Hotel Liberty Hotels Lara

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Liberty Hotels in Lara Beach is een middelgroot ultra all-inclusive resort. Velen zijn erg enthousiast over het hotel en komen hier vaker terug. Bo schrijft: ‘Het is een heel leuk hotel! We komen er meestal drie keer per jaar. Het is echt top, heel lekker eten, grappige en leuke animatie, je wordt goed geholpen.’ Benieuwd of Liberty Hotels Lara ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Op vakantie met vrienden of met de kinderen? Liberty Hotels Lara is voor iedereen geschikt. Het kindvriendelijke hotel heeft verschillende zwembaden: een zwembad voor alleen volwassenen en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Daarnaast ligt het resort aan het strand, waar je op een grote steiger met ligbedjes en parasols kunt liggen. Familie Egberts schrijft hierover: ‘Prachtige zwembaden en een heerlijke steiger waar je cabana's kan huren. Op de cabana heb je de hele dag bediening, Mehmet zorgt zo goed voor je, niks is te veel. Hier kan je ook de lunch laten serveren, op en top luxe.’

Het animatieteam organiseert de hele dag activiteiten voor jong en oud en ‘s avonds zijn er shows met live-muziek. Helma benoemt een aantal van de activiteiten: ‘Van karaoke, bingo, live bands, kindershows, tot retroparty’s. Ook overdag bieden ze veel activiteiten aan zoals waterpolo, beachvolleybal en waterspellen’. Jullie zijn dan ook erg enthousiast over het animatieteam, maar eigenlijk over het gehele personeel. Zo schrijft Anita: ‘Na de negende keer hier te zijn geweest heb ik nog steeds niet genoeg van dit hotel. Het is als thuiskomen en de mensen begroeten mij alsof ik hun familie ben. Ik heb heel veel respect voor al het personeel wat er werkt, zo hard werken en altijd vriendelijk blijven. Het animatieteam, die onder leiding van Koray en Serdar het geweldig doen, ze weten precies wanneer iemand wel of niet iets met ze wil doen. Het bedienend personeel en het barpersoneel zal er alles aan doen om je vakantie zo geweldig mogelijk te maken.’

Liberty Hotels Lara heeft zes verschillende restaurants waarvan vijf à la carte restaurants met elk hun eigen thema: Italiaans, Turks, barbecue, Oosters en vis. Hier kun je één keer gratis dineren. De rest van de tijd kun je gratis gebruik maken van het buffetrestaurant. Marian schrijft over het eten: ‘Het eten was heerlijk, genoeg keuzes en het werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.’

In Liberty Hotels Lara vind je verschillende kamers, waarvan de meeste zeezicht hebben. Remon Kroes schrijft: ‘Kamers zijn netjes en super schoon en 's avonds na 23.00 uur rust in het hotel.’ Ook de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Omgeving

Liberty Hotels in Lara Beach ligt in een rustige buitenwijk van Antalya. Hier vind je verschillende winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Als je de omgeving wilt verkennen kun je met de bus het centrum van Antalya in.

We hebben een aantal aanbieders voor Liberty Hotels Lara voor je op een rij gezet:

1415 reviews over Hotel Liberty Hotels Lara

• 9Larissa Van de pol26-09-2019

Heel goed

Heerlijk eten, mooi zwembad en groot. Prachtige pier! Leuk animatieteam en ook vriendelijk personeel. Ik vind alles top! En was de eerste keer voor ons.

• 10Anita Alberts15-09-2019

Alweer een geweldige vakantie

Dit jaar voor de 10 x geweest, en weer was het er geweldig. Ze laten het niet zomaar voorbij gaan,je krijgt een boompje die je zelf mag planten. De mensen zijn er stuk voor stuk vriendelijk,vanaf de receptie tot aan het schoonmaakpersoneel, barpersoneel toe. En niet te vergeten het Animatieteam,die doen er ook alles voor om het je naar je zin te maken. Het eten is er goed en er is voor iedereen keus genoeg,van een pizza hut, een pastahouse toe. De wc's worden er heel goed schoongehouden. Ik denk dat je altijd we iets negatiefs kunt vinden maar alles word opgelost als je het maar met respect gaat melden. Ze noemen het daar Time to build Friendshap, dat is zeker Waar,met het personeel maar ook met andere gasten,we hebben er inmiddels een hele leuke groep vrienden aan overgehouden,zodra de vakantie aan komt plannen we met zijn allen om dezelfde periode te gaan. Ik kom er zeker volgend jaar weer terug.

• 10Chelsey22-08-2019

Een super hotel!

Dit is de 3de keer dat ik er ben geweest. Voor de 3de keer is het me zeer goed bevallen. Het gehele hotel is hygiënisch en het personeel is heel vriendelijk. Er zijn zelfs obers die op rollerscates je drinken komen brengen. De zwembaden zijn prachtig en er zijn leuke glijbanen zelfs voor de kleinere kinderen. Het eten is heerlijk en ik vind het prettig dat je kunt kiezen om buiten of binnen zitten tijdens het ontbijt, middageten en avondeten. Ook zijn er in de middag verschillende plekken waar je verschillende gerechten kunt krijgen bijvoorbeeld pizza, Turkse pannenkoeken, Italiaanse pasta en nog veel meer er is dus keuze zat. Ze hebben een leuk entertainment team voor jong en oud. Er worden veel verschillende activiteiten gedaan zoals darten, airgun, boogschieten, poolparty’s, leuke shows in de amphi theater, te gekke avondfeesten en nog meer. In de avond kun je genieten onder genot van een heerlijke shisha (€15,-) en heerlijke (alcoholische) drankjes.

• 8Rissie15-08-2019

Top vakantie

Super hotel, lekker eten en keurig personeel goed animatie team

• 10Lissy07-05-2019

Het hotel lijkt (naast alle andere prachtige hotels) misschien wat minder mooi, maar van binnen is alles prima. De kamer, zwembad, receptie zaal werd dagelijks schoongemaakt. Bediening was heel goed en op het zwembad kwam Ritvan op skeelers langs om koffie/fris/bier te brengen. De zonnebedjes werden tijdens ons verblijf ook vernieuwd. Het eten in de buffetzaal was geweldig. Elke dag anders en voor ieder wat wils, ook de andere lunch tentjes (pasta tent, hamburger/pizza/döner tent was ook top! Zeker een aanrader!

• 9Zoëy Strösser30-04-2019

Geweldige vakantie!

Dit is de 5de keer dat we in dit hotel zijn geweest en nog steeds bevalt het geweldig! Ik ben blij dat we opnieuw voor dit hotel hebben gekozen! Zeker aan te raden! Wij hopen hier de volgende keer weer te kunnen verblijven.

• 10Marian17-03-2019

Geweldig

Mooi hotel niet al te groot. Vriendelijk personeel. Mooie ruime kamer werd elke dag netjes schoon gemaakt en de minibar werd ook aangevuld. Mooi verwarmd buiten zwembad. Waren buiten alles in gereed maken voor het zomer seizoen maar dit was niet storend. Het weer werd beter en de buitenbar ging open waar je heerlijk kon zitten in de zon. Het eten was heerlijk genoeg keuzes werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.

• 2018
    10Bo verkerk22-10-2018

I love liberty❤️

Het is een heel leuk hotel! We komen er meestal 3x per jaar het is echt top heel lekker eten grappige en leuke animatie je word goed geholpen het is super leuk!😍 het water is lekker en heel schoon de zee is ook mooi helder

• 9Eef22-10-2018

Het is een super goed hotel, alles is netjes en iedereen is super leuk, alles is schoon en hotel kamer is top het eten is super goed hier en de zwembaden zijn super, en op het strand is het super leuk

• 9c vandenberg04-10-2018

zeer tevreden

het was fantastisch een en al verwennerij wij zijn er drie keer geweest !! ook zijn wij in Spanje geweest wel een keer of vier en de Dominicanen in Portaplata wij hebben het altijd overal naar de zin gehad

39 tips over Hotel Liberty Hotels Lara

• Ingrid, 05-05-2012

Probeer de Haman uit, lekker gewassen worden, scrubben en maseren!

• angelique schildefr, 03-06-2014

plaatselijke hamman parasailing eten in het hotel bij de italiaan

• Loulou, 20-10-2013

In de buurt van hotel Liberty Lara Beach is niet veel te doen, maar je kunt de dolmus (lijn LC07) nemen naar Antalya en uitstappen bij Isiklar. Dit is het oude centrum. De dolmus gaat iedere 20 minuten en kost € 1,- of 2 Lira p.p. Ook een aanrader is naar de hamam gaan, dit kost ca. € 25,- incl. vervoer en hamambehandeling incl. oliemassage (via reisleiding).

130 vragen over Hotel Liberty Hotels Lara

• Peter, 15-10-2019

Liberty lara of Saturn Palace

Wij twijfelen tussen Liberty lara of Saturn Palace. Iemand ervaringen met beide hotels?

• Jan, 05-08-2019

optredens

Hallo weet iemand of alle optredens in het theator zijn en welk bier effes of tuborg

• Ellie Molenaar, 16-06-2019

Douche

Ik wil weten of er een inloopdouche is. En hoe het is met oud en nieuw.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen