Hotel Liberty Hotels Lara

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag36°20°
Hotel Liberty Hotels Lara
9,9

Wat vakantiegangers zeggen

Liberty Hotels in Lara Beach is een middelgroot ultra all-inclusive resort. Velen zijn erg enthousiast over het hotel en komen hier vaker terug. Bo schrijft: ‘Het is een heel leuk hotel! We komen er meestal drie keer per jaar. Het is echt top, heel lekker eten, grappige en leuke animatie, je wordt goed geholpen.’ Benieuwd of Liberty Hotels Lara ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Op vakantie met vrienden of met de kinderen? Liberty Hotels Lara is voor iedereen geschikt. Het kindvriendelijke hotel heeft verschillende zwembaden: een zwembad voor alleen volwassenen en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Daarnaast ligt het resort aan het strand, waar je op een grote steiger met ligbedjes en parasols kunt liggen. Familie Egberts schrijft hierover: ‘Prachtige zwembaden en een heerlijke steiger waar je cabana's kan huren. Op de cabana heb je de hele dag bediening, Mehmet zorgt zo goed voor je, niks is te veel. Hier kan je ook de lunch laten serveren, op en top luxe.’

Het animatieteam organiseert de hele dag activiteiten voor jong en oud en ‘s avonds zijn er shows met live-muziek. Helma benoemt een aantal van de activiteiten: ‘Van karaoke, bingo, live bands, kindershows, tot retroparty’s. Ook overdag bieden ze veel activiteiten aan zoals waterpolo, beachvolleybal en waterspellen’. Jullie zijn dan ook erg enthousiast over het animatieteam, maar eigenlijk over het gehele personeel. Zo schrijft Anita: ‘Na de negende keer hier te zijn geweest heb ik nog steeds niet genoeg van dit hotel. Het is als thuiskomen en de mensen begroeten mij alsof ik hun familie ben. Ik heb heel veel respect voor al het personeel wat er werkt, zo hard werken en altijd vriendelijk blijven. Het animatieteam, die onder leiding van Koray en Serdar het geweldig doen, ze weten precies wanneer iemand wel of niet iets met ze wil doen. Het bedienend personeel en het barpersoneel zal er alles aan doen om je vakantie zo geweldig mogelijk te maken.’

Liberty Hotels Lara heeft zes verschillende restaurants waarvan vijf à la carte restaurants met elk hun eigen thema: Italiaans, Turks, barbecue, Oosters en vis. Hier kun je één keer gratis dineren. De rest van de tijd kun je gratis gebruik maken van het buffetrestaurant. Marian schrijft over het eten: ‘Het eten was heerlijk, genoeg keuzes en het werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.’

In Liberty Hotels Lara vind je verschillende kamers, waarvan de meeste zeezicht hebben. Remon Kroes schrijft: ‘Kamers zijn netjes en super schoon en 's avonds na 23.00 uur rust in het hotel.’ Ook de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Omgeving

Liberty Hotels in Lara Beach ligt in een rustige buitenwijk van Antalya. Hier vind je verschillende winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Als je de omgeving wilt verkennen kun je met de bus het centrum van Antalya in.

We hebben een aantal aanbieders voor Liberty Hotels Lara voor je op een rij gezet:

166 reviews over Hotel Liberty Hotels Lara in het Nederlands

Fijne vakantie gehad

Linda
28-7-2013

In mei een week met familie geweest en het is ons super bevallen. Al vaker in Turkije geweest maar dit hotel was toch wel de beste! Fijn dat je op het strand lekker in de schaduw kon zitten! Een minpunt vond ik dat het pierenbadje te diep was voor de kleintjes (1.5 jaar) en niet al het personeel was altijd even vriendelijk! In lara zelf valt echt weinig te beleven, dat vond ik jammer!

Gereisd Familie in januari 2013
2008

superhotel met superpersoneel

Yasemin Yildiz
22-11-2008

het is meteen al gezellig binnenkomen bij dit hotel. Het heeft een overzichtelijke en gezellige lobby. De persoonlijke aandacht dat we van alle personeelsleden hebben gekregen maakt dat we graag weer terug gaan.

Gereisd Familie in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

echt super hotel in een woord affffffff

marina van roy
19-11-2008

hey wij zijn net terug van daar personeel was super vriendelijk bij aankomst kregen we een anjer was super lief ze waren niet opdringerig ik was daar met mijn dochter van 19 en ze lieten ons echt gerust meestal gebeurt dat in turkije nooit de kamers waren zuiver en mooi spijtig van de blok waar ze aan het werken waren aan de overzijde van het hotel maar toch hadden we zicht op zee en uitzicht op zwembad voor ons was dit echt een super hotel en eten was echt zeer lekker al was het buiten het seizoen doe zo voort we komen zeker nog eens terug alle personeel was super vriendelijk

Heerlijke vakantie gehad

Jeanette van Veghel
19-11-2008

Ben met mijn zus en nichtje en haar man met 2 kinderen geweest,het mooie vond ik van het animatieteam dat niet alleen de jeugd werd aangespoord om met de activiteiten mee te doen ,maar ook de 65 plussers overdag en ook  savonds werden wij van onze stoelen gehaald om met vanalles en nog wat mee te doen erg fijn.Ga beslist nog een keer terug eten was goed en ook de service bij het eten zoals de drankjes glas bijna leeg dan stonden ze al weer klaar met de flesKan dit hotel beslist aanraden.

Gereisd Familie in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed Hotel

Rian
17-11-2008

Mooi hotel,eten goed, kamers netjes en personeel erg vriendelijk,en op tijd een praatje maken.Als wij gingen eten en het personeel zag ons gingen zei al drinken voor ons halen, Mooie zwembaden en tuin. Animatie team niet opdringerig,wat je op vele andere hotels wel ziet. Geen overlast gehad van de bouw naast ons hotel. Wel een verkeerd kamer gekregen , maar was binnen een paar dagem op gelost.

Gereisd Familie in november 2008

Echt super voor de kinderen!

Familie
15-11-2008

We zijn begin oktober naar dit hotel geweest. Heerlijke zwembaden, vooral het kinderbad was ideaal voor de leeftijd van onze kinderen( 3 en 8) Mooie kamers, goede service, lekker eten, geen opdringerige animatie. Voor herhaling vatbaar!

Top hotel !!

A.Bool
31-10-2008

Goed verzorgd hotel . Bediening is super. Ontzettend aardig attent en willen echt moeite doen ! Lekker eten vooral het Italiaans restaurant is super de luxe ! Schitterende zwembaden.Strand met veel sportfacilteiten : watersurfen,kanoen,zeilen,banaan,tochten met de speedboot,parasailen noem maar op. Mooie kamer. lekkere cocktails, heel lekker eigengemaakte ijsthee1 In een woord een perfecte vakantie voor moeder met puber dochter.

Gereisd Familie in oktober 2008

een top service en vriendelijkheid

sijbers
26-10-2008

herfstvakantie geweest met 4 kinderen. oudste 13, 2 van 11 en jongste 6. hebben allemaal genoten. animatie goed en afwisselend voor alle leeftijden. eten goed en kamers goed. sevice na vergeten mobiel super. gewoon nasturen naar huis adres. komen zeker terug. zeker een aanrader voor gezinnen

VOLGENDE KEER ANDERS

R. kRUITHOF
23-10-2008

Wij zijn met 10 pers. in de hersftvak. geweest(11-18 okt.)Toen wij aankwamen was het hotel zwaar overboekt en konden wij de gereserveerde kamers niet krijgen .Na lang heen en weer praten moesten wij genoegen nemen met veel mindere kamers geen z.z. enz.Het eten was goed de ligging van het hotel slecht.( veel last van bouwactiviteiten ) We hebben er met elkaar een fijne week van gemaakt. Ria

Super de luxe hotel ...

Familie van den Bogert
21-10-2008

Wij zijn hier geweest van 9-10 tm 17-10 en kan niets anders zeggen dan dat het een tophotel is met supervriendelijke medewerkers. Ook aan de receptie! De zwembaden zijn prachtig en lekker koel. De glijbanen zijn voor jong en oud leuk, het hotel is goed bewaakt, kinderen lopen er niet zomaar vandaan. We hebben 9 dagen heerlijk gegeten, elke dag iets anders. De kamer die wij hadden is een tweepersoons, maar zeker geschikt voor 4, zolang je voor ogen houd dat je er echt alleen maar slaapt en doucht. Het animatieteam is ook erg leuk en idd niet opdringerig.

Al met al een dikke 10! En wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Familie in oktober 2007

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Liberty Hotels Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Liberty Hotels Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.