Hotel Lara World

Hotel Lara World
3,8

Onvoldoende

8 reviews over Hotel Lara World in het Nederlands

Schande voor woorden man !!!

Christian kuiper
16-8-2015

Schande voor woorden man echt schande voor woorden...., Eten word koud geseveert, ligging van de Hotel kilometers van de centrum af.... , dranken veelste duur, ze spreken geen goed engels of turks, kamers heel krap vooral de douchjes heel krap dus hou maar op, dit gaat helemaal nergens over we dachten niet geschoten is altijd mis maar in deze hotel hebben we wel heel erg mis geschoten.... nooit weer moi!

3 dagen gebleven in dit hotel, we werden in het begin erg warm ontvangen, alleen ontbijt en avond eten was er in begrepen.

Personeel is niet vriendelijk, drankjes zijn erg duur douches zijn niet goed erg krap en geen goed water. Eerste keer en nooit weer!!

Goed toeristenhotel

Marijke
2-6-2014

Prima toeristenhotel. Schone kamers en bedden. Zoals in alle toeristenhotels in Turkije, mankeert er wel eens iets aan de inrichting van de kamer of badkamer. Heerlijk schoon zwembad.

Beneden Peil

Joop van der Linden
1-11-2013

Alle eerdere beoordelingen herken ik, al heb ik van diverse genoemde bezwaren (vlieglawaai, sanitaire problemen) maar weinig last ervaren. Eten is inderdaad zeer matig. Grootste ergernis: onzorgvuldige (en altijd te hoge) rekeningen, een erg onbeschofte bedrijfsleider die beledigd met de bonnen smijt als je bezwaar maakt, en een receptionist zonder wisselgeld.

Ramp voor de mensheid

paul van Oostende
26-10-2013

Ooit twee nachten aan het einde van een start/landingsbaan doorgebracht? Ooit van een vermoeiende rondreis teruggekomen en een kamer getroffen zonder warm water? Ooit drie ramen gehad met twee overgordijnen? Ooit een schouderophalende receptionist getroffen? Ooit 4 euro betaald voor een pilsje en ook voor een cola? Ooit een rekening van derden gepresenteerd gekregen? Moet je beslist 4-star Lara World uitproberen.

Gevaarlijk Hotel ga er niet heen

met Groep
3-10-2012

Hotel licht onder landingsbaan, personeel speek moeilijk duits en engels

het balkon is 1 voet breed maar zit aan een kant los zodat je zo naar beneden kan vallen, Bij klachten word de schouders opgehaald.

Eten bedroevend zelf voor turkse begrippen.

Personeel wil je laten betalen voor wat je niet hebt gehad en zijn dan onbeschoft en dat noemt zich 4 sterren hotel maar 1ster is nog teveel

Hotel Lara ligt dicht bij het vliegveld, vliegtuigen komen continu over het hotel en de hotelkamers zijn onvoldoende tegen het geluid geïsoleerd. Het personeel is onvriendelijk en handelt onzorgvuldig bij betaling van de drankrekening (nogmaals willen laten betalen, wanneer al betaald is).

Het eten is te weinig gevarieerd, matig van smaak en niet warm genoeg.

Gasten die om bier vroegen kregen ongevraagd malt bier geserveerd, omdat het gewone bier op was.

een regelrecht ramphotel. Op de kamer stond een koelkast die het niet deed en stonk. De slaapkamer was niet voorzien van overgordijnen zodat de hele straat je kon bekijken hoe je je uitkleedt. Er was duidelijk een gemis aan functionerend management en aan kennis van de basiprincipes van hygiëne. Het is er vies, tafelkleden te vies om aan te pakken. Het eten, zowel diner als onbijt, maakte de indruk deels echt bedorven te zijn. Maakte je bijvoorbeeld het boterpakje open dan kwam er een soort gaslucht uit en de smaak was ranzig en bedorven. Eveneens veel broodbeleg was vies en niet meer geschikt voor consumptie. Katten zwierven over terras en op de tafels, een vogelnest schuin boven een tafel en vogelvuil lag rond de deuropening naar het eten en drinken. De dag van vertrek was er geen ontbijt, pas na aandringen kwam er iets wat

voor ontbijt moest doorgaan: Oud brood, deels nat en sponzig, deels verdroogd, en zure yoghurt, smerige kopjes en kommetjes. Koffieapparaat vaak defect.

We hebben een aantal aanbieders voor Lara World voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lara World in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lara World zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lara World scoort een 3.78 uit 10 op basis van 8 reviews.