-2012

Wij kregen de kans om tegen meerprijs van € 140,00 een familie kamer te krijgen. Dit moet je gelijk doen. Vraag ze aan de balie maar wat daar allemaal bijhoort.

540 vragen over Hotel Limak Lara de Luxe Resort

• Ak, 09-09-2019

Sultan for a day

Wat kost sultan for a day?

Verder twijfelen wij tussen Limak Lara en Miracle, heeft iemand een aanrader?

• N, 10-09-2019

Sultan for a day

Hoeveel kost sultan for a day?

En wij twijfelen tussen Miracle of Limak Lara, iemand in beide geweest?

• Jill, 31-08-2019

Animatie team

Wie zitten er in het animatieteam? Zijn er veel veranderingen vergeleken met afgelopen jaren?

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen