Hotel Limak Lara de Luxe Resort

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Jullie zijn overwegend positief over Limak Lara De Luxe Hotel Resort. Reviewer Shave: ‘Geweldig hotel met super personeel, alles is top in orde.’ Slechts een enkeling is minder tevreden. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld waardoor het een ideale ligging heeft. Door de vele voorzieningen is het hotel geschikt voor gezinnen met kinderen, stellen en vriendengroepen. Hieronder lees je alles over de faciliteiten.

Ben je op vakantie niet weg te slaan bij het zwembad? Bij Limak Lara De Luxe Resort zit je hiervoor op de juiste plek. Osman vertelt: ‘Hotel heeft veel buitenzwembaden en een groot binnenzwembad alsmede een hammam en sauna.’ Voor de kinderen zijn er ook meerdere glijbanen en speeltuinen verspreid over het terrein. Zowel voor jong als oud is er voldoende animatie. Familie Bout: ‘Onze zoon van 10 woont zowat in de zwembaden en maakt gretig gebruik van de glijbanen. Onze dochter van 16 vindt er genoeg andere tieners om zich de hele dag mee te vermaken, mede dankzij de tienerclub.’

Ook als je minder goed ter been bent zit je in Limak Lara De Luxe Resort goed. Jan zegt: ‘Het hotel is erg vriendelijk voor rollator en rolstoelgebruikers.’ Het personeel is volgens jullie vriendelijk en erg behulpzaam. Het wordt als prettig ervaren dat er een Nederlands sprekend personeelslid is waar de gasten bij terecht kunnen.

De kamers bij Limak Lara De Luxe Resort worden door reviewers positief beoordeeld. Zo schrijft Maurice: ‘De hotelkamers zijn groot en worden iedere dag schoongemaakt. Zelfs de badjassen worden iedere dag vervangen.’ Als je behoefte hebt aan een echt luxe vakantie kun je een kamer krijgen met meerdere badkamers, balkons en zelfs een jacuzzi. Verbeterpunt is het internet, de ontvangst is volgens jullie niet overal even goed.

Bij Limak Lara De Luxe Hotel Resort kun je in verschillende à la carte restaurants eten of bij de verschillende buffetten. Bij Martin viel het eten goed in de smaak: ‘Eten top, goed verzorgd restaurant, voor elk wat wils. Elke dag verschillend met de perfecte kwaliteit.’ Verder is er onder andere een koffie- en theehuis, sportsbar en ook op het strand vind je een bar.

Ligging

Limak Lara De Luxe Resort ligt direct aan het strand. Naast luieren op een strandbedje zijn er ook verschillende watersporten te beoefenen. Zo kun je een jetski huren, een rondje op de bananenboot maken of gaan parasailen. Liever een activiteit met wat minder adrenaline? Boek dan een boottocht waarbij je langs grotten en watervallen vaart.

Vanaf het hotel zijn steden als Side en Antalya goed bereikbaar voor een dag. Pak het busje vanaf het hotel en deze brengt je naar de stad van je voorkeur. Op zaterdag is er in Antalya een lokale markt, maar bezoek ook zeker het oude centrum. Ook in de buurt van het hotel vind je meerdere winkels en een shoppingcentrum. Liefhebbers van natuur kunnen een excursie naar de Green Canyon boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

128 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort in het Nederlands

• 2017
    9J20-08-2017

Alles super!!

Alles is eigenlijk top er is elke dag wat te doen je verveeld je echt niet! Ligging is dicht bij de winkels en bij een bazaar Het strand is makkelijk aan te lopen!

10Kindvriendelijk
    8Service
    10Ligging

U.Emre Ozyurt, gr manager, 30-08-2017

Beste Gast,

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw verblijf bij ons in het hotel!

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen en wij hopen u snel weer te gast te hebben bij ons in Limak Lara!

Guest Relations Managment

• 10Tamara oonincx14-08-2017

Superrr vakantie

Limak lara super hotel De teenage club was echt leuk voor onze zoon Toffe party's en natuurlijk een top animatie team met Martines, Romeo en Tayfun

10Kindvriendelijk
    10Service
    10Ligging

U.Emre Ozyurt, gr manager, 31-08-2017

Geachte mevrouw Oonincx,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling te plaatsen, we zijn blij dat we uw ervaringen mogen ontvangen!

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw verblijf bij ons en wij hopen u snel weer te mogen ontvangen bij ons in Limak Lara!

Met vriendelijke groet, Guest Relations Managment

• 9Brenda09-05-2017

Heerlijk!

Mooi hotel! Leuk animatieteam. Kamers zien er goed uit. Veel activiteiten.

9Kindvriendelijk
    8Zwembad
    8Prijs/kwaliteit

U.Emre Ozyurt, gr manager, 01-06-2017

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw reactie achter te laten. Wat fijn dat u het zo naar uw zin heeft gehad in ons hotel! We zien u heel graag volgend jaar terug!

Guest Relations Managment

• Oude reviews

9.30-05-2016

Mijn leukste en beste vakantie ooit

Een zeer compleet hotel wat zijn naam alle eer aan doet. Het begint al bij de aankomst, je koffers worden netjes door een kruier naar de kamer gebracht, aan de receptie zeer vriendelijke mensen die je meteen warm verwelkomen. Dan de kamer met mini bar....eigen badjassen en bad slippers, handdoeken die je mee kunt nemen naar een van de vele zwembaden die super schoon zijn....ligbedden volop aanwezig...parasols noem maar op. aan het eind van je zon dag kan je de gebruikte handdoeken inleveren en krijg je weer heerlijk zachte bad handdoeken terug. Het eten is super goed en zo uitgebreid dat je haast niet kan kiezen en alles even heerlijk...drinken ook, een heel goede service. de prijs voor all-in is zeker de moeite waard.

U.Emre Ozyurt, gr manager, 24-06-2016

Beste gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te geven van uw verblijf bij ons.

Fijn om te horen dat u tevreden bent gebleven over uw vakantie. We doen altijd ons best om het verblijf van gasten extra fijn te maken en hopen u in de toekomst weer te mogen ontvangen.

Guest Relation Managment

• 9.20-05-2016

Verwen vakantie voor iedereen

Ruim hotel met alle faciliteiten die je maar kunt bedenken. Zeer verzorgd en schoon, zowel binnen en buiten. In onze vakantiewerek verschillende nationaliteiten, zonder dat er één overduidelijk aanwezig was. All inclusive concept voor het eerst ervaren. Het eten was smaakvol, zeer divers en werd met zorg gepresenteerd. Het vermaak idem. Van sport en spel tot wellness en relaxen; werkelijk voor elke doelgroep en leeftijd werd er wat aangeboden.

• 4.13-05-2016

Nooit meer!

Receptie personeel onvriendelijk en chagrijnig. Eten elke dag hetzelfde. Geen variatie en geen thema-avonden. Eten werd niet tijdig aangevuld en lange wachtrijen daardoor. 'S middags en 's avonds. Slechte wifi. Airco in hotelkamer werkt niet. Veel onbeschofte Russen.

1Eten
    6Kamers
    1Service

• 7Anja Blanker01-05-2016

Fijn hotel maar voor ons niet meer

Grote kamers en een hele mooie goed verzorgde tuin. Alles is heel schoon. Entertainmentteam is zeer enthousiast. De service en vriendelijkheid van het personeel is uitstekend. Wij vonden het eten goed maar eenzijdig.. Als je niet bij aankomst de a la carte restaurants boekt kan je niet meer terecht en de mensen achter de klantenservicebalie zijn zeer onvriendelijk. De schoonmaak van de kamers is matig en wij moesten bijna om de dag achter de schoonmaaksters aan om aanvulling te vragen van wc papier, douchegel etc. Dit bij de receptie gemeld en er wordt meteen actie genomen maar een dag later is het weer hetzelfde. Het inchecken bij aankomst is ook heel vreemd, je moet ergens gaan zitten en dan gaat ze eerst de hele groep af met formuliertjes etc. Wij hadden allemaal honger en dorst maar moesten wachten, wachten en wachten. Raar systeem. Laat iedereen gewoon zelf inchecken. Wij hebben een prima vakantie gehad, maar deze kleine dingetjes zijn toch ook belangrijk.

9Kindvriendelijk
    9Zwembad
    6Eten
    8Prijs/kwaliteit
    8Service

U.Emre Ozyurt, gr manager, 07-06-2016

Beste Gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om ons hotel te beoordelen. We verheugen ons erop om u in de toekomst weer in ons hotel te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Limak Lara Managment

• 9.05-03-2016

Altijd "Thuis" komen

Altijd is het ontvangst hartelijk en wordt met onze voorkeuren rekening gehouden. Zowel receptie, Guestrelations (Emre, Ali, Anna, Karina e.a.), Animatie (o.a. Osman) en de obers (b.v. Sedat, Hilal, Gulsum) en de ass. fb manager staan altijd voor ons klaar.

• 9.24-02-2016

Super en top hotel Limak Lara!

Het hotel in het algemeen is zeer goed. Eten is heel lekker en elke dag iets anders. Elke dag zijn er andere culturele etens en zeer lekker. Garcons zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Topie top!!!

• 7.18-01-2016

Goed hotel

Perfect hotel met nu nog mooiere kamers na een grondige verbouwing. Hotel is erg netjes en schoon. Eten en drinken in overvloed en van zeer goede kwaliteit.

4Service

153 tips over Hotel Limak Lara de Luxe Resort

• Maurice Buurstede, 08-05-2012

Limak Lara de Luxe is echt een Tophotel en wordt ook ieder jaar verkozen bij de beste 100 hotels van de wereld. Vele Nederlandse en Belgische toeristen komen hier graag terug om te genieten van de gastvrijheid van alle medewerkers. Zelfs Koninginnedag werd zeer uitbundig gevierd met een Hollands bandje en het gehele resort in oranje kleuren.

• nicole, 08-05-2014

Boek een standaard kamer en mail het hotel dat je een upgrade wilt naar bv een familiekamer..Dit valt qua prijs heel erg mee!!!

• [email protected], 29-04-2012

Wij kregen de kans om tegen meerprijs van € 140,00 een familie kamer te krijgen. Dit moet je gelijk doen. Vraag ze aan de balie maar wat daar allemaal bijhoort.

540 vragen over Hotel Limak Lara de Luxe Resort

• Ak, 09-09-2019

Sultan for a day

Wat kost sultan for a day?

Verder twijfelen wij tussen Limak Lara en Miracle, heeft iemand een aanrader?

• N, 10-09-2019

Sultan for a day

Hoeveel kost sultan for a day?

En wij twijfelen tussen Miracle of Limak Lara, iemand in beide geweest?

• Jill, 31-08-2019

Animatie team

Wie zitten er in het animatieteam? Zijn er veel veranderingen vergeleken met afgelopen jaren?

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen