130 vragen over Hotel Liberty Hotels Lara

• Peter, 15-10-2019

Liberty lara of Saturn Palace

Wij twijfelen tussen Liberty lara of Saturn Palace. Iemand ervaringen met beide hotels?

• Jan, 05-08-2019

optredens

Hallo weet iemand of alle optredens in het theator zijn en welk bier effes of tuborg

• Ellie Molenaar, 16-06-2019

Douche

Ik wil weten of er een inloopdouche is. En hoe het is met oud en nieuw.

• Marjon, 15-11-2018

Onderhoud

Wij willen in mei naar dit hotel, maar hoorde dat het slecht onderhouden is en er niet meer zo uitziet als op de foto's?

We hebben een aantal aanbieders voor Liberty Hotels Lara voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Corendon
    Corendon

• As, 27-10-2018

Winterperiode

Heeft iemand ervaring met dit hotel in december?? Is er een verwarmd binnenbad en hoe is het weer over het algemeen. Wij overwegen om met kerst te gaan.

• Ken, 23-10-2018

baby 1 jaar

Beste,

Is er ook een kids club voor 1 jaar?

• johanna, 13-12-2017

het weer in januari

kan imand mij zijn ervaring delen hoe het weer in januari is. niet van de weervooruitzichten af gaan maar gewoon kunnen we dan ook in de korte broek en ook in bikini aan het zwembad liggen overdag

• Ronald V , 28-10-2017

Hoe is het liberty Lara hotel in de winterperiode wij willen met carnaval met 6 mensen er naar toe

• Ben de Ridder, 12-11-2016

Zijn er Nederlandse zenders op de tv

Zijn er nederlandse zenders op tv

Ton , 17-09-2017

Alleen bnn verder alle Duitse, russia, arabische zenders

• bart beynaerts, 14-04-2016

bedjes op de pier

goede dag een vraagje weet iemand of je alleen een paviljoen moet huren op de pier of kun je ook gewoon gratis op een bedje liggen op de pier in geval je een paviljoen moet huren wat is de huur prijs voor één dag graag mvg dh beynaerts

Ton , 17-09-2017

Bedjes op de pier kun je gratis gebruiken. Ook koffie en water kun je op de pier krijgen. Rest is alleen als je de cabana huurt. Cabana huren koste in aug. 90 euro.

Rudi, 30-06-2016

Hallo, wij gaan in augustus naar Liberty Lara en hebben een hutje op de pier geboekt. Er zijn 2 variaties mogelijk. Circa 90 of circa 120 euro. Dit is inclusief drank, lunch ober, etc. Afhankelijk welk bedrag je neemt heb je wel of niet wat extra's. Wij hebben rechtstreeks bij het hotel gereserveerd. Even mailen naar het hotel en je mail wordt netjes beantwoord met de kosten en mogelijkheden. Wij kijken er alvast naar uit. Veel plezier alvast