Hotel Liberty Hotels Lara

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Liberty Hotels in Lara Beach is een middelgroot ultra all-inclusive resort. Velen zijn erg enthousiast over het hotel en komen hier vaker terug. Bo schrijft: ‘Het is een heel leuk hotel! We komen er meestal drie keer per jaar. Het is echt top, heel lekker eten, grappige en leuke animatie, je wordt goed geholpen.’ Benieuwd of Liberty Hotels Lara ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Op vakantie met vrienden of met de kinderen? Liberty Hotels Lara is voor iedereen geschikt. Het kindvriendelijke hotel heeft verschillende zwembaden: een zwembad voor alleen volwassenen en een zwembad met glijbanen voor de kinderen. Daarnaast ligt het resort aan het strand, waar je op een grote steiger met ligbedjes en parasols kunt liggen. Familie Egberts schrijft hierover: ‘Prachtige zwembaden en een heerlijke steiger waar je cabana's kan huren. Op de cabana heb je de hele dag bediening, Mehmet zorgt zo goed voor je, niks is te veel. Hier kan je ook de lunch laten serveren, op en top luxe.’

Het animatieteam organiseert de hele dag activiteiten voor jong en oud en ‘s avonds zijn er shows met live-muziek. Helma benoemt een aantal van de activiteiten: ‘Van karaoke, bingo, live bands, kindershows, tot retroparty’s. Ook overdag bieden ze veel activiteiten aan zoals waterpolo, beachvolleybal en waterspellen’. Jullie zijn dan ook erg enthousiast over het animatieteam, maar eigenlijk over het gehele personeel. Zo schrijft Anita: ‘Na de negende keer hier te zijn geweest heb ik nog steeds niet genoeg van dit hotel. Het is als thuiskomen en de mensen begroeten mij alsof ik hun familie ben. Ik heb heel veel respect voor al het personeel wat er werkt, zo hard werken en altijd vriendelijk blijven. Het animatieteam, die onder leiding van Koray en Serdar het geweldig doen, ze weten precies wanneer iemand wel of niet iets met ze wil doen. Het bedienend personeel en het barpersoneel zal er alles aan doen om je vakantie zo geweldig mogelijk te maken.’

Liberty Hotels Lara heeft zes verschillende restaurants waarvan vijf à la carte restaurants met elk hun eigen thema: Italiaans, Turks, barbecue, Oosters en vis. Hier kun je één keer gratis dineren. De rest van de tijd kun je gratis gebruik maken van het buffetrestaurant. Marian schrijft over het eten: ‘Het eten was heerlijk, genoeg keuzes en het werd constant aangevuld. Heel veel fruit 's morgens, 's middags en 's avonds.’

In Liberty Hotels Lara vind je verschillende kamers, waarvan de meeste zeezicht hebben. Remon Kroes schrijft: ‘Kamers zijn netjes en super schoon en 's avonds na 23.00 uur rust in het hotel.’ Ook de minibar wordt dagelijks bijgevuld.

Omgeving

Liberty Hotels in Lara Beach ligt in een rustige buitenwijk van Antalya. Hier vind je verschillende winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Als je de omgeving wilt verkennen kun je met de bus het centrum van Antalya in.

We hebben een aantal aanbieders voor Liberty Hotels Lara voor je op een rij gezet:

1415 reviews over Hotel Liberty Hotels Lara

• 9m15-10-2019

Oke mag wat gerenoveerd worden, maar TOP vakantie

Na vele hotels te hebben bezocht in Turkije viel dit hotel ons een beetje tegen bij aankomst. Je ziet dat er gerenoveerd moet worden m.n. kamer en rondom de zwembaden. Er kan echt iets moois van gemaakt worden gezien de ruimte. Bij middelste zwembad zeer druk en chaotische opzet van de ligbedjes. MAAR toen we eenmaal gesetteld waren snapte we de hoge score. Zeer vriendelijk personeel. Je merkt dat het personeel het onderling ook leuk hebben, van obers , animatieteam tot kamermeisjes. Het eten was zeer goed. Elke dag iets anders. Pastatent voor de lunch heerlijk!! Schone kamers. Elke avond feest met live muziek na de show. met chips voor bij de borrel. Karaoke, Gala-avond . Er heerst een gemoedelijke sfeer. 16+ zwembad heerlijk rustig . Ligbedjes met dikke matrassen. Dus echt TOP vakantie gehad. Wel als enige minpunt is de Wifi, die werkte heel slecht.

• 10Ferdinand Bovenschen06-10-2019

Volgende keer weer

Prima hotel, relatief klein, gemoedelijke sfeer, schoon en uitstekend van eten en drinken. In de omgeving winkels, soms opdringerig.

• 7Rinie03-10-2019

Eten was prima, kamer erg klein

Slecht begin gehad, we kregen een invalide kamer voor 2 nachten , zonder balkon, receptie was zeer onvriendelijk, konden alleen een andere kamer krijgen als we 210€ zouden bij betalen, reisleidster van touroperator gesproken, toen werd het opgelost, dit probleem hebben we vaak van de gasten gehoord, kamers zijn erg klein, zonder tafel of stoel op de kamer en het is erg gehorig, wij gaan niet meer terug, er zijn betere hotels in Lara

• 9Larissa Van de pol26-09-2019

Heel goed

Heerlijk eten, mooi zwembad en groot. Prachtige pier! Leuk animatieteam en ook vriendelijk personeel. Ik vind alles top! En was de eerste keer voor ons.

Met vrienden

• 6Peter23-09-2019

Aardig maar blijft bij andere Lara hotels achter

Eten en drinken prima. Kamer niet byzonder.Recht tegenover dienstlift.Erg gehorig.Zitjes in lobby smoezelig. Vriendelijk personeel.

• 10Coenraad Steenkamer18-09-2019

Super goed

Familie hotel kom er al heel wat jaren blijft nog steeds top of de hill na een valse start vanwege een verkeerde kamer wat wel gelijk werd opgelost iedereen kent elkaar 1 grote vrienden groep tot volgend jaar

Met oudere kinderen

• 10Silvana Steenkamer15-09-2019

Een geweldig familiehotel

Voor de 4e keer naar dit hotel geweest en het was wederom weer perfect! Een onwijs goed familiehotel, een soort ons kent ons. Iedereen is super vriendelijk, niks is teveel. Op onze kamer was er elke dag wel een verrassing te vinden die door Fatma werd gemaakt, echt complimenten. Verder willen we wat mensen extra in het zonnetje zetten via deze weg; Serdar, Sabrina, Nedim, Mehtap en eigenlijk is de lijst met namen te lang.

Een aanrader voor iedereen. Tot volgend jaar! 🌴

• 10Anita Alberts15-09-2019

Alweer een geweldige vakantie

Dit jaar voor de 10 x geweest, en weer was het er geweldig. Ze laten het niet zomaar voorbij gaan,je krijgt een boompje die je zelf mag planten. De mensen zijn er stuk voor stuk vriendelijk,vanaf de receptie tot aan het schoonmaakpersoneel, barpersoneel toe. En niet te vergeten het Animatieteam,die doen er ook alles voor om het je naar je zin te maken. Het eten is er goed en er is voor iedereen keus genoeg,van een pizza hut, een pastahouse toe. De wc's worden er heel goed schoongehouden. Ik denk dat je altijd we iets negatiefs kunt vinden maar alles word opgelost als je het maar met respect gaat melden. Ze noemen het daar Time to build Friendshap, dat is zeker Waar,met het personeel maar ook met andere gasten,we hebben er inmiddels een hele leuke groep vrienden aan overgehouden,zodra de vakantie aan komt plannen we met zijn allen om dezelfde periode te gaan. Ik kom er zeker volgend jaar weer terug.

Met vrienden

• 9Michael Hendriksen14-09-2019

Fantastisch volgend jaar weer!!

Er is werkelijk niets wat ontbreekt in dit hotel. De persoonlijke aandacht en interesse is zeer prettig. Dit omdat het een van de kleinere hotels is in de regio.

Al het personeel is oprecht blij als je ieder jaar weer terugkeer naar dit prachtige hotel. De bediening, het animatie maar zelfs de managers zijn vriendelijk en maken graag een praatje met je. Ze gaan allemaal ontzettend goed en aardig met kinderen om. Het animatie is fantastisch, niet opdringerig, gaat leuk met de kinderen om.

De bediening is fantastisch, als ze je eenmaal kennen staat je drinken al klaar. Ze onthouden werkelijk wat je lekker vind!

Kamers zijn goed, wij hadden dit jaar een fantastische kamer met uitzicht op zee en een groot balkon. Deze zouden wij ieder jaar wel willen!

Twijfel je nog? Bij deze kan ik iedereen aanraden deel te nemen aan de Liberty familie!

Met jonge kinderen

• 10Erik van Woerkom10-09-2019

Paradijs aan de Turkse riviera

Ook dit jaar weer voor Liberty gekozen, 4e keer en nog steeds super service gericht resort met alles erop en eraan . Eten,drinken,kamers ,zwembad ,strand ,entertainment etc . Alles top !!!

Volgend jaar weer terug

39 tips over Hotel Liberty Hotels Lara

• Ingrid, 05-05-2012

Probeer de Haman uit, lekker gewassen worden, scrubben en maseren!

• angelique schildefr, 03-06-2014

plaatselijke hamman parasailing eten in het hotel bij de italiaan

• Loulou, 20-10-2013

In de buurt van hotel Liberty Lara Beach is niet veel te doen, maar je kunt de dolmus (lijn LC07) nemen naar Antalya en uitstappen bij Isiklar. Dit is het oude centrum. De dolmus gaat iedere 20 minuten en kost € 1,- of 2 Lira p.p. Ook een aanrader is naar de hamam gaan, dit kost ca. € 25,- incl. vervoer en hamambehandeling incl. oliemassage (via reisleiding).

130 vragen over Hotel Liberty Hotels Lara

• Peter, 15-10-2019

Liberty lara of Saturn Palace

Wij twijfelen tussen Liberty lara of Saturn Palace. Iemand ervaringen met beide hotels?

• Jan, 05-08-2019

optredens

Hallo weet iemand of alle optredens in het theator zijn en welk bier effes of tuborg

• Ellie Molenaar, 16-06-2019

Douche

Ik wil weten of er een inloopdouche is. En hoe het is met oud en nieuw.

• Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAziatisch, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Thais, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen