Hotel Liberty Hotels Lara

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag29°17°
Hotel Liberty Hotels Lara
9,8

Wat vakantiegangers zeggen

Liberty Hotels in Lara Beach is een middelgroot ultra all-inclusive resort. Velen zijn erg enthousiast over het hotel en komen hier vaker terug. Bo schrijft: ‘Het is een heel leuk hotel! We komen er meestal drie keer per jaar. Het is echt top, heel lekker eten, grappige en leuke animatie, je wordt goed geholpen.’ Benieuwd of Liberty Hotels Lara ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Op vakantie met vrienden of met de kinderen? Liberty Hotels Lara is voor iedereen geschikt. Het kindvriendelijke hotel heeft verschillende zwembaden: een zwembad voor alleen volwassenen en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Daarnaast ligt het resort aan het strand, waar je op een grote steiger met ligbedjes en parasols kunt liggen. Familie Egberts schrijft hierover: ‘Prachtige zwembaden en een heerlijke steiger waar je cabana's kan huren. Op de cabana heb je de hele dag bediening, Mehmet zorgt zo goed voor je, niks is te veel. Hier kan je ook de lunch laten serveren, op en top luxe.’

Het animatieteam organiseert de hele dag activiteiten voor jong en oud en ‘s avonds zijn er shows met live-muziek. Helma benoemt een aantal van de activiteiten: ‘Van karaoke, bingo, live bands, kindershows, tot retroparty’s. Ook overdag bieden ze veel activiteiten aan zoals waterpolo, beachvolleybal en waterspellen’. Jullie zijn dan ook erg enthousiast over het animatieteam, maar eigenlijk over het gehele personeel. Zo schrijft Anita: ‘Na de negende keer hier te zijn geweest heb ik nog steeds niet genoeg van dit hotel. Het is als thuiskomen en de mensen begroeten mij alsof ik hun familie ben. Ik heb heel veel respect voor al het personeel wat er werkt, zo hard werken en altijd vriendelijk blijven. Het animatieteam, die onder leiding van Koray en Serdar het geweldig doen, ze weten precies wanneer iemand wel of niet iets met ze wil doen. Het bedienend personeel en het barpersoneel zal er alles aan doen om je vakantie zo geweldig mogelijk te maken.’

Liberty Hotels Lara heeft zes verschillende restaurants waarvan vijf à la carte restaurants met elk hun eigen thema: Italiaans, Turks, barbecue, Oosters en vis. Hier kun je één keer gratis dineren. De rest van de tijd kun je gratis gebruik maken van het buffetrestaurant. Marian schrijft over het eten: ‘Het eten was heerlijk, genoeg keuzes en het werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.’

In Liberty Hotels Lara vind je verschillende kamers, waarvan de meeste zeezicht hebben. Remon Kroes schrijft: ‘Kamers zijn netjes en super schoon en 's avonds na 23.00 uur rust in het hotel.’ Ook de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Omgeving

Liberty Hotels in Lara Beach ligt in een rustige buitenwijk van Antalya. Hier vind je verschillende winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Als je de omgeving wilt verkennen kun je met de bus het centrum van Antalya in.

We hebben een aantal aanbieders voor Liberty Hotels Lara voor je op een rij gezet:

953 reviews over Hotel Liberty Hotels Lara in het Nederlands

Ultieme bestemming in Lara !

Remon Kroes
13-5-2019

Dit resort heeft alle faciliteiten die je nodigt hebt. Samen met de oprechte klantvriendelijkheid, kwalitatief zeer goed eten en drinken en een uitmuntende sfeer een ideale mix voor een super vakantie. Ook als het hotel vol is merk je dat niet en is er bv. al tijd een plekje vrij aan het zwembad. De medewerkers doen echt alles om je te helpen en overal is het brandschoon. Zoek je rust, plek genoeg, wil je wat doen dan staat het animatieteam voor je klaar, ook s avonds met goede shows en geweldige partys. Uiteraard zijn er punten waar nog verbetering mogelijk is maar dat geldt voor ieder hotel. Wij komen volgens jaar voor de 6e keer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Lissy
7-5-2019

Het hotel lijkt (naast alle andere prachtige hotels) misschien wat minder mooi, maar van binnen is alles prima. De kamer, zwembad, receptie zaal werd dagelijks schoongemaakt. Bediening was heel goed en op het zwembad kwam Ritvan op skeelers langs om koffie/fris/bier te brengen. De zonnebedjes werden tijdens ons verblijf ook vernieuwd. Het eten in de buffetzaal was geweldig. Elke dag anders en voor ieder wat wils, ook de andere lunch tentjes (pasta tent, hamburger/pizza/döner tent was ook top! Zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in april 2019

Geweldig

Skittel
4-5-2019

Schoon hotel super vriendelijk personeel niks is hun teveel. De dame bij de REC Gulcin is echt een topper!! Zo vriendelijk hebben wij het nog nooit meegemaakt. We komen al heel wat jaren in Turkije wel minstens 20 x maar dit was echt een top hotel. We kunnen geen negatieve dingen bedenken en mochten we toch wat moeten zeggen dan vonden we dat het handig was geweest een wc wat dichter bij het strand. Het seizoen begint in het hotel pas 1 mei en gaat de pier officieel open. Het eten is echt zo goed alles is er tot Hollandse Gouda en Edammer, cheesecake aan toe. Wie hier heen gaat krijgt geen spijt :)

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Geweldige vakantie!

Zoëy Strösser
30-4-2019

Dit is de 5de keer dat we in dit hotel zijn geweest en nog steeds bevalt het geweldig! Ik ben blij dat we opnieuw voor dit hotel hebben gekozen! Zeker aan te raden! Wij hopen hier de volgende keer weer te kunnen verblijven.

Gereisd Met vrienden in april 2019

Perfect verblijf!

Maaike Theuws
30-4-2019

Toen we arriveerde in het hotel werden we met open armen ontvangen, een glas champagne, een roos en een hele lieve receptioniste. De verdere vakantie was ook perfect, heerlijk weer en geweldige service. Een extreem groot buffet voor het ontbijt, lunch, diner en snack. Pizza’s bij het zwembad en het strand. Heerlijke á la carte restaurants. Veel leuke dingen om te doen in de omgeving. Het enige nadeel was dat wij een kamer hadden geboekt zonder balkon, dit miste wij wel.

Gereisd Met partner in april 2019

Uitstekend hotel

Mathijs
30-4-2019

Bij aankomst werden we verwelkomd met drankjes en een roos, koffers werden naar de hotelkamer gebracht en alles werd voor je geregeld. Iedere dag staat het personeel met een lach voor je klaar. Conclusie: top hotel

Gereisd Met partner in april 2019

check je boeking (kamer) voor vertrek frontdesk ?

Andreas
7-4-2019

Weekje last minute geboekt (4 dagen voor vertrek) echter bij touroperator bied touroperator altijd voordeelkamers aan ik heb hier niet voldoende opgelet dus hand in eigen boezem waardoor ik onbewust een voordeelkamer had geboekt terwijl we als rokers altijd een kamer met balkon boeken.. Als men dan op locatie wilt up-graden naar een kamer met balkon kreeg mijn vrouw aan de receptie te horen dat dit € 20,00 per persoon per nacht zou kosten dus € 240,00 voor een up-grade naar kamer met balkon als men bij de boeking bij touroperator een kamer met balkon boekt kost dit € 20,00 meer op de totaalprijs !!! Ik ben daarna zelf naar de receptie gelopen en toen was het een misverstand en was het € 20,00 per nacht meteen 50% goedkoper maar nog altijd € 120,00 voor een balkon van 2x2 meter met uitzicht op de binnenplaats en boven de keuken een hotel dat maar voor 50% bezet was had voor deze force meerprijs ook een andere kamer kunnen aanbieden. Toen ik echter zei dat ik via credit kaart wilde betalen en dat ik een factuur hiervan wilde om eventueel de kosten te kunnen verhalen was het bedrag op de factuur en op de afschrijving zonder info € 105,00 ? Dus ik denk dat de balie medewerker zelf een zakcentje wilde verdienen. Voor de rest is het een prima hotel met aardige medewerkers op een na dan.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Liberty Hotel Lara = Super!

Family Kandemir- Holland
20-3-2019

Het is een geweldig hotel, van eten tot verblijf en van personeel tot entertainment. We hebben ons heel goed vermaakt. Het is ook een ideaal hotel voor gezinnen met kinderen. Een echte aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Geweldig

Marian
17-3-2019

Mooi hotel niet al te groot. Vriendelijk personeel. Mooie ruime kamer werd elke dag netjes schoon gemaakt en de minibar werd ook aangevuld. Mooi verwarmd buiten zwembad. Waren buiten alles in gereed maken voor het zomer seizoen maar dit was niet storend. Het weer werd beter en de buitenbar ging open waar je heerlijk kon zitten in de zon. Het eten was heerlijk genoeg keuzes werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Fantastisch, gezellig en mooi familie hotel

Familie De Vos
10-3-2019

Een fijn, mooi en vergeleken met de overige hotels, een wat kleiner familie hotel. Wij waren hier de eerste week van maart en hebben het fantastisch gehad. We hadden gekozen voor de maisonnette kamer, ideaal met twee pubers, die zo hun eigen ruimte en badkamer hadden. Nog niet alles was al klaar voor de zomer, maar dit leek ons normaal en wij hebben ons er geen seconde aan gestoord. De klusjesmannen waren hard aan het werk, maar verstoorden in geen enkel opzicht onze vakantie of rust. Het buitengedeelte was schoon en netjes. Het verwarmde buitenzwembad, het binnenzwembad, de hammam, het behulpzame, vriendelijke personeel en het gevarieerde eten, het was allemaal perfect. We zouden zeker nog een keer terug komen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Liberty Hotels Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Liberty Hotels Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.