Hotel Limak Lara de Luxe Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°12°
Hotel Limak Lara de Luxe Resort
9,3

Score uit 2086 reviews

Omschrijving
Limak Lara de Luxe Hotel Resort in Antalya doet zijn naam eer aan. Zo beschikken de familiekamers over een jacuzzi, twee badkamers en duik je zo het zwembad in wanneer je naar buiten stapt. De kids roetsjen hier van de glijbaan. Ook het vriendelijke personeel en de schone kamers waarderen bezoekers zeer. Evenals de ligging aan de Mediterraanse Zee.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

2020 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort in het Nederlands

Fantastische relax vakantie, komen zéker terug!!

Fam Peperkamp,
1-12-2018

Afgelopen November 19 dagen in Limak Lara geweest, wat een fantastisch hotel, hebben geweldig genoten van alles.

Ondanks dat het winterseizoen is kom je daar helemaal niet te kort, heerlijk eten mooie shows livemuziek leuke animatie heel gezellig allemaal.

Wij komen uit Nederland, er werken 3 héle vriendelijke dames bij de Geast Relations en die helpen je mocht er iets zijn of als je problemen hebt.

Liane dat is de Nederlandse die bij de Geast Relations werkt, en als Nederlander is het natuurlijk héél prettig dat als er problemen zijn dát je dán bij haar terecht kan in je eigen taal, écht een aanwinst voor het hotel.

Wij zullen dan ook zéér zeker hier terug komen voor een volgende vakantie, hartelijk dank voor alle goede zorgen!!!!

We komen in februari met 4 personen weer terug!

Jan Bruin,
23-11-2018

Wat ik erg belangrijk vind, is dat er veel goede faciliteiten zijn voor de beperkten. Het hotel is erg vriendelijk voor de rolatoren en rolstoelen gebruikers. Voor het zwembad is er ook een lift en kamers aanwezig.

Liane de Greef, Guest relations, 26-11-2018

Beste Jan Bruin,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat u wederom een goede tijd heeft gehad tijdens uw verblijf bij ons. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in Limak Lara!

grdesklara1@limakhotels.com

Februari zijn we er weer met 4 personen!

Jan Bruins,
23-11-2018

Wat ik belangrijk vind, is dat er goede faciliteiten zijn omtrent de beperkten. Voor rolatoren en rolstoelen is het hotel erg vriendelijk.

Liane de Greef, Guest relations, 29-11-2018

Beste Jan Bruin,

adotravel.nl

Komen zeker terug. Top hotel!

Groen,
16-11-2018

Bij aankomst hadden we een andere kamer gekregen, maar de volgende dag kregen we een super deluxe en schone kamer, waar we helemaal blij mee zijn. Iedereen doet z'n best en het is gewoon geweldig. De guest relations, receptie, housekeeping tot aan het restaurant. Wij zijn hier in de winterperiode en zelfs nu is er zo veel keus qua eten. Het buitenrestaurant is dit jaar in november nog geopend. Die is simpelweg geweldig en de bediening is een 10+. Ze komen nog steeds op hun skielers aan je bedje bedienen. Als je wat vraagt, wordt het meteen voor je gedaan!

Liane de Greef, Guest relations, 22-11-2018

Beste familie Groen,

Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaringen met ons. Wij zijn blij dat wij aan al jullie verwachtingen kunnen voldoen! Wij kijken er nu al naar uit jullie wederom te mogen verwelkomen volgend voorjaar in Limak Lara!

10 dagen luiluilui

Bas,
14-11-2018

zeer ruim en mooi hotel, ligging is perfect zoals elk hotel in Lara, pal aan het strand, een zeer groot zwembad, heel de dag mogelijkheid tot eten en drinken.

Liane de Greef, Guest relations, 15-11-2018

Beste Bas,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat u een goede-luievakantie heeft gehad in ons verblijf. Wij kijken er naar uit u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Met vriendelijk groet,

TOP Kom volgend jaar terug

David Wauters,
13-11-2018

Prachtig hotel met alle voorzieningen.

Super vriendelijk personeel bij aankomst. Kamer en eten is top. En 's avonds de luxe aan de bar van een super vriendelijke barman Sephar. Top . Thx.

Liane de Greef, Guest relations, 17-11-2018

Beste David Wauters,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u een goede vakantie heeft gehad in ons verblijf. Wij zullen uw bedankje ook naar ons personeel doorsturen. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in Limak Lara volgend jaar!

Top hotel!

Torfs,
31-10-2018

Wat ons vooral opvalt is de properheid. Het personeel is zeer vriendelijk en zeer goed engels spreken. De kamers zijn heel mooi en proper. Wij komen altijd in de Limakketen. Lekker eten en een mooi zandstrand. Wij zijn in totaliteit zeer tevreden en aangenaam verrast. We komen zeker terug!

Beste Torfs,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat onze stamgasten het weer naar hen zin hebben gehad in ons verblijf. Wij kijken er naar uit jullie wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limakketen!

Fan.van Hasselaar,
31-10-2018

Net terug van een heerlijke vakantie in Limak lara.

Onze eerste keer in Turkije en dat is prima bevallen.Kamer was prima,eten top en complimenten voor het personeel die heel hard hun best doen om het iedereen naar hun zin te maken.de winkels beneden zijn heel goed. vooral de schoenen en kleding winkel is goed bevallen bij mijn dochters top kwaliteit!

Wij komen zeker nog een keer terug.

Beste Familie van Hasselaar,

Wij willen u graag bedanken voor uw review. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

grdesklara1@limakhotels.com

Grandioos fijn hotel met alleraardigst personeel

Korné van Dijk,
30-10-2018

Na Limak Atlantis nu hier vertoeft. Lekker dicht bij het vliegveld. Kleine 20 min rijden dus helemaal perfect als je toch al niet zulke gunstige vluchttijden hebt. Erg vriendelijk personeel, je kan met iedereen vrienden worden.

2 kleine verbeterpuntjes: 1. Ruimere tijden om te dineren om de lange wachtrijen voor de buffetten te beperken. Kwaliteit van eten een dikke 10 !

2.van afstand een pracht resort maar van dichtbij zie je duidelijk dat het resort achterstallig onderhoud heeft. Voornamelijk schilderwerk, van de balkons tm de brugjes bij het zwembad overal begint de verf eraf te bladeren, vanaf je balkon zie je kapotte plekken op de daken die ook erg vies zijn. Dit doet afbreuk aan het mooie chique resort en dat verdiend het niet dus hop, hop ... al het hout eruit en vervangen voor onderhoudsvrij materiaal. Er zal vast aan deze punten gewerkt gaan worden en dan zijn dit zeker geen redenen om hier niet weer heen te gaan.

Beste Korné van Dijk,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Het is leuk om een vaste gast van de Limakketen eens in Lara te mogen ontvangen.

Onze gasten kunnen zowel in de kamer, als rondom in het hotel de informatie vinden van onze spitsuren in het restaurant. Dit verspreiden wij in de hoop dat het wat beter verdeeld wordt en onze gasten niet zo lang hoeven te wachten bij de buffetten. Ondanks alle acties die wij ondernemen is er toch een bepaald tijdstip dat menigmens graag wil eten, wat ervoor zorgt dat de spits onvermijdelijk is. Hierom merken wij ook dat langere openingstijden van het restaurant niet direct baat heeft.

In de winterperiode renoveren wij altijd het houtmateriaal. Vanwegen het andere klimaat in Turkije, raakt dit soort bouwwerk snel versleten.

Wij willen u nogmaals bedanken voor uw review en feedback. Wij kijken er naar uit u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Niet weer.

Ans,
30-10-2018

Ik lees uit diverse revieuws positieve berichten over dit hotel maar zo is het niet op ons overgekomen. We komen al jaren in Turkije maar vinden dit hotel niet een 10 waard, we zagen kinderen bij het buffet het eten zelf opscheppen, proeven en weer in de bak terug leggen, het eten was eentonig en nooit lekker warm. De kamers zijn prima, mooi groot. Het personeel is super en loopt hard maar de managers zijn niet vriendelijk voor hun personeel, ze staan veel te bellen en te commanderen. Het hotel is erg groot en een doolhof, in de lift geen informatie waar je iets kan vinden. Voor een gezin met kleine kinderen misschien prima maar niet voor stelletjes of ouderen. Compliment voor de dame van guest relations, een meerwaarde voor het hotel, heel behulpzaam.

Beste Ans,

Hartelijk dank voor uw review.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer de ouders hun kinderen zonder toezicht langs het buffet laten gaan. Wij waarderen ook dat u dit bij ons gemeld heeft. Wij kunnen dan beter toezicht houden op ons kinderbuffet.

Wij zijn blij dat u, ondanks uw verwachtingen, toch een goede vakantie heeft gehad in ons verblijf.

Wij hopen in de toekomst nog eens de mogelijkheid te krijgen u wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

adotravel.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Lara de Luxe Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Lara de Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.