Hotel Limak Lara de Luxe Resort

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag40°29°
Hotel Limak Lara de Luxe Resort
9,1

Score uit 1955 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

1927 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Kan beter.

Ton
20-7-2018

Resort is over het algemeen wel goed,maar op verschillende punten moet het echt beter. Als je wat later gaat eten ( 20.30) in het hooft rest. dan is de bediening slecht. Vaak bestek zelf moeten bij mekaar zoeken, geen servetjes, geen drank, enz enz. De live muziek of DJ in de sport bar is super ongezellig , dit komt gewoon door de locatie. Houden ze bv, een retro party bij het strand,dan verwacht je gewoon retro muziek, zoals motown of iets commercieels. Dan draait de DJ wat remixen wat hij zelf leuk vindt, maar dit heeft niets met retro te maken. Vorig jaar waren we in ander hotel, daar was het veel gezelliger, daar was voor alle leeftijdsgroepen wel wat te doen. Ook de ala carte rest. waren daar veel beter, maar dat is ook een kwestie van smaak. Als ze deze punten zouden verbeteren dan zouden we zeker terug gaan, maar hoe het nu is zijn er voor ons betere resorts. Ook hand doekjes leggen is erg irritant.

Geweldig!

Tom Leijten
20-7-2018

De mogelijkheden en de goede service hier op het prachtige resort

Fantastisch!

FAM. VRIELING
20-7-2018

Een fantastisch hotel,met voor elk wat wils.

Er is ontzettend veel te doen voor kinderen in elke leeftijd.

Onze kinderen(9,13,16) hebben zich hier prima vermaakt.

de mensen in het hotel zijn super vriendelijk en erg behulpzaam.

het is hier erg schoon,zowel op het strand,bij het zwembad en op de kamer.

wij zullen hier zeker terug komen

iedereen van limak lara ontzettend bedankt voor de fijne tijd die wij hier hebben mogen beleven

Vakantie is fantastich, perfect hotel!

Rens Brand
20-7-2018

Wat ik wel goed vind is dat het personeel heel vriendelijk is. Het eten is heel goed en de kames zijn perfect. Het is gewoon echt heel goed. Slecht vind ik het niet, maar wat misschien wel verbeterd kan worden is de aan kleding bij de lobbybar en de oasisbar. Buiten bij het zwembad zijn er genoeg bedjes en je hoeft er niet vroeg voor uit je bed. 'S nachts hoor je wel soms eens de moskee zingen.

Na 5x nog steeds onze favoriet!

Berthelotte Aarts
19-7-2018

Wij waren in augustus 2016 voor het eerst in Limak Lara, april 2018 voor de 5e keer. Herfstvakantie 2018 boeken we komende week en als het lukt willen we in september nog een dag of 10 samen. Zijn in april eerst naar Barut Lara gegaan, vanwege het verwarmde zwembad, maar hebben ons binnen een dag over laten boeken naar Limak Lara. Wij mistten de sfeer, de gezelligheid en het lekkere eten! Wij worden inmiddels met heel veel enthousiasme ontvangen en door veel van de medewerkers herkend en persoonlijk begroet. Als we binnenkomen voelt het als thuiskomen en hebben we direct vakantie!

We zitten nu een weekje in Frankrijk, prachtig huis met een mooi zwembad, maar niets voor ons! Ook mijn zoons van 15 en 16 verkiezen Limak Lara boven hotels met spectaculaire waterparken. Zij mochten kiezen! De winkels voor de deur van het hotel zijn geweldig

Zelfs met de bewust meegenomen extra tas was het wéér proppen. Kortom: tot heel snel Limak Lara!

Fantastisch!

DIELLISSEN
19-7-2018

Geweldıg hotel, zeer kındvrıendelıjk. Eten naar alle wensen.

Een schıtterend zwembad en allerleı facılıteıten. Veel anımatıe en mooıe shows ın de avonden. Kortom een dıkke 10!!

Liane de Greef, Guest relations, 20-7-2018

Geachte Dielissen,

Hartelijk dank voor jullie review. Wij zijn blij dat wij aan al jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij hopen jullie in de toekomst weer te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

grdesklara1@limakhotels.com

Geweldig hotel met veel faciliteiten

Binkhorst
18-7-2018

We zijn hier voor de 3e keer geweest. We zijn al 7 keer in Lara geweest en hebben andere hotels uitgeprobeerd. Dit vonden we de beste van allemaal. Het enige wat we wel zagen is dat bij het restaurant de bediening niet alles verstond en soms dus de verkeerde order brachten. Wat we wel jammer vinden is dat sommige mensen 's ochtends de handdoeken al neerleggen en vervolgens er niet komen de hele dag. Het was tijdens het spitsuur ook wel een beetje druk in het restaurant om een grote tafel te vinden voor ons allemaal. We zijn heel erg tevreden over Hilmiye. Ze is ontzettend aardig en attent. De dames die de kamer schoon maakt is ook prima. Je zit hier ook dicht bij de winkels en wordt door het personeel herkent. Dat is ook leuk! Entertainment is ook geweldig! Het personeel is vriendelijk.

Voor herhaling vatbaar!

Erna
18-7-2018

Wat ik goed vond zijn de mooie grote zwembaden. Het eten is goed en de kamers zijn mooi ruim opgezet. De wifi is matig en het is wel jammer dat er 's ochtens al zoveel handoeken liggen. De gasten gaan daarna ook weer weg en dan is er geen plaats voor de anderen. Bij de receptie wisten ze ook niet goed te helpen met de prijzen van de taxi's. We hadden de prijzen eerst bij de reisorganisatie gevraagd en daar gaven ze ons 250 euro meer dan de lokale taxi's. Voor de rest is het hotel echt perfect. Het personeel is hartstikke vriendelijk en hulpzaam. Soms verstaan je ze niet maar toch op een of andere manier helpen ze je. Ook de jongen op skielers komt je bedienen, dat is ook wel leuk. Er zit ook een nederlandse bij de guest relations en als je ergens niet uit kan komen, kun je altijd bij haar terecht.

Liane de Greef, Guest relations, 20-7-2018

Beste Erna,

Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaringen met ons. Jullie verhaal kan erg hulpzaam zijn voor andere gasten. Wij zijn blij dat jullie uiteindelijk toch de manier hebben gevonden om te gaan en staan waar jullie wilden. Het doet ons goed dat wij aan al jullie verwachtingen hebben kunnen voldoen en wij hopen jullie wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts. Als er nog iets is wat ik voor jullie kan doen, weten jullie mij te vinden!

Prima in orde.

Peter
18-7-2018

Gewoon goed en schoon. Eten in vergelijking tot bijv.Royal Holiday Palace simpeler. Eenvoudig gebakken ei ipv omelet. Spagetti ligt in een bak ipv live cooking . Geen lobster en gamba's. Hotel is verouderd en men moet investeren in onderhoud aan houten leuningen die afbreken en kitranden in douche die schimmelplekjes vertonen. Alles is wel schoon hoor! Zwembad en glijbanen prima in orde. Het theater is gelijkvloers waardoor niet iedereen goed zicht heeft. Al met al een prima hotel met vriendelijk personeel. Wij hebben genoten.

Liane de Greef, Guest relations, 18-7-2018

Beste Peter,

Allereerst hartelijk dank voor uw review. Wij zijn inderdaad bezig met renovaties. Wij hebben bijvoorbeeld nieuwe eettafels, stoelen en buffet-tafels in het hoofdrestaurant, nieuwe waterglijbanen en een aantal toiletten gerenoveerd. De bovenstaande genoemde renovaties kosten heel veel geld en we moeten natuurlijk goed nadenken waar wij ons budget aan besteden. Nu denk ik dat aan een kitrand vervangen wel een mouw te passen valt! Hartelijk dank voor uw feedback. Wij zijn blij om te zien dat jullie een goede vakantie hebben gehad bij ons. Wij hopen jullie in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen bij een van onze Limak hotels/resorts!

Top hotel

Marcel T
12-7-2018

Top hotel. Alles netjes verzorgd, super vriendelijk personeel. Liane van GR kwam geregeld vragen of alles naar wens was.

Gezellige sfeer, mooie kamer (iets minder was het uitzicht).

Het eten was top en favo plek in de avond was het theehuis.

Jammer van de erg harde muziek in de sportbar af en toe.

We verheugen ons op de 2e vakantie dit jaar bij Limak lara vanaf 24-7

Liane de Greef, Guest relations, 16-7-2018

Beste Marcel T,

Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaringen met ons. Ook wil ik jullie graag bedanken voor de mooie woorden over Limak Lara en mij. Wij kijken er naar uit jullie weer te mogen ontvangen volgende week in Limak Lara. Alvast een goede reis toegewenst en tot snel!

grdesklara@limakhotels.com

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Lara de Luxe Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Lara de Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Limak Lara de Luxe Resort scoort een 9.07 uit 10 op basis van 1955 reviews.