Hotel Liberty Hotels Lara

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Liberty Hotels in Lara Beach is een middelgroot ultra all-inclusive resort. Velen zijn erg enthousiast over het hotel en komen hier vaker terug. Bo schrijft: ‘Het is een heel leuk hotel! We komen er meestal drie keer per jaar. Het is echt top, heel lekker eten, grappige en leuke animatie, je wordt goed geholpen.’ Benieuwd of Liberty Hotels Lara ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Op vakantie met vrienden of met de kinderen? Liberty Hotels Lara is voor iedereen geschikt. Het kindvriendelijke hotel heeft verschillende zwembaden: een zwembad voor alleen volwassenen en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Daarnaast ligt het resort aan het strand, waar je op een grote steiger met ligbedjes en parasols kunt liggen. Familie Egberts schrijft hierover: ‘Prachtige zwembaden en een heerlijke steiger waar je cabana's kan huren. Op de cabana heb je de hele dag bediening, Mehmet zorgt zo goed voor je, niks is te veel. Hier kan je ook de lunch laten serveren, op en top luxe.’

Het animatieteam organiseert de hele dag activiteiten voor jong en oud en ‘s avonds zijn er shows met live-muziek. Helma benoemt een aantal van de activiteiten: ‘Van karaoke, bingo, live bands, kindershows, tot retroparty’s. Ook overdag bieden ze veel activiteiten aan zoals waterpolo, beachvolleybal en waterspellen’. Jullie zijn dan ook erg enthousiast over het animatieteam, maar eigenlijk over het gehele personeel. Zo schrijft Anita: ‘Na de negende keer hier te zijn geweest heb ik nog steeds niet genoeg van dit hotel. Het is als thuiskomen en de mensen begroeten mij alsof ik hun familie ben. Ik heb heel veel respect voor al het personeel wat er werkt, zo hard werken en altijd vriendelijk blijven. Het animatieteam, die onder leiding van Koray en Serdar het geweldig doen, ze weten precies wanneer iemand wel of niet iets met ze wil doen. Het bedienend personeel en het barpersoneel zal er alles aan doen om je vakantie zo geweldig mogelijk te maken.’

Liberty Hotels Lara heeft zes verschillende restaurants waarvan vijf à la carte restaurants met elk hun eigen thema: Italiaans, Turks, barbecue, Oosters en vis. Hier kun je één keer gratis dineren. De rest van de tijd kun je gratis gebruik maken van het buffetrestaurant. Marian schrijft over het eten: ‘Het eten was heerlijk, genoeg keuzes en het werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.’

In Liberty Hotels Lara vind je verschillende kamers, waarvan de meeste zeezicht hebben. Remon Kroes schrijft: ‘Kamers zijn netjes en super schoon en 's avonds na 23.00 uur rust in het hotel.’ Ook de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Omgeving

Liberty Hotels in Lara Beach ligt in een rustige buitenwijk van Antalya. Hier vind je verschillende winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Als je de omgeving wilt verkennen kun je met de bus het centrum van Antalya in.

We hebben een aantal aanbieders voor Liberty Hotels Lara voor je op een rij gezet:

1415 reviews over Hotel Liberty Hotels Lara

• 9Michael Hendriksen14-09-2019

Fantastisch volgend jaar weer!!

Er is werkelijk niets wat ontbreekt in dit hotel. De persoonlijke aandacht en interesse is zeer prettig. Dit omdat het een van de kleinere hotels is in de regio.

Al het personeel is oprecht blij als je ieder jaar weer terugkeer naar dit prachtige hotel. De bediening, het animatie maar zelfs de managers zijn vriendelijk en maken graag een praatje met je. Ze gaan allemaal ontzettend goed en aardig met kinderen om. Het animatie is fantastisch, niet opdringerig, gaat leuk met de kinderen om.

De bediening is fantastisch, als ze je eenmaal kennen staat je drinken al klaar. Ze onthouden werkelijk wat je lekker vind!

Kamers zijn goed, wij hadden dit jaar een fantastische kamer met uitzicht op zee en een groot balkon. Deze zouden wij ieder jaar wel willen!

Twijfel je nog? Bij deze kan ik iedereen aanraden deel te nemen aan de Liberty familie!

• 10Serena15-08-2019

Geweldig hotel en wjj komen hier zeker weer terug

Bij het inchecken kregen wij al een heel warm welkom ,Een meneer hielp ons met de koffers naar binnen te dragen als vrouw zijnde kreeg je bij binnenkomst een roos en wij kregen allebei een glas champagne De dagen die volgende waren gewoon goed Eten en drinken wat je wilt wanneer je wilt de eerste 2 dagen was er vollop plaats bij de zwembanden maar daarna waren er engelse die het nodig vonden om rije ligbedden te voorzien handdoeken en zelf pas rond 2 uur komen liggen. Vanaf dag 1 proberen wij een twee dagen extra te verlengen echter tot op de laatste dag nog geen resultaat. Het is overvol maar we verwachten wel dat ze meer inzet tonen. Er hangt echt een aangename sfeer en zeker een aanrader als je naar Lara komt.

• 10Mikail15-08-2019

Feel the liberty maakt het zich waar

Ben vaker naar lara gekomen en verschillende resorts geweest. Speciaal aan dit hotel is dat de sfeer heel aangenaam is. Glimlach op de werknemers is gemeend en service is gewoon perfect. Naam Feel the liberty maakt het zich waar. Je voelt je echt vrij en er hangt echt een vriendelijke sfeer op alle plekken en op alle mensen. We hadden een geweldige kamer voor kleine meerprijs maar was zeker de moeite waard. Geweldige tijd gehad en zou dit hotel zeker aanraden maar dan wel 10 of 11 dagen ipv van 7 dagen wat wij hadden gekozen.

• 10Ellen Lukken14-08-2019

Goed hotel en vriendelijk personeel

Wij zijn hier een week geweest. Prima hotel en heel erg vriendelijk personeel. Ze doen hun best het naar je zin te maken. Eten is ook goed, elke dag weer wat anders en voor een ieder is er wel wat bij het buffet. Het was druk in het hotel maar daar hebben we bij het buffet en het zwembad niet veel van gemerkt. WiFi was wisselend, ene moment goed andere moment slecht bereik. Elke dag handdoekje leggen dat was wel een minpunt, dus op tijd er uit om stoelen te krijgen. Personeel gaf aan dat ze van alles geprobeerd hebben om dit tegen te gaan maar het onmogelijk is dit volledig tegen te gaan. Tips gegeven hoe wij het bij andere hotels gewend waren, al was dit in de herfst maar misschien dat dit werkt.

• 10Natascha21-07-2019

Super leuk hotel!!

Samen met mijn dochter zijn we een weekje naar Turkije geweest. We verbleven in het Liberty Lara Hotel.. van de check-in tot check out was alles geweldig! Top service! Leuke animatie! Het zwembad en de glijbanen waren een groot succes! Mijn dochter wilde het zwembad niet meer uit! Het strand is ook prachtig.. in de avond ook mooie wandelingen gemaakt.. De hele dag door lekker eten en vanuit het hotel ook allerlei leuke dagjes uit te boeken.. De kamers werden zijn ook schoon en prima! Elke dag het het bed mooi opgemaakt met een mooi figuur van een handdoek en bloemetjes.. 🤗🦋 Al met al top vakantie gehad!

• 10Lucienne Lok20-06-2019

Meer dan fantastisch

Liberty lara,ons tweede huis. Voelt als thuis komen, zo gastvrij, ontbreekt je aan niets. Zijn er al 8 keer geweest, en worden altijd als echte vrienden onthaalt alles tot in de puntjes geregeld Schoon, mooi, gastvrij, van alle gemakken voorzien Waren nu met de hele familie, normaal met mijn dochter Samantha, die het super gezellig heeft met Elvis, Ahmet, Serdar, Ozkan en zo kan ik nog wel even doorgaan. Oktober zijn we er weer!

• 9Lilian20-06-2019

Zeker aan te raden

Eerste keer Turkije, is ons prima bevallen. Ik was samen met mijn man en zoon van 10. Het enige minpuntje wat ik kan bedenken waren de bedden/boxspring. Die lagen een beetje hard. Verder prima eten, veel keus, mooi hotel en zwembad, leuke entertainment.

• 10Remon Kroes13-05-2019

Ultieme bestemming in Lara !

Dit resort heeft alle faciliteiten die je nodigt hebt. Samen met de oprechte klantvriendelijkheid, kwalitatief zeer goed eten en drinken en een uitmuntende sfeer een ideale mix voor een super vakantie. Ook als het hotel vol is merk je dat niet en is er bv. al tijd een plekje vrij aan het zwembad. De medewerkers doen echt alles om je te helpen en overal is het brandschoon. Zoek je rust, plek genoeg, wil je wat doen dan staat het animatieteam voor je klaar, ook s avonds met goede shows en geweldige partys. Uiteraard zijn er punten waar nog verbetering mogelijk is maar dat geldt voor ieder hotel. Wij komen volgens jaar voor de 6e keer terug!

• 2018
    10Fatima17-07-2018

Fantastique

Alles was perfect! Eten,bediening,service,kamers top,zwembad zeer aangenaam en netjes,zee hetzelfde kortom we zijn zeer content!we komen zeker terug.

• 10Remon Kroes21-05-2018

Beste familiebestemming in Lara!

Geweldig hotel met geweldig personeel! Dit jaar voor de 4e keer geweest. Alle medewerkers zijn altijd oprecht vriendelijk en in voor een praatje (thank you Mustafa). Ook zijn ze erg begaan met kinderen. Kamers zijn netjes en super schoon, restaurants in overvloed en die serveren zeer goede maaltijden (favoriet: de 'thai wok noodles' die buiten worden bereid). De bar serveert prima drankjes en cocktails. De zwembaden zijn ook prima (rust) en het strand is mooi en schoon. Animatieteam is altijd vrolijk en niet opdringend (thank you Serdar, Ali, ...). Er zijn ook geweldige feestjes 's avond zoals dit jaar de 80's & 90'party buiten op het veld. Tot slot biedt de kidsclub voldoende leuke afleiding voor de kinderen. Geen of weinig zuipende Russen en Engelsen en 's avonds na 23.00uur rust in het Hotel. Als je niet van de groot, groter grootst hotels houdt, dan is dit de enige juiste bestemming in Lara! Wij komen in 2019 voor de 5e keer terug.

39 tips over Hotel Liberty Hotels Lara

• Ingrid, 05-05-2012

Probeer de Haman uit, lekker gewassen worden, scrubben en maseren!

• angelique schildefr, 03-06-2014

plaatselijke hamman parasailing eten in het hotel bij de italiaan

• Loulou, 20-10-2013

In de buurt van hotel Liberty Lara Beach is niet veel te doen, maar je kunt de dolmus (lijn LC07) nemen naar Antalya en uitstappen bij Isiklar. Dit is het oude centrum. De dolmus gaat iedere 20 minuten en kost € 1,- of 2 Lira p.p. Ook een aanrader is naar de hamam gaan, dit kost ca. € 25,- incl. vervoer en hamambehandeling incl. oliemassage (via reisleiding).

130 vragen over Hotel Liberty Hotels Lara

• Peter, 15-10-2019

Liberty lara of Saturn Palace

Wij twijfelen tussen Liberty lara of Saturn Palace. Iemand ervaringen met beide hotels?

• Jan, 05-08-2019

optredens

Hallo weet iemand of alle optredens in het theator zijn en welk bier effes of tuborg

• Ellie Molenaar, 16-06-2019

Douche

Ik wil weten of er een inloopdouche is. En hoe het is met oud en nieuw.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen