Hotel Limak Lara de Luxe Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°10°
Hotel Limak Lara de Luxe Resort
9,3

Omschrijving
Limak Lara de Luxe Hotel Resort in Antalya doet zijn naam eer aan. Zo beschikken de familiekamers over een jacuzzi, twee badkamers en duik je zo het zwembad in wanneer je naar buiten stapt. De kids roetsjen hier van de glijbaan. Ook het vriendelijke personeel en de schone kamers waarderen bezoekers zeer. Evenals de ligging aan de Mediterraanse Zee.

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

2033 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort in het Nederlands

Nooit meer.

Catharina,
19-3-2019

Mooi hotel

Jammer dat er erg op het eten bezuinigd is

Alles zo goedkoop mogelijk.

Als je gehakt lever hart en tong lekker vind ben je hier aan het goede adres

Verder was het vlees en de groente regelmatig zwart aangebrand

Wat erg SLECHT is voor de gezondheid .

Toetjes: taartjes die wel leuk uitzagen

maar smakeloos waren bereid zonder suiker en met klop-klop

Fruit: sinaasappels appels

4x per 5 weken ijs.

Hygiëne:

Lobbybar muren waren zwart van de fruitvliegjes waar niets aangedaan werd.

Personeel gaat onprofessioneel met

klachten om

Samengevat:

Er liggen veel en betere hotels in Lara

Gereisd met partner in maart 2019

Voor de 2e keer geweest, en weer genoten!

Patricia Crombach,
19-3-2019

Het is een super mooi hotel, kamers zijn prachtig, personeel erg vriendelijk, zeer behulpzaam, eten erg goed. Entertainment goed, was er nu voor de 2e keer en zeker niet de laatste keer!

Gereisd alleenreizend in maart 2019
Lara Zug, Guest relations, 21-3-2019

Beste Patricia Crombach,

Wat leuk om te zien dat jullie Limak Lara als jullie vakantiebestemming hebben gekozen. Erg bedankt voor het tijd nemen om jullie ervaringen met ons te delen. Wij zullen altijd ons best doen om met de tijd mee te groeien en onze services te verbeteren.

Heerlijke vakantie

Shave,
14-3-2019

geweldig hotel met super personeel ..alles is top in orde.We danken vooral onze ober bij de Panorama bar Gülten Tonis..zij maakt van de rustige bar een plek waar je iedere avond naar terug wil gaan .

We zijn ook heel blij met de goede service bij de receptie.

En de ober op skeelers(Mohammed) bij het zwembad is geweldig...bedankt voor de fijne vakantie....limak Lara !!!

Lara Zug, Guest relations, 21-3-2019

Beste Shave,

Niet weer

jan oostenveld,
8-3-2019

Aankomst laat in de avond.Eerste indruk in de loby: chaotisch. We hadden kamer met zeezicht geboekt. Kregen kamer op eerste verdieping welke uitzag op naastgelegen hotel. Uitzicht was niet bepaald zeezicht,maar bij de receptie zei men: als je om de hoek kijkt zie je de zee. Slecht geslapen doordat bij naastgelegen hotel( afstand ongeveer 25 meter)een grote aircounit staat die nogal wat lawaai geeft. Ander kamer gevraagd en gekregen.Op 7e etage aan binnen zijde hotel. Boven binnenzwembad waar op het dak 4 grote blowers staan. wat de kamer betreft, ok, maar badkamer heeft luidruchtig afzuigsysteem dat niet uit te schakelen is. Het eten gebeurt in grote kantine. Eten niet warm genoeg. Meerdere mensen gesproken met darmklachten, wij niet gelukkig. Geen warmhoud bakken met digitale temperatuur aanduiding zoals meerdere hotels in Lara. Veel zoetigheid als dessert maar geen ijs. komen een tiental jaren elk jaar paar keer. Maar niet weer hier

Grote teleurstelling!

Guzel H,
7-3-2019

Zeker niet aan te raden! Ik kom hier voor het eerst en laatst! Kamers zijn ok, maar het eten valt dik tegen. Er is weinig keus. Mijn kinderen hebben elke dag frieten moeten eten. Personeel is overwerkt en is helemaal niet professioneel. Voor de mensen die nog moeten boeken, zeker niet doen. Er zijn veel betere hotels in Lara. Hier is alles zeer minimaal.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019
Lara Zug, Guest relations, 9-3-2019

Beste Guzel H,

Het beste hotel In Turkije tot op heden

Osman Aslan,
7-3-2019

In februari 2019 voor een week geweest met partner en kinderen. Hotel is dichtbij vliegveld. Vanuit hotel is Antalya makkelijk met de bus voor de deur bereikbaar. Hotel is best groot en direct aan het zandstrand. Hotel heeft veel buitenzwembaden en een groot binnenzwembad alsmede een hamam en sauna. Ook zijn er diverse glijbanen en kinderspeeltuinen. Er zijn op diverse plaatsen bars aanwezig en ondanks dat het winter was was veel open. De obers waren echt super. Je werd op je wenken bediend. Restaurant bied volop keus en het eten is echt voortreffelijk. Wifi is bijna overal (en in kamers) aanwezig . De kamers zijn ruim en worden elke dag schoongemaakt. Daarnaast word de minibar elke dag gevuld. Zelfs de schoonmakers komen naar je toe om te vragen of je tevreden bent en of ze nog iets voor je kunnen doen. Kinderdisco en animatie was er elke dag en van een goede kwaliteit. Ook was er elke avond wel een voorstelling of live music.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019
Lara Zug, Guest relations, 9-3-2019

Beste Osman Aslan,

Super!

Burak,
22-2-2019

In februari geweest en zeer tevreden! Grote kamer. Proper hotel, kamers, welness. Zeer ruim aanbod aan eetgelegenheden. Voor ieder wat wils hier in Limak Lara. Er heerst een familiale sfeer in het hotel. Iedere avond entertainment in de grote zaal. Bedankt aan Merlin, Ali, Onur, Emine, Ryan en juffrouw Yaģmur van guest relations. Ik kom zeker terug en raad Limak Lara zeker aan.

Gereisd alleenreizend in februari 2019
Lara Zug, Guest relations, 26-2-2019

Beste Burak,

grdesklara1@limakhotels.com

Dit is echt een aanrader .

G Egberts,
20-1-2019

Dit is een prachtig hotel

Zulke lieve vriendelijke mensen

Elke dag wordt er goed schoongemaakt als je problemen hebt wordt het opgelost !!!

Eten is fenomenaal. echt je kunt het niet opnoemen of ze hebben het en 3 x per dag heb je een buffet .

Touroperator hebben wij bij geboekt en heb een heerlijke reis gehad ik had eerst mijn twijfels om de review 's maar nee ik weet niet waar de mensen om zeuren ik ben tevreden en limak lara en touroperator krijgen van mij een dikke 10+

Wij boeken dit jaar zeker weer

Topperssssss

Gereisd met partner in januari 2019
Liane de Greef, Guest relations, 21-1-2019

Beste G Egberts,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn vereerd zo een review te mogen ontvangen en lezen. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en wij kijken er zeer naar uit om u wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Wauw!!

Eef,
16-1-2019

Heerlijke vakantie gehad in Limak Lara. Het hotel ligt op twintig min rijden vanaf het vliegveld.

Super lekker eten en heel gevarrieerd.

Speciale dank aan YASIN van het teahouse nog nooit zo’n goede en vriendelijke ober gehad! :)

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019
Liane de Greef, Guest relations, 17-1-2019

Beste Eef,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij zullen uw bedankje doorspelen naar Yasin. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts in de nabije toekomst.

Super vakantie gehad

Frank Schrievers,
6-1-2019

Het hotel ligt dicht bij de luchthaven. Super vriendelijk personeel en zeer hard werkend.

Kamers mooi schoon . Komen niks te kort.

Aan het strand lekker een drankje drinken .

Als je iets te kort komt is het je eigen schuld

Gereisd met partner in december 2018
Liane de Greef, Guest relations, 7-1-2019

Beste Frank Schrievers,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat u het goed naar uw zin heeft gehad tijdens uw verblijf bij ons. Wij hopen u in de toekomst nog eens welkom te mogen heten in een van onze Limak hotels/resorts.

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Lara de Luxe Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Lara de Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.