Hotel Liberty Hotels Lara

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Liberty Hotels in Lara Beach is een middelgroot ultra all-inclusive resort. Velen zijn erg enthousiast over het hotel en komen hier vaker terug. Bo schrijft: ‘Het is een heel leuk hotel! We komen er meestal drie keer per jaar. Het is echt top, heel lekker eten, grappige en leuke animatie, je wordt goed geholpen.’ Benieuwd of Liberty Hotels Lara ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Op vakantie met vrienden of met de kinderen? Liberty Hotels Lara is voor iedereen geschikt. Het kindvriendelijke hotel heeft verschillende zwembaden: een zwembad voor alleen volwassenen en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Daarnaast ligt het resort aan het strand, waar je op een grote steiger met ligbedjes en parasols kunt liggen. Familie Egberts schrijft hierover: ‘Prachtige zwembaden en een heerlijke steiger waar je cabana's kan huren. Op de cabana heb je de hele dag bediening, Mehmet zorgt zo goed voor je, niks is te veel. Hier kan je ook de lunch laten serveren, op en top luxe.’

Het animatieteam organiseert de hele dag activiteiten voor jong en oud en ‘s avonds zijn er shows met live-muziek. Helma benoemt een aantal van de activiteiten: ‘Van karaoke, bingo, live bands, kindershows, tot retroparty’s. Ook overdag bieden ze veel activiteiten aan zoals waterpolo, beachvolleybal en waterspellen’. Jullie zijn dan ook erg enthousiast over het animatieteam, maar eigenlijk over het gehele personeel. Zo schrijft Anita: ‘Na de negende keer hier te zijn geweest heb ik nog steeds niet genoeg van dit hotel. Het is als thuiskomen en de mensen begroeten mij alsof ik hun familie ben. Ik heb heel veel respect voor al het personeel wat er werkt, zo hard werken en altijd vriendelijk blijven. Het animatieteam, die onder leiding van Koray en Serdar het geweldig doen, ze weten precies wanneer iemand wel of niet iets met ze wil doen. Het bedienend personeel en het barpersoneel zal er alles aan doen om je vakantie zo geweldig mogelijk te maken.’

Liberty Hotels Lara heeft zes verschillende restaurants waarvan vijf à la carte restaurants met elk hun eigen thema: Italiaans, Turks, barbecue, Oosters en vis. Hier kun je één keer gratis dineren. De rest van de tijd kun je gratis gebruik maken van het buffetrestaurant. Marian schrijft over het eten: ‘Het eten was heerlijk, genoeg keuzes en het werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.’

In Liberty Hotels Lara vind je verschillende kamers, waarvan de meeste zeezicht hebben. Remon Kroes schrijft: ‘Kamers zijn netjes en super schoon en 's avonds na 23.00 uur rust in het hotel.’ Ook de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Omgeving

Liberty Hotels in Lara Beach ligt in een rustige buitenwijk van Antalya. Hier vind je verschillende winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Als je de omgeving wilt verkennen kun je met de bus het centrum van Antalya in.

We hebben een aantal aanbieders voor Liberty Hotels Lara voor je op een rij gezet:

1415 reviews over Hotel Liberty Hotels Lara

• 2018
    10Erik van Woerkom29-09-2018

My second home ,my Liberty family

Een geweldig vakantieverblijf met oneindig veel mogelijkheden voor jong en oud . Ultra inclusief all in ,diverse restaurants, bars en prachtige kamers . Personeel van housecleaning tot management super vriendelijk en behulpzaam . Veilige zwembaden en schoon strand met eigen pier , mooie cabana's . Winkeltjes ,dokter en complete wellness in hotel aanwezig . Vele gasten komen jaarlijks terug , dat zegt genoeg over dit resort .

• Oude reviews

9Freddy12-11-2009

Geen rust

Mooi hotel. Uitgebreide en lekkere buffetten met vriendelijke service. Wij zitten op dit moment in Lara Beach. Voor personen die rust en stilte zoeken op dit moment geen aanrader. Volgende redenen : Aan de oostkant van het gebouw juist begonnen met bouw van nieuw hotel. Ingevolge algemeen rookverbod in Turkse hotels zijn rokers verplicht buiten op het terras van de bar te roken met als gevolg tot 1 uur 's nachts oorverdovend roepen,lachen,zingen van enkelen die te diep in het glas keken en zo de slaap van anderen onmogelijk maken voor al de kamers aan de zuidkant gelegen.

• 2rob21-03-2009

schande

Geinspireerd door recenties dit hotel geboekt. Complete afgang dit hotel. In 2005 geopend en na veel service en klantgerichtheid is het grote graaien begonnen. Dat betekent: Bufetten worden niet bijgevuld en zou niet moeilijk moeten zijn na het aanbod van beperkte keus. Vervolgens wordt er ,s morgens merkflessen alcohol bijgevuld middels jerry-cans. De Hamman in hotel, is in Royal Wings in Kundu verwijderd vanwege ongewenste intimiteiten. Hij vond het niet zo leuk dat ik hem herkende en stelde veel in het werk om mn verblijf te verzieken. Vervolgens is personeel, vooral mannelijk, te amicaal en probeert zich over rug van gasten te profileren en leuk te zijn. Kortom een absolute afrader, er zijn veel betere hotels in Turkije die zich niet schuldig maken aan het proberen van belazeren van gasten.

• 8Riet03-01-2009

Het was geweldig!!!!!!

Het hotel is erg netjes. Het eten is goed en het personeel is onzettend vriendelijk.Jammer dat er overdag weinig vertier is.Wel wat overlast gehad van bouwaktiviteiten, maar och dat heb je hier in Nederland ook regelmatig.Ik vind het wel jammer dat er geen woord Nederlands in het hotel bij receptie of hostess werd gesproken.Ondanks dit,in ieder geval voor mij voor herhaling vatbaar!

• 8marjan01-01-2009

Prima hotel voor een week

1 week alleen geweest. Op zich prima hotel maar ontzettend veel (over)last van het in het naast gelegen in aanbouw zijnde hotel. Dit betrof elke dag ook in het weekend. De kamers zijn op zich prima maar erg gehorig. Paar keer wakker gelegen c.q. geworden van de geluiden van de naaste buren/kinderen. Maar gastvrij personeel, voldoende variatie in eten en goed alleen te bezoeken.

• 0janneke14-10-2008

nooit meer

Als alleenstaande vrouw ben je in dit hotel niet veilig, het personeel valt je erg lastig tot hardhandigheid toe, manager doet er niets aan bij melding. Voor familie met kinderen is het een leuk hotel. Ga je met enkele meiden samen zorg ervoor dat je niet alleen bent in het bijzijn van personeel vooral in het restaurant. Kamers zijn verder goed. Receptie onvriendelijk

• 9Silvana en Amber17-08-2008

prima hotel

5 tm 12 aug geweest met mijn dochter van 12. Wij waren voor de 6e keer in Turkije waarvan de 2e keer in Lara/Kundu(ook al eens in Delphin Palace geweest)Ook wij kregen een kamer zonder balkon maar deze werd zonder probleem direct omgewisseld voor een kamer met balkon. Personeel is erg aardig en behulpzaam. De kamers waren iedere dag schoon en netjes. Genoeg te eten en te drinken de hele dag door. Het animatieteam deed erg zijn best maar waren niet opdringerig.Antalya is met de dolmus(halte voor het hotel) of de bus van het hotel goed te bereiken en daar is wel genoeg keuze aan winkels en de haven. Minpunt was de bedjes bij het zwembad die al voor 7 uur 's ochtens allemaal bezet waren.Ben uiteindelijk iedere dag om 6 uur 's ochtends maar ook de handdoeken gaan wegleggen. Op de pier was het ook heerlijk, daar lagen grote kussens en ook ligbedden. Kortom een hele leuke vakantie gehad

39 tips over Hotel Liberty Hotels Lara

• Ingrid, 05-05-2012

Probeer de Haman uit, lekker gewassen worden, scrubben en maseren!

• angelique schildefr, 03-06-2014

plaatselijke hamman parasailing eten in het hotel bij de italiaan

• Loulou, 20-10-2013

In de buurt van hotel Liberty Lara Beach is niet veel te doen, maar je kunt de dolmus (lijn LC07) nemen naar Antalya en uitstappen bij Isiklar. Dit is het oude centrum. De dolmus gaat iedere 20 minuten en kost € 1,- of 2 Lira p.p. Ook een aanrader is naar de hamam gaan, dit kost ca. € 25,- incl. vervoer en hamambehandeling incl. oliemassage (via reisleiding).

130 vragen over Hotel Liberty Hotels Lara

• Peter, 15-10-2019

Liberty lara of Saturn Palace

Wij twijfelen tussen Liberty lara of Saturn Palace. Iemand ervaringen met beide hotels?

• Jan, 05-08-2019

optredens

Hallo weet iemand of alle optredens in het theator zijn en welk bier effes of tuborg

• Ellie Molenaar, 16-06-2019

Douche

Ik wil weten of er een inloopdouche is. En hoe het is met oud en nieuw.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
    • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • RokenToegestaan
    • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
    • WaterparkAanwezig
    • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenBoccia, Fietsen