Hotel Limak Lara de Luxe Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Limak Lara de Luxe Resort
9,4

Wat vakantiegangers zeggen

Jullie zijn overwegend positief over Limak Lara De Luxe Hotel Resort. Reviewer Shave: ‘Geweldig hotel met super personeel, alles is top in orde.’ Slechts een enkeling is minder tevreden. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld waardoor het een ideale ligging heeft. Door de vele voorzieningen is het hotel geschikt voor gezinnen met kinderen, stellen en vriendengroepen. Hieronder lees je alles over de faciliteiten.

Ben je op vakantie niet weg te slaan bij het zwembad? Bij Limak Lara De Luxe Resort zit je hiervoor op de juiste plek. Osman vertelt: ‘Hotel heeft veel buitenzwembaden en een groot binnenzwembad alsmede een hammam en sauna.’ Voor de kinderen zijn er ook meerdere glijbanen en speeltuinen verspreid over het terrein. Zowel voor jong als oud is er voldoende animatie. Familie Bout: ‘Onze zoon van 10 woont zowat in de zwembaden en maakt gretig gebruik van de glijbanen. Onze dochter van 16 vindt er genoeg andere tieners om zich de hele dag mee te vermaken, mede dankzij de tienerclub.’

Ook als je minder goed ter been bent zit je in Limak Lara De Luxe Resort goed. Jan zegt: ‘Het hotel is erg vriendelijk voor rollator en rolstoelgebruikers.’ Het personeel is volgens jullie vriendelijk en erg behulpzaam. Het wordt als prettig ervaren dat er een Nederlands sprekend personeelslid is waar de gasten bij terecht kunnen.

De kamers bij Limak Lara De Luxe Resort worden door reviewers positief beoordeeld. Zo schrijft Maurice: ‘De hotelkamers zijn groot en worden iedere dag schoongemaakt. Zelfs de badjassen worden iedere dag vervangen.’ Als je behoefte hebt aan een echt luxe vakantie kun je een kamer krijgen met meerdere badkamers, balkons en zelfs een jacuzzi. Verbeterpunt is het internet, de ontvangst is volgens jullie niet overal even goed.

Bij Limak Lara De Luxe Hotel Resort kun je in verschillende à la carte restaurants eten of bij de verschillende buffetten. Bij Martin viel het eten goed in de smaak: ‘Eten top, goed verzorgd restaurant, voor elk wat wils. Elke dag verschillend met de perfecte kwaliteit.’ Verder is er onder andere een koffie- en theehuis, sportsbar en ook op het strand vind je een bar.

Ligging

Limak Lara De Luxe Resort ligt direct aan het strand. Naast luieren op een strandbedje zijn er ook verschillende watersporten te beoefenen. Zo kun je een jetski huren, een rondje op de bananenboot maken of gaan parasailen. Liever een activiteit met wat minder adrenaline? Boek dan een boottocht waarbij je langs grotten en watervallen vaart.

Vanaf het hotel zijn steden als Side en Antalya goed bereikbaar voor een dag. Pak het busje vanaf het hotel en deze brengt je naar de stad van je voorkeur. Op zaterdag is er in Antalya een lokale markt, maar bezoek ook zeker het oude centrum. Ook in de buurt van het hotel vind je meerdere winkels en een shoppingcentrum. Liefhebbers van natuur kunnen een excursie naar de Green Canyon boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

581 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort in het Nederlands

Hotel met extra service en aandacht voor gasten.

Suzanne Broe
17-9-2019

Onze vakantie is bijna voorbij. We hebben genoten van een fijne relax vakantie, het personeel legt je compleet in de watten. Betere service als bij andere hotels. Dogan met de drankjes aan het zwembad. Top! Ramazan met cabana service. Het animatieteam verdiend een pluim, love you. Gaaf, de Dragon race. Ali, see you next year. Na de mooie professionele shows, vaak party's, Retro, pierparty en dreamparty, wow. Geen saaie boel na 22uur! Het Zen restaurant, is heel goed. Ze werken via bepaalde regels en normen. Het wordt met zorg en aandacht bereid. Ook is er slowcooking. Ik begrijp de klachten niet. Er is iedere dag volop keus. Compliment voor de bediening, ik noem Mehmet Öcaldı een gentleman, maar ze zijn echt allemaal super. Guest Relations in dit hotel is echt goed. Riane bedankt voor de extraatjes op onze 25 jarig huwelijksdag. Houskeeping Mukadder heel lief en goed. We komen terug, we hebben genoten. Thank you staff.

