Hotel Limak Lara de Luxe Resort *****

Hotel Limak Lara de Luxe Resort
Hotel Limak Lara de Luxe Resort
9,1

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

1865 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort in het Nederlands

Fijne locatie, dichtbij het vliegveld. Veel voor kinderen waar jij als ouder ook veel plezier van hebt. Een gemêleerd gezelschap. Minpunt is het avontuurlijke waterpark, wat naar ons idee niet hygiënisch is. Daarnaast viel het ons tegen dat alle activiteiten buiten het resort lag, zonder dat wij er van te van wisten, slecht omschreven op de website. Dit was uitermate onhandig vanwege het middagslaapje van de kleine. Vanwege de hitte en drukte kozen wij ervoor om elke keer te pendelen tussen hotel en zwembad. We hebben dit geadresseerd bij touroperator die er eigenlijk met een snauw en een minachtig lach van ons af wilde komen. Dit heeft ons in ieder geval laten inzien dat touroperator een partij is die stunt en geen nazorg levert.

fantastisch!

fam. de laet, 11-1-2018

al verschillende keren in Limak Lara geweest met de eindejaarsperiode, en nog steeds bevalt het ons zeer goed. De service,eten, kamers hygiëne niets op aan te merken. Bij goed weer is er buiten ook een eetrestaurant open, strandbar open.... alle dagen variatie van eten in het hoofdrestaurant. A la carte restaurants ook heel lekker. heel vriendelijk personeel. zeker een aanrader, wij keren terug naar Limak Lara! ook aanrader met kleine kinderen, op het strand staat er ook een speeltuintje!

Fijn, formidabel, fantastische vakantie gehad.

ellie Molenaar, 8-1-2018

De kamers zijn perfect, worden goed schoon gemaakt, vriendelijk personeel.

Ontzettend lekker eten, en een super animatieteam, met Baba.Ik was voor de 6e keer bij een Limak keten, en kom in November weer terug.

Heerlijk, gezellig hotel rond de kerstperiode

Marjon van Velzen-Combee, 4-1-2018

Al vele malen in een Limak hotel geweest, maar nog niet in Limak Lara. 4e maal rond kerst en het is ons heerlijk bevallen, weer was iets minder, maar genoeg te doen in en om het hotel. Kerstavond was grandioos georganiseerd, prachtig aangeklede zaal met grote tafels, rustige muziek onder het eten, later live muziek om nog heerlijk te dansen. Ook de andere avonden, elke avond show en daarna live muziek of een keer karaoké. Eten in de winterperiode goed, en als het goed weer is, ook het buitenrestaurant open. Makkelijk met de bus naar Antalya of naar de markt, maar ook in de omgeving winkels genoeg.

Onze vakantie hier naartoe in september is al geboekt

Super

Yvon, 11-12-2017

Een super hotel goede verzorging heel vriendelijk personeel en vooral het animatieteam met name Burak was super aardig hij hielp je overal bij

Fantastisch hotel , goed onderhouden, mooie tuin.

René en Peter, 7-11-2017

Een topper over de gehele lijn .

We zijn zo’n 7-8 keer naar Turkije geweest met wisselende ervaringen, over het algemeen goed.

Nu hadden we alleen een iets hogere verwachting mbt met name het buffet na het horen van verhalen van mensen die daar afgelopen jaren zijn geweest. Deze verwachtingen moesten we bijstellen en we hoorden tijdens ons verblijf dat het voorgaande jaren beter en/of uitgebreider was. Nu zeker ook lekker gegeten hoor maar dezelfde dingen als in andere hotels. We vonden de prijs voor de reis ook zeer aantrekkelijk, wellicht is die afgelopen jaren hoger geweest. Over het algemeen zeer vriendelijk personeel(met name Yasin van het thee huis) en als je vroeg om grotere glazen drank zoals wijn of whiskey kreeg je dat met een grote glimlach. Ons verblijf van een standaard kamer kreeg een upgrade naar een familiekamer, incl jacuzzi en twee badkamers dus dat was top. De twee persoons slaapbank vonden wij iets aan de harde kant liggen. Alleen hebben we nog nooit zo’n slechte WiFi ervaring gehad, deze was echt kansloos te noemen. Wij vinden dat niet iets van deze tijd. We hadden getroffen met het weer, voorspelling was 4 van de 7 dagen regen. Al met al hebben we een paar uur regen gehad. Zwembaden(op een klein gebied na met 120cm) 140cm diep, net iets te diep voor onze zoon van 10 om normaal een balletje over te gooien. Daarnaast was het water ontzettend koud, niet fijn om er een langere tijd in te vertoeven. Zeewater was beter qua temperatuur. Schoonmaak personeel ook heel vriendelijk, is wel eens anders is onze ervaring.

Animatieteam deed hun best om er wat van te maken, ons zoontje kreeg veel aandacht van ze.

Er waren wel wat Russen maar geen last van gehad, hebben we ook wel eens anders meegemaakt.

Al met al dus een prima vakantie gehad gezien de prijs die we er voor betaald hebben.

A. Nijmeijer, 29-10-2017

Heel goed vermaakt hier de afgelopen 8 dagen. Vriendelijk personeel, alles super schoon. Ruime kamers en goed eten en drinken.

Limak Lara ligt gunstig t.o.v. het vliegveld, binnen 20 minuten in je hotel. Het resort ligt aan zee, met ruime zwembaden ( niet verwarmd, wel te doen, ook in Oktober. Zee was echter warmer..) en er is altijd wel een ligstoel te vinden. Vriendelijke bediening en voldoende eet- en drinkgelegenheden. Ruime kamers met zelfs een bubbelbad en dagelijks aangevulde minibar. Bij familiekamers A zijn de bedden van de kinderen een slaapbank. Tip: voor grote kinderen zouden 2 bedden apart beter zijn. De guest relations desk( U.Emre ÖZYURT) doet prima zijn best om er iets extra's van te maken. "Sultan voor éen dag" is niet goedkoop maar geeft een speciaal extra tintje aan je vakantie. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Animatieteam aanwezig. Hebben wij niet echt gebruik van gemaakt.s'avonds regelmatig prima live muziek. Cocktails zitten in de "all-in "formule. Veel Nederlanders maar niet storend. Aan de overkant enkele winkeltjes. In 30 minuten met de lokale L07 bus voor ca. €1,5 in Antalya.

Schoon, ruim, (kind)vriendelijk hotel

Pascale, 26-10-2017

Een geweldig resort! Mooie grote kamers met groot balkon, vriendelijk personeel, goede schoonmaak op het gehele resort. De animatie was super! De dames van de kidsclub in 1 woord GEWELDIG! Mijn dochter van 6 heeft zich prima vermaakt. Er was meer dan genoeg te doen. Er werden leuke dingen georganiseerd zoals een schuimparty. En wat betreft het handdoek leggen, overal genoeg lege bedjes. En tokkievolk kun je nooit uitsluiten. Leuk pluspunt, de obers op skates!

Het eten vonden wij zeer uitgebreid en lekker. Tussen de middag lekkere pizza's en ander makkelijk eten. Savonds in buffetvorm. Veel keuze. Wel lange rijen en het was zoeken naar een vrij tafeltje. Maar dit was dan ook het enige wat we aan te merken hadden op de vakantie.

In de directe omgeving genoeg winkeltjes en centrums om door en langs te drentelen.

Op twee minuten rijden is een dolfinarium waar je met dolfijnen kunt zwemmen en in de zee een zeeschildpad gezien.

U.Emre Ozyurt, gr manager, 29-10-2017

Geachte mevrouw Pascale,

Bedankt voor de tijd om uw ervaringen te delen. Het was ons een genoegen om uw feedback te lezen en we zijn blij dat we je verwachtingen kunnen nakomen.

We kijken ernaar uit om u binnenkort weer hier te verwelkomen.

Limak Lara Management

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Lara de Luxe Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Lara de Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Limak Lara de Luxe Resort scoort een 9.07 uit 10 op basis van 1898 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: