Hotel Liberty Hotels Lara

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag29°21°
Hotel Liberty Hotels Lara
9,8

Wat vakantiegangers zeggen

Liberty Hotels in Lara Beach is een middelgroot ultra all-inclusive resort. Velen zijn erg enthousiast over het hotel en komen hier vaker terug. Bo schrijft: ‘Het is een heel leuk hotel! We komen er meestal drie keer per jaar. Het is echt top, heel lekker eten, grappige en leuke animatie, je wordt goed geholpen.’ Benieuwd of Liberty Hotels Lara ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Op vakantie met vrienden of met de kinderen? Liberty Hotels Lara is voor iedereen geschikt. Het kindvriendelijke hotel heeft verschillende zwembaden: een zwembad voor alleen volwassenen en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Daarnaast ligt het resort aan het strand, waar je op een grote steiger met ligbedjes en parasols kunt liggen. Familie Egberts schrijft hierover: ‘Prachtige zwembaden en een heerlijke steiger waar je cabana's kan huren. Op de cabana heb je de hele dag bediening, Mehmet zorgt zo goed voor je, niks is te veel. Hier kan je ook de lunch laten serveren, op en top luxe.’

Het animatieteam organiseert de hele dag activiteiten voor jong en oud en ‘s avonds zijn er shows met live-muziek. Helma benoemt een aantal van de activiteiten: ‘Van karaoke, bingo, live bands, kindershows, tot retroparty’s. Ook overdag bieden ze veel activiteiten aan zoals waterpolo, beachvolleybal en waterspellen’. Jullie zijn dan ook erg enthousiast over het animatieteam, maar eigenlijk over het gehele personeel. Zo schrijft Anita: ‘Na de negende keer hier te zijn geweest heb ik nog steeds niet genoeg van dit hotel. Het is als thuiskomen en de mensen begroeten mij alsof ik hun familie ben. Ik heb heel veel respect voor al het personeel wat er werkt, zo hard werken en altijd vriendelijk blijven. Het animatieteam, die onder leiding van Koray en Serdar het geweldig doen, ze weten precies wanneer iemand wel of niet iets met ze wil doen. Het bedienend personeel en het barpersoneel zal er alles aan doen om je vakantie zo geweldig mogelijk te maken.’

Liberty Hotels Lara heeft zes verschillende restaurants waarvan vijf à la carte restaurants met elk hun eigen thema: Italiaans, Turks, barbecue, Oosters en vis. Hier kun je één keer gratis dineren. De rest van de tijd kun je gratis gebruik maken van het buffetrestaurant. Marian schrijft over het eten: ‘Het eten was heerlijk, genoeg keuzes en het werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.’

In Liberty Hotels Lara vind je verschillende kamers, waarvan de meeste zeezicht hebben. Remon Kroes schrijft: ‘Kamers zijn netjes en super schoon en 's avonds na 23.00 uur rust in het hotel.’ Ook de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Omgeving

Liberty Hotels in Lara Beach ligt in een rustige buitenwijk van Antalya. Hier vind je verschillende winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Als je de omgeving wilt verkennen kun je met de bus het centrum van Antalya in.

We hebben een aantal aanbieders voor Liberty Hotels Lara voor je op een rij gezet:

198 reviews over Hotel Liberty Hotels Lara in het Nederlands

Een geweldige vakantie in Resort Liberty Lara!

Ger en Marijke
18-6-2019

Liberty Lara in Antalya is een heerlijk Resort. Niet te groot, en het personeel was weer zeer vriendelijk en betrokken. We waren er voor de 6e keer, nadat we 5 jaar niet geweest zijn. Het eten was uitstekend verzorgd, lekker en afwisselend. Prima hotel om weer terug te komen. Goeie bedden, mooie kamers.

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastisch hotel

Jos Vulders
3-6-2019

We zijn onlangs voor de 1e keer naar Liberty hotel Lara geweest. Wat een geweldig hotel. We zijn al vaak in Turkije geweest,maar dit overtreft alles. Alles is super schoon,het personeel is zo vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Het eten was top. Mooie kamer en superschoon. mooie zwembaden en genoeg ligbedden,en een mooi strand. Goede animatieteam en s,avonds leuke entertament.
We gaan zeker volgend jaar terug.

Gereisd Met partner in mei 2019

Perfect verblijf!

Maaike Theuws
30-4-2019

Toen we arriveerde in het hotel werden we met open armen ontvangen, een glas champagne, een roos en een hele lieve receptioniste. De verdere vakantie was ook perfect, heerlijk weer en geweldige service. Een extreem groot buffet voor het ontbijt, lunch, diner en snack. Pizza’s bij het zwembad en het strand. Heerlijke á la carte restaurants. Veel leuke dingen om te doen in de omgeving. Het enige nadeel was dat wij een kamer hadden geboekt zonder balkon, dit miste wij wel.

Gereisd Met partner in april 2019

Uitstekend hotel

Mathijs
30-4-2019

Bij aankomst werden we verwelkomd met drankjes en een roos, koffers werden naar de hotelkamer gebracht en alles werd voor je geregeld. Iedere dag staat het personeel met een lach voor je klaar. Conclusie: top hotel

Gereisd Met partner in april 2019

check je boeking (kamer) voor vertrek frontdesk ?

Andreas
7-4-2019

Weekje last minute geboekt (4 dagen voor vertrek) echter bij touroperator bied touroperator altijd voordeelkamers aan ik heb hier niet voldoende opgelet dus hand in eigen boezem waardoor ik onbewust een voordeelkamer had geboekt terwijl we als rokers altijd een kamer met balkon boeken.. Als men dan op locatie wilt up-graden naar een kamer met balkon kreeg mijn vrouw aan de receptie te horen dat dit € 20,00 per persoon per nacht zou kosten dus € 240,00 voor een up-grade naar kamer met balkon als men bij de boeking bij touroperator een kamer met balkon boekt kost dit € 20,00 meer op de totaalprijs !!! Ik ben daarna zelf naar de receptie gelopen en toen was het een misverstand en was het € 20,00 per nacht meteen 50% goedkoper maar nog altijd € 120,00 voor een balkon van 2x2 meter met uitzicht op de binnenplaats en boven de keuken een hotel dat maar voor 50% bezet was had voor deze force meerprijs ook een andere kamer kunnen aanbieden. Toen ik echter zei dat ik via credit kaart wilde betalen en dat ik een factuur hiervan wilde om eventueel de kosten te kunnen verhalen was het bedrag op de factuur en op de afschrijving zonder info € 105,00 ? Dus ik denk dat de balie medewerker zelf een zakcentje wilde verdienen. Voor de rest is het een prima hotel met aardige medewerkers op een na dan.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed maar ook niet meer.

A.O.M. Muijtjens
23-11-2018

Eten goed, complex wat verouderd. Vriendelijk personeel. Toch maar dit jaar na 3x daar te zijn geweest een bezoek gebracht aan de buren.

Volgend jaar weer.

F. Bovenschen
18-11-2018

Relatief klein, maar gastvrij en gemoedelijk hotel direct aan het strand van Lara.

Gereisd Met partner in november 2018

geweldig volgend jaar weer

tiny
17-11-2018

alles was super schoon zelfs wc aan t strand personeel vriendelijk en netjes eten heel veel keus en lekker animatieteam jong maar super gezellig en zeer bekwaam

Gereisd Met partner in november 2018

Wendy
17-10-2018

Zeer vriendelijk personeel, bij aankomst kregen we een glas champagne, je komt er niks tekort wat betreft het eten en drinken, voldoende keus elke dag voor ieder wat wils!!! Ook fijn het zwembad voor volwassenen, geen drukke kinderen heerlijk. Top was het

Gereisd Met partner in oktober 2018

Marion Smoorenburg
14-9-2018

Nog een weekje te gaan en mijn nichtje en haar man komen morgen ook naar Liberty Lara zo gezellig Vanavond gegeten met onze steun en toeverlaat Sabrina Von Zons van Gast relations was erg gezellig .Nog een weekje te gaan en dan is onze 14 daagse vakantie weer voorbij. Maar een ding is zeker als je Liberty Lara kiest voor je vakantie dan kom je zeker terug hoor dat van veel gasten die hier voor de eerst keer komen.een pracht hotel super vriendelijk personeel en bediening uitstekend en heerlijk eten.Elke avond vermaak van live muziek en diversen entertainment Van ons een dikke 10+ Kijken nu al weer uit naar volgend jaar.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Liberty Hotels Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Liberty Hotels Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.