Hotel Liberty Hotels Lara

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Liberty Hotels in Lara Beach is een middelgroot ultra all-inclusive resort. Velen zijn erg enthousiast over het hotel en komen hier vaker terug. Bo schrijft: ‘Het is een heel leuk hotel! We komen er meestal drie keer per jaar. Het is echt top, heel lekker eten, grappige en leuke animatie, je wordt goed geholpen.’ Benieuwd of Liberty Hotels Lara ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Op vakantie met vrienden of met de kinderen? Liberty Hotels Lara is voor iedereen geschikt. Het kindvriendelijke hotel heeft verschillende zwembaden: een zwembad voor alleen volwassenen en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Daarnaast ligt het resort aan het strand, waar je op een grote steiger met ligbedjes en parasols kunt liggen. Familie Egberts schrijft hierover: ‘Prachtige zwembaden en een heerlijke steiger waar je cabana's kan huren. Op de cabana heb je de hele dag bediening, Mehmet zorgt zo goed voor je, niks is te veel. Hier kan je ook de lunch laten serveren, op en top luxe.’

Het animatieteam organiseert de hele dag activiteiten voor jong en oud en ‘s avonds zijn er shows met live-muziek. Helma benoemt een aantal van de activiteiten: ‘Van karaoke, bingo, live bands, kindershows, tot retroparty’s. Ook overdag bieden ze veel activiteiten aan zoals waterpolo, beachvolleybal en waterspellen’. Jullie zijn dan ook erg enthousiast over het animatieteam, maar eigenlijk over het gehele personeel. Zo schrijft Anita: ‘Na de negende keer hier te zijn geweest heb ik nog steeds niet genoeg van dit hotel. Het is als thuiskomen en de mensen begroeten mij alsof ik hun familie ben. Ik heb heel veel respect voor al het personeel wat er werkt, zo hard werken en altijd vriendelijk blijven. Het animatieteam, die onder leiding van Koray en Serdar het geweldig doen, ze weten precies wanneer iemand wel of niet iets met ze wil doen. Het bedienend personeel en het barpersoneel zal er alles aan doen om je vakantie zo geweldig mogelijk te maken.’

Liberty Hotels Lara heeft zes verschillende restaurants waarvan vijf à la carte restaurants met elk hun eigen thema: Italiaans, Turks, barbecue, Oosters en vis. Hier kun je één keer gratis dineren. De rest van de tijd kun je gratis gebruik maken van het buffetrestaurant. Marian schrijft over het eten: ‘Het eten was heerlijk, genoeg keuzes en het werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.’

In Liberty Hotels Lara vind je verschillende kamers, waarvan de meeste zeezicht hebben. Remon Kroes schrijft: ‘Kamers zijn netjes en super schoon en 's avonds na 23.00 uur rust in het hotel.’ Ook de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Omgeving

Liberty Hotels in Lara Beach ligt in een rustige buitenwijk van Antalya. Hier vind je verschillende winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Als je de omgeving wilt verkennen kun je met de bus het centrum van Antalya in.

We hebben een aantal aanbieders voor Liberty Hotels Lara voor je op een rij gezet:

1415 reviews over Hotel Liberty Hotels Lara

• 10J.v12-07-2019

Super goed

Mooi hotel,direct aan de zee,super eten,animatie top,niks op aan te merken.

Met oudere kinderen

• 10Ikra10-07-2019

Was geweldig! Onze vaste hotel!

Weer een heerlijk verblijf gehad! Voor ons de 2e keer liberty hotels lara omdat we de vorige keer ook zo hadden genoten. We zijn hier 2 weken verbleven. Geboekt bij touroperator. Zoals de vorige keer was het hotelpersoneel super vriendelijk. Eten heel veel variatie en echt top kwaliteit eten. Ook animatieteam was geweldig. De hele dag door activiteiten en in de avond leuke shows en feestjes of live muziek. Wij komen volgend jaar weer terug!

• 9Josephus10-07-2019

Zo ontzettend fijn!

Heerlijk hotel, eten uitgebreid, voor ieder wat wils. Alcoholische dranken uitgebreid. Terrein prachtig. Voor oudere jeugd ook geweldig. Animatie team erg Leuk! Vriendelijk personeel. Liberty is toch wel de leukste uit de rij in Lara!

Met oudere kinderen

• 10Lucienne Lok20-06-2019

Meer dan fantastisch

Liberty lara,ons tweede huis. Voelt als thuis komen, zo gastvrij, ontbreekt je aan niets. Zijn er al 8 keer geweest, en worden altijd als echte vrienden onthaalt alles tot in de puntjes geregeld Schoon, mooi, gastvrij, van alle gemakken voorzien Waren nu met de hele familie, normaal met mijn dochter Samantha, die het super gezellig heeft met Elvis, Ahmet, Serdar, Ozkan en zo kan ik nog wel even doorgaan. Oktober zijn we er weer!

• 9Lilian20-06-2019

Zeker aan te raden

Eerste keer Turkije, is ons prima bevallen. Ik was samen met mijn man en zoon van 10. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken waren de bedden/boxspring. Die lagen een beetje hard. Verder prima eten, veel keus, mooi hotel en zwembad, leuke entertainment.

• 10Coen steenkamer20-06-2019

Super

Familie hotel je bent een gast geen nr zo lief al deze mensen voor 7x geweest bijna alle hotels in dit rijtje gehad maar liberty blijft voor ons de beste zoals Sabrina die ontvangt super alles kan je vragen ze regelt het receptie super de bediening een dikke 10 anematie serdar, alli. Louis ,bursa, enz ik weet dat ik nou mensen te kort doet maar dan krijg je een lange lijst met namen over 10 weken gaan we weer . we zijn er nu nog het eten super

• 9Ger en Marijke18-06-2019

Een geweldige vakantie in Resort Liberty Lara!

Liberty Lara in Antalya is een heerlijk Resort. Niet te groot, en het personeel was weer zeer vriendelijk en betrokken. We waren er voor de 6e keer, nadat we 5 jaar niet geweest zijn. Het eten was uitstekend verzorgd, lekker en afwisselend. Prima hotel om weer terug te komen. Goeie bedden, mooie kamers.

• 10Jos Vulders03-06-2019

Fantastisch hotel

We zijn onlangs voor de 1e keer naar Liberty hotel Lara geweest. Wat een geweldig hotel. We zijn al vaak in Turkije geweest,maar dit overtreft alles. Alles is super schoon,het personeel is zo vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Het eten was top. Mooie kamer en superschoon. mooie zwembaden en genoeg ligbedden,en een mooi strand. Goede animatieteam en s,avonds leuke entertament.
    We gaan zeker volgend jaar terug.

• 10Remon Kroes13-05-2019

Ultieme bestemming in Lara !

Dit resort heeft alle faciliteiten die je nodigt hebt. Samen met de oprechte klantvriendelijkheid, kwalitatief zeer goed eten en drinken en een uitmuntende sfeer een ideale mix voor een super vakantie. Ook als het hotel vol is merk je dat niet en is er bv. al tijd een plekje vrij aan het zwembad. De medewerkers doen echt alles om je te helpen en overal is het brandschoon. Zoek je rust, plek genoeg, wil je wat doen dan staat het animatieteam voor je klaar, ook s avonds met goede shows en geweldige partys. Uiteraard zijn er punten waar nog verbetering mogelijk is maar dat geldt voor ieder hotel. Wij komen volgens jaar voor de 6e keer terug!

• 10Lissy07-05-2019

Het hotel lijkt (naast alle andere prachtige hotels) misschien wat minder mooi, maar van binnen is alles prima. De kamer, zwembad, receptie zaal werd dagelijks schoongemaakt. Bediening was heel goed en op het zwembad kwam Ritvan op skeelers langs om koffie/fris/bier te brengen. De zonnebedjes werden tijdens ons verblijf ook vernieuwd. Het eten in de buffetzaal was geweldig. Elke dag anders en voor ieder wat wils, ook de andere lunch tentjes (pasta tent, hamburger/pizza/döner tent was ook top! Zeker een aanrader!

Met vrienden

39 tips over Hotel Liberty Hotels Lara

• Ingrid, 05-05-2012

Probeer de Haman uit, lekker gewassen worden, scrubben en maseren!

• angelique schildefr, 03-06-2014

plaatselijke hamman parasailing eten in het hotel bij de italiaan

• Loulou, 20-10-2013

In de buurt van hotel Liberty Lara Beach is niet veel te doen, maar je kunt de dolmus (lijn LC07) nemen naar Antalya en uitstappen bij Isiklar. Dit is het oude centrum. De dolmus gaat iedere 20 minuten en kost € 1,- of 2 Lira p.p. Ook een aanrader is naar de hamam gaan, dit kost ca. € 25,- incl. vervoer en hamambehandeling incl. oliemassage (via reisleiding).

130 vragen over Hotel Liberty Hotels Lara

• Peter, 15-10-2019

Liberty lara of Saturn Palace

Wij twijfelen tussen Liberty lara of Saturn Palace. Iemand ervaringen met beide hotels?

• Jan, 05-08-2019

optredens

Hallo weet iemand of alle optredens in het theator zijn en welk bier effes of tuborg

• Ellie Molenaar, 16-06-2019

Douche

Ik wil weten of er een inloopdouche is. En hoe het is met oud en nieuw.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen