Hotel Limak Lara de Luxe Resort

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Jullie zijn overwegend positief over Limak Lara De Luxe Hotel Resort. Reviewer Shave: ‘Geweldig hotel met super personeel, alles is top in orde.’ Slechts een enkeling is minder tevreden. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld waardoor het een ideale ligging heeft. Door de vele voorzieningen is het hotel geschikt voor gezinnen met kinderen, stellen en vriendengroepen. Hieronder lees je alles over de faciliteiten.

Ben je op vakantie niet weg te slaan bij het zwembad? Bij Limak Lara De Luxe Resort zit je hiervoor op de juiste plek. Osman vertelt: ‘Hotel heeft veel buitenzwembaden en een groot binnenzwembad alsmede een hammam en sauna.’ Voor de kinderen zijn er ook meerdere glijbanen en speeltuinen verspreid over het terrein. Zowel voor jong als oud is er voldoende animatie. Familie Bout: ‘Onze zoon van 10 woont zowat in de zwembaden en maakt gretig gebruik van de glijbanen. Onze dochter van 16 vindt er genoeg andere tieners om zich de hele dag mee te vermaken, mede dankzij de tienerclub.’

Ook als je minder goed ter been bent zit je in Limak Lara De Luxe Resort goed. Jan zegt: ‘Het hotel is erg vriendelijk voor rollator en rolstoelgebruikers.’ Het personeel is volgens jullie vriendelijk en erg behulpzaam. Het wordt als prettig ervaren dat er een Nederlands sprekend personeelslid is waar de gasten bij terecht kunnen.

De kamers bij Limak Lara De Luxe Resort worden door reviewers positief beoordeeld. Zo schrijft Maurice: ‘De hotelkamers zijn groot en worden iedere dag schoongemaakt. Zelfs de badjassen worden iedere dag vervangen.’ Als je behoefte hebt aan een echt luxe vakantie kun je een kamer krijgen met meerdere badkamers, balkons en zelfs een jacuzzi. Verbeterpunt is het internet, de ontvangst is volgens jullie niet overal even goed.

Bij Limak Lara De Luxe Hotel Resort kun je in verschillende à la carte restaurants eten of bij de verschillende buffetten. Bij Martin viel het eten goed in de smaak: ‘Eten top, goed verzorgd restaurant, voor elk wat wils. Elke dag verschillend met de perfecte kwaliteit.’ Verder is er onder andere een koffie- en theehuis, sportsbar en ook op het strand vind je een bar.

Ligging

Limak Lara De Luxe Resort ligt direct aan het strand. Naast luieren op een strandbedje zijn er ook verschillende watersporten te beoefenen. Zo kun je een jetski huren, een rondje op de bananenboot maken of gaan parasailen. Liever een activiteit met wat minder adrenaline? Boek dan een boottocht waarbij je langs grotten en watervallen vaart.

Vanaf het hotel zijn steden als Side en Antalya goed bereikbaar voor een dag. Pak het busje vanaf het hotel en deze brengt je naar de stad van je voorkeur. Op zaterdag is er in Antalya een lokale markt, maar bezoek ook zeker het oude centrum. Ook in de buurt van het hotel vind je meerdere winkels en een shoppingcentrum. Liefhebbers van natuur kunnen een excursie naar de Green Canyon boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

207 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort in het Nederlands

• 10audrey woning09-11-2008

ECHT FANTASTIES

wij zijn in juni nar limak lara geweest echt alles was top zwembaden echt perfect kindervriendelijkheid ook prima. de shows zijn ook er leuk voor jong en oud de kamers zijn erg luxe en ruim het eten is in een woord 'PERFECT' wij gaan zeker nog een keer
    ps: neem voor een dag een sultan huisje echt heel leuk!!! snel boeken hoor!!!!!!

• 10Familie van Hees04-11-2008

Super behandeling in gehele hotel

Voor de tweede keer in dit hotel geweest. We hebben rechtstreeks met het hotel gemaild omdat we met onze sieraden wat problemen hadden. We zijn echt super opgevangen en geholpen, zeker door de manager van de guestrelation, door Asuman Bilici. Zij heeft ons super geholpen en begeleid met alles. Ook bij de juwelier werden we super geholpen, super tevreden. Kan een ieder deze juwelier aanbevelen. Deze is vele malen beter dan welke "juwelier bazaar" of waar dan ook. De juwelier heet Vertrau. Terugkomende op het hotel, dit is echt aan te bevelen. Kamers zeer ruim, personeel zeer vriendelijk en attent. Echt een hotel dat staat voor de gasten, als er problemen zijn worden deze direct opgelost. Hebben al 7 jaar 5 sterren hotels gehad in Lara maar Limak Lara steekt voor wat betreft service boven alles uit. Zo iets hebben wij nog nooit ervaren. Prijs kwaliteit perfect. Dus echt aan te bevelen. Foto van Asuman Bilici en de juwelier, die wij ten zeerste aanbeveel zet ik zo op de site

• 10Rina02-11-2008

Genieten!!

Wat een geweldig hotel! Zalig eten en een hele ruime keuze, voor alle 3 gangen en daar tussendoor kan je ook nog van alles krijgen. Mooie, schone, ruime kamers. Heel erg vriendelijk personeel; kunnen ze in vele andere landen een voorbeeld aan nemen. Mooie zwembaden. Alles is mooi aangelegd. Het avondvertier is ook goed verzorgd, met name het gebeuren in het theater is van grote klasse. !Tip: wij hebben bij een duitse touroperator geboekt, scheelt je handen vol geld.

• 9W.Ottevanger01-11-2008

Fantatich Paradijs

Meermale op all inn geweest, maar dit is een paradijs. Vriendelijkheid en de service is enorm. Alleen de Mexicaan viel ons tegen maar de al cart restourant heerlijk. voor herhaling vatbaar.

9Eten
    8Kamers
    8Prijs/kwaliteit

• 9Fleur24-10-2008

Geweldig........!!!!

In augustus 2008 voor de eerste keer kennis gemaakt met Turkije, prachtig Hotel, behulpzaam personeel, eten prima. Alleen gaan we nooit meer in het hoogseizoen......veel te warm! Zeilexcursie gedaan vanuit Kemer, Antalya by night, Hammam bezocht. We gaan zeker nog een keer terug.

8Kindvriendelijk
    8Eten
    8Kamers
    7Prijs/kwaliteit
    7Ligging

• 10fam. bekema22-10-2008

wederom fantastisch

vorig jaar hier voor het eerst naar toegeweest. dit jaar in de herhaling en wederom was het een fantastisch verblijf. weer was goed. eten was weer goed verzorgd en over de rest hadden we ook al niets te klagen. komen hier zeker terug.

• 8Familie bakermans21-10-2008

Tophotel

Wij zijn net terug van Limak Lara. kei goed hotel, wel minder dan Royal Wings (vorig jaar geweest). eten mag met wat meer variatie. verder kamers perfect, vriendelijkheid receptie mag beter. mooie zwembaden en tuin. animatie team is perfect.goede vakantie gehad. kortom een aanrader

9Kindvriendelijk
    7Eten
    9Prijs/kwaliteit
    7Service
    7Ligging

• 10Marien en Jolanda19-10-2008

Geweldig Super Hotel

Zeer hoge servicegraad, super schone luxe kamers, geweldig eten (warm, genoeg keuze), rustige ligging, goed strand, kortom alles is hier aanwezig voor een super vakantie

• 10Gertie15-10-2008

Super Hotel !!!!!!

wij waren met 7 personen in Limak Lara .en hebben genoten van de luxe en gastvrijheid ,en liefdevolle mensen die er voor ons werkten , het eten HEERLIJK !!!!!! de Kamers Brandschoon!!!! in een woord geweldig!!!! De Heren EMRE en YALIN bij de receptie , dank jullie wel voor de goede service!!!!

• 10Ricardo Mulder11-10-2008

Wauw!!!

Donderdag teruggekomen van een weekje Turkije. Wat een verrassing! Limak Lara is een prachtig hotel. Ook wij kregen een family room aangeboden ipv van een standaard kamer. Het eten is prima verzorgd! je Kunt van 07:30 tot in de kleine uurtjes aan een stuk door eten. Het animatieteam is geweldig. Vooral de show "Mama Mia" (ABBA) is een aanrader. Het personeel doet ook perfect zijn best al is de een vriendelijker dan de ander.

9Eten

153 tips over Hotel Limak Lara de Luxe Resort

• Maurice Buurstede, 08-05-2012

Limak Lara de Luxe is echt een Tophotel en wordt ook ieder jaar verkozen bij de beste 100 hotels van de wereld. Vele Nederlandse en Belgische toeristen komen hier graag terug om te genieten van de gastvrijheid van alle medewerkers. Zelfs Koninginnedag werd zeer uitbundig gevierd met een Hollands bandje en het gehele resort in oranje kleuren.

• nicole, 08-05-2014

Boek een standaard kamer en mail het hotel dat je een upgrade wilt naar bv een familiekamer..Dit valt qua prijs heel erg mee!!!

• [email protected], 29-04-2012

Wij kregen de kans om tegen meerprijs van € 140,00 een familie kamer te krijgen. Dit moet je gelijk doen. Vraag ze aan de balie maar wat daar allemaal bijhoort.

540 vragen over Hotel Limak Lara de Luxe Resort

• Ak, 09-09-2019

Sultan for a day

Wat kost sultan for a day?

Verder twijfelen wij tussen Limak Lara en Miracle, heeft iemand een aanrader?

• N, 10-09-2019

Sultan for a day

Hoeveel kost sultan for a day?

En wij twijfelen tussen Miracle of Limak Lara, iemand in beide geweest?

• Jill, 31-08-2019

Animatie team

Wie zitten er in het animatieteam? Zijn er veel veranderingen vergeleken met afgelopen jaren?

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen