153 tips over Hotel Limak Lara de Luxe Resort

• Maurice Buurstede, 08-05-2012

Limak Lara de Luxe is echt een Tophotel en wordt ook ieder jaar verkozen bij de beste 100 hotels van de wereld. Vele Nederlandse en Belgische toeristen komen hier graag terug om te genieten van de gastvrijheid van alle medewerkers. Zelfs Koninginnedag werd zeer uitbundig gevierd met een Hollands bandje en het gehele resort in oranje kleuren.

• nicole, 08-05-2014

Boek een standaard kamer en mail het hotel dat je een upgrade wilt naar bv een familiekamer..Dit valt qua prijs heel erg mee!!!

• [email protected], 29-04-2012

Wij kregen de kans om tegen meerprijs van € 140,00 een familie kamer te krijgen. Dit moet je gelijk doen. Vraag ze aan de balie maar wat daar allemaal bijhoort.

• suzanne, 29-04-2014

Neem de tijd om buiten de drukke tijden te eten, dit staat aangegeven bij de liften en klopt ook wel, middag is hoofdrestaurant rustig.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

• Maarten, 16-06-2014

Huur een Sultanhutje echt een aanrader!

• Ton Rutten, 17-05-2014

De winkels aan de overkant van de straat hebben wellicht wat meer keuze maar zijn duurder dan de winkeltjes in het hotel! En ga een keertje lekker laat ontbijten, heerlijk op je gemak en in alle rust.

• bas & line, 15-05-2014

Een heerlijke massage gekregen , juist buiten en rechtover het hotel. Helemaal achteraan, het noemt: "juttas coiffeur en massage. € 25, voor 45 min. In hotel meer als het dubbele. Heel proper, vriendelijke masseurs. Een echte aanrader.

• mario123, 27-05-2014

animatie is geweldig en de shows zijn geweldig

• Jubilaris, 11-05-2014

Neem beneden aan het hotel om 10 uur het busje voor een dag Side of Antalya. Je betaald 7 euro pp voor de heen-en terugreis. Je wordt afgezet in de stad en op een bepaalde tijd daar ook weer opgehaald (let op: ze waren stipt op tijd). De Hamam was ook erg leuk.

• Jan v.d.Eijnden, 12-05-2014

Doe net als de rest,ga op tijd handdoekje leggen bij het zwembad voor de beste plaats anders zijn de Russen je voor!!!

• Martha van Nimwegen Houweling, 15-04-2014

Als de gebruikte handdoeken opgehangen zijn dan hoeven ze niet verwisselt te worden.

• Nienke en Maik, 15-03-2014
    • Thai/Sushi restaurant Fantastisch eten!
    • Miniclub voor de kinderen organiseren leuke dingen, elke avond mini disco.

• willem, 25-07-2012

vraag een kamer met zicht op het zwembad, wij zitten tussen 2 gebouwen in, is niet echt leuk

• Marielle, 22-10-2013

Fotoshoot bij de fotograaf op het park is aan te bevelen. Je betaald voor de fotoshoot niets en per afgenomen foto betaal je 8 euro. Kun je zowel in print als digitaal ontvangen.

• Anja en Bert van Zielst, 15-07-2012

Strandwandeling is eigenlijk het enigste wat wij hebben gedaan en kan je allebei de kanten op je hart ophalen

• Smiekske, 06-07-2012

Er is heel de dag genoeg animatie, de shows zijn zeker de moeite waard.

• B. v d Graaf, 02-10-2013

Bespreek direct bij aankomst een "Sultanhuisje" Je voelt je die dag echt een sultan. De huisjes zijn bijna altijd gereserveerd. Ga niet mee met een excursie, waarin ook de lokale arbeid wordt aangedaan, tenzij je graag in leer/modezaak of juwelierszaak komt. Ga met de bus voor 1 euro of 2 lira naar de zaterdagmarkt in Antaly en koop wat kleding of fruit. Het is goedkoper dan in de winkelcentra rondom het hotel.

• Marco van Rozendaal, 21-09-2013

Ga 's avonds met je kinderen naar de mini disco, blijf hierna lekker zitten met een drankje en geniet van een van de vele shows op top niveau. Als je kinderen dan lekker in slaap vallen in hun eigen of de gehuurde buggy ga dan met ze naar het feestje of live muziek. Geen ramp als de kinderen niet slapen want er is altijd wel iemand van de mini club of het animatie team die lekker met ze gaat dansen. Hun motto is dat ook de ouders op vakantie zijn!

• Filip, 12-09-2013

De vele watersportmogelijkheden op het strand zijn een aanrader. Parasailing en jetski voor democratische prijzen! Probeer zeker ook de à la carte restaurants in het hotel en de room service - free of charge! Voor de liefhebbers zijn er vlak buiten het hotel ook leuke winkeltjes en bars, bijvoorbeeld gezellige shisha-bars!

• Debby van Schaijik, 03-06-2012

Het is zeker de moeite waard om een mooie fotoshoot te laten maken door de fotograven ,zeer de moeite waard.

• cathy, 01-09-2013

Mijn man en zoon hebben sjetski gedaan en vonden het super. Een sultan hutje is super,je word als VIB behandeld (alleen wat duur 65€ per dag) maar dit moet je echt eens meemaken.
    Ik zou zeker een familie kamer aanbevelen,die zijn groot en confortabel.

• v. eijsden, 16-09-2013

Tip: als je langs de watervallen wilt, maar liever een halve dag gaat ipv een hele, ga even naar het strand bij de mensen die ook de parasailing en andere activiteiten verzorgen, die nemen je mee op een boot.

Als je overdag wat anders wilt doen kan je ook naar de gamehall, de 4d bioscoop of even langs de winkels binnen het hotel. Buiten het hotel is weinig te doen, beste is excursies boeken als je erop uit wilt.

• maurice.buurstede, 14-07-2013

De diverse specialiteitenrestaurants zijn zeer aan te bevelen. Wij vinden La Cuccina een aanrader. Een aanrader is ook Chez Paris vanaf 16.00 uur voor overgeerlijke taarten, gebakjes en wafels. Kortom Limak Lara moet je echt boeken en je vakantie is TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Raymond, 03-07-2013

Laat je badlakens thuis! Elke dag krijg je daar schone! Scheelt aardig in je koffer :)

• Erika Malysse, 14-08-2013

Zonnecremes, badartikelen kan je gerust hier kopen ,winkeltjes in 't hotel en ook rond 't hotel...

• Loura en Richard, 21-06-2013

Kamerpas en telefoon niet samen, want dan blokkeerd de kamerpas.

• esthervanzon, 27-07-2012

Als je lekker wilt luieren,zonnen,zwemmen,n hapje eten, is t huren vn n paviljoen zeker n aanrader, omdat t druk kan zijn bij t zwembad ben je op die manier verzekerd vn ligstoelen (prijs € 45,- p.d): Prettige ligbedden, bediening van drankjes / lunch e.d. indien gewenst, vers fruit, (gevulde) koelkast bij de hand. V.a. t strand nr de watervallen in Lara mt (privé)boot is zeker n aanrader. Je bent in 1,5 u uit en thuis, je hebt n prachtig uitzicht! (€ 35,- p.p. vr bijv. n 9 pers., boot).

• harry, 09-09-2013

Boek een kamer hoog in het "B" blok.

• joanna, 17-09-2013

we hebben de speedboot trip gedaan van het hotel. 35 euro per volwassene en 25 per kind. was een leuk luxe-uitstapje

• Claudia, 12-09-2013

Aan de doorgaande weg zitten diverse winkels en shoppingmalls. Als je vanaf de voordeur naar links gaat zit er een stukje verderop zelfs een hele grote (en airco gekoeld). Het turkse a la carte restaurant.

• Fam Christ uit Rotterdam, 19-08-2013

Ga zeker naar het Italiaanse a la Carte restaurant.

• marielle , 14-08-2013

Tip: neem een viltstift mee om je naam op je luchtbed te schrijven, helaas is ons luchtbed gestolen. Het is erg vervelend dat je handdoeken moet leggen, maar je moet er in mee anders heb je gewoon geen bed. Leg er dan iets persoonlijks op van jezelf dan doen ze het minder makkelijk. Uitje naar authentiek Hamam in Antalya goedkoop, eenmaal daar proberen ze je nog wat aan te smeren, eigenlijk was het een afwerkplek van toeristen. Hierna Hamam in Spa van het Hotel gedaan, deze was fenomenaal.

• harmen15_1, 17-07-2013

Je zit zo dicht bij Antalya dat een bezoekje niet achterwege mag blijven. Met name het havengebied is super. De winkeltjes in de buurt van het hotel zijn divers. Vraag altijd wat iets kost want er is veel nep en soms belachelijk duur (de kapper vroeg gerust 25 euro voor 25 minuten föhnen van mn dochters haar. Uiteindelijk heb ik m 5 euro gegeven..... Een fooi op je bed doet wonderen.

• mdm, 17-07-2013

Er rijdt een hotel shuttle naar het oude centrum van Antalya vertrek 10.00 uur, ophalen om 15.00 uur. Voor € 6,- per volwassene (duurt +/- 30 minuten)

• Ronald Broker, 11-08-2013

De after party's zijn geweldig, goede DJ's en prachtig opgezet. Een hotel met veel gezinnen met tieners.

• esther, 09-08-2013

Huur een paviljoen aan het zwembad (van te voren). Het is 45,- per dag, maar z'n geld waard. Je bent verzekerd van een mooi plaatsje (die je zelf kiest), bedden, parasol en een bijkomende luxe is ook dat het paviljoen ook nog bedjes heeft, 'n koelkast en service (drankjes brengen) is inbegrepen.

• A.Jeroense, 27-04-2014

Tijdens feestdagen en vakanties erg druk.

• brenda_10, 05-03-2013

Standaard kamer boeken met zee/zwembadzicht-vanaf 3-hoog /veel vakantie-plezier!!

• harry, 26-07-2013

probeer een kamer in het b blok en dan zo hoog mogelijk

• Maurice en co., 22-07-2013

Even lekker uitslapen? Maak gebruik van het late ontbijt in het Revan restaurant van 10.00 tot 11.00 uur. Een stuk rustiger dan in het hoofdrestaurant en lekkere dingen, zoals afgebakken croissants en vers te persen sinaasappelsap.

• Volkan, 20-11-2013

Geef de schoonmaakters fooi, dat doet wonderen.

• kelseydelaat, 10-06-2013

Als je wifi wilt, vraag dan bij de receptie om de code, je kunt deze krijgen zonder kosten.

• Malou, 02-06-2013

Als je een probleem hebt, ga dan naar guest relations. Deze mensen helpen je waar ze kunnen! Ze lopen sinds dit jaar ook gedurende de dag door het hotel en over het strand, om een praatje te maken en om te vragen of alles naar wens is. Is niet alles naar wens, wordt alles op alles gezet om dit te regelen.

• ceciel, 20-05-2013

Wanneer je souvenirs wilt kopen, kun je dit het beste in het hotel zelf doen. Daar zijn veel leuke winkeltjes waar je beter kunt onderhandelen dan buiten het hotel.

• bart kroone, 29-05-2013

hamam en massage zijn top

• Jeroen, 08-03-2014

BUS LC-07 naar het centrum. Je komt alle belangrijke toeristische punten voorbij: 1. Dünden waterval 2. Terracity (Winkelcentrum) 3. Bazaar (vrijdag, op het punt waar je linksaf antalya in gaat) 4. Centrum (Bij pleintje uitstappen) 5. Antalya museum (Eindpunt) Daarna kun je nog door het park lopen (aanrader) en naar de Migros Mall / Antalya aquarium (+/- 20 min. lopen)

• Claudia, 09-05-2013

Scuba-diving bij waterval van Antalya via het hotel te boeken, proefduik in het zwembad.

• Karel, 05-05-2013

Voor de shows , entertainment en miniclub is dit een uitstekend hotel

• claudia, 26-04-2013

Met bus 38 naar de oude, antieke stad naar Antalya is werkelijk fantastisch. Als het regent met dezelfde bus naar de nieuwe stad, mega modern shopping mall.

• Rene, 24-04-2013

Neem een massage in de spa

• wetering, 14-06-2014

je moet wel vragen naar buitenlands gedistilleerd want anders krijg je nep te drinken wat niet lekker is dit geld ook voor de raki. meeste kamers zijn goed.

• Michael Heezen, 30-03-2013

Stap op de bus naar het centrum het kost je maar 1,- in tegenstelling tot een taxi 25,- en is echt leuk om te doen.

• Bea, 27-02-2013

Er is een winkelstraat die begin aan de ingang van het hotel. Opgelet : er is een stukje van de straat waar er geen winkels zijn. Op het einde van het eerste stukje, volg gewoon de straat en na 30 meters begin de winkelstraat terug. Op het einde van de winkelstraat heb je zelf een winkelgalerij.

• mario, 15-02-2013

Boek zo laag mogelijk en zee zicht

• Jan Mensinga, 13-07-2014

Er is een serie familiekamers die direct grenzen aan een eigen binnenzwembad is erg leuk om aan het einde van de dag nog even na te genieten aan je eigen zwembad

• berg, 26-08-2012

Bezoek ook eens de stad is echt mooi

• cindy, 28-10-2012

Doordat wij aan het begin van onze vakantie de poetsvrouw en degene die de mini bar iedere dag bijvult een fooi hadden gegeven kregen we op de tweede of derde dag een waterkoker met zakjes koffie en thee op de kamer.

Op onze laatste dag werden we pas `s avonds om 22:05 uur opgehaals. we hadden voor deze dag een sultanhuisje gehuurd. Je krijgt dan vanaf 09:30 tot 18:00 uur een huisje tot je beschikking en hebt dan ook je eigen ober die je van drankjes, ijs vers fruit etc. voorziet

• brenda_10, 24-10-2012

ook een geschikt hotel voor rolstoelgebruikers.zowel bij een zwembad(liftje ), als op het strand,waar een speciale toegangsvlonder is aangelegd,met een bord-rolstoelgebruikers.kijk en dit is echt SERVICE.er wordt in dit limak hotel aan een ieder gedacht! SUPER!!!!!

• mariekecornelissen, 20-10-2012

Als je met een gezin gaat is de familiekamer een echte aanrader. Je hebt veel ruimte, 2 toiletten, bubbelbad, douche, 2 kamers, 2 balkons, waterkoker echt compleet dus!

• Peter Siekman, 12-10-2012

Bezoek een marktje en de Green Canyon, wordt vanuit hotel georganiseerd bij je reisleider, een echte aanrader!!

• bex bonneux, 12-10-2012

tegenover het hotel liggen mooie winkerlgalerijen

• brenda_10, 20-10-2012

om niet te verdwalen?houdt en druk bij het niet zien zitten, de L in! dan komt alles weergoed!! veilige stek naar de kamer.

• Marielle, 29-09-2013

Als je een babybedjes hebt, neem dan een onderlakentje mee met elastiek. De lakentjes die het hotel gebruikt zijn nauwelijks groter dan het matrasje en hebben geen elastiek. Als je kindje zich drie keer omdraait ligt het dus op het kale matrasje.

• Jessica, 12-10-2012

Zeker de à la cartes uitproberen! Echt wel de moeite!

• elly_15, 01-10-2012

Voor de kinderen de Kidsclub is fantastsch. En voor de ouderen Darten boogschieten allerlei sport en spelen in de zwembaden op het stand vollybal en jeu de boule.enz..

• Elly, 28-09-2012

Dit Hotel heeft een professineel antertainmant team zeer afwisselend. Goed verzorgde themadagen. En verschillende alacartrestaurants bieden voor elk wat wils.

• Biggelaar, 22-09-2012

Ik zou eens de kapper proberen in het Hotel en zeker de Restaurant en zeker Revan lekker Turks eten.....

• Fam van Koolwijk, 10-09-2012

Je kunt als je naar de Hamam wilt beter in Antalya naar het badhuis gaan, daar kost het maar Euro 20,- en ben je ongeveer een uur onder de pannen, op het resort kost het Euro 36,- voor een half uur, das flink aan de prijs.

• LindaPinda87, 22-07-2013

Op zoek naar dagjes uit? Ga een dagje naar Antalya of boek een excursie naar bijvoorbeeld de Kabelbaan bij Kemer (2.365meter hoogte) of naar de Green Canyon en markt in Manavgat. Er is genoeg te doen in de omgeving, maar je moet het wel op willen zoeken.

• ienenar, 14-07-2013

Vraag aan poolboy of hij bedje met parasol voor je wil regelen: doen ze met grote lach op het gezicht.

• van acker an, 22-08-2012

je kan perfect van uit hotel met busje van hotel dagje antalya bezoeken voor 6 euro per persoon zeker de moeite en kan vanuit hotel alle uitstappen bespreken

• brenda_10, 20-10-2012

de dag van vertrek! koffers in het bewakings-depot.kleding voor vertrek etc.meenemen.richting zwembad.a/h eind van de gebakszaal,treft men rechts toiletten aan/en omkledingsruimte met douche/en kluisjes! nr.rustig intoetsen en op groen drukken.(niets erin!)eerst even uitproberen!! gewoon alles bij de hand.lekker toch! breng ook een bezoek a/d zogenaamde burger king met pizza-broodjes kebab etc.bij zwembad rechts)bij betaling van 5euro pp naar pizzeria top/zo ook de andere restaurants!

• mikekessler, 13-08-2012

Het busje van het hotel naar het centrum van Antalya kost 6 euro pp heen en terug, dit is 2 euro duurder dan de dolmus busjes maar gegarandeerd zit plek, airco en geen kamikaze stunts.

• jose van Veen, 13-08-2012

In het begin was het zoeken geblazen. Het is best wel een groot complex. Als je aanhoudt dat de lobby bij de receptie is en daar het restaurant is. En beneden dus -1 daar zijn de zwembaden. Wij zaten in t B complex en dat was best wel even zoeken. Want niet alle liften gingen naar dat gedeelte. Maar vanaf de lobby werd het goed aangegeven.

• Anita, 10-08-2012

De bazar in Lara is zeker aan te bevelen, leuke prijzen. Alleen erg warm om er in juli rond te lopen, pffff.

• riyna2009, 06-08-2012

Winkeltjes richting hotels Miracle, Titanic goedkoper dan winkeltjes tussen Delphin en Limak.

• riyna2009, 06-08-2012

Winkeltjes aan de kant van de hotels Miracle, Titanic zijn goedkoper dan winkeltjes voor Limak en Delphin. Is wel een stukje lopen.

• William en Rianda Dalebout, 31-07-2012

Voor gezinnen met jonge kinderen echt een aanrader.

• anja abdin, 01-08-2012

Sultan huisjes huren is een aanrader. Je wordt de hele dag bediend en je plaats is voor jou aan het zwembad gereserveerd. niet vroeg je bed uit v oor je handdoek. Het mexicaans restaurant is erg goed. je moet er 9 euro pp voor betalen maar de moeite waard. een paar keer per week worden er feesten gehouden . bv het pierfeest en ook het strandfeest was erg leuk. altijd een goede dj en de muziek is goed. Voor de wat oudere onder ons, mis het retro feest niet. jaren 80 muziek is te gek.

• john linssen, 02-08-2012

In de avonduren is het nog altijd rond de dertig graden en zeer benauwd, pas hier de kleding op aan die je meeneemt.

• gezin met 6 personen, 26-07-2012

als je het uitloopt en rechtdoor op de weg gaat kom je op een hele grote bazaar uit. en het is erggoedkoop bijvoorbeeld 15 paar sokken een paar is dus twee dezelfde sokken waren 5 euro en je kunt er afpingelen

• maurice.buurstede, 26-07-2012

Limak Lara is een SUPERHOTEL met een fantastisch entertainmentteam en fantastische medewerkers. Voor het management nog deze TIP: WAKE UP, want in Nederland word je zwaar gestraft en in Turkije vertel je het niet na

• Marouscha de Vries, 27-07-2012

de markt in antalya is ook zeker een aanrader! Met dolmus 38 heen voor 1 euro p.p en weer terug met dolmus 38 voor 1 euro p.p op de markt zijn veel spullen veel goedkoper als in de winkels.

• Jeroen, 17-07-2012

Neem n datakabeltje mee, dan kun je op de kamer gratis internetten. Je kunt bij de receptie voor dat je gaat via de pc je vliegtickets al inchecken / uitprinten voor de terug reis.

• mike, 14-07-2012

Voor 6 euro brengt een shuttle bus van het hotel je naar de haven in Antalya midden in het centrum met leuke winkels en bazars en haalt je daar ook weer op. 10 keer beter dan de dolmus busjes waar je vaak in moet staan zonder airco en niet op de juiste plek uitkomt.

• Lambrechts Johan, 17-07-2012

Zeker een aanrader voor mensen met kinderen tot jaar!! 1 nadeeltje misschien : de airco op de kamer koelde niet echt de kamer af.

• Mark van Geldrop, 18-06-2012

Ga liever in het najaar ipv voorjaar ivm muggen. Als je toch in het voorjaar gaat neem muggen spray mee!

• brenda_10, 19-10-2012

de meest gestelde vraag,het ontvangen van nederlandsche zenders op tv! na 40-- treft men rtl 4 en sbs 6 aan.gewoon even uitproberen!

• kenis katja, 14-07-2012

we zijn naar belek geweest met een minibus is wel eens de moeite waard en onze andere vrienden hebben de boottocht gedaan met het duiken en vonden dit wel eens de moeite om te doen

• lenie, 05-06-2012

Bezoek een mooie waterval en als je naar Antalya gaat bezoek dan vooral de oude haven met zijn leuke schuin omlaag lopende straatjes vol leuke winkeltjes. Veel leuker dat de drukke winkelstraten.

• Linda Padt, 08-05-2012

Tip: hou binnen het hotel altijd de lobby aan om ergens te komen. Zelf ben ik reisagent en ik heb diverse gasten gesproken en het enige minpunt wat steeds naar boven komt is de weg vinden binnen het hotel. Als men de lift neemt hou altijd de ¨L¨van Lobby aan en neem van daaruit de weg naar de restaurants, zwembaden of de wellness aan, dan kun je de weg nooit kwijt raken.

• Bianca van Lieshout Arends, 25-04-2012

Het enige minpunt was onze excusrsie, niks ten nadele van onze excursie leider, deze deed het prima. Wat wij niet wisten was dat de excursie gesponsord was door een juwelier een een modezaak (leer). De hele ochtend hebben wij naar verkoop praatjes geluisterd en wij voelde ons bijna gedwongen om iets te kopen. Een erg vervelende ervaring. Vraag dus altijd bij de reisleider of de excursie gesponsord wordt door bedrijven uit de regio.

• Hans, 24-04-2012

Ook in het nabij gelegen winkelcentrum merk je hoe gastvrij en kindvriendelijk de turken zijn. Kunnen wij nog veel van leren!

• rob, 24-02-2012

Als je Turkije op een andere manier wilt ontdekken, huur dan eens een MTB ( desk tegenover Delphin de Luxe) en in tochtjes varierend van 40-70 km onder redelijke goede en veilige omstandigheden, kom je erachter hoe men op het platteland leeft; hoe vriendelijk men is, etc. Bijv van Lara naar Aksu en evt door naar Perge.

• N van Beek, 11-06-2012

In de direct omgeving van het hotel diverse shoppingmalls, korte busverbinding naar Lara en Antalya, leuke watersportfaciliteiten op het strand van het hotel.

• Rob, 29-02-2012

Boek de Familiekamer. Zeer de moeite waard! Wij hadden een familie kamer, je kunt beter zeggen familie appartement. Eigen jacucci erop, gelegen direct aan het zwembad met eigen houten vlonder, aparte inloopkasten, inloop douche, grote slaapkamer, eigen keuken.

• Pieter, 26-09-2012

Bezoek zeker de à la carte restaurants ;-)

• ann, 08-01-2012

super voor kids en een heel leuk animatie team

• schagen jeannette, 30-12-2011

erg dıcht bıj het vlıegveld 20 mınuten

• Anneke en Mees, 17-11-2011

Je kunt een sultanhuisje huren met super services

• de.braampies, 17-11-2011

we waren met de dolmus naar antalya geweest, maar wij vonden het centrum een beetje tegen vallen, als je het vergelijkt met bijv. side of belek. en de turken waren tegen ons alles behalve vriendelijk toen wij probeerde iets van de prijs af te halen.

• estherhans, 26-10-2011

Handdoekenservice is aanwezig maar neem lekker een extra handdoek mee want ze zijn niet heel erg lang.

En neem lekker badschuim en shampoo mee van huis, het staat er allemaal maar ruikt niet zo heel erg lekker.

• marcel, 19-05-2013

Voor 6 euro per volwassene (kinderen gratis) rijd een shuttlebus van het hotel je naar Antalya en haalt je ook weer op. Een taxi rekent hier ongeveer 25-30 euro voor (enkele reis) De taxi van vliegveld Antalya kost ongeveer 16-20 euro (ben je binnen 20 minuten bij je hotel) Wij kregen een tip van andere gasten te boeken via Larareizen. Dit scheelt blijkbaar enorm met andere aanbieders van dit hotel.

• jbiggel, 19-10-2011

Wij waren in ons Hotel in het restaurant revan echt Turk eten en dat was lekker. Zeker de kapper boven bezoeken. Rosa heeft ons ook lekker verwennt met de Wenkbrauen weghalen. Het is allemaal de moeite waard .

• Th en e, 10-10-2011

Neem mooie foto mee er zit daar een tekenaar, een toptekenaar!!

• maurice.buurstede, 31-10-2011

Lara ligt 10 minuten vanaf vliegveld

• Reinier, 30-06-2014

Als je een familiekamer wil (zeker doen met kinderen), boek een standaard kamer en boek ter plekke een upgrade. Dit scheelde in ons geval 450 euro.

• Olga, 25-07-2014

Wij vonden de zeer korte transfer (ca. 20 minuten) van vliegveld naar hotel echt een pluspunt.

• Langenakker, 10-08-2014

Spaar nog even voor delphin hotels dat is pas ultra!! Of ga voor minder geld in miracle resort zitten ook geen ultra maar wel goedkoper en daar door beter.

• houtskooltje, 18-08-2014

Niet twijfelen gewoon doen! Vooral met wat oudere kinderen....ivm de leuke feesten 'savonds!!

• indy, 21-08-2014

Oordopjes voor kinderen in Nederland laten aanmeten, zodat de kans op oorontsteking nav het vele zwemmen sterk wordt verminderd. Heb nl. een aantal ouders gehoord waarvan de kinderen oorpijn klachten hebben. Ook mijn zoontje. Denk eerlijk gezegd dat dit niet te maken heeft met de kwaliteit van dit hotel.

• Ellen, 20-05-2015
    • Bij het strand, met uitzicht op zee, in de schommelbank gaan zitten, met een lekker drankje ...
    • Kinderdisco

• joketeeuw, 30-05-2015

of je nu alleen komt of met kinderen het animatie team heeft voor iedereen wat te doen...ook veel watersport activiteiten zijn er.

• jan, 26-07-2015

Ala carte eten bij Far East en Gringo! kost 9 euro per persoon maar moeite waard

• JHaandel, 20-05-2012

Afdingen ! Als je iets niet bevalt, gewoon melden en het word rap opgelost.

• Bas, 07-07-2015

Boek een massage in de spa! Super relax en vriendelijk!

• Mark Vd velden, 15-08-2014

Pak de bus of huur een auto en ga eens lekker de stad Antalya in. 10 minuten met de auto en je staat in een geweldig mooie en grote stad waar vazallen te beleven is.

• Monique, 11-09-2014

Het hotel is erg ruim opgezet, altijd leuke plekjes om te zitten, genoeg ruimte, leuke shows 's avonds en live music, echt geweldig.

• elly_15, 27-09-2014

Voor gezinnen met kleine kinderen is dit hotel ook TOP de kinderen worden dagelijks bezig gehouden met allerlei spelletjes vekleedpartijen zwemmen zoektochten er is een Nederlands sprekend meisje bij.

• diana, 02-10-2014

de familie kamers zijn echt heel mooi

• lindalinda, 19-05-2015

Vraag de koffiekaart en cocktailparty 20-24uur) bij lobbybar. Ga avond eten bij restaurant Revan (Turks)

• Mo de Haas-Tellier, 08-10-2014

Je kan beter goedkooper hotel boeken of doorsparen voor super deluxe. Want dit is slechte prijs kwaliteit!

• martijnjansen_1, 23-10-2014

Speedboot over zee naar watervallen en grotten. Dit kan vanaf het strand.

• tekmenneke, 02-12-2014

Niet ver van de luchthaven Antalya (20 min.), dus geen urenlang gesol met passagiers die her en daar worden uit-/ingeladen. Ook zeer geschikt voor zakenreizigers die geen langdurige transfer wensen.

• Goedkoop, 01-05-2015

Vraag bij één van de vele barretjes en restaurants naar de drankenkaart. Je kan vaak meer bestellen dan je zou denken. (bv. verschillende soorten koffie en cocktails.)

• Guido Use, 30-07-2014

Parasailing , jetski , speedboot ,... zijn dingen die je daar zeker eens moet doen !

• Fleur, 12-09-2014
    • Centrum van Antalya. Het oude gedeelte en de haven is erg leuk om door heen te wandelen. De buschauffeur geeft aan als hij bij Antalya centrum. Onthoud in Antalya wel waar je bent uitgestapt en stap daar ook weer op!! Het is 1 richtings verkeer daar!

• Zaterdags is er een stuk voor het echte centrum een leuke markt in Antalya. Ga wel vroeg want het is erg heet.

• Fotoshoot van de fotografen die rond lopen in het hotel zijn zeker de moeite waard. Ze maken veel foto's en zijn echt leuk.

• Pieter, 15-09-2014

je kunt daar potjes voor de baby's krijgen, hoef je dus niet mee te sjouwen.

• Margo, 19-10-2014

De miniclub is fantastisch, deze krijgt een dikke 10! Nederlandstalige Stefanie en de 2 andere dames waren top! De hele dag worden je kinderen (vanaf ca 4 jaar) vermaakt en heb je zelf ook vakantie! Indianen, buikdanseresjes, piraten, ze bedenken van alles, heel leuk! Bedankt voor alles! Onze dochter had veel nederlandse vriendinnetjes dankzij de miniclub! Zowiezo zijn er 90% nederlanders in dit resort. Leuk dus voor de kids!

• Sandy, 22-06-2015

Ook erg leuk om een keertje naar toe te gaan is Terracity dat is een heel groot winkelcentrum en niet te ver weg. Ongeveer 20 minuten met de bus vanuit het hotel.

• H. Kramer, 09-08-2015

De vele watersport activiteiten (para-sailing, bananenboot, jet-ski, power boot met 650pk en de tourtocht met de boot) veraangenamen uw verblijf in de accommodatie. Zeer zeker aan te bevelen is de tourtocht met de boot naar de grotten en de watervallen langs de kust. Gewoon een gezellige tour (duur ca. 2 uur) die je niet mag missen. Zeker de fotografen onder u zullen hier aan hun trekken komen. Wij hebben hier zeker van kunnen genieten.

• janschoelink, 24-10-2015

Sultan for a day boeken, bij Guest Relations. wordt de hele dag in de watten gelegd (eigen cabin), eten/drinken/ijs/fruit alles wordt gebracht/verzorgd!

• guy, 26-08-2014

neem oordoppen mee om te kunnen slapen

• kruger, 02-08-2014

Ter plaatse je standaard kamer upgraden naar familienamen, scheelt enorm veel geld!!?

• Peter Belgie, 06-08-2014

Huur een 'Sultan' huisje (na te vragen bij Guest Relations in de lobby)

• Sue, 07-09-2014

Apotheek aan overkant van de straat is heel goed. Dokter in hotel is duur.

• anneke korbee, 02-10-2014

boek gewoon voordeel kamer hebben wij al 3 x gedaan en de kamer zijn echt mooi !

• Caroline, 12-08-2014

Wij zaten in een familiekamer. Deze staan aan de schaduwkant met een eigen zwembad voor de deur. Dit water is heerlijk koel. Let wel op dat je kamer niet uitkomt aan de drukke weg. Hier rijden de hele nacht bussen voorbij.

• Ronald, 17-08-2014

Goed alternatief voor de duurdere klasse zoals Royal Wings

• piet Daamen, 09-10-2014

Er zijn leuke Sultan huisjes te huur (puur verwennerij) Bezoek de markt in Lara(op zaterdag) of het oude gedeelte van Antalia

• Marie, 03-06-2015

Laat geen fotoshoot doen er zitten een heleboel leuke bij die je dan allemaal moet laten deleten omdat je vast niet zoveel geld over hebt voor de foto's.Zorgt alleen maar voor teleurstelling, 8 euro per foto is een hoop. En je gaat toch geen 400 euro betalen zodat je alle foto's (ongeveer 130)op sd kaart kan krijgen? Verder tip: vraag bekertje aan de bar voor je ijs past meer in dan alleen op het hoorntje

• Lucie, 16-06-2015

De shows van het animatieteam zijn erg goed! prachtige kostuums en goede choreografie. The Lion King, Grease en Mama Mia.

• Miekje, 21-07-2014

Wij hebben nog geshopt in terra city alleen echte merken mega shopping mall. En de winkeltjes in het hotel met nep spullen zijn goedkoper dan buiten.

• a_summeren, 29-07-2014

Sultan fo a day, winkelcentrum voorbij delphin. Stuk goedkoper dan winkelcentrum tegenover hotel en dan de winkels op het hotelcomplex. Ook een bezoek aan de haman is echt de moeite waard.

• peter van sprundel, 18-08-2014

Schilpadden leggen eieren op het strand.

• Fam. Visser, 18-08-2014

Ben je met een gezinnetje met 2 kids: de twee persoonskamer heeft een twee persoonsbed, een los 1,5 persoonsbed en een bedbank. (Max 1,60 mrt) deze kamer is ruim genoeg en heeft een mooie en ruime badkamer en balkon met zitje.

• melliw1103, 19-08-2014

Vond de animatie bij Limak Arcadia beter mbt de volwassenen. Hier was de animatie beter voor kinderen.

• Jan , 27-08-2014

Wij hebben ook het ‘Sultan for a day’ arrangement genomen voor één dag wat zeker een aanrader is. Je eigen cabana aan het strand of het zwembad voorzien van een gevulde minibar, ligstoelen, rustbedden, bediening enz. Kortom alle mogelijke luxe.

• Jeroens, 28-10-2014

Tip: Bazaar richting Delhin hotels..(1km lopen) mooi overdekte bazaar met airco, mooie winkels met dito producten tegen prima prijzen.

• Juan Neele, 17-11-2014

Boek een sultan house voor een ultieme vip ervaring

• KevinV03, 14-01-2015

Laat je in de Spa van het hotel heerlijk verwennen door een scrub, massage of iets anders. Boek de jeepsafari bij de reisaanbieder (in ons geval Corendon). Dan krijg je een prachtige tocht door de bergen waarbij je thee gaat drinken bij een Turks gezin, een prachtige waterval bezoekt en tussendoor lekker eten bij een prachtig gelegen restaurantje. Daarbij spreekt de gids Nederlands! Geef niet alleen fooi aan kamermeisjes of barpersoneel, denk ook aan mensen die trappen dweilen of de toiletten!

• Pieter, 15-05-2015

In de kamer moesten we steeds de bedden omwisselen naar banken, een hele handige uitvinding maar kost wel veel tijd.

• beertje_timmers, 02-09-2015

neem een lekkere massage en ga naar oz een nederlands eetcafe heel gezellig