Hotel Limak Lara de Luxe Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Limak Lara de Luxe Resort
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Jullie zijn overwegend positief over Limak Lara De Luxe Hotel Resort. Reviewer Shave: ‘Geweldig hotel met super personeel, alles is top in orde.’ Slechts een enkeling is minder tevreden. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld waardoor het een ideale ligging heeft. Door de vele voorzieningen is het hotel geschikt voor gezinnen met kinderen, stellen en vriendengroepen. Hieronder lees je alles over de faciliteiten.

Ben je op vakantie niet weg te slaan bij het zwembad? Bij Limak Lara De Luxe Resort zit je hiervoor op de juiste plek. Osman vertelt: ‘Hotel heeft veel buitenzwembaden en een groot binnenzwembad alsmede een hammam en sauna.’ Voor de kinderen zijn er ook meerdere glijbanen en speeltuinen verspreid over het terrein. Zowel voor jong als oud is er voldoende animatie. Familie Bout: ‘Onze zoon van 10 woont zowat in de zwembaden en maakt gretig gebruik van de glijbanen. Onze dochter van 16 vindt er genoeg andere tieners om zich de hele dag mee te vermaken, mede dankzij de tienerclub.’

Ook als je minder goed ter been bent zit je in Limak Lara De Luxe Resort goed. Jan zegt: ‘Het hotel is erg vriendelijk voor rollator en rolstoelgebruikers.’ Het personeel is volgens jullie vriendelijk en erg behulpzaam. Het wordt als prettig ervaren dat er een Nederlands sprekend personeelslid is waar de gasten bij terecht kunnen.

De kamers bij Limak Lara De Luxe Resort worden door reviewers positief beoordeeld. Zo schrijft Maurice: ‘De hotelkamers zijn groot en worden iedere dag schoongemaakt. Zelfs de badjassen worden iedere dag vervangen.’ Als je behoefte hebt aan een echt luxe vakantie kun je een kamer krijgen met meerdere badkamers, balkons en zelfs een jacuzzi. Verbeterpunt is het internet, de ontvangst is volgens jullie niet overal even goed.

Bij Limak Lara De Luxe Hotel Resort kun je in verschillende à la carte restaurants eten of bij de verschillende buffetten. Bij Martin viel het eten goed in de smaak: ‘Eten top, goed verzorgd restaurant, voor elk wat wils. Elke dag verschillend met de perfecte kwaliteit.’ Verder is er onder andere een koffie- en theehuis, sportsbar en ook op het strand vind je een bar.

Ligging

Limak Lara De Luxe Resort ligt direct aan het strand. Naast luieren op een strandbedje zijn er ook verschillende watersporten te beoefenen. Zo kun je een jetski huren, een rondje op de bananenboot maken of gaan parasailen. Liever een activiteit met wat minder adrenaline? Boek dan een boottocht waarbij je langs grotten en watervallen vaart.

Vanaf het hotel zijn steden als Side en Antalya goed bereikbaar voor een dag. Pak het busje vanaf het hotel en deze brengt je naar de stad van je voorkeur. Op zaterdag is er in Antalya een lokale markt, maar bezoek ook zeker het oude centrum. Ook in de buurt van het hotel vind je meerdere winkels en een shoppingcentrum. Liefhebbers van natuur kunnen een excursie naar de Green Canyon boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

299 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort in het Nederlands

Fantastisch!!!

Kees de Boer
31-8-2019

Fantastisch resort met ontzettend vriendelijk en hulpvaardig en sympathiej personeel. Prachtige ruime en schone kamers en zeer goed eten. Het enige minpuntje is dat het s'avonds in het restaurant ontzettend druk is. Je kunt s'avonds eten van kwart voor 7 tot 9 uur en deze tijd is gewoon te kort om al die mensen te laten eten met als gevolg dat je vaak lang moet zoeken voordat er een tafeltje vrij is. (vooral als je met meer dan 4 personen bent. Maar verder geen enkel negatief punt te bedenken. Wij hebben een fantastische vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019
Liane de Greef, Guest relations, 2-9-2019

Beste Kees de Boer,

Het is een eer om zo een review te mogen lezen en ontvangen. Hartelijk dank en hopenlijk tot ziens in een van onze Limak hotels/resorts!

Met vriendelijke groet, Liane de Greef Guest relations [email protected]

Top hotel, fantastische vakantie!

Suzanne
5-7-2019

Een erg schoon hotel en 20 minuten van het vliegveld af. In de buurt zijn er allerlei winkeltjes te vinden. De prijs-kwaliteitsverhouding is super. De maaltijden zijn lekker en de bediening is goed en vriendelijk. Ze doen echt z'n best om het naar je zin te maken. De receptie is behulpzaam en er is een vriendelijke Nederlander bij de guest relations. Aanrader: Italliaans A'la Carte restaurant en de Sultan for a day, top geregeld!

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Liane de Greef, Guest relations, 6-7-2019

Beste Suzanne,

Het is een eer om zo een review te mogen ontvangen. Hartelijk dank en hopenlijk tot ziens in een van onze Limak hotels/resorts!

Liane de Greef Guest relations [email protected]

Het is een Top hotel met fantastisch personeel!

Fam. Hereijgers
4-7-2019

Wat hebben wij een fantastische vakantie gehad in Limak Lara. Kamers super netjes, schoon en ruim. Het resort overal netjes en schoon. Super leuke shows en entertainment. Elke dag wel wat te doen. Het eten was ook erg goed elke dag was er wel een deel wat anders was. Het personeel allemaal even vriendelijk en behulpzaam. In het restaurant hadden we meestal de zelfde jongen Zeynullah die ons bediende. Wij gingen ook elke keer terug zitten bij zijn hoekje omdat hij ons ontzettend vriendelijk en ons zeer goed bediende. Echt hij werkt er enorm hard om je aan niks te laten ontbreken! En dat is gelukt. Bij het zwembad hoef je ook zeker niet naar de bar voor wat drinken want daar rijden ook de jongens Dogan en Muhammed rond op skeelers die je drinken tot aan je bedje brengen en ook zij werken er keihard voor. Animatieteam TOP. Dus al met al echt genoten op een super mooie plek. Ik zou zeggen twijfel niet en boek dit resort.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Liane de Greef, Guest relations, Thu Jul 04 2019 14:16:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste familie Hereijgers,

Wij zijn blij om te lezen dat u een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven hierover. Wij zullen de lieve woorden omtrent ons personeel doorspelen naar hun en de managers. Wij hopen u snel weer te zien in een van onze Limak hotels/resorts.

Lekkere relax-vakantie

Ina
26-6-2019

Hotels lijken in Lara altijd zo massaal, maar in Limak Lara heb je allerlei kleine gezellige plekjes om te zitten. Het voelt heel warm en gezellig. We zijn in verschillende hotels geweest, maar komen toch altijd terug hier. Je kunt hier buiten eten en bij het thee-huis gezellig zitten. Het voelt als thuiskomen. Het personeel herkend ons ook van voorgaande jaren, dat is heel leuk! Ze weten wat we drinken en waar we zitten. Op aanrading zijn we ook een keer naar de Mexicaans a'la carte geweest en dat was ook een topper. De Italliaan was ook heerlijk. Volgend jaar komen we weer!

Gereisd Met vrienden in juni 2019
Liane de Greef, Guest relations, 27-6-2019

Beste Ina,

Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaringen met ons. Wij zijn blij dat jullie het weer naar jullie zin hebben gehad. Wij kijken er naar uit jullie volgend jaar nog eens te mogen verwelkomen in Limak Lara!

Liane de Greef Guest relations [email protected]

Ondanks het een fijn hotel is nooit meer.

Elisabeth
31-5-2019

Limak Lara is een prima hotel maar er zijn wel wat mindere punten. Al eerder dit hotel bezocht en opvallend is de grote toename van toeristen uit Rusland. Wil je een relaxte vakantie in mei dan moet je zeker hier niet naar toegaan. Overal erg druk en hygiene in de toiletten strand en zwembaden geregeld niet in orde. Wij hebben zelf geen gebruik gemaakt van de animatie maar doordat we niet mee wilde doen aan de bingo hoorde ik dat een lid van het animatieteam me als chagrijn betitelde. Toen ik hem hierover aansprak was het uiteraard niet waar. Ook een andere Nederlandse had deze ervaring. Erg onprofessioneel gedrag!

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Liane de Greef, Guest relations, 3-6-2019

Beste Elisabeth,

Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer om te horen dat wij deze keer niet aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik heb uw ervaringen zowel met onze housekeeping- als entertainment manager gedeeld zodat wij onze service kunnen verbeteren. Voor ons was het ook een verassing om te zien hoe veel gasten met Russische afkomst er bij ons waren. Ik moet heel eerlijk zeggen dat dit normaal gesproken niet vaak voorkomt in Limak Lara. Over heel de wereld kunnen mensen deze vakantie boeken en wij sluiten natuurlijk niemand buiten. Wanneer u last heeft van bepaalde gasten, kunt u zich altijd naar de guest relations wenden zodat wij kunnen bemiddelen. Wij hopen de mogelijkheid te krijgen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Liane de Greef Guest relations [email protected]

Fantastisch! Voor herhaling vatbaar!

Meindert van Slooten
27-5-2019
  • Rolstoelvriendelijk
  • Eten is er geweldig
  • Personeel is erg vriendelijk en doen er alles aan om uw vakantie naar wens te maken!
  • Er is genoeg te doen op het Resort ongeacht welke leeftijd!
  • Keurig zwembad!

Kortom, ik zou het geen straf vinden om weer heen te gaan! : )

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Liane de Greef, Guest relations, 28-5-2019

Beste Meindert van Slooten,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat u het goed naar uw zin heeft gehad tijdens uw verblijf bij ons. Wij hopen u in de toekomst nog eens welkom te mogen heten in een van onze Limak hotels/resorts.

Top vakantie

Milad Heravy
5-5-2019

Voor 2e keer Limak Lara, met vriendengroep van 4. Hadden 2x2 pers geboekt, maar na verzoek is dit gelijk veranderd naar een geweldige Grand Suite. Nog steeds erg dankbaar voor, was echt een toegevoegde waarde aan onze vakantie. Helaas was het eten wel minder gevarieerd als 2 jr geleden, zo was de pasta “bar” waar een eigen pasta gemaakt kon worden er niet meer. Mexicaans a la carte was ook pas eind mei geopend helaas. Voor de rest was alles goed!

Gereisd Met vrienden in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Liane de Greef, Guest relations, 6-5-2019

Beste Milad Heravy,

Hartelijk dank voor uw review. Ik heb uw feedback bij de daarvoor aangewezen managers neergelegd. Wij zijn blij dat u wederom een goede vakantie heeft gehad in Limak Lara! Wij kijken er naar uit u voor de 3e keer in een van onze Limak hotels/resorts te mogen ontvangen.

Liane de Greef Guest relations [email protected]

Het was voor de zoveelste keer weer geweldig

Frank en Anita uit wijchen
17-4-2019

Het hotel ligt dicht bij de luchthaven Het was gewoon geweldig goed , hardwerkende mensen. Niks te kort gekomen . Complementen voor obers Ali. Aisma, Hilmiye Kamers zijn mooi en groot. Alles super goed schoon. En het animatie team was super goed en leuk , Merlin , volkan , Onur, Brian . Maar er was wel een buiten beentje bij dit team , die kwam er in eenkeer bij . Wij noemden hem holle bolle Gijs , paste er niet in thuis . Elke avond was er wat te doen , leuke shows. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Liane de Greef, Guest relations, Thu May 02 2019 20:00:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Frank en Anita,

Hartelijk dank voor het kiezen van Limak Lara als jullie afgelopen vakantiebestemming. Wij zijn blij dat jullie tevreden zijn geweest. Bedankt voor de lieve woorden naar onze collega's toe. Wij zullen dit doorgeven. Wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Theo vd Heuvel
17-12-2018

We zijn er voor de tweede keer geweest. Het is een mooi ruim hotel. Het eten is prima en de entertaining savonds is heel erg goed. Het personeel is erg vriendelijk. We hebben weer genoten.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Liane de Greef, Guest relations, Thu Dec 20 2018 13:37:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Theo vd Heuvel,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij dat u wederom een goede tijd heeft gehad tijdens uw verblijf bij ons. Wij kijken er naar uit om u voor de 3e keer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Voor herhaling vatbaar!

Martijn Visser
28-10-2018

Ik ben hier nu voor de 5e keer geweest. Ik vind het hotel echt super netjes en goed verzorgd. De kamer is ook heel netjes. De muziek stond wel erg luid bij het zwembad. Bij het strand is het wel lekker rustig. Het eten was gevarieerd en ook lekker. Er is Lifecooking aanwezig. Verder zijn alle faciliteiten aanwezig voor een luxe-luie vakantie.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Liane de Greef, Guest relations, Mon Oct 29 2018 10:38:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Martijn Visser,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij kijken er naar uit wederom de mogelijkheid te krijgen, jullie te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Lara de Luxe Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Lara de Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.