Hotel Limak Lara de Luxe Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag24°12°
Hotel Limak Lara de Luxe Resort
9,1

Score uit 1906 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

1873 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort in het Nederlands

Wederom fantastisch!

De Laet-Vranckx, 15-4-2018

Wederom fantastisch maar wat ons deze keer is opgevallen dat het concept vernieuwd is, nieuw management. Er waait een frisse wind door het resort. Hoofdrestaurant vernieuwd (nieuwe tafels,stoelen en buffetkasten)Ook het eten is anders.Nieuwe glijbanen en prachtige show's(schuimpartij,retroshow,mirrorshow,...)Vriendelijk en behulpzaam personeel.Zelfs geast relations manager (Mr.Umut Emre Ozyurt)is niet verlegen om bij de springen waar het moet.Hij geeft echt het goede voorbeeld.Animatieteam is nu TOP!!!

Doe zo voort Limak Lara.

Het was een super vakantie!

Accommodatie : top

Catering: top ( aan iedere cultuur werd nauwlettend aandacht besteed)

hoofd restaurant -aan het zwembad -aan het strand : allemaal zeer netjes , verzorgd én kwalitatief

Kamers: top

Zwembad en omgeving : top (meer dan voldoende bedjes zodat je op elk moment van de dag kon toekomen en een plaatsje vond)

Drankgelegenheden : meer dan voldoende

De poolboys kwamen op rollerskates de drankjes rondbrengen ( dit was al een spektakel op zich én heel professioneel )

Gewoon een dikke vette aanrader en zeker prijs kwaliteit

weerom fantastisch

lucie, 13-4-2018

vriendelijk personeel. het eten is uitstekend en gaat nooit vervelen. iedere avond een andere keuken gaande van tueks, thais, indisch tot duits en italiaans. wie hierop kritiek heeft, blijft beter thuis om spek met eieren te eten.

het animatieteam zorgt iedere avond voor een prachtige show en daarna live muziek in de bar.

het personeel is zeer aanspreekbaar en een dame van de guest relations doet dagelijks haar ronde om verbeteringen en tips te verzamelen van de klanten.

de kamers zijn ruim, mooi en de kamermeisjes doen hun uiterste best de kamers netjes te houden.

dit was onze tweede keer in dit hotel in de paasvakantie en we gaan terug voor een derde keer volgend jaar! werkelijk een plaats waar oost west ontmoet in perfecte harmonie

een echte aanrader!

Ik ga voor lekker eten vreselijk bakken eten verse

anja Hartinger, 25-3-2018

Het eten was nog geen twee sterren waard

Geen locatie voor niet rokers.

Noël, 16-3-2018

Positief:

Indoor zwembad; sauna; fitness; kamers; strandbar.

Negatief:

Fluitende ramen op kamer; één restaurant in gebruik (soms overlast van groepen);

minigolf op slechte locatie (koud); afzuiging op badkamer werkt maar enkele uren;

en het allerergste: geen rookvrij plaatsje te vinden zowel binnen als buiten waar er propere lucht is....overal komt er rook binnen, op het strand is er een rookvrije zone waar volop gerookt wordt.

Voor herhaling zeer zeker waard

Harrie, 1-3-2018

Een geweldig resort, zeer schoon, uitgebreide eten mogelijkheden., bediening 10 + ,zeer mooie kamers, en personeel zeer vakkundig en vriendelijk, niets is teveel .

Ziet er van buiten goed uit, grote ruime en schone kamers

Helaas was de kwaliteit van het eten niet goed en de service en vriendelijkheid van personeel aan de bars en sommige restaurantgedeeltes minder

Top!

Wolkan, 27-2-2018

Top hotel!! Veel animatie en vermaak voor de kinderen.

Fijne locatie, dichtbij het vliegveld. Veel voor kinderen waar jij als ouder ook veel plezier van hebt. Een gemêleerd gezelschap. Minpunt is het avontuurlijke waterpark, wat naar ons idee niet hygiënisch is. Daarnaast viel het ons tegen dat alle activiteiten buiten het resort lag, zonder dat wij er van te van wisten, slecht omschreven op de website. Dit was uitermate onhandig vanwege het middagslaapje van de kleine. Vanwege de hitte en drukte kozen wij ervoor om elke keer te pendelen tussen hotel en zwembad. We hebben dit geadresseerd bij touroperator die er eigenlijk met een snauw en een minachtig lach van ons af wilde komen. Dit heeft ons in ieder geval laten inzien dat touroperator een partij is die stunt en geen nazorg levert.

fantastisch!

fam. de laet, 11-1-2018

al verschillende keren in Limak Lara geweest met de eindejaarsperiode, en nog steeds bevalt het ons zeer goed. De service,eten, kamers hygiëne niets op aan te merken. Bij goed weer is er buiten ook een eetrestaurant open, strandbar open.... alle dagen variatie van eten in het hoofdrestaurant. A la carte restaurants ook heel lekker. heel vriendelijk personeel. zeker een aanrader, wij keren terug naar Limak Lara! ook aanrader met kleine kinderen, op het strand staat er ook een speeltuintje!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Lara de Luxe Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Lara de Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Limak Lara de Luxe Resort scoort een 9.06 uit 10 op basis van 1906 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: