Hotel Liberty Hotels Lara

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag29°20°
Hotel Liberty Hotels Lara
9,8

Wat vakantiegangers zeggen

Liberty Hotels in Lara Beach is een middelgroot ultra all-inclusive resort. Velen zijn erg enthousiast over het hotel en komen hier vaker terug. Bo schrijft: ‘Het is een heel leuk hotel! We komen er meestal drie keer per jaar. Het is echt top, heel lekker eten, grappige en leuke animatie, je wordt goed geholpen.’ Benieuwd of Liberty Hotels Lara ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Op vakantie met vrienden of met de kinderen? Liberty Hotels Lara is voor iedereen geschikt. Het kindvriendelijke hotel heeft verschillende zwembaden: een zwembad voor alleen volwassenen en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Daarnaast ligt het resort aan het strand, waar je op een grote steiger met ligbedjes en parasols kunt liggen. Familie Egberts schrijft hierover: ‘Prachtige zwembaden en een heerlijke steiger waar je cabana's kan huren. Op de cabana heb je de hele dag bediening, Mehmet zorgt zo goed voor je, niks is te veel. Hier kan je ook de lunch laten serveren, op en top luxe.’

Het animatieteam organiseert de hele dag activiteiten voor jong en oud en ‘s avonds zijn er shows met live-muziek. Helma benoemt een aantal van de activiteiten: ‘Van karaoke, bingo, live bands, kindershows, tot retroparty’s. Ook overdag bieden ze veel activiteiten aan zoals waterpolo, beachvolleybal en waterspellen’. Jullie zijn dan ook erg enthousiast over het animatieteam, maar eigenlijk over het gehele personeel. Zo schrijft Anita: ‘Na de negende keer hier te zijn geweest heb ik nog steeds niet genoeg van dit hotel. Het is als thuiskomen en de mensen begroeten mij alsof ik hun familie ben. Ik heb heel veel respect voor al het personeel wat er werkt, zo hard werken en altijd vriendelijk blijven. Het animatieteam, die onder leiding van Koray en Serdar het geweldig doen, ze weten precies wanneer iemand wel of niet iets met ze wil doen. Het bedienend personeel en het barpersoneel zal er alles aan doen om je vakantie zo geweldig mogelijk te maken.’

Liberty Hotels Lara heeft zes verschillende restaurants waarvan vijf à la carte restaurants met elk hun eigen thema: Italiaans, Turks, barbecue, Oosters en vis. Hier kun je één keer gratis dineren. De rest van de tijd kun je gratis gebruik maken van het buffetrestaurant. Marian schrijft over het eten: ‘Het eten was heerlijk, genoeg keuzes en het werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.’

In Liberty Hotels Lara vind je verschillende kamers, waarvan de meeste zeezicht hebben. Remon Kroes schrijft: ‘Kamers zijn netjes en super schoon en 's avonds na 23.00 uur rust in het hotel.’ Ook de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Omgeving

Liberty Hotels in Lara Beach ligt in een rustige buitenwijk van Antalya. Hier vind je verschillende winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Als je de omgeving wilt verkennen kun je met de bus het centrum van Antalya in.

We hebben een aantal aanbieders voor Liberty Hotels Lara voor je op een rij gezet:

200 reviews over Hotel Liberty Hotels Lara in het Nederlands

Fantastisch hotel in Lara Turkije .

30-5-2016

Mooi en schoon hotel met grote tuin vlak bij het strand.het hotel is niet mega groot.

Gereisd Anders in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed hotel

28-5-2016

Zeer veel keus in eten, wok is perfect. Schoon hotel met zeer vriendelijk personeel.

Kan niet wachten om terug te gaan. Super!

Debbie
17-6-2013

Ik ben samen met mijn moeder een weekje in juni geweest.

Hotel ligt dicht bij het vliegveld, direct aan het strand en er zijn verschillende shopping centra te vinden in de omgeving. Eten is super! Absoluut niet vet, veel keus en het is gewoon warm. De medewerkers zijn allemaal ontzettend vriendelijk, ze vliegen zichzelf voorbij zo hard lopen ze voor je. De kamers vonden wij gewoon goed! Ze waren ruim genoeg en de bedden sliepen heerlijk. Niet te hard, niet te zacht. Daarnaast hadden wij iedere dag een mooi nieuw beest van de lakens op ons bed, heel knap gedaan.

Kortom, het is een super week geweest. Eigenlijk te kort, we hebben namelijk aan zéker de helft van de mogelijkheden die het hotel biedt, geen gebruik kunnen maken. Dit omdat er zóveel wordt aangeboden.

Wij gaan volgend jaar zeker terug! :)

Gereisd Anders in juni 2013

een aanrader

Sjaak en Annie
26-5-2009

wij hebben met z'n vieren 11 dagen genoten.bedienend personeel is heel vriendelijk en niets is teveel. over smaak valt niet te twisten maar er is altijd wel wat bij het eten dat je lust. mijn schoonzus en zwager waren voor het eerst in Turkije en nu al weten ze dat het niet de laatste keer was. in één woord een aanrader.

Gereisd Anders in mei 2009

geen overlast

kendy
6-4-2009

praktish geen last gehad ben nu 3 dage trg. het is een zalig hotel met supper goed personeel, en mensen die zeveren over het eten en de bediening , da zen mensen zonder begrip. de bediening: als ze is 5 minute moete wachte zegge ze al da ze een half uur hebbe moete wachte, gewoonweg schandalig, die mensen doen allemaal hun best. en van het eten: dat de mensen de warm houdende bakken is zouden toe doen zou da eten ok warm blijven, ze kunnen niet altijd achter u gat blijve lopen voor die toe te doen.

Gereisd Anders in april 2009
2008

fantastisch

kendy
22-9-2008

eeey, ik ben al een tijdje terug van lara beach( ben geweest van 30 aug. tot 8sept.) maar ik wou toch nog even kome zegge dat ik het een supper hotel vind en dat ik zeker terug ga in maart voor mijn 3de keer. het eten is goed, het personeel is zeer vriendelijk, de kamers zijn supper en zeer proper en de receptie is ook zeer vriendelijk.ik zou het echt iedereen aanraden om er zeker eens 1 keer heen te gaan. de slogan " time to bild friendship" is echt niet gelogen.

Gereisd Anders in september 2008

Superrrrrrrr

Harold, Audrey, Nilam en Tahir
30-8-2008

Wij zijn in dit hotel geweest vanaf 11-08 t/m 25-08. Het hele gezin vond het geweldig.In die hete zon wil je ook alleen maar zwemmen en de zwembaden zijn top! Wij zijn nooit 's ochtends vroeg opgestaan om onze badlakens bij de bedjes van het zwembad te leggen. We hebben elke dag gezwommmen en bedjes en een goed plekje gevonden! Het animatieteam is super. Zowel vermaak voor jong en oud, alsook 's ochtends, 's middags en 's avonds. Eten was lekker, veel keus en goed verzorgd. Enige minpuntje was het norse personeel bij de receptie, juist omdat al het personeel in heel het hotel zeer vriendelijk is. Een aanrader voor iedereen!!!!

Gereisd Anders in augustus 2008

helemaal top!!! wij zijn er van 17 tot 24 mei nu toe mn d

janette barnhoorn
29-5-2008

helemaal top!!! wij zijn er van 17 tot 24 mei geweest tot nu toe mn beste vakantie ooit! dit is zeker een 10 waard!! alles is helemaal geweldig! er word hard gewerkt in lara om nieuwe resorts te bouwen lara beach zit daar middenin maar we hebben zeker geen last gehad de komende periode is er een bouwstop ik vind d eligginf zeker niet belemmerend

groetjes fam barnhoorn

Gereisd Anders in mei 2008

prima hotel

alaine en ina
13-5-2008

prima hotel. prima eten geweldig vriendelijk personeel in omgeving niks te beleven maar goed aan te raden wat de accomedatie betreft wij hebben genoten dus een algemeen cijfer voor alles een 8/5.

Gereisd Anders in mei 2008
2007

Mijn vriend, mijn familie en ik zijn net terug uit Lara is

Martine
24-8-2007

Mijn vriend, mijn familie en ik zijn net terug uit Lara Beach. Het is een prachtig hotel met schitterende zwembaden en mooie kamers. Je kunt uit heel veel eten kiezen. Iedere morgen worden er lekkere pannekoeken gebakken en 's avonds word er altijd vlees en vis geBBQ't. Ik snap niet dat mensen klagen over de animatie. Het animatieteam zorgde voor geweldige shows met veel dans. 1 minpuntje de drankjes zijn niet all in tussen 00:00 en 3:00, terwijl dit wel in de reisgidsen staat.

Gereisd Anders in augustus 2007

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Liberty Hotels Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Liberty Hotels Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.