Hotel Liberty Hotels Lara

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag29°20°
Hotel Liberty Hotels Lara
9,8

Wat vakantiegangers zeggen

Liberty Hotels in Lara Beach is een middelgroot ultra all-inclusive resort. Velen zijn erg enthousiast over het hotel en komen hier vaker terug. Bo schrijft: ‘Het is een heel leuk hotel! We komen er meestal drie keer per jaar. Het is echt top, heel lekker eten, grappige en leuke animatie, je wordt goed geholpen.’ Benieuwd of Liberty Hotels Lara ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Op vakantie met vrienden of met de kinderen? Liberty Hotels Lara is voor iedereen geschikt. Het kindvriendelijke hotel heeft verschillende zwembaden: een zwembad voor alleen volwassenen en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Daarnaast ligt het resort aan het strand, waar je op een grote steiger met ligbedjes en parasols kunt liggen. Familie Egberts schrijft hierover: ‘Prachtige zwembaden en een heerlijke steiger waar je cabana's kan huren. Op de cabana heb je de hele dag bediening, Mehmet zorgt zo goed voor je, niks is te veel. Hier kan je ook de lunch laten serveren, op en top luxe.’

Het animatieteam organiseert de hele dag activiteiten voor jong en oud en ‘s avonds zijn er shows met live-muziek. Helma benoemt een aantal van de activiteiten: ‘Van karaoke, bingo, live bands, kindershows, tot retroparty’s. Ook overdag bieden ze veel activiteiten aan zoals waterpolo, beachvolleybal en waterspellen’. Jullie zijn dan ook erg enthousiast over het animatieteam, maar eigenlijk over het gehele personeel. Zo schrijft Anita: ‘Na de negende keer hier te zijn geweest heb ik nog steeds niet genoeg van dit hotel. Het is als thuiskomen en de mensen begroeten mij alsof ik hun familie ben. Ik heb heel veel respect voor al het personeel wat er werkt, zo hard werken en altijd vriendelijk blijven. Het animatieteam, die onder leiding van Koray en Serdar het geweldig doen, ze weten precies wanneer iemand wel of niet iets met ze wil doen. Het bedienend personeel en het barpersoneel zal er alles aan doen om je vakantie zo geweldig mogelijk te maken.’

Liberty Hotels Lara heeft zes verschillende restaurants waarvan vijf à la carte restaurants met elk hun eigen thema: Italiaans, Turks, barbecue, Oosters en vis. Hier kun je één keer gratis dineren. De rest van de tijd kun je gratis gebruik maken van het buffetrestaurant. Marian schrijft over het eten: ‘Het eten was heerlijk, genoeg keuzes en het werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.’

In Liberty Hotels Lara vind je verschillende kamers, waarvan de meeste zeezicht hebben. Remon Kroes schrijft: ‘Kamers zijn netjes en super schoon en 's avonds na 23.00 uur rust in het hotel.’ Ook de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Omgeving

Liberty Hotels in Lara Beach ligt in een rustige buitenwijk van Antalya. Hier vind je verschillende winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Als je de omgeving wilt verkennen kun je met de bus het centrum van Antalya in.

We hebben een aantal aanbieders voor Liberty Hotels Lara voor je op een rij gezet:

954 reviews over Hotel Liberty Hotels Lara in het Nederlands

Fantastisch, gezellig en mooi familie hotel

Familie De Vos
10-3-2019

Een fijn, mooi en vergeleken met de overige hotels, een wat kleiner familie hotel. Wij waren hier de eerste week van maart en hebben het fantastisch gehad. We hadden gekozen voor de maisonnette kamer, ideaal met twee pubers, die zo hun eigen ruimte en badkamer hadden. Nog niet alles was al klaar voor de zomer, maar dit leek ons normaal en wij hebben ons er geen seconde aan gestoord. De klusjesmannen waren hard aan het werk, maar verstoorden in geen enkel opzicht onze vakantie of rust. Het buitengedeelte was schoon en netjes. Het verwarmde buitenzwembad, het binnenzwembad, de hammam, het behulpzame, vriendelijke personeel en het gevarieerde eten, het was allemaal perfect. We zouden zeker nog een keer terug komen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed maar ook niet meer.

A.O.M. Muijtjens
23-11-2018

Eten goed, complex wat verouderd. Vriendelijk personeel. Toch maar dit jaar na 3x daar te zijn geweest een bezoek gebracht aan de buren.

Volgend jaar weer.

F. Bovenschen
18-11-2018

Relatief klein, maar gastvrij en gemoedelijk hotel direct aan het strand van Lara.

Gereisd Met partner in november 2018

geweldig volgend jaar weer

tiny
17-11-2018

alles was super schoon zelfs wc aan t strand personeel vriendelijk en netjes eten heel veel keus en lekker animatieteam jong maar super gezellig en zeer bekwaam

Gereisd Met partner in november 2018

I love liberty❤️

Bo verkerk
22-10-2018

Het is een heel leuk hotel! We komen er meestal 3x per jaar het is echt top heel lekker eten grappige en leuke animatie je word goed geholpen het is super leuk!😍 het water is lekker en heel schoon de zee is ook mooi helder

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Eef
22-10-2018

Het is een super goed hotel, alles is netjes en iedereen is super leuk, alles is schoon en hotel kamer is top het eten is super goed hier en de zwembaden zijn super, en op het strand is het super leuk

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Aanrader voor iedereen

Arco
22-10-2018

Heel goed hotel , schoon en elke dag schoon beddegord, en onwijs vriendelijk personeel en zeer behulpzaam , beste hotel wat wij ooit meemaakte En een heel leuk animatie team met een hele leuke chef serdar Aanrader voor iedereen

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Wendy
17-10-2018

Zeer vriendelijk personeel, bij aankomst kregen we een glas champagne, je komt er niks tekort wat betreft het eten en drinken, voldoende keus elke dag voor ieder wat wils!!! Ook fijn het zwembad voor volwassenen, geen drukke kinderen heerlijk. Top was het

Gereisd Met partner in oktober 2018

zeer tevreden

c vandenberg
4-10-2018

het was fantastisch een en al verwennerij wij zijn er drie keer geweest !! ook zijn wij in Spanje geweest wel een keer of vier en de Dominicanen in Portaplata wij hebben het altijd overal naar de zin gehad

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Weer een SUPER vakantie gehad.

Fam Egberts
30-9-2018

Voor de vierde keer naar Liberty Lara geweest, na net 4 weken thuis te zijn geweest weer geboekt. Wat een fantastisch hotel is het. Mijn tweede thuis. Super vriendelijk personeel en heerlijk eten. Veel keuze qua eten, ook de a la carte restaurants zijn een aanrader. Prachtige zwembaden en een heerlijke stijger waar je cabana's kan huren. Op de cabana heb je de hele dag bediening, Mehmet zorgt zooooo goed voor je, niks is te veel. Hier kan je ook de lunch laten serveren, op en top luxe. Het animatieteam, olv van Sedar is super goed. Er wordt veel gedaan zowel overdag als savonds. De kamers worden zeer goed schoongemaakt. Minibar wordt dagelijks aangevuld met frisdranken en bier. De mensen van het management vragen ook of alles naar wens is, ik zou niet weten wat er nog meer te wensen valt hier, het is top. Mijn dochter had van de zomer haar ketting laten liggen op de kamer. Een email gestuurd naar Mustafa en het werd geregeld.

Gereisd Met vrienden in september 2018

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Liberty Hotels Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Liberty Hotels Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.