Hotel Liberty Hotels Lara

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Liberty Hotels in Lara Beach is een middelgroot ultra all-inclusive resort. Velen zijn erg enthousiast over het hotel en komen hier vaker terug. Bo schrijft: ‘Het is een heel leuk hotel! We komen er meestal drie keer per jaar. Het is echt top, heel lekker eten, grappige en leuke animatie, je wordt goed geholpen.’ Benieuwd of Liberty Hotels Lara ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Op vakantie met vrienden of met de kinderen? Liberty Hotels Lara is voor iedereen geschikt. Het kindvriendelijke hotel heeft verschillende zwembaden: een zwembad voor alleen volwassenen en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Daarnaast ligt het resort aan het strand, waar je op een grote steiger met ligbedjes en parasols kunt liggen. Familie Egberts schrijft hierover: ‘Prachtige zwembaden en een heerlijke steiger waar je cabana's kan huren. Op de cabana heb je de hele dag bediening, Mehmet zorgt zo goed voor je, niks is te veel. Hier kan je ook de lunch laten serveren, op en top luxe.’

Het animatieteam organiseert de hele dag activiteiten voor jong en oud en ‘s avonds zijn er shows met live-muziek. Helma benoemt een aantal van de activiteiten: ‘Van karaoke, bingo, live bands, kindershows, tot retroparty’s. Ook overdag bieden ze veel activiteiten aan zoals waterpolo, beachvolleybal en waterspellen’. Jullie zijn dan ook erg enthousiast over het animatieteam, maar eigenlijk over het gehele personeel. Zo schrijft Anita: ‘Na de negende keer hier te zijn geweest heb ik nog steeds niet genoeg van dit hotel. Het is als thuiskomen en de mensen begroeten mij alsof ik hun familie ben. Ik heb heel veel respect voor al het personeel wat er werkt, zo hard werken en altijd vriendelijk blijven. Het animatieteam, die onder leiding van Koray en Serdar het geweldig doen, ze weten precies wanneer iemand wel of niet iets met ze wil doen. Het bedienend personeel en het barpersoneel zal er alles aan doen om je vakantie zo geweldig mogelijk te maken.’

Liberty Hotels Lara heeft zes verschillende restaurants waarvan vijf à la carte restaurants met elk hun eigen thema: Italiaans, Turks, barbecue, Oosters en vis. Hier kun je één keer gratis dineren. De rest van de tijd kun je gratis gebruik maken van het buffetrestaurant. Marian schrijft over het eten: ‘Het eten was heerlijk, genoeg keuzes en het werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.’

In Liberty Hotels Lara vind je verschillende kamers, waarvan de meeste zeezicht hebben. Remon Kroes schrijft: ‘Kamers zijn netjes en super schoon en 's avonds na 23.00 uur rust in het hotel.’ Ook de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Omgeving

Liberty Hotels in Lara Beach ligt in een rustige buitenwijk van Antalya. Hier vind je verschillende winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Als je de omgeving wilt verkennen kun je met de bus het centrum van Antalya in.

We hebben een aantal aanbieders voor Liberty Hotels Lara voor je op een rij gezet:

1415 reviews over Hotel Liberty Hotels Lara

• 9Esther27-10-2012

Geweldig familiecomplex

Hotel is kleinschalig maar van alle gemakken voorzien top service lekker eten en mooi zwembad . Kamer is iets gedateerd en aan kleine kant maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door al het overige. Tot slot wil ik ook nog goede animatieteam vermelden. Zijn voor alles in. Kortom echte aanrader.

Zakelijk

• 9PETER25-02-2007

Ik ben hier beroepshalve (reisagent) in november. Het is een verzorgd, mooi hotel. Met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Mooie, gezellige kamers. Een heerlijke keuken. En vooral ook magnifieke zwembaden met leuke glijbanen. Kleine puntjes van kritiek zijn het ongezellige restaurant, de erg kleine fitness, weinig zitplaatsen in de lounge/bar, achter het hotel is het nog een bouwterrein. Ondanks het een nieuw hotel is komt de inrichting wat oubollig over. Maar zeker een aanrader !! Je kan ook gemakkelijk wandelen naar het prachtige winkelcentrum (1,5 KM)

Zakelijk

Traveltroef
Traveltroef
Corendon
Corendon

39 tips over Hotel Liberty Hotels Lara

• Ingrid, 05-05-2012

Probeer de Haman uit, lekker gewassen worden, scrubben en maseren!

• angelique schildefr, 03-06-2014

plaatselijke hamman parasailing eten in het hotel bij de italiaan

• Loulou, 20-10-2013

In de buurt van hotel Liberty Lara Beach is niet veel te doen, maar je kunt de dolmus (lijn LC07) nemen naar Antalya en uitstappen bij Isiklar. Dit is het oude centrum. De dolmus gaat iedere 20 minuten en kost € 1,- of 2 Lira p.p. Ook een aanrader is naar de hamam gaan, dit kost ca. € 25,- incl. vervoer en hamambehandeling incl. oliemassage (via reisleiding).

130 vragen over Hotel Liberty Hotels Lara

• Peter, 15-10-2019

Liberty lara of Saturn Palace

Wij twijfelen tussen Liberty lara of Saturn Palace. Iemand ervaringen met beide hotels?

• Jan, 05-08-2019

optredens

Hallo weet iemand of alle optredens in het theator zijn en welk bier effes of tuborg

• Ellie Molenaar, 16-06-2019

Douche

Ik wil weten of er een inloopdouche is. En hoe het is met oud en nieuw.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen