Hotel Limak Lara de Luxe Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Limak Lara de Luxe Resort
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Jullie zijn overwegend positief over Limak Lara De Luxe Hotel Resort. Reviewer Shave: ‘Geweldig hotel met super personeel, alles is top in orde.’ Slechts een enkeling is minder tevreden. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld waardoor het een ideale ligging heeft. Door de vele voorzieningen is het hotel geschikt voor gezinnen met kinderen, stellen en vriendengroepen. Hieronder lees je alles over de faciliteiten.

Ben je op vakantie niet weg te slaan bij het zwembad? Bij Limak Lara De Luxe Resort zit je hiervoor op de juiste plek. Osman vertelt: ‘Hotel heeft veel buitenzwembaden en een groot binnenzwembad alsmede een hammam en sauna.’ Voor de kinderen zijn er ook meerdere glijbanen en speeltuinen verspreid over het terrein. Zowel voor jong als oud is er voldoende animatie. Familie Bout: ‘Onze zoon van 10 woont zowat in de zwembaden en maakt gretig gebruik van de glijbanen. Onze dochter van 16 vindt er genoeg andere tieners om zich de hele dag mee te vermaken, mede dankzij de tienerclub.’

Ook als je minder goed ter been bent zit je in Limak Lara De Luxe Resort goed. Jan zegt: ‘Het hotel is erg vriendelijk voor rollator en rolstoelgebruikers.’ Het personeel is volgens jullie vriendelijk en erg behulpzaam. Het wordt als prettig ervaren dat er een Nederlands sprekend personeelslid is waar de gasten bij terecht kunnen.

De kamers bij Limak Lara De Luxe Resort worden door reviewers positief beoordeeld. Zo schrijft Maurice: ‘De hotelkamers zijn groot en worden iedere dag schoongemaakt. Zelfs de badjassen worden iedere dag vervangen.’ Als je behoefte hebt aan een echt luxe vakantie kun je een kamer krijgen met meerdere badkamers, balkons en zelfs een jacuzzi. Verbeterpunt is het internet, de ontvangst is volgens jullie niet overal even goed.

Bij Limak Lara De Luxe Hotel Resort kun je in verschillende à la carte restaurants eten of bij de verschillende buffetten. Bij Martin viel het eten goed in de smaak: ‘Eten top, goed verzorgd restaurant, voor elk wat wils. Elke dag verschillend met de perfecte kwaliteit.’ Verder is er onder andere een koffie- en theehuis, sportsbar en ook op het strand vind je een bar.

Ligging

Limak Lara De Luxe Resort ligt direct aan het strand. Naast luieren op een strandbedje zijn er ook verschillende watersporten te beoefenen. Zo kun je een jetski huren, een rondje op de bananenboot maken of gaan parasailen. Liever een activiteit met wat minder adrenaline? Boek dan een boottocht waarbij je langs grotten en watervallen vaart.

Vanaf het hotel zijn steden als Side en Antalya goed bereikbaar voor een dag. Pak het busje vanaf het hotel en deze brengt je naar de stad van je voorkeur. Op zaterdag is er in Antalya een lokale markt, maar bezoek ook zeker het oude centrum. Ook in de buurt van het hotel vind je meerdere winkels en een shoppingcentrum. Liefhebbers van natuur kunnen een excursie naar de Green Canyon boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

302 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort in het Nederlands

Steeds beter!!

Fam Schuurmans-Duin
2-9-2019

We komen al een aantal jaren naar Limak Lara. Eerder in het laagseizoen en de afgelopen keren in het hoogseizoen. Vonden we het in het naseizoen al heerlijk, in het hoogseizoen is het fantastisch. En het wordt iedere keer beter! Vriendelijk personeel, lekker eten, mooie shows, entertainment is geweldig en een gezellig animatieteam! Bij het Guest Relations team kun je met alles altijd terecht, Liane en Emre bedankt voor alle zorg! We hebben een geweldige vakantie gehad. Hopelijk tot volgend jaar!!

Liane de Greef, Guest relations, 3-9-2019

Beste familie Schuurmans-Duin,

Het was weer een genoegen om jullie van dienst te mogen zijn. Hartelijk dank voor jullie review en de lieve woorden. Wij zijn blij dat het goed bevallen is allemaal en we kijken er naar uit om jullie de volgende keer wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Geweldig resort!

Astrid
27-8-2019

Wat een prachtig resort. Echt super goede service, vriendelijk personeel. Het ontbreekt je aan niets. Bij aankomst bleek onze kamer niet klaar, we konden al wel van alle faciliteiten gebruik maken. Toen later bleek dat onze kamer nog niet beschikbaar was werd ons een luxe familie suite aangeboden voor de eerste nacht. Echt top geregeld! De dag er na verhuisd naar een mooie kamer op de bovenste verdieping met prachtig uitzicht. Voor drie personen groot genoeg en fijne bedden. Zeer schoon en netjes allemaal. Ondanks de topdrukte (eerste week augustus) nooit een “massa” gevoel gehad. Veel zwembadwater goed verdeeld en altijd wel een plekje te vinden. Super bediening, zeer gevarieerd en uitgebreid buffet, prachtig neergezet allemaal. Als je hier wat tekort komt dan doe je iets niet goed. Leuke winkeltjes buiten de resorts om eens te shoppen in de avond. Echt een aanrader, we komen zeker nog een keer terug als we naar Turkije gaan!

Liane de Greef, Guest relations, 29-8-2019

Beste Astrid,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij zijn blij dat wij aan al jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Met vriendelijke groet, Liane de Greef Guest relations [email protected]

Geweldige vakantie in een prima hotel

Rieneke Zandbergen
26-8-2019

Voor de 2e keer naar Limak Lara, en geen seconde spijt gehad! Ruime, schone kamer met elke dag een gevulde minibar en goede bedden om in te slapen. Eten is elke dag goed en gevarieerd en voor iedereen is er wel iets te vinden. Het animatie team is een leuke ploeg mensen die ontzettend hun best doen om mensen enthousiast te maken. De een is wat leuker dan de ander, maar we zullen Onur in elk geval missen. Nooit rennen naar de ligbedjes want er is ruimte zat bij het zwembaden, en mocht je te laat zijn dan helpen ze je met een bedje zoeken en plaatsen zelfs ook nog een parasol erbij als je dat wil. En speciaal nog een duim omhoog voor Dogan, de altijd goedlachse en vriendelijke jongen die enkele keren per dag op zijn skates voorbij komt om te vragen of je nog iets wilt drinken, echt een topper !

Liane de Greef, Guest relations, 29-8-2019

Beste Rieneke Zandbergen,

Wij zijn blij om te lezen dat u een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven hierover. Wij willen u ook bedanken omtrent de lieve woorden over ons personeel. Wij hopen u snel weer te zien in een van onze Limak hotels/resorts.

Gewoon geweldig

Frank
24-8-2019

Wij zijn hier week 33&34 voor de 2e keer geweest. Net als de vorige keer (4 jaar geleden) was het allemaal weer op en top. Maar we blijven nederlanders dus een klein beetje zeuren hoort erbij. De eerste week werden er 's avonds installaties opgesteld waar vroeger de discotheken jaloers op waren, wat een pokke herrie. En het hotel kan her en der wel een renovatie gebruiken. En de 2e week (wk34) werd het wel erg druk, te druk. En meer valt er echt niet te zeuren. Super service en super eten, en super schoon. Hoe ze het doen weet ik niet maar na 2 dagen weten ze wat je wil drinken, eten en waar je eventueel wil zitten. En laten we Dogan op zijn sceelers niet vergeten, wat een super kerel. Altijd vriendelijk en service gericht en in voor een geintje. Limak ben zuinig op deze jongen.

Liane de Greef, Guest relations, 27-8-2019

Beste Frank,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Tijdens het lezen van uw review, moest ik stiekem toch eventjes lachen. Ik ben blij dat u het prima naar uw zin heeft gehad en wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

goed vertoeven daar

Franken
20-8-2019

mooi resort. veel animatie overdag en in de avond. In de avond leuke shows en goede kwaliteit shows. Eten is van goede kwaliteit. Mag een beetje meer gevarieerd zijn. Ook voor kinderen die niet zo van buitenlands eten houden is er lekker eten. schoon hotel. terrein wordt ook keurig onderhouden. genoeg zwemgelegenheid.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Liane de Greef, Guest relations, Wed Aug 21 2019 14:31:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Franken, Wij zijn blij om te lezen dat u een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven hierover. Wij hopen u snel weer te zien in een van onze Limak hotels/resorts.

Met vriendelijke groet, Liane de Greef Guest relations [email protected]

Prima resort, vriendelijk personeel en goed eten!

Corné
17-8-2019

2e keer dat we hier zijn, iets wat we nooit hebben gedaan in het verleden. 10 jaar geleden was het dat we hier eerder waren. Nog steeds is het een prima hotel. Personeel is erg vriendelijk. Eten is er echt goed, al is het aantal verschillende thema’s bij het diners niet echt groot. Er zou wel iets meer werk aan de aankleding van de thema’s gedaan kunnen worden zoals in nabijgelegen resorts. Keuze van eten is er echter altijd ruim voldoende en er je hoeft niet in de rij te staan voor het eten. Zwembaden zijn prima van afmeting. Randen en voegwerk hebben eigenlijk wel onderhoud nodig. Glijbanen zijn niet spectaculair en hier zou wel een aanvulling op mogen komen. Animatie is prima, maar gezien de hoeveelheid Nederlanders in het hotel zou 1 of 2 nederlands sprekende animators een aanvulling zijn. Shows in het zwembad, pier en theater zijn goed van kwaliteit. Het enige echte minpunt is toch het handdoeken leggen van de Nederlanders.

Liane de Greef, Guest relations, Mon Aug 19 2019 09:29:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Corne,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Ik zie dat u tijdens het offerfeest gekomen bent. In deze tijd hebben wij inderdaad wat minder variatie qua eten en wat meer turks eten gepresenteerd. Ik heb uw opmerkingen aan de daarvoor aangewezen afdeling manager doorgegeven omtrent de randen van de zwembanden. Vorig jaar zijn de glijbanen gerenoveerd en zijn dus gloedje nieuw! Wij zijn inderdaag nog altijd opzoek naar een nederlands of nederlander die bij ons in de animatie mee zou willen werken of stagelopen. Als u iemand kent, horen wij dat graag! Iedere morgen om 8 uur leggen wij waarschuwingen bij de ligbedden waarop staat dat wij de handoeken weg zullen halen als deze niet worden gebruikt. Om 11 uur worden deze handoeken dan ook weg gehaald. Mocht u alsnog problemen ondervinden bij het vinden van een ligbedje, kunt u ons altijd terplekken contacteren zodat wij u daarbij kunnen helpen. Wij zijn blij dat u over het algemeen wederom een goede vakantie heeft gehad en wij hopen u een 3e keer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Prachtig resort!

P. van Lierop
17-8-2019

Mooi hotel in Aziatische stijl. We hadden (met 4 kinderen) een familie kamer op de begane grond. Werkelijk een prachtige kamer die erg ruim was. Kamers zijn voorzien van airco en een ventilator. De ‘tuin’ is prachtig aangelegd, met veel groen welke perfect wordt onderhouden. Voldoende bedjes aan de zwembaden. De handdoek service is prima geregeld, evenals de bediening op rolschaatsen. Een groot stuk strand met bedden en eventueel schaduwplekken bij de zee waar veel activiteiten zijn. De shows zijn geweldig. Ruimschootse keuze qua eten in het Zen-restaurant, met elke dag een ander thema. De bediening is erg vriendelijk. Wel jammer dat er zoveel eten moet worden weggegooid. WiFi is aanwezig. Vanuit het vliegveld is het maar een kleine 20 minuten met de bus. Tegenover het hotel liggen diverse winkels.

Liane de Greef, Guest relations, Sat Aug 17 2019 10:04:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste P. van Lierop,

Het is een eer om zo een review te mogen lezen en ontvangen. Hartelijk dank en hopenlijk tot ziens in een van onze Limak hotels/resorts!

Met vriendelijke groet, Liane de Greef Guest relations [email protected]

Top week, wat veel te snel voorbij was

P.K.
14-8-2019

Groot complex, zeer goede service. Eetgelegenheden prima, jammer dat je voor speciale restaurants moet bij betalen. Gelukkig bied het buffet restaurant hetzelfde, je moet het alleen zelf pakken. Service aan tafel was ook top, wij hadden een hele goede topserveerster die ons in de watten legde, Ayten (Heyriye en Halise) nogmaals bedankt. Gaan hier zeker nog een keer terug naar toe, kinderen prima vermaakt met animatie team. Wij hadden een familiekamer A, ook niets op aan te merken, elke dag alles opgeruimd en schone handdoeken.

Liane de Greef, Guest relations, 16-8-2019

Beste P.K.,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij willen u ook graag bedanken omtrent de lieve woorden over ons personeel. Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Geweldig!

Familie Martens
10-8-2019

We hebben wederom een geweldige vakantie gehad bij Limak Lara. Alles is netjes, ziet er geweldig uit en vriendelijk personeel.

Liane de Greef, Guest relations, 12-8-2019

Beste familie Martens,

Bedankt voor uw review. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts!

fantastisch

Familie De Bouvere - Vanoverbeke
30-7-2019

Een pracht ven een hotel met alles erop en eraan. Lekker eten en zeer verzorgde kamers.

Liane de Greef, Guest relations, Wed Jul 31 2019 12:50:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste familie de Bouvere,

Bedankt voor uw review. Wij kijken er naar uit u weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Lara de Luxe Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Lara de Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.