Hotel Limak Lara de Luxe Resort

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°17°
Hotel Limak Lara de Luxe Resort
9,1

Score uit 2056 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Limak Lara de Luxe Resort voor je op een rij gezet:

1997 reviews over Hotel Limak Lara de Luxe Resort in het Nederlands

Redelijk groot hotel (441 kamers).

Het kan erg druk zijn in het restaurant (zelfbediening), maar het eten is echt wel de moeite.

Zwembaden zijn groot genoeg. Er is altijd drank/eten in de buurt.

Er is een rustiger zwembad voor wie niet houdt van de drukte aan het animatiezwembad.

Op het strand is het veel rustiger en de zee is super.

Beste Bart M,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij dat onze stamgasten het weer naar hen zin hebben gehad in ons verblijf. Wij hopen jullie in de toekomst wederom te mogen ontvangen in een van onze Limak hotels/resorts.

The best

Sedat Bilgic
10-10-2018

refect mooi alles is mogelijk niks is te veel komen nu al voor de vijfde keer en eten is er voor iedereen bediening is perfect en vriendelijk schoonmaak is heel goed kamers zijn ruim en super schoon en iedereen is super vriendelijk niets is te veel en de zwembad en strand en de pier is ook geweldig dus hotel voor iedereen dank u wel

Oğuzhan Ersan, yagmur,orhan, sefa, hilmiye, merve, fatma

Liane de Greef, Guest relations, 13-10-2018

Beste Sedat B,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij zullen uw bedankje naar ons personeel doorspelen. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen ontvangen in een van onze Limak hotels/resorts.

grdesklara1@limakhotels.com

Prima vakantie, doen we nog een keer over.

Jolanda
9-10-2018

De kamer en de service is goed. Er ontbreekt eigenlijk niets. Dat is voor mij het gene waarom ik weer terug kom naar hier.

Beste Jolanda,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat wij aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Fantastisch, top hotel!

Luijpen
8-10-2018

Ik vond alles goed. We hebben in ander hotel gezeten, maar dat haalt het hier niet bij. Ik heb nog nooit zo veel zwembaden, barren en restaurants gezien waar het zo goed is. Het strand met de strandbar en ligbedjes is helemaal top. Wij kamen om 20:30 uur aan in het hotel en we moesten eerst snel gaan eten voordat het restaurant sloot. Het enige wat we kunnen zeggen is dat de man die bij het zwembad de aankondigen doet, heel snel praat. We konden er weinig van verstaan. Het entertainment is echt heel top en vriendelijk. Ook voor onze kleinzoon is de animatie echt tof! We zijn echt wel in veel resorts geweest, maar dit is wel de beste. Ook qua schoonmaken van de kamers is gewoon goed. Het personeel is heel vriendelijk en goed.

Beste Luijpen,

Hartelijk dank voor het tijd vrijmaken om uw review te schrijven. Wij zijn blij dat u een goede tijd heeft gehad in ons verblijf. Wij hopen de mogelijkheid te krijgen jullie nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Een super vakantie

Fam de Dooij
7-10-2018

Betreffende de vraag wat is goed en wat niet goed, kan ik heel kort zijn. Alles is meer dan goed , super zelfs. We hebben acht geweldige dagen gehad in Limar Lara, de service is super. Alles is super geregeld, vanaf het moment van aankomst tot het vertrek. De kamer zijn mooi, ruim en van alle gemakken voorzien, heerlijke bedden en een lekkere ruime douche kortom super. Eten is ook geweldig voor iedereen is er wel wat naar zijn of haar zin. Wat wij heerlijk vonden was de gezelligheid in het koffie /theehuis en de goede vriendelijke service aldaar. Kortom geweldig resort, vriendelijk personeel overal. Komen zeker nog een keer terug. Bedankt allemaal voor de geweldige vakantie.

Beste familie de Dooij,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Het is ook goed om te lezen dat ons personeel hard werkt en vriendelijk in de omgang is. Wij kijken er naar uit jullie in de nabije toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

grdesklara1@limakhotels.com

Voor de zoveelste keer geweest , maar was weer top

Frank en Anita uit wijchen
6-10-2018

We hebben weer een super vakantie gehad, alles was gewoon goed.

Iedereen super vriendelijk en alles goed schoon. Kamers geweldig .

Ze maken het iedereen naar hun zin . Hard werkende mensen .

En ik wil de mensen van guest relations bedanken voor het terug krijgen van ons luchtbed.

Zeker ook een groot pluspunt is het Nederlands sprekende mevrouw van de guest relations

Dit luchtbed hadden onze oosterburen even geleend .

Klein min puntje is toch wel de wifi.

Het animatie team was ook niet ons ding, jongens te veel met hun eigen bezig.

Andere jaren betere gezien.

Tip is misschien een betere trap om het zwembad uit te komen , aflopende trap.

Oudere mensen zien stuntelen om er uit te komen .

Liane de Greef, Guest relations, 9-10-2018

Beste Frank en Anita,

Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaringen met ons. Wij kijken er naar uit jullie binnenkort weer welkom te mogen heten in Limak Lara!

Fantastisch en schoon!

Ruud en Ilse
5-10-2018

Een heel schoon hotel. Er wordt veel georganiseerd. Leuke animatie en gevarieerd eten. Mooie ruime kamers. Je moet hier wel af en toe je ligbedden reserveren. Naast dat je binnen kan zitten, kan je ook heel gezellig buiten zitten met kaarslicht. Ik vind het ook leuk dat er allemaal verschillende plekjes zijn waar je drinken kunt halen en lekker kunt zitten.

Beste Ruud en Ilse,

Wij zijn blij dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad in ons verblijf. Wij willen jullie ook bedanken voor het delen van jullie ervaringen met ons. Wij hopen jullie nog eens te mogen ontvangen in een van onze Limak hotels/resorts.

Een echte aanrader!

Huseyin
4-10-2018

Wij zijn met onze baby en nog een andere familie met een baby hier gekomen. In deze tijd is het water buiten voor de kinderen een beetje koud. Toen wij naar de Guest relations gingen, hebben ze dit direct creatief opgelost. We hebben allebei een familie suite met een jacuzzie erin. Een super mooie kamer. Het personeel is ook echt super vriendelijk! Het hotel is heel mooi en er is vanalles te doen. We denken er zeker aan nog eens terug te keren!

Liane de Greef, Guest relations, 9-10-2018

Beste Huseyin,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat jullie beide een goede vakantie hebben gehad in ons verblijf. Wij kijken er naar uit jullie wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

grdesklara1@limakhotels.com

Het was een fantastische vakantie!

Erhan
3-10-2018

Zeer goede hotel, eten is goed kamers zijn mooi schoon. Een aantal keer hier in Lara geweest en dit is zeker een hotel die er met zijn 5 sterren uitsteekt! De werknemers zijn heel aardig en de animatie team is super met de activiteiten! Zeker aan te raden als je naar Lara komt!

Liane de Greef, Guest relations, 4-10-2018

Beste Erhan,

Hartelijk dank voor het geven van 10 punten voor ons resort. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij hopen u in de nabije toekomst nog eens te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Best hotel

Zeliha
3-10-2018

Top hotel ! Lekker weertje! Service was geweldig! Personeel was erg vriendelijk ! Eten was heerlijk! Ga er zeker nog is een keer naar toe !

Liane de Greef, Guest relations, 4-10-2018

Beste Zeliha,

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat u een goede vakantie heeft gehad in ons verblijf. Wij kijken er naar uit u wederom te mogen ontvangen in een van onze Limak hotels/resorts.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Limak Lara de Luxe Resort in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Limak Lara de Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.