540 vragen over Hotel Limak Lara de Luxe Resort

• N, 10-09-2019

Sultan for a day

Hoeveel kost sultan for a day?

En wij twijfelen tussen Miracle of Limak Lara, iemand in beide geweest?

• Ak, 09-09-2019

Sultan for a day

Wat kost sultan for a day?

Verder twijfelen wij tussen Limak Lara en Miracle, heeft iemand een aanrader?

• Jill, 31-08-2019

Animatie team

Wie zitten er in het animatieteam? Zijn er veel veranderingen vergeleken met afgelopen jaren?

• Esther, 23-08-2019

Lange broek

Is het voor mannen verplicht om een lange broek te dragen tijdens het diner? Of mag je ook in een nette korte broek?

Ben, 28-08-2019

Voor de deur van elk restaurant staat dat beach wear not allowed is. Maar iedereen komt ik het buffet in z'n felste zwembroek zonder dat ze weggestuurd worden. De a la carte komen mensen wel in een nette korte broek.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Travel Store
    Travel Store

• Jolanda, 21-08-2019

Kluisjes

Zijn er op de kamer kluisjes aanwezig? Moet je er voor betalen?

Ben, 28-08-2019

Gratis kluisjes aanwezig in de ruime inloopkledingruimte

• Marco, 03-07-2019

Russen

Ik weet dat in dit resort veel Nederlanders zitten, hoe zit het met Russen in dit hotel?

• Kim, 02-07-2019

Katten

Hallo,

Zijn er katten op het resort? Ik heb nu een paar keer iets over katten gelezen... Onze zoon is namelijk behoorlijk allergisch...

maria, 05-07-2019

ja er zijn wel katten, maar die lopen niet overal op alle terrassen. Maar als er wel een schooier bij zit, heeft je zoontje geen leuke vakantie..

• janice, 20-06-2019

slecht ter been

is dit hotel voor mensen die geen trap kunnen lopen/slecht ter been zijn?

Maria, 05-07-2019

er zijn overal lifts in de gebouwen. Verder even goed kijken welke route je niet moet nemen. Maar zo goed als alles in platvloers. Informeer anders op de limak lara website.

• André , 10-06-2019

Turkse pizza’s

Hallo Een vraag van onze oudste zoon. Zijn er Turkse pizza’s te verkrijgen in het hotel? En broodjes kebab? wij zijn 2x delphin diva en deluxe geweest hier wat dit aanwezig. Hoe is dit bij dit hotel?

maria, 05-07-2019

Volgens mij alleen op de turkse avond, 1x per week . Niet elke dag te verkrijgen.

Ben, 28-08-2019

Turkse pizza dagelijks te vinden. Kebab niet altijd. Maar geen knoflooksaus en sambal te vinden, dus de vernederlandse smaak is er niet...

• Lucy, 19-05-2019

Handdoeken bij zwembad

Zijn er handdoekken aanwezig in het hotel voor bij het zwembad of moet je je eigen mee brengen? Bedankt!

Selma, 21-05-2019

Ja hoor. Elke ochtend kun je schone handoeken halen

hans crombach, 21-05-2019

handdoeken service dus niet zelf meenemen.