Hotel Liberty Hotels Lara

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Liberty Hotels in Lara Beach is een middelgroot ultra all-inclusive resort. Velen zijn erg enthousiast over het hotel en komen hier vaker terug. Bo schrijft: ‘Het is een heel leuk hotel! We komen er meestal drie keer per jaar. Het is echt top, heel lekker eten, grappige en leuke animatie, je wordt goed geholpen.’ Benieuwd of Liberty Hotels Lara ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Op vakantie met vrienden of met de kinderen? Liberty Hotels Lara is voor iedereen geschikt. Het kindvriendelijke hotel heeft verschillende zwembaden: een zwembad voor alleen volwassenen en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Daarnaast ligt het resort aan het strand, waar je op een grote steiger met ligbedjes en parasols kunt liggen. Familie Egberts schrijft hierover: ‘Prachtige zwembaden en een heerlijke steiger waar je cabana's kan huren. Op de cabana heb je de hele dag bediening, Mehmet zorgt zo goed voor je, niks is te veel. Hier kan je ook de lunch laten serveren, op en top luxe.’

Het animatieteam organiseert de hele dag activiteiten voor jong en oud en ‘s avonds zijn er shows met live-muziek. Helma benoemt een aantal van de activiteiten: ‘Van karaoke, bingo, live bands, kindershows, tot retroparty’s. Ook overdag bieden ze veel activiteiten aan zoals waterpolo, beachvolleybal en waterspellen’. Jullie zijn dan ook erg enthousiast over het animatieteam, maar eigenlijk over het gehele personeel. Zo schrijft Anita: ‘Na de negende keer hier te zijn geweest heb ik nog steeds niet genoeg van dit hotel. Het is als thuiskomen en de mensen begroeten mij alsof ik hun familie ben. Ik heb heel veel respect voor al het personeel wat er werkt, zo hard werken en altijd vriendelijk blijven. Het animatieteam, die onder leiding van Koray en Serdar het geweldig doen, ze weten precies wanneer iemand wel of niet iets met ze wil doen. Het bedienend personeel en het barpersoneel zal er alles aan doen om je vakantie zo geweldig mogelijk te maken.’

Liberty Hotels Lara heeft zes verschillende restaurants waarvan vijf à la carte restaurants met elk hun eigen thema: Italiaans, Turks, barbecue, Oosters en vis. Hier kun je één keer gratis dineren. De rest van de tijd kun je gratis gebruik maken van het buffetrestaurant. Marian schrijft over het eten: ‘Het eten was heerlijk, genoeg keuzes en het werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.’

In Liberty Hotels Lara vind je verschillende kamers, waarvan de meeste zeezicht hebben. Remon Kroes schrijft: ‘Kamers zijn netjes en super schoon en 's avonds na 23.00 uur rust in het hotel.’ Ook de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Omgeving

Liberty Hotels in Lara Beach ligt in een rustige buitenwijk van Antalya. Hier vind je verschillende winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Als je de omgeving wilt verkennen kun je met de bus het centrum van Antalya in.

We hebben een aantal aanbieders voor Liberty Hotels Lara voor je op een rij gezet:

1414 reviews over Hotel Liberty Hotels Lara

• 9Zoëy Strösser30-04-2019

Geweldige vakantie!

Dit is de 5de keer dat we in dit hotel zijn geweest en nog steeds bevalt het geweldig! Ik ben blij dat we opnieuw voor dit hotel hebben gekozen! Zeker aan te raden! Wij hopen hier de volgende keer weer te kunnen verblijven.

Met vrienden

• 10Maaike Theuws30-04-2019

Perfect verblijf!

Toen we arriveerde in het hotel werden we met open armen ontvangen, een glas champagne, een roos en een hele lieve receptioniste. De verdere vakantie was ook perfect, heerlijk weer en geweldige service. Een extreem groot buffet voor het ontbijt, lunch, diner en snack. Pizza’s bij het zwembad en het strand. Heerlijke á la carte restaurants. Veel leuke dingen om te doen in de omgeving. Het enige nadeel was dat wij een kamer hadden geboekt zonder balkon, dit miste wij wel.

• 8Mathijs30-04-2019

Uitstekend hotel

Bij aankomst werden we verwelkomd met drankjes en een roos, koffers werden naar de hotelkamer gebracht en alles werd voor je geregeld. Iedere dag staat het personeel met een lach voor je klaar. Conclusie: top hotel

• 5Andreas07-04-2019

check je boeking (kamer) voor vertrek frontdesk ?

Weekje last minute geboekt (4 dagen voor vertrek) echter bij touroperator bied touroperator altijd voordeelkamers aan ik heb hier niet voldoende opgelet dus hand in eigen boezem waardoor ik onbewust een voordeelkamer had geboekt terwijl we als rokers altijd een kamer met balkon boeken.. Als men dan op locatie wilt up-graden naar een kamer met balkon kreeg mijn vrouw aan de receptie te horen dat dit € 20,00 per persoon per nacht zou kosten dus € 240,00 voor een up-grade naar kamer met balkon als men bij de boeking bij touroperator een kamer met balkon boekt kost dit € 20,00 meer op de totaalprijs !!! Ik ben daarna zelf naar de receptie gelopen en toen was het een misverstand en was het € 20,00 per nacht meteen 50% goedkoper maar nog altijd € 120,00 voor een balkon van 2x2 meter met uitzicht op de binnenplaats en boven de keuken een hotel dat maar voor 50% bezet was had voor deze force meerprijs ook een andere kamer kunnen aanbieden. Toen ik echter zei dat ik via credit kaart wilde betalen en dat ik een factuur hiervan wilde om eventueel de kosten te kunnen verhalen was het bedrag op de factuur en op de afschrijving zonder info € 105,00 ? Dus ik denk dat de balie medewerker zelf een zakcentje wilde verdienen. Voor de rest is het een prima hotel met aardige medewerkers op een na dan.

• 10Family Kandemir- Holland20-03-2019

Liberty Hotel Lara = Super!

Het is een geweldig hotel, van eten tot verblijf en van personeel tot entertainment. We hebben ons heel goed vermaakt. Het is ook een ideaal hotel voor gezinnen met kinderen. Een echte aanrader!

Met oudere kinderen

• 10Marian17-03-2019

Geweldig

Mooi hotel niet al te groot. Vriendelijk personeel. Mooie ruime kamer werd elke dag netjes schoon gemaakt en de minibar werd ook aangevuld. Mooi verwarmd buiten zwembad. Waren buiten alles in gereed maken voor het zomer seizoen maar dit was niet storend. Het weer werd beter en de buitenbar ging open waar je heerlijk kon zitten in de zon. Het eten was heerlijk genoeg keuzes werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.

Met vrienden

• 10Familie De Vos10-03-2019

Fantastisch, gezellig en mooi familie hotel

Een fijn, mooi en vergeleken met de overige hotels, een wat kleiner familie hotel. Wij waren hier de eerste week van maart en hebben het fantastisch gehad. We hadden gekozen voor de maisonnette kamer, ideaal met twee pubers, die zo hun eigen ruimte en badkamer hadden. Nog niet alles was al klaar voor de zomer, maar dit leek ons normaal en wij hebben ons er geen seconde aan gestoord. De klusjesmannen waren hard aan het werk, maar verstoorden in geen enkel opzicht onze vakantie of rust. Het buitengedeelte was schoon en netjes. Het verwarmde buitenzwembad, het binnenzwembad, de hammam, het behulpzame, vriendelijke personeel en het gevarieerde eten, het was allemaal perfect. We zouden zeker nog een keer terug komen.

Met oudere kinderen

• 2018
    8A.O.M. Muijtjens23-11-2018

Goed maar ook niet meer.

Eten goed, complex wat verouderd. Vriendelijk personeel. Toch maar dit jaar na 3x daar te zijn geweest een bezoek gebracht aan de buren.

• 9F. Bovenschen18-11-2018

Volgend jaar weer.

Relatief klein, maar gastvrij en gemoedelijk hotel direct aan het strand van Lara.

• 9tiny17-11-2018

geweldig volgend jaar weer

alles was super schoon zelfs wc aan t strand personeel vriendelijk en netjes eten heel veel keus en lekker animatieteam jong maar super gezellig en zeer bekwaam

39 tips over Hotel Liberty Hotels Lara

• Ingrid, 05-05-2012

Probeer de Haman uit, lekker gewassen worden, scrubben en maseren!

• angelique schildefr, 03-06-2014

plaatselijke hamman parasailing eten in het hotel bij de italiaan

• Loulou, 20-10-2013

In de buurt van hotel Liberty Lara Beach is niet veel te doen, maar je kunt de dolmus (lijn LC07) nemen naar Antalya en uitstappen bij Isiklar. Dit is het oude centrum. De dolmus gaat iedere 20 minuten en kost € 1,- of 2 Lira p.p. Ook een aanrader is naar de hamam gaan, dit kost ca. € 25,- incl. vervoer en hamambehandeling incl. oliemassage (via reisleiding).

129 vragen over Hotel Liberty Hotels Lara

• Jan, 05-08-2019

optredens

Hallo weet iemand of alle optredens in het theator zijn en welk bier effes of tuborg

• Ellie Molenaar, 16-06-2019

Douche

Ik wil weten of er een inloopdouche is. En hoe het is met oud en nieuw.

• Marjon, 15-11-2018

Onderhoud

Wij willen in mei naar dit hotel, maar hoorde dat het slecht onderhouden is en er niet meer zo uitziet als op de foto's?

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen