Hotel Liberty Hotels Lara

9.9Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.9Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Liberty Hotels Lara voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Liberty Hotels in Lara Beach is een middelgroot ultra all-inclusive resort. Velen zijn erg enthousiast over het hotel en komen hier vaker terug. Bo schrijft: ‘Het is een heel leuk hotel! We komen er meestal drie keer per jaar. Het is echt top, heel lekker eten, grappige en leuke animatie, je wordt goed geholpen.’ Benieuwd of Liberty Hotels Lara ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Op vakantie met vrienden of met de kinderen? Liberty Hotels Lara is voor iedereen geschikt. Het kindvriendelijke hotel heeft verschillende zwembaden: een zwembad voor alleen volwassenen en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Daarnaast ligt het resort aan het strand, waar je op een grote steiger met ligbedjes en parasols kunt liggen. Familie Egberts schrijft hierover: ‘Prachtige zwembaden en een heerlijke steiger waar je cabana's kan huren. Op de cabana heb je de hele dag bediening, Mehmet zorgt zo goed voor je, niks is te veel. Hier kan je ook de lunch laten serveren, op en top luxe.’

Het animatieteam organiseert de hele dag activiteiten voor jong en oud en ‘s avonds zijn er shows met live-muziek. Helma benoemt een aantal van de activiteiten: ‘Van karaoke, bingo, live bands, kindershows, tot retroparty’s. Ook overdag bieden ze veel activiteiten aan zoals waterpolo, beachvolleybal en waterspellen’. Jullie zijn dan ook erg enthousiast over het animatieteam, maar eigenlijk over het gehele personeel. Zo schrijft Anita: ‘Na de negende keer hier te zijn geweest heb ik nog steeds niet genoeg van dit hotel. Het is als thuiskomen en de mensen begroeten mij alsof ik hun familie ben. Ik heb heel veel respect voor al het personeel wat er werkt, zo hard werken en altijd vriendelijk blijven. Het animatieteam, die onder leiding van Koray en Serdar het geweldig doen, ze weten precies wanneer iemand wel of niet iets met ze wil doen. Het bedienend personeel en het barpersoneel zal er alles aan doen om je vakantie zo geweldig mogelijk te maken.’

Liberty Hotels Lara heeft zes verschillende restaurants waarvan vijf à la carte restaurants met elk hun eigen thema: Italiaans, Turks, barbecue, Oosters en vis. Hier kun je één keer gratis dineren. De rest van de tijd kun je gratis gebruik maken van het buffetrestaurant. Marian schrijft over het eten: ‘Het eten was heerlijk, genoeg keuzes en het werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.’

In Liberty Hotels Lara vind je verschillende kamers, waarvan de meeste zeezicht hebben. Remon Kroes schrijft: ‘Kamers zijn netjes en super schoon en 's avonds na 23.00 uur rust in het hotel.’ Ook de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Omgeving

Liberty Hotels in Lara Beach ligt in een rustige buitenwijk van Antalya. Hier vind je verschillende winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Als je de omgeving wilt verkennen kun je met de bus het centrum van Antalya in.

1420 reviews over Hotel Liberty Hotels Lara

• 2019
    9Tony11-12-2019

Mijn verblijf in Liberty Lara, Turkije

Mijn vrouw en ik hebben heel wat reiservaring in verband met de Turkse Riviera. Wij hebben in lara al een tiental hotels bezocht. Wij waren dan ook aangenaam verrast toen wij deze keer Liberty boekten, nooit hebben wij een aangenamer ontvangst gehad, al het personeel is even vriendelijk en behulpzaam. Het eten is van uitstekende kwaliteit, de kamers super netjes. Hier komen wij zeker nog terug. Echt een aanrader! Tony

Gereisd met partner in december 2019

• 9Rene Derks05-12-2019

Van harte aanbevolen!

We hadden een mooie ruime familiekamer ( 2 ruime kamers) met z'n tweeën. De kamers zijn wel een beetje kaal en sober ingericht en de badkamer is wat krap (geen aparte douche, wel een ligbad met douche). Verder alles keurig en luxe verzorgd. Overwegend erg aardig en behulpzaam personeel. Ontbijt, lunch en avondeten waren allemaal uitstekend verzorgd. We hadden gelukkig wel veel geluk met het weer. Als je slecht weer treft dan wordt het een saaie vakantie, is er niet veel te doen. Wij waren zonder kinderen maar veel voorzieningen voor kinderen (zoals zwembad met glijbanen) waren in deze periode al gesloten. Wel een groot verwarmd buiten- én binnenbad die ook geschikt zijn voor kinderen. Met de bus (halte direct voor het hotel) binnen 1 uur voor €1 naar Antalya.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Germaine13-11-2019

Fantastisch, voor hethaling vatbaar!

Alles is super. Je wordt behandeld als koning. Kamers zijn super luxe met een super mooi uitzocht. Je hebt een eigen kluis voor spullen met waarde in op te bergen,elke dag wordt er opgeruimd en schoongemaakt. Het personeel is erg vriendelijk. Het eten is elkedag afwisselend en alles is vers.

Valuta wisselen kan je beter in het hotel doen, hier zijn ze eerlijk. Wij hadden namelijk 200 euro gewisseld op het vliegveld maar we zijn voor 35 euro per persoon opgelicht.

Het weer is hier in november super niks te heet maar gewoon heerlijke temperaturen 30 graden. Ook is het in het hotel niet te druk rond deze tijd is het gewoon heerlijk genieten.

In het hotel heb je ook goede facaliteiten van spulletjes kopen tot dokter tot een auto huren of een buskaartje kopen, dat kan allemaal daar.

Kortom zeker een super hotel, voor herhaling vatbaar.

• 6Johan de Snoo13-11-2019

Lara Kundu prima, maar voor ons geen Liberty meer.

Kamer 4110. Het eten is is prima. Hygiëne langs het zwembad verre van goed. Inmiddels dag 6 dat de tafeltjes bij de ligplaatsen niet zijn schoon gemaakt. Zeezicht geboekt maar is een twijfelgeval. Is meer zijzeezicht dan zeezicht. Kamer erg klein en een kleine kast waar geen mogelijkheid is tot het normaal ophangen van een blouse, daar is de ruimte te laag voor. Over het schoonmaken van de kamers is niets aan te merken. De dames doen toen best. Badkamer is bijgewerkt maar inmiddels is op vele plekken schimmel aanwezig. Inmiddels al meer dan 10 maal in deze omgeving geweest maar voor ons in vergelijk met bijvoorbeeld Delphin Diva niet de gelijke sterren waardig. Voor ons dan ook de laatste keer in dit hotel. Er zijn aan deze kant betere hotels te vinden. Overigens heeft het mooie weer in deze periode veel vergoed. Gevoelsmatig veel verschil in kwaliteit tijdens de winterperiode.

• 9Marcel Jonker25-10-2019

Fantastische aanrader

Voldeed aan onze verwachting. Groot zwembad. Hotel was volgeboekt maar je ziet dit niet terug in de tuin/zwembad. Eten zowel ochtend/middag/avond voldoende keuze en smaakte goed. De kamers waren schoon en zo ook de badkamer. Vriendelijk personeel en hele dag door entertainment.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Dani24-10-2019

Perfect

Goed hotel keurig en verzorgd. Super goed eten en zeer vriendelijk personeel erg behulpzaam. Mooi zwembad en lekkere ligbedjes. Leuk animatie team doen erg hun best. Kortom Top hotel. En voor vragen kun je altijd terecht bij Sabrina erg behulpzaam ❣️ En luís is een goede animatie

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9m15-10-2019

Oke mag wat gerenoveerd worden, maar TOP vakantie

Na vele hotels te hebben bezocht in Turkije viel dit hotel ons een beetje tegen bij aankomst. Je ziet dat er gerenoveerd moet worden m.n. kamer en rondom de zwembaden. Er kan echt iets moois van gemaakt worden gezien de ruimte. Bij middelste zwembad zeer druk en chaotische opzet van de ligbedjes. MAAR toen we eenmaal gesetteld waren snapte we de hoge score. Zeer vriendelijk personeel. Je merkt dat het personeel het onderling ook leuk hebben, van obers , animatieteam tot kamermeisjes. Het eten was zeer goed. Elke dag iets anders. Pastatent voor de lunch heerlijk!! Schone kamers. Elke avond feest met live muziek na de show. met chips voor bij de borrel. Karaoke, Gala-avond . Er heerst een gemoedelijke sfeer. 16+ zwembad heerlijk rustig . Ligbedjes met dikke matrassen. Dus echt TOP vakantie gehad. Wel als enige minpunt is de Wifi, die werkte heel slecht.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Ferdinand Bovenschen06-10-2019

Volgende keer weer

Prima hotel, relatief klein, gemoedelijke sfeer, schoon en uitstekend van eten en drinken. In de omgeving winkels, soms opdringerig.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Rinie03-10-2019

Eten was prima, kamer erg klein

Slecht begin gehad, we kregen een invalide kamer voor 2 nachten , zonder balkon, receptie was zeer onvriendelijk, konden alleen een andere kamer krijgen als we 210€ zouden bij betalen, reisleidster van touroperator gesproken, toen werd het opgelost, dit probleem hebben we vaak van de gasten gehoord, kamers zijn erg klein, zonder tafel of stoel op de kamer en het is erg gehorig, wij gaan niet meer terug, er zijn betere hotels in Lara

Gereisd met partner in september 2019

• 9Larissa Van de pol26-09-2019

Heel goed

Heerlijk eten, mooi zwembad en groot. Prachtige pier! Leuk animatieteam en ook vriendelijk personeel. Ik vind alles top! En was de eerste keer voor ons.

Gereisd met vrienden in september 2019

Hotel Liberty Hotels Lara info

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen