Hotel Limak Lara de Luxe Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Jullie zijn overwegend positief over Limak Lara De Luxe Hotel Resort. Reviewer Shave: ‘Geweldig hotel met super personeel, alles is top in orde.’ Slechts een enkeling is minder tevreden. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld waardoor het een ideale ligging heeft. Door de vele voorzieningen is het hotel geschikt voor gezinnen met kinderen, stellen en vriendengroepen. Hieronder lees je alles over de faciliteiten.

Ben je op vakantie niet weg te slaan bij het zwembad? Bij Limak Lara De Luxe Resort zit je hiervoor op de juiste plek. Osman vertelt: ‘Hotel heeft veel buitenzwembaden en een groot binnenzwembad alsmede een hammam en sauna.’ Voor de kinderen zijn er ook meerdere glijbanen en speeltuinen verspreid over het terrein. Zowel voor jong als oud is er voldoende animatie. Familie Bout: ‘Onze zoon van 10 woont zowat in de zwembaden en maakt gretig gebruik van de glijbanen. Onze dochter van 16 vindt er genoeg andere tieners om zich de hele dag mee te vermaken, mede dankzij de tienerclub.’

Ook als je minder goed ter been bent zit je in Limak Lara De Luxe Resort goed. Jan zegt: ‘Het hotel is erg vriendelijk voor rollator en rolstoelgebruikers.’ Het personeel is volgens jullie vriendelijk en erg behulpzaam. Het wordt als prettig ervaren dat er een Nederlands sprekend personeelslid is waar de gasten bij terecht kunnen.

De kamers bij Limak Lara De Luxe Resort worden door reviewers positief beoordeeld. Zo schrijft Maurice: ‘De hotelkamers zijn groot en worden iedere dag schoongemaakt. Zelfs de badjassen worden iedere dag vervangen.’ Als je behoefte hebt aan een echt luxe vakantie kun je een kamer krijgen met meerdere badkamers, balkons en zelfs een jacuzzi. Verbeterpunt is het internet, de ontvangst is volgens jullie niet overal even goed.

Bij Limak Lara De Luxe Hotel Resort kun je in verschillende à la carte restaurants eten of bij de verschillende buffetten. Bij Martin viel het eten goed in de smaak: ‘Eten top, goed verzorgd restaurant, voor elk wat wils. Elke dag verschillend met de perfecte kwaliteit.’ Verder is er onder andere een koffie- en theehuis, sportsbar en ook op het strand vind je een bar.

Ligging

Limak Lara De Luxe Resort ligt direct aan het strand. Naast luieren op een strandbedje zijn er ook verschillende watersporten te beoefenen. Zo kun je een jetski huren, een rondje op de bananenboot maken of gaan parasailen. Liever een activiteit met wat minder adrenaline? Boek dan een boottocht waarbij je langs grotten en watervallen vaart.

Vanaf het hotel zijn steden als Side en Antalya goed bereikbaar voor een dag. Pak het busje vanaf het hotel en deze brengt je naar de stad van je voorkeur. Op zaterdag is er in Antalya een lokale markt, maar bezoek ook zeker het oude centrum. Ook in de buurt van het hotel vind je meerdere winkels en een shoppingcentrum. Liefhebbers van natuur kunnen een excursie naar de Green Canyon boeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

2205 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort

1969

• 9Kooij-Born20-10-2019

Wederom fantastisch

Wederom een fantastische vakantie gehad (10e x in Limak Hotel waarvan 6e x in Limak Lara) Net als voorgaande jaren een super verblijf, zeer vriendelijk en prettig personeel. Fantastisch eten, zeer smaakvol en afwisselend. Mooie en schone kamer, zeer comfortabel. Iets minder dit keer het animatie team, andere jaren was dit veel beter. Maar wij komen zeker terug.

• 8T Evers16-10-2019

Goed, maar ...

Limak Lara is een prachtig hotel in Lara Beach. Goede all Inclusive, Vriendelijk personeel, fantastische zwembaden, mooie kamers, goed eten, weinig Oostblokkers, gezellige avonden. 's Ochtends handdoekje leggen ... Mannen mogen in Blote Body lunchen ... Brrr, Airco matig, druk ..!

Liane de Greef, Guest relations, 18-10-2019

Beste T Evers,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn blij dat uw vakantie over het algemeen goed bevallen is. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

• 4Mevr. Langenhuijsen16-10-2019

Wat een teleurstelling

Geen gehoor!! Wat kan je vakantie toch verpest worden als er geen gehoor wordt gegeven aan jou vraag. Al 3 nachten op rij drijf nat worden van het zweet is echt niet leuk! Mijn baby wordt er huilend wakker van. Nou zou je denken meld het even bij de receptie en dan wordt het opgelost, vooral omdat je ook zo'n grote reissom hebt betaald en je mag verwachten dat de airco het gewoon doet. Helaas sta ik meerdere malen per dag bij de receptie met deze klacht. Ons kleintje slaapt nog meerdere malen per dag en dan moet de airco het gewoon doen! Telkens wordt hier maar even gehoor aan gegeven en dan wordt airco weer stil gezet. Dit is echt om te huilen!!

Liane de Greef, Guest relations, 23-10-2019

Beste Mevr. Langenhuijsen,

Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg jammer dat ons airco-systeem een stempel op uw vakantie heeft gedrukt. Wij hebben inderdaad, zoals bij alle reisorganisaties en boekingswebsites bekend is, een centraal gereguleerde airco systeem dat op seizoen wordt ingesteld. De manager van bovenaf, heeft de werktijden van de airco nog voor u aangepast ondanks dat niet voor enkel 1 kamer kan, maar dat dan direct voor het hele hotel moet. Wij hebben ook veel gasten uit het oosten waar het een stuk warmer is en deze mensen vragen juist voor verwarming. Wij doen altijd ons best om al onze gasten tevreden te stellen, maar helaas is dat deze keer bij u niet gelukt. Wij adviseren alle gasten ook altijd goed het contract/kataloge door te lezen voordat u uw vakantie boekt. Wij zijn blij dat u verder wel nog heeft genoten van ons verblijf en wij verzoeken u ook om contact met ons op te nemen voor uw volgend verblijf zodat wij u persoonlijk kunnen assisteren bij al uw (hulp)vragen.

Met jonge kinderen

• 9Elle13-10-2019

Heerlijke vakantie

We zijn hier voor de 9e keer geweest en het was wederom HEERLIJK! Bij aankomst een probleem met de kamer maar de volgende dag direct opgelost. Eten was lekker, vooral buiten bij de Thais , Indisch , Chinese ? Kok. Er zijn wel wat (positieve) aanpassingen geweest in het restaurant . Broodbeleg, kaas en de mooie taarten kun je niet meer zelf pakken en snijden maar ligt in een koeling en daar kun je er om vragen. Er wordt zo dus minder verbrast en niet iedereen kan er zomaar met de handen aan zitten. Ondanks de drukte waren er voldoende strandbedjes. Al moest je als je wat later komt soms wel zoeken. Maar wij hebben genoten van een relax vakantie. Dankjewel Liane voor je gastvrijheid. Je bent een TOPPER!!!

Liane de Greef, Guest relations, 18-10-2019

Lieve Elle,

Wij willen jullie graag bedanken voor jullie review en de lieve woorden! Wij zijn blij dat het weer goed bevallen is en wij hopen jullie de volgende keer weer te zien!

• 7L van Ratingen08-10-2019

Twijffelachtig

Voor de 2 de x naar de limak Lara en voor de 2 de x overboekt voor 1 nacht. Eerste nacht met partner en vrienden wederom in pent house overnacht......niet fijn als vrienden door jouw slaapkamer naar badkamer en toilet moeten en na een nacht moet iedereen weer verhuizen naar andere kamer.....dus eerste 2 dagen van ons verblijf bezig geweest met inpakken en uitpakken😬😬Animatie was stuk minder als 2 jaar geleden. In de A la carte restaurants krijg je 5 gangen geserveerd binnen een uur dus veel te snel.

Liane de Greef, Guest relations, 11-10-2019

Beste L van Ratingen,

Hartelijk dank voor uw review. Helaas staan wij als gast en hotelier soms wel eens voor een situatie zoals een overboeking. Hier moeten wij dan een oplossing op vinden en iedere gast een slaapplek bieden. Vaak zijn er vrienden of families die samen op vakantie gaan en het geen probleem vinden om 1 of 2 nachten in een grote suite te verblijven met een tussendeur. Wanneer u dit wordt aangeboden, mag u dit natuurlijk weigeren. U kunt ook een email sturen na het boeken van uw volgende vakantie zodat wij een notitie maken dat u deze vraag niet gesteld wilt worden. De cultuurverschillen tussen Turkije en Nederland kunt u ook in de restaurants terug vinden. Wanneer u aangeeft het anders te willen, zoals wat meer tijd tussen de gerechten, dan zullen wij dit met ons plezier voor u doen. Wij zijn blij dat u verder een goede vakantie heeft gehad en wij kijken er naar uit u in de nabije toekomst wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Met vrienden

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Ferrie05-10-2019

2e keer hier vakantie gehad, niet de laatste keer!

Goed hotel valt niets op aan te merken, prijs kwaliteit is dik in orde. Nette kamers en er wordt goed gezorgd dat alles netjes blijft en schoon is. Het eten is goed en je kunt leuk buiten zitten met volop keuze keuze en de gillende kindertjes kunnen lekker apart gaan zitten met hun ouders ( alleen doen ze dat niet allemaal) Ala carte restaurants kunnen wel wat aantrekkelijker gemaakt worden door dit gratis te leveren zoals bij vele andere hotels, het eten was overigens wel erg goed. voldoende bedjes bij zwembad en strand, ook een pier waar je heerlijk kunt vertoeven met een briesje van zee, let wel op dat je dan goed smeert want je verbrand op zeker. Zeer vriendelijk personeel en zijn gemotiveerd om je te voorzien van alles wat je wilt nuttigen, vergeet niet her en der een tip te geven en je favoriete bediening te selecteren en maak serieus contact, erg leuk om te doen.

Liane de Greef, Guest relations, 07-10-2019

Beste Ferrie,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij dat wij u voortaan stamgast kunnen noemen. Wij kijken er dan ook naar uit om uw volgend verblijf bij ons net zo een goede vakantie te laten zijn als deze.

• 10marianne tolman01-10-2019

fantastisch

zeer goed hotel met vriendelijk personeel ben er dit jaar voor de 12e keer geweest. eten is goed met veel keus , de kamers zijn netjes en schoon , animatie was vorig jaar beter, dit jaar ook wel goed maar er werd op het strand niet veel gedaan geen bootrace - geen touwtrekken. voor kinderen word veel gedaan . een grote misser was wel de oude voormatie van de driffters. jammer hoor. limak is een zeer goede aanbeveeling. een topper zeker een 10 waard.

Liane de Greef, Guest relations, 07-10-2019

Beste Marianne Tolman,

Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben inderdaad een aantal keren de bootrace en het touwtrekken moeten annuleren, maar gelukkig zijn er nog dagen zonder regen en gaan deze activiteiten ook gewoon weer door. Wij zijn blij dat jullie het prima naar jullie zin hebben gehad en wij hopen in de toekomst jullie nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

• 10Harrie Broeren29-09-2019

Een resort voor groot en klein

Al diverse keren limak Lara geboekt, maar deze keer service en bediening super, variatie avond eten en speciaal de Thaise kok uitmuntend , diverse mogelijkheden voor middag eten, animatie voor groot en klein , speciaal voor gezinnen ,mooie kamer, vriendelijkheid bediening 10+, waaronder Ramazan maar zeker de andere niet tekort willen doen, gewoon geweldig

Liane de Greef, Guest relations, 01-10-2019

BesteHarrie Broeren,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat onze stamgasten het weer prima naar hen zin hebben gehad in ons verblijf. Wij kijken er naar uit om u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak ketens.

• 9MD29-09-2019

Prima Hotel / kindvriendelijk

Prima hotel. Kamers zijn mooi, schoon en de bedden zijn geweldig. Het eten is geweldig, zwembaden zijn mooi en er is voldoende privacy voor iedereen. Handdoekje leggen is overal een probleem zo ook hier. Het grote minpunt vonden wij het animatieteam, slecht!! Onvolwassen, te jong en onprofessioneel. Wij respecteren LHBTI, maar de teamleider en nog een paar jongemannen moeten overduidelijk maken dat ze net uit de kast zijn gekomen. Enkele jonge mannen uit het team incl. teamleider vinden het nodig om dagelijks obscene gebaren en seksueel getinte opmerkingen te maken tegenover de gasten. Dit is onacceptabel aangezien hier ook veel families met kinderen zijn. Ondanks dat gasten de jongemannen hierop aanspreken gaan ze gewoon door. Diskwalificatie voor hun overige collegae .Dus maak hier snel werk van. Shows zijn goed maar de muziek na 22.00 uur kan wat beter. Ondanks het minpunt mooie tijd gehad en zoals gezegd prima hotel.

Liane de Greef, Guest relations, 01-10-2019

Beste M D,

Zoals genoemd op internet willen wij u bedanken voor het delen van uw ervaringen met ons. We willen er eigenlijk wat meer over weten. Kunt u ons een e-mail sturen naar het onderstaande adres voor meer informatie. We willen graag weten in welke periode u bij ons verblijft, met hoeveel personen en wat u graag zou willen zien tijdens uw verblijf. Onze entertainmentmanager staat altijd open voor ideeën van de gasten en hun ervaringen met het personeel. We zijn blij dat u een goede vakantie heeft gehad bij ons en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in een van de Limak hotels / resorts.

Best regards,

Liane de Greef Gastrelaties [email protected]

• 10Melvin27-09-2019

Een top hotel. Schone kamers, vriendelijk personeel en goed eten.

Liane de Greef, Guest relations, 30-09-2019

Beste Melvin,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Met jonge kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter

153 tips over Hotel Limak Lara de Luxe Resort

• Maurice Buurstede, 08-05-2012

Limak Lara de Luxe is echt een Tophotel en wordt ook ieder jaar verkozen bij de beste 100 hotels van de wereld. Vele Nederlandse en Belgische toeristen komen hier graag terug om te genieten van de gastvrijheid van alle medewerkers. Zelfs Koninginnedag werd zeer uitbundig gevierd met een Hollands bandje en het gehele resort in oranje kleuren.

• nicole, 08-05-2014

Boek een standaard kamer en mail het hotel dat je een upgrade wilt naar bv een familiekamer..Dit valt qua prijs heel erg mee!!!

• [email protected], 29-04-2012

Wij kregen de kans om tegen meerprijs van € 140,00 een familie kamer te krijgen. Dit moet je gelijk doen. Vraag ze aan de balie maar wat daar allemaal bijhoort.

540 vragen over Hotel Limak Lara de Luxe Resort

• N, 10-09-2019

Sultan for a day

Hoeveel kost sultan for a day?

En wij twijfelen tussen Miracle of Limak Lara, iemand in beide geweest?

• Ak, 09-09-2019

Sultan for a day

Wat kost sultan for a day?

Verder twijfelen wij tussen Limak Lara en Miracle, heeft iemand een aanrader?

• Jill, 31-08-2019

Animatie team

Wie zitten er in het animatieteam? Zijn er veel veranderingen vergeleken met afgelopen jaren?

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen