Hotel Limak Lara de Luxe Resort

9.3Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 710p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Hotel Limak Lara Deluxe Resort

Limak Lara Deluxe Hotel Resort is een van de best beoordeelde hotels binnen Zoover. Waarom? Eigenlijk door de hoge score die het hotel op elk vlak binnenhaalt. Het hotel is in staat om jou een perfecte vakantiebestemming te bieden. Slechts een enkeling is minder tevreden. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld en heeft daardoor een ideale ligging. Door de vele voorzieningen is het hotel geschikt voor gezinnen met kinderen, stellen en vriendengroepen. Hieronder lees je alles over de faciliteiten van Limak Lara Deluxe.

Faciliteiten van het hotel

Ben je op vakantie niet weg te slaan bij het zwembad? Bij Limak Lara Deluxe Resort zit je hiervoor op de juiste plek. Het hotel heeft veel buitenzwembaden en een groot binnenzwembad alsmede een hammam en sauna. Voor de kinderen zijn er ook meerdere glijbanen en speeltuinen verspreidt over het terrein. Zowel voor jong als oud is er voldoende animatie. Om jullie kinderen hoef jij je niet druk te maken, zij maken graag gebruik van de vele zwembaden en glijbanen. Daarnaast is het voor de kinderen erg gezellig, omdat er ook veel gezinnen verblijven in het hotel. Samen met leeftijdsgenoten kunnen zij zich de hele dag vermaken, bijvoorbeeld bij de tienerclub.

Ook als je minder goed ter been bent zit je in Limak Lara De Luxe Resort goed. Het hotel is erg vriendelijk voor rollator- en rolstoelgebruikers. Het personeel is daarnaast ook erg vriendelijk en behulpzaam. Zij zullen je altijd een handje helpen als het nodig is. Het wordt als prettig ervaren dat er een Nederlands sprekend personeelslid is waar de gasten bij terecht kunnen.

De kamers bij Limak Lara Deluxe worden door reviewers positief beoordeeld. De hotelkamers zijn groot en worden iedere dag schoongemaakt. Zelfs de badjassen worden iedere dag vervangen. Als je behoefte hebt aan een echt luxe vakantie kun je een kamer krijgen met meerdere badkamers, balkons en zelfs een jacuzzi. Daarnaast is het internet de afgelopen jaren verbeterd en is de ontvangst van de Wi-Fi flink vooruit gegaan.

Bij het Limak Lara Hotel kun je in verschillende à la carte restaurants eten of bij de verschillende buffetten. Het eten in de restaurants valt veel gasten in positieve zin op. Het eten is top, goed verzorgd en voor elk wat wils. Elke dag is het aanbod verschillend met de perfecte kwaliteit. Verder is er onder andere een koffie- en theehuis, sportsbar en ook op het strand vind je een bar.

Ligging van het hotel in Lara, Antalya

Limak Lara Deluxe Resort ligt direct aan het strand van Lara, een district van Antalya. Naast luieren op een strandbedje zijn er ook verschillende watersporten te beoefenen. Zo kun je een jetski huren, een rondje op de bananenboot maken of gaan parasailen. Liever een activiteit met wat minder adrenaline? Boek dan een boottocht waarbij je langs grotten en watervallen vaart.

Vanaf het hotel zijn steden als Side en Antalya goed bereikbaar voor een dag. Pak het busje vanaf het hotel en deze brengt je naar de stad van je voorkeur. Op zaterdag is er in Antalya een lokale markt, maar bezoek ook zeker het oude centrum. Ook in de buurt van het hotel vind je meerdere winkels en een shoppingcentrum. Liefhebbers van natuur kunnen een excursie naar de Green Canyon boeken.

• Het hotel ligt direct aan het strand.
  • Antalya ligt op 25 kilometer afstand.
  • Het vliegveld van Antalya ligt op 14 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over Limak Lara Deluxe? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

2241 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort

1997

• 9Rick mulder10-05-2020

Fantastisch hotel mooi zwembaden en kamers alles net en af jaaren daarvoor bij andere limak geweest veel minded top hotel dit en goed eten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Drion-Jeunen17-03-2020

We hebben een top vakantie gehad ! De miniclub is heerlijk !! De animatie is top onze zoon van toen 5jaar stond elke ochtend te popelen om naar de kids club te kunnen gaan ! Van 10 tot 17 was onze zoon altijd bij hun ! Ze deden alles met en voor de kids ! En dan savonds minidisco ook altijd ZALIG !! We gaan zeker nog terug !!! Vooral willen we terug voor deckidsclub

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Elodie06-03-2020

Limak Lara

Heel mooi hotel met tal van mogelijkheden om activiteiten te doen zowel binnen als buiten! Top animatieteam!

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 10Leonie De Groot05-03-2020

Super vakantie!

Hotel Limak Lara in Turkije is gewoonweg een super hotel! Je hebt er tal van keuzes in activiteiten overdag, maar ook ‘s avonds. De kinderen zijn er meer dan welkom in de fantastische miniclub! Het was een geweldige reis!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 9Rita05-03-2020

Zeer gezellig

Erg genoten van onze vakantie in dit hotel. De kamers zijn erg verzorgd en hygiënisch. Het restaurant is zeer groot en er is een ruime keuze aan eten en drinken, zeer vriendelijk personeel. Absoluut voor herhaling vatbaar. Animatie voor jong en oud. De mini kids club voor de kinderen en het animatieteam voor de ouderen zijn geweldig, tal van activiteiten en steeds super leuk.

Alleen gereisd in februari 2020

• 9johan05-03-2020

heerlijk!

Fantastische tijd gehad! Mooi hotel, lekker eten en keurig schoon. Het buffet is uitgebreid en heel lekker. Fijn zwembad met sauna. Mooie buitenzwembaden en heerlijke beachbar aan de zee. Enthousiast entertainmentteam. Onur, Nemo en Ali zijn geweldig! Leuk entertainment 's avonds.

Beste Johan,

Wij zijn blij om te lezen dat u een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Hartelijk dank voor de moeite die u heeft genomen om een review te schrijven hierover. Wij hopen u snel weer te zien in een van onze Limak hotels/resorts.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

• 9Geentiens04-03-2020

Tof verblijf

Bij aankomst werden we zeer goed ontvangen aan de receptie door Fatima. We konden voor alle informatie bij haar terecht. Er waren leuke activiteiten voor jong en oud. Ik en mijn vrienden hebben ons voor geen moment verveeld. Het eten was er zeer lekker. De zwembaden waren mooi onderhouden en de kamers waren zeer proper. Echt een vakantie om nog eens opnieuw te doen.

Beste Geentiens,

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Özge04-03-2020

Super hotel!

Toen we aankwamen hebben we een hartverwarmend welkom gehad bij de receptie.. de receptioniste Fatos heeft ons heel goed geïnformeerd over alle mogelijkheden in het hotel. Daarnaast vind ik dat ze de kamers heel mooi ingericht hebben en de housekeeping komt elke dag netjes de kamer schoonmaken. Het zwembad en de terrasjes zijn ook erg gezellig... wij hebben in ieder geval met zijn tweetjes een top vakantie gehad hier. Zeker een aanrader! Ook voor stelletjes :)

Beste Özge,

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Funda04-03-2020

Zeker een aanrader

We werden zeer warm ontvangen door Mehmet en Gokhan ( de bellboys ). Ze stonden aan de receptie met een brede glimlach. Fatma en Selim hebben ons zeer goed geholpen! Fatma du bist sehr sehr freundlich nochmals danke für deine Helfen!! Het personeel aan de receptie is enorm vriendelijk. Elke keer toen we voorbij liepen, probeerden ze ons een fijne dag te wensen in het Nederlands. Dit gaf ons een thuisgevoel. Onze kamers waren heel proper, het buffet was ruim, ieder vindt zeker zijn goesting ! De zwembaden zijn groot en proper, ik let enorm op hygiëne en heb niks vies gevonden! De animatieteam was echt goed! Ze entertainen iedereen, op de feestjes zag je zowel jonge als oude mensen dansen! Het was de eerste keer dat we kwamen maar zeker niet de laatste! Het personeel is echt heel vriendelijk!

Beste Funda,

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 9Yildirim Simsek02-03-2020

Heerlijke vakantie in een super fijn hotel.

Prachtig hotel, alles goed verzorgd, vriendelijk personeel. Vanuit het hotel is de zee/strand makkelijk bereikbaar. Ook aan strand van alle gemakken voorzien. In het hotel heerlijk genieten van het zwembad, stoombad, sauna en hamam. Heerlijk eten de hele dag door tot je beschikking. Wat mij betreft gewoon een top hotel waar ik graag weer mij vakantie zou willen doorbrengen.

Lara Zug, Guest relations, 03-03-2020

Beste Yildirim Simsek,

Het is een eer om zo een review te mogen lezen en ontvangen. Hartelijk dank en hopenlijk tot ziens in een van onze Limak hotels/resorts!

Met vriendelijke groet, Guest relations [email protected]

Gereisd met oudere kinderen in februari 2020

Hotel Limak Lara de Luxe Resort info

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten, Sushi, Thais, Turks, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen