Hotel Lara Park

Super

wendy
8-1-2017

super hotel gewoon

zou voor herhaling vatbaar zijn

netjes lekker eten leuke animatie

gerrie
    1-5-2016

kamers waren super schoon en leuk opgemaakte bedden lekker gezwommen in het verwarmde zwembad eten was vaak niet warm wel genoeg keus heerlijke soep animatie team was super
    2005

Vorig jaar oktober zijn wij in Lara Olivia geweest omdat we niets anders meer konden vinden.

Het was na 10x Turkije een echte afknapper.

De kamers waren verwaarloosd net als de badkamer.

Het eten was ronduit slecht en het personeel met uitzondering van 2 ober waren zeer onvriendelijk.

En dan te bedenken dat we toch een hoop geld kwijt waren.

Bedenk je dus en geef liever meer uit dan dat je naar een 3* hotel gaat.

We hebben een aantal aanbieders voor Lara Park voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lara Park in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lara Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lara Park scoort een 7.55 uit 10 op basis van 3 reviews.