Hotel Lara Family Club

Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag34°25°
Hotel Lara Family Club
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Gelegen nabij de populaire badplaats Antalya ligt Hotel Lara Family Club. Een groot en levendig resort met een riant zwembad, diverse restaurants en op loopafstand van het strand. Hier verblijf je op basis van all-inclusive in ruime en schone kamers met een goed gevulde minibar binnen handbereik. Reviewer Daniël schrijft: ‘Het hotel is geweldig. Maar het is de service die de vakantie uitstekend maakt.’ Lees snel verder en ontdek alle faciliteiten van het hotel.

Hotelkamer

Bij Hotel Lara Family Club verblijf je in ruime en comfortabel ingerichte kamers. Vooral de familiekamers zijn zeer ruim. Pluspunt vinden jullie dat de minibar dagelijks wordt bijgevuld. De reacties over de schoonmaak zijn wisselend. Sommige reviewers vinden dat de schoonmaak beter kan en anderen zijn dik tevreden zoals reviewer Maria: ‘Mooi hotel, goed verzorgd en schoon.’

Restaurant

De maaltijden in het restaurant vinden jullie over het algemeen prima in orde. Laura: ‘Eten bij hotel en strand, heel divers en van goede kwaliteit!’ Reviewer Kim geeft wel aan: ‘Goed verzorgd, minder zijn de lange rijen bij het buffet’. Monique geeft nog als tip om zeker eens het Mexicaans restaurant op het resort te proberen.

Het zwembad van Lara Family Club is schoon en goed onderhouden. Jullie vinden het wel een nadeel dat het zwembad deels in de schaduw ligt. Het water is daardoor wat aan de frisse kant, maar er is ook een ander zwembad waar hotelgasten gebruik van mogen maken. Hilde vertelt hier meer over: ‘Het hotel doet samen met het naastgelegen Ramada en je mag dus gebruik maken van beide hotelfaciliteiten. Perfect!’ De kinderen hebben in elk geval de grootste lol in het zwembad van Lara Family Club. Reviewer Flor schrijft hierover: ‘Dit hotel is ideaal voor onze groep waar meerdere kinderen bijzaten, die hebben zich prima vermaakt met de glijbanen en het zwembad!’

Ligging

Hotelgasten van Lara Family Club kiezen dit resort vooral om een strandvakantie door te brengen. De ligging dichtbij het strand is dan ook ideaal. Het fijne kiezelstrand is zowel te voet als met een pendelbusje te bereiken. Mirjam schrijft: ‘Aan het strand zijn genoeg vrije bedjes de hele dag en als je een bedje op de pier kon bemachtigen (wat ook elke dag lukte, soms even wachten) lag je prinsheerlijk boven de zee met een heerlijk windje en kon je heerlijk zwemmen’. Reviewer Laura schrijft: ‘Zee heerlijk. ‘s middags flinke golven, voor kinderen die kunnen zwemmen erg leuk!’ Is een strandvakantie onder de Turkse zon echt iets voor jou? Boek dan snel je vakantie naar Lara Family Club.

Contact

155 reviews over Hotel Lara Family Club in het Nederlands

voldoende prijs kwaliteit

oscar
19-6-2018

ik vond het een te massaal hotel met heel veel schreeuwende kinderen en engelsen. personeel deed goed hun best maar konden het allemaal niet aan in de eetzaal. het barpersoneel moest heel hard werken maar bleven maar doorgaan . barman Gokhan Karakus was een zeer behulpzame barman die niets te veel was . verder vond ik Lara niet bijzonder en wordt te massaal met al die grote hotels. verder goede vakantie gehad met goed eten en matige drankjes.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, Wed Jun 27 2018 18:51:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

hotel met veel verbeter punten

daan
15-6-2018

allereerst prima hotel, alleen het hotel heeft veel verbeter punten.

• hygiene op de kamer. bij aankomst was de douche cabine vies, lag er een oude hanbdoek achter de bank. en de asbak wordt geleegd in de afvalbak in de badkamer.

• zwembad strand: veelste weinig ligbedjes. hotel doet niks tegen handdoekje leggen. om half 8 zijn ongeveer alle bedjes al bezet. dagje aan t zwembad?? wekker zetten!!

• eten: alles is extreem vet. gebakke eitje drijft bijvoorveeld in het vet, kip donner is vaak nog rauw

• in de avond is maar 1 bar geopend wat resulteerd in lange rijen. bar personeel werkt super hard maar een extra bar openen zou geen overbodige luxe zijn.

persobeel is top werkt hard en is vriendelijk!

Gereisd Met partner in juni 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 16-6-2018

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

Was leuk maar zou een ander hotel proberen volgend

Barbara
11-5-2018

Ligging prima, prive strand ziet er goed uit. Eten en drinken aanwezig. Vriendelijk personeel Gebruik mogen maken van ander hotel. Kidsclub viel echt tegen .programma was er wel maar bij binnenkomst werd er gevraagd wat mijn kind wil doen. Meisje wat passief en niet echt enthousiast. Bij calamiteit vond ik de receptionist niet echt bekwaam overkomen. Mijn zoon was uit bed gevallen en liep met hem naar beneden. Telefoon werd niet opgenomen bij de receptie. Dusja moest ik naar beneden en de jongeman wist niet echt wat hij ermee aanmoest. Ik moest vragen of hij iets kouds had voor zijn lip. Echt de gezelligheid vh hotel miste ik een beetje. Verder heerlijke vakantie gehad

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 13-5-2018

Traveltroef

Nooit meer! Service is ver te zoeken helaas

Sandjai
9-5-2018

Ligging hotel was goed, dichtbij de winkels Hotel is verder buiten keurig schoon, de kamers worden niet goed schoongemaakt( vnl de vloer en badkamermeubel), flessen water in de koelkast worden bijgevuld( 2x zonder verzegeling). Restaurantpersoneel is vriendelijk, eten is goed, je hebt veel keus. Zwembadpersoneel( Lifeguards)niet erg vriendelijk, je ruikt hun zweet zodra ze je voorbij lopen), niet erg kindvriendelijk naar de bezoekers. Animatie was slecht geregeld, wanneer ik langskwam om te vragen wat er op de planning stond, was er een vervangster en die wist niet precies wat ze daar moest doen, behalve de tv aandoen en kleurplaatjes uitdelen). Service receptie erg slecht: Ontbijt voor vertrek naar Nederland: Via de receptie doorverwezen worden naar de restaurantmanager en die verwees mij weer door naar de restaurantmanager van het Ramada Hotel, die zegde toe dat het ontbijt geregeld zou worden.De ochtend erop was er niks geregeld!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 11-5-2018

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet/CRM/

fantastısch

Kım Passıer
8-5-2018

super eten en entertainment. goed verzorgd minder is de lange rıjen bij het buffet

goede informatie van guest relations Özlem.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Lieber Gast,

Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüssen, Ihre Gaestebetreuungsmanagerin, Firuze TOKGÖZ

Goed hotel

Maria
8-5-2018

Mooi hotel, goed verzorgd en schoon. Eten is goed en voor ieder wat wils. Ruime keuze. Animatie is in andere hotel, dat geeft rust in ons hotel, grotere kinderen kunnen er zelf heen lopen. Je mag ook zelf gebruik maken van het andere hotel. Kortom, hotel aan te bevelen, evenals vrıendelıjk en behulpzaam personeel. Guest relation, Ozlem, in hotel helpt je met alle vragen, vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in mei 2018

Lieber Gast,

De drukte bij het diner was een groot minpunt.

Penny Dep
5-5-2018

Verschillende nationaliteiten, ook veel Turkse gezinnen. Personeel is vriendelijk. De ligging is heel goed. Dichtbij zee en veel winkeltjes in de buurt. Minpunten: lange rijen bij het diner. We waren hier vorige week (laag seizoen) en toen al rijen bij het eten. Ik hou hier persoonlijk niet van. Ik wil rustig kunnen eten en zeker niet in de rij staan voor eten. Personeel bij receptie is ronduit asociaal. Sturen je weg bij een vraag, kom over 10 minuten maar terug werd mij verteld bij een simpele vraag. Pasje van kamer deed het 2 keer niet. Als je dan iets vraagt zeggen ze niks en blijven ze tikken in de computer. Bij het uitchecken, werd het pasje aangenomen en werd er niks gezegd. Echt heel raar. Onvriendelijk! (Personeel in restaurant, bar, kamermeisjes zijn wel echt vriendelijk!) Animatie hebben we niet gezien, vrijwel onzichtbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 10-5-2018

een super vakantıe gehad ın een goed hotel

lenny bouwman
1-5-2018

het eten was heel goed. klantvrıendelıjkhotel. kamers waren heel netjes en schoon

guest relatıon ozlem ıs goed.

Gereisd Alleenreizend in april 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 3-5-2018

Houdt rekening met veel niet Westerse gasten

Van de Berg
22-4-2018

Goed hotel maar waardering 9,3 voor 5 sterren zou eerder een 9,3 voor 4 sterren moeten zijn. Wij komen sinds 10 jaar 2-3 pj in Turkije en dit was het minst goede hotel. Als je dit hotel boekt, niets mis mee maar toen wij gingen waren er veel grote gezinnen / families in traditionele klederdracht uit de regio.

Gereisd Met vrienden in april 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 23-4-2018

Was super voornamelijk Cabana aan de zee

Tineke en Dogan
26-3-2018

Was super voornamelijk Cabana aan de zee We gaan dit jaar weer dan met zn 5 personen .

Gereisd Met partner in september 2017

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lara Family Club in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lara Family Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.