Gereisd Met partner in september 2019

Eerste en laatste keer.

CarPet
12-9-2019

Zo Fenomenaal als de aankondiging van dit hotel op verschillende websites doet geloven vinden wij het niet. We zitten nu 6 dagen hier en hebben al 2 x Hollands buffet gehad. Die worteltjes met erwtjes en aardappelpuree kan ik thuis ook eten. We hebben dit hotel dit jaar gekozen om zijn 9.3 en zijn geweldige eten. De kamers verdienen dit cijfer wel en het hotel is wel een 8 waard maar het eten valt tegen uitgedroogd eten omdat fat onder van die warmtelampen ligt, ook als je vroeg gaat eten. Voor ons geen tweede keer meer we zijn betere hotels gewend in Lara die niet aan een 9.3 voelden maar het wel verdienen als je het vergelijkt met limak Lara. Blij voor al de mensen die het geweldig vinden maar voor ons is dit de laatste keer.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Liane de Greef, Guest relations, Mon Sep 16 2019 10:51:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Carpet,

Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het jammer dat wij niet aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik heb uw feedback vertaalt en doorgegeven aan de desbetreffende manager hierover. Mocht er in de toekomst nog iets zijn wat ik voor u kan doen tijdens uw verblijf, kunt u altijd contact met mij opnemen via het onderstaande adres.

Fantastisch TOP hotel

Henk
2-9-2019

Het hotel weet wat een klant wil. Service, met een hoofdletter, maar ook perfect eten, voor een ieder wat wils. Wij waren hier voor de 7e keer, maar ook diverse andere klanten komen hier steeds weer terug. Je bent geen nummer of lastig, maar een klant die je perfect in de watten legt

Gereisd Met partner in augustus 2019
Liane de Greef, Guest relations, 3-9-2019

Beste Henk,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij om te zien dat onze stamgast het weer prima naar zijn zin heeft gehad! Wij kijken er naar uit u voor de 8e keer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

een aanrader!

fam. De Laet-Vranckx
25-8-2019

Limak Lara is onze 2de thuis! na zoveel keren er al geweest te zijn blijft alles top! heel vriendelijk personeel van onderhoud tot management. veel keuze bij het eten, verzorgd, voor elk wat wils. Animatieteam is heel goed voor jong en oud. Aan het zwembad s'ochtends genoeg plek om je handdoek te leggen na het ontbijt. Toffe zwembaden en glijbanen. alles heel proper. zeker en vast een aanrader!!!! wij gaan alvast nog naar Limak Lara....

Gereisd Met partner in augustus 2019
Liane de Greef, Guest relations, 27-8-2019

Beste familie de Laet-Vranckx,

Het is altijd leuk om onze fijne stamgasten weer terug te mogen zien in ons Limak Lara! Bedankt voor jullie review. Wij kijken er naaruit jullie wederom te mogen verwelkomen in de nabije toekomst!

Super!

Bakke
23-7-2019

Wij zijn nu nog in Limak Lara en we zijn super tevreden. Alles wordt netjes geregeld en je wordt snel geholpen. Aan service ontbreekt er niets. Er is genoeg te eten en genoeg variatie. De kamers zijn netjes schoon en de minibar wordt iedere dag aangevuld. Het zwembad is ook prima schoon. Het is hier goed vertoeven. We hebben geen op- of aanmerkingen.

Liane de Greef, Guest relations, Wed Jul 24 2019 05:36:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Bakke,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij dat wij tot nu toe aan al uw verwachtingen kunnen voldoen. Als u vragen of een verzoek heeft, kunt u ons bereiken op 5555/5556 of loop even bij ons (guest relations) binnen. Nog een hele fijne vakantie toegewenst!

Liane de Greef Guest relations [email protected]

Wij als jong stel hebben een super vakantie gehad!

Quinty
13-7-2019

Wij hebben hier en super leuke tijd gehad als jong stel (19 en 23 jaar). Eten is misschien wat eentonig ondanks de thema's die ze toevoegen aan de avond. De kwaliteit van het eten is echter wel heel goed. Eten rond een uur of 8 zal ik overslaan het is dan erg druk. Ik zal of eerder of later gaan eten. De animatie was erg leuk, in de middag leuke spellen en in de avond elke avond weer een verrassing wat ze hadden bedacht. Party op de pier, voorstelling voor kinderen tot livemuziek bij de bar het was elke avond weer gezellig. Rond half 12 is wel alles afgelopen wij vonden dat jammer maar wel begrijpelijk voor de families in het hotel. Niet al het personeel kan goed Engels (uiteraard de receptie wel). Over het algemeen kon 70% wel Engels en 30% proberen het. Het personeel was wel vriendelijk. Mooie en hygiënisch kamer, zag er elke dag weer uitstekend uit. Lekkere cocktails, leuke muziek, top animatie en een mooie accommodatie.

Liane de Greef, Guest relations, 16-7-2019

Beste Quinty,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij hopen de mogelijkheid te krijgen u in de toekomst nog eens welkom te mogen heten in een van onze Limak hotels/resorts.

Liane de Greef Guest relations [email protected]

Goed, gezellig, geriefelijk, grandioos hotel

Ellie Molenaar
11-7-2019

Wij zijn voor de 6e keer naar Limak lara geweest, het is een geweldig hotel, mooie en schone kamers, met uitstekende bedden. Dus de nachtrust is gewaarborgd. De maaltijden zijn in buffetvorm, en is in het hoofdrestaurant. Het eten is ontzettend goed, veel keus, en erg lekker. de dames van het schoonmaakpersoneel werken super hard, en zijn ook erg vriendelijk, en maken de kamer en balkon goed schoon. Het animatieteam is top. en personeel van manager tot de vegers zijn vriendelijk, en erg behulpzaam. Het is een groot en druk hotel, maar zo voelt dit niet, je bent hier echt de gast. De drankjes zijn ook van goede kwaliteit, schoon en ruim strand. Ik daad dit hotel een ieder aan, van 1 tot 91. We gaan met Kersmis/Nieuwjaar weer hier naartoe, wat een feest is het met oudejaarsavond, dat willen we niet missen.

Gereisd Met partner in maart 2019
Liane de Greef, Guest relations, 16-7-2019

Beste Ellie Molenaar,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij dat onze stamgasten het weer goed naar hen zin hebben gehad! Wij kijken er naar uit u rond de kerst/nieuwjaar wederom te mogen verwelkomen in ons Limak Lara!

Liane de Greef Guest relations [email protected]

6e keer een fijne vakantie!

Caelen
6-7-2019

Mooie en goede kamers in Limak Lara. We hadden een upgrade gehad en dat is helemaal fijn. Het eten is heel erg goed. De zwembaden zijn ook goed en er is genoeg plek om te liggen, of je nu in de schaduw of zon wilt zijn. Wij vinden de strandbar echt fijn. Dat is een echte pluspunt, alleen mag de wijn en het bier net iets kouder. Bij andere barren is het wel goed koud en ook gezellig zitten, vooral 's avonds. Het personeel is ook heel vriendelijk en we komen weer eens terug.

Liane de Greef, Guest relations, 8-7-2019

Beste Caelen,

Wij zijn blij om te lezen dat u een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven hierover. Wij hopen u snel weer te zien in een van onze Limak hotels/resorts.

Top vakantie.

Ruijter van Eeden
5-7-2019

Een goed en schoon hotel. De buffeten zijn ideaal opgezet in het hoofdrestaurant. Het lijkt nu niet zo massaal en er zijn geen lange wachtrijen. Er is veel keus qua eten en het eten is ook super lekker. Ik mis wel echte koffiebonen zoals in Nederland. We vinden het ook wel jammer dat het ijs alleen binnen geserveerd wordt. De bedden zijn comfortabel en de avonden zijn sfeervol. Ze hebben fijn en vriendelijk personeel en een Nederlandse guest relation Liane.

Liane de Greef, Guest relations, Mon Jul 08 2019 12:22:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Ruijter van Eeden,

Het is een eer om zo een review te mogen ontvangen. In verband met hygiëne zijn wij noodzakelijk het ijs ook binnen het hotel te serveren. Te veel gasten liepen met het ijs rondom de zwembaden waardoor het ijs in het water terecht kwam. Hartelijk dank voor uw review en hopenlijk tot ziens in een van onze Limak hotels/resorts!

Liane de Greef

Guest relations

[email protected]

Best

Nancy
4-7-2019

Top hotel super service vriendelijk personeel lekker ontbijt en lunch super lekker . Bedankt voor de goede service yagmur and suleyman Savrun and Kudret saricifci en het animatie team

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Lara de Luxe Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Lara de Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.