Hotel Liberty Hotels Lara

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Liberty Hotels in Lara Beach is een middelgroot ultra all-inclusive resort. Velen zijn erg enthousiast over het hotel en komen hier vaker terug. Bo schrijft: ‘Het is een heel leuk hotel! We komen er meestal drie keer per jaar. Het is echt top, heel lekker eten, grappige en leuke animatie, je wordt goed geholpen.’ Benieuwd of Liberty Hotels Lara ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Op vakantie met vrienden of met de kinderen? Liberty Hotels Lara is voor iedereen geschikt. Het kindvriendelijke hotel heeft verschillende zwembaden: een zwembad voor alleen volwassenen en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Daarnaast ligt het resort aan het strand, waar je op een grote steiger met ligbedjes en parasols kunt liggen. Familie Egberts schrijft hierover: ‘Prachtige zwembaden en een heerlijke steiger waar je cabana's kan huren. Op de cabana heb je de hele dag bediening, Mehmet zorgt zo goed voor je, niks is te veel. Hier kan je ook de lunch laten serveren, op en top luxe.’

Het animatieteam organiseert de hele dag activiteiten voor jong en oud en ‘s avonds zijn er shows met live-muziek. Helma benoemt een aantal van de activiteiten: ‘Van karaoke, bingo, live bands, kindershows, tot retroparty’s. Ook overdag bieden ze veel activiteiten aan zoals waterpolo, beachvolleybal en waterspellen’. Jullie zijn dan ook erg enthousiast over het animatieteam, maar eigenlijk over het gehele personeel. Zo schrijft Anita: ‘Na de negende keer hier te zijn geweest heb ik nog steeds niet genoeg van dit hotel. Het is als thuiskomen en de mensen begroeten mij alsof ik hun familie ben. Ik heb heel veel respect voor al het personeel wat er werkt, zo hard werken en altijd vriendelijk blijven. Het animatieteam, die onder leiding van Koray en Serdar het geweldig doen, ze weten precies wanneer iemand wel of niet iets met ze wil doen. Het bedienend personeel en het barpersoneel zal er alles aan doen om je vakantie zo geweldig mogelijk te maken.’

Liberty Hotels Lara heeft zes verschillende restaurants waarvan vijf à la carte restaurants met elk hun eigen thema: Italiaans, Turks, barbecue, Oosters en vis. Hier kun je één keer gratis dineren. De rest van de tijd kun je gratis gebruik maken van het buffetrestaurant. Marian schrijft over het eten: ‘Het eten was heerlijk, genoeg keuzes en het werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.’

In Liberty Hotels Lara vind je verschillende kamers, waarvan de meeste zeezicht hebben. Remon Kroes schrijft: ‘Kamers zijn netjes en super schoon en 's avonds na 23.00 uur rust in het hotel.’ Ook de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Omgeving

Liberty Hotels in Lara Beach ligt in een rustige buitenwijk van Antalya. Hier vind je verschillende winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Als je de omgeving wilt verkennen kun je met de bus het centrum van Antalya in.

We hebben een aantal aanbieders voor Liberty Hotels Lara voor je op een rij gezet:

1415 reviews over Hotel Liberty Hotels Lara

• 10Coenraad Steenkamer18-09-2019

Super goed

Familie hotel kom er al heel wat jaren blijft nog steeds top of de hill na een valse start vanwege een verkeerde kamer wat wel gelijk werd opgelost iedereen kent elkaar 1 grote vrienden groep tot volgend jaar

• 10J.v12-07-2019

Super goed

Mooi hotel,direct aan de zee,super eten,animatie top,niks op aan te merken.

• 9Josephus10-07-2019

Zo ontzettend fijn!

Heerlijk hotel, eten uitgebreid, voor ieder wat wils. Alcoholische dranken uitgebreid. Terrein prachtig. Voor oudere jeugd ook geweldig. Animatie team erg Leuk! Vriendelijk personeel. Liberty is toch wel de leukste uit de rij in Lara!

• 10Skittel04-05-2019

Geweldig

Schoon hotel super vriendelijk personeel niks is hun teveel. De dame bij de REC Gulcin is echt een topper!! Zo vriendelijk hebben wij het nog nooit meegemaakt. We komen al heel wat jaren in Turkije wel minstens 20 x maar dit was echt een top hotel. We kunnen geen negatieve dingen bedenken en mochten we toch wat moeten zeggen dan vonden we dat het handig was geweest een wc wat dichter bij het strand. Het seizoen begint in het hotel pas 1 mei en gaat de pier officieel open. Het eten is echt zo goed alles is er tot Hollandse Gouda en Edammer, cheesecake aan toe. Wie hier heen gaat krijgt geen spijt :)

• 10Family Kandemir- Holland20-03-2019

Liberty Hotel Lara = Super!

Het is een geweldig hotel, van eten tot verblijf en van personeel tot entertainment. We hebben ons heel goed vermaakt. Het is ook een ideaal hotel voor gezinnen met kinderen. Een echte aanrader!

• 10Familie De Vos10-03-2019

Fantastisch, gezellig en mooi familie hotel

Een fijn, mooi en vergeleken met de overige hotels, een wat kleiner familie hotel. Wij waren hier de eerste week van maart en hebben het fantastisch gehad. We hadden gekozen voor de maisonnette kamer, ideaal met twee pubers, die zo hun eigen ruimte en badkamer hadden. Nog niet alles was al klaar voor de zomer, maar dit leek ons normaal en wij hebben ons er geen seconde aan gestoord. De klusjesmannen waren hard aan het werk, maar verstoorden in geen enkel opzicht onze vakantie of rust. Het buitengedeelte was schoon en netjes. Het verwarmde buitenzwembad, het binnenzwembad, de hammam, het behulpzame, vriendelijke personeel en het gevarieerde eten, het was allemaal perfect. We zouden zeker nog een keer terug komen.

• 2018
    9Arco22-10-2018

Aanrader voor iedereen

Heel goed hotel , schoon en elke dag schoon beddegord, en onwijs vriendelijk personeel en zeer behulpzaam , beste hotel wat wij ooit meemaakte En een heel leuk animatie team met een hele leuke chef serdar Aanrader voor iedereen

• 10Fam steenkamer09-09-2018

Super goed

Komen al voor de 5 x wat een super hotel alles zo echt de obers de staf het entertainment enz zo liefde vol eten erg goed hygiënisch dikke 10 der komt zeker een 6x min puntje is het middag eten in het restaurant het is niet slecht maar weinig keuzes vergeleken met 4 jaar geleden maar geen hinder van gehad

• 10Helma24-08-2018

SUPERFANTASTISCH!!!!

Ik kan helemaal geen minpunten opnoemen. Voor de zevende keer teruggeweest naar dit hotel en wederom een supervakantie gehad. Alles was gewoon heel goed, van het eten (heel gevarieerd en veel keus, geen wachtrijen), onderhoud en schoonmaak van de kamers, het zwembad en omliggende tuin tot het zeer vriendelijke personeel, dat van je verblijf een hele leuke tijd weet te maken! Het entertainmentgebeuren is ook goed en er is elke avond wel wat te doen, van karaoke, bingo, live bands, kindershows, tot retroparty's. Ook overdag bieden ze een keur aan activiteiten aan bijv. waterpolo, beachvolley, waterspellen enzv. Kortom voor elke leeftijd wat wils!!

• 8Mariska16-08-2018

Schitterend, kleinschalig hotel. We zijn hier in augustus geweest en wat een geweldige vakantie hebben we hier weer gehad. Het eten is super goed, heerlijk ontbijt, tussen de middag a la carte eten, buiten bij de sunset bar, en s’avonds een uitgebreid buffet met iedere avond de wok. Kamers schoon, balkon niet heel groot. Top animatie met chef Serdar, wat hebben ze ons vermaakt met een goed team bestaande uit Hannah, Ali, Picachu, Deniz, top dj Emre die in de disco Nederlandse muziek draait, Luis, Irem. Wat een leuke shows comedy night 😂. Na de shows is er altijd nog wat te doen, karaoke, dansen bij de sunset bar. Kortom een geweldig animatie team 👍. Ook onze komplimeten voor de obers, altijd vrolijk en beleefd, met name Ozkan, Osman, Orhan, huysein, Unal. Iedereen heel erg bedankt dat jullie ons een leuke vakantie hebben bezorgd. Wij komen zeker terug

39 tips over Hotel Liberty Hotels Lara

• Ingrid, 05-05-2012

Probeer de Haman uit, lekker gewassen worden, scrubben en maseren!

• angelique schildefr, 03-06-2014

plaatselijke hamman parasailing eten in het hotel bij de italiaan

• Loulou, 20-10-2013

In de buurt van hotel Liberty Lara Beach is niet veel te doen, maar je kunt de dolmus (lijn LC07) nemen naar Antalya en uitstappen bij Isiklar. Dit is het oude centrum. De dolmus gaat iedere 20 minuten en kost € 1,- of 2 Lira p.p. Ook een aanrader is naar de hamam gaan, dit kost ca. € 25,- incl. vervoer en hamambehandeling incl. oliemassage (via reisleiding).

130 vragen over Hotel Liberty Hotels Lara

• Peter, 15-10-2019

Liberty lara of Saturn Palace

Wij twijfelen tussen Liberty lara of Saturn Palace. Iemand ervaringen met beide hotels?

• Jan, 05-08-2019

optredens

Hallo weet iemand of alle optredens in het theator zijn en welk bier effes of tuborg

• Ellie Molenaar, 16-06-2019

Douche

Ik wil weten of er een inloopdouche is. En hoe het is met oud en nieuw.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen