Hotel Lara Family Club

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag30°21°
Hotel Lara Family Club
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Gelegen nabij de populaire badplaats Antalya ligt Hotel Lara Family Club. Een groot en levendig resort met een riant zwembad, diverse restaurants en op loopafstand van het strand. Hier verblijf je op basis van all-inclusive in ruime en schone kamers met een goed gevulde minibar binnen handbereik. Reviewer Daniël schrijft: ‘Het hotel is geweldig. Maar het is de service die de vakantie uitstekend maakt.’ Lees snel verder en ontdek alle faciliteiten van het hotel.

Hotelkamer

Bij Hotel Lara Family Club verblijf je in ruime en comfortabel ingerichte kamers. Vooral de familiekamers zijn zeer ruim. Pluspunt vinden jullie dat de minibar dagelijks wordt bijgevuld. De reacties over de schoonmaak zijn wisselend. Sommige reviewers vinden dat de schoonmaak beter kan en anderen zijn dik tevreden zoals reviewer Maria: ‘Mooi hotel, goed verzorgd en schoon.’

Restaurant

De maaltijden in het restaurant vinden jullie over het algemeen prima in orde. Laura: ‘Eten bij hotel en strand, heel divers en van goede kwaliteit!’ Reviewer Kim geeft wel aan: ‘Goed verzorgd, minder zijn de lange rijen bij het buffet’. Monique geeft nog als tip om zeker eens het Mexicaans restaurant op het resort te proberen.

Het zwembad van Lara Family Club is schoon en goed onderhouden. Jullie vinden het wel een nadeel dat het zwembad deels in de schaduw ligt. Het water is daardoor wat aan de frisse kant, maar er is ook een ander zwembad waar hotelgasten gebruik van mogen maken. Hilde vertelt hier meer over: ‘Het hotel doet samen met het naastgelegen Ramada en je mag dus gebruik maken van beide hotelfaciliteiten. Perfect!’ De kinderen hebben in elk geval de grootste lol in het zwembad van Lara Family Club. Reviewer Flor schrijft hierover: ‘Dit hotel is ideaal voor onze groep waar meerdere kinderen bijzaten, die hebben zich prima vermaakt met de glijbanen en het zwembad!’

Ligging

Hotelgasten van Lara Family Club kiezen dit resort vooral om een strandvakantie door te brengen. De ligging dichtbij het strand is dan ook ideaal. Het fijne kiezelstrand is zowel te voet als met een pendelbusje te bereiken. Mirjam schrijft: ‘Aan het strand zijn genoeg vrije bedjes de hele dag en als je een bedje op de pier kon bemachtigen (wat ook elke dag lukte, soms even wachten) lag je prinsheerlijk boven de zee met een heerlijk windje en kon je heerlijk zwemmen’. Reviewer Laura schrijft: ‘Zee heerlijk. ‘s middags flinke golven, voor kinderen die kunnen zwemmen erg leuk!’ Is een strandvakantie onder de Turkse zon echt iets voor jou? Boek dan snel je vakantie naar Lara Family Club.

Contact

153 reviews over Hotel Lara Family Club in het Nederlands

Heerlijke vacantie gehad maar wel minpuntjes.

Andrea Öri
27-8-2018

We hebben een geweldige vakantie gehad maar wel wat minpuntjes over het hotel. De familiekamer is lekker ruim maar werd niet elke dag schoongemaakt en hebben zelfs moeten bellen omdat onze gebruikte handdoeken niet werden verwisseld. Zwembad is een ramp, avond van te voren werden de badlakens al op de bedjes gelegd, te zot voor woorden gewoon. Zwembad is veel te klein voor de vele gasten. Veel keuze in eten maar elke avond weer zoeken naar een tafeltje waardoor wij op een gegeven ogenblik maar na 21.00 uur gingen. Prijs/kwaliteit staat niet in verhouding helaas bij Lara family club, wij komen hier niet meer terug!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 31-8-2018

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

Super

MRKloos
27-8-2018

Erg goed hotel, lekker eten mooie kamer super personeel gewoon weg een fantastische vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 31-8-2018

Nooit meer! Walgelijke ervaring!

Nayla
22-8-2018

Dieren honden en katten door t hotel en eetruimte! Totaal kindonvriendelijk! Ultra mag weggelaten worden en all inclusive tjah valt ook wel wat voor te zeggen. Er wordt gewoon 12€ gevraagd voor t opblazen van een unicorn of als je een taxi besteld is ie dubbel zo duur omdat t hotel mee profiteerd wat een all inclusive dan of niet! Personeel kan geen glimlach vanaf tenzij er wat verdiend kan worden zoals bij de spa dan kwijlen ze er zelfs bij! Postmix smaakt nergens na net als t alcohol etc etc kortom echt geen 9,5 waard hoor kan nog veel meer opnoemen wat niet in orde was.. ik kom er niet weer.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 26-8-2018

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet/CRM/

Traveltroef

Kan niet wachten totdat ik thuis ben nog 1 nacht!!

Gabriel
22-8-2018

9,5 geven mensen dit hotel?!?!?!? Alle plaatjes en filmpjes die je vind zijn van t ramada hotel aan de overkant waar je telkens naar toe mag gaan omdat de family club niks heeft! Totaal kindonvriendelijk.. staat een mega gebouw pal naast t zwembad waardoor je de helft van de zonuren in de schaduw zit! En deze zie je op geen enkele foto of filmpje! 1 bar voor t hele zwembad incl terras! Kinderbadje in een verdomhoekje achter t hotel wil je wat te drinken halen?!?! Ga maar een marathon lopen! Personeel wordt uitgebuit en op wie reageren zij t af? Ons natuurlijk! Kamers schoonmaken? 2minuten! Iets bijvullen? Waarvoor je bent toch in turkije maakt allemaal niet uit joh hoeft niet! je moet blij zijn dat je hier bij hun mag zijn en niet zeuren! Pepsi max? Tappen ze gewoon pepsi hoor maakt niet uit bier komt nog dooier uit de tap dan dat ie smaakt whiskey is nep net als al het andere alcohol.. Ik kan niet meer typen 1 woord: WALGELIJK!

Gereisd Met vrienden in augustus 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 26-8-2018

Mirjam
14-8-2018

Wij (met partner en 3 kinderen van 10 t/m 17) zijn net een weekje weer terug en hebben elke dag nog heimwee! Wij hebben het heerlijk gehad! Zeer ruime familiekamer, elke dag goed schoongemaakt ( en ik ben heel kritisch!), lekker zwembad, fantastisch strand, prima eten en alleen maar vriendelijke mensen. Wat wil je nog meer?!?!?! De negatieve reacties snap ik echt niet. Ja, het is een massaal hotel, maar dat weet je al als je het boekt, ja de bedjes bij het zwembad zijn snel bedekt met handdoeken, maar dat is ook wel inherent aan een all-inclusive resort. Toch konden we wel aan bedjes komen later op de dag. Aan het strand zijn genoeg vrije bedjes de hele dag en als je een bedje op de pier kon bemachtigen ( wat ook elke dag lukte, soms even wachten) lag je prinsheerlijk boven de zee met een heerlijk windje en kon je heerlijk zwemmen. Wij hebben enorm genoten!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 15-8-2018

s. elıa
14-8-2018

Mooı hotel, schoon hotel. Anımatıe ıs leuk, ook voor kinderen. Jammer dat animatie id avond op het strand is, maar het strand is 5 min lopen/ met shuttle bus (service van hotel) Personeel werkt allemaal hard en vriendelijk. De schoonmaakers aan het zwembad werken ook erg hard, vooral de oude man. Hij was altijd erg vriendelijk, special thanks to him. Aide van Guest Relation helpt je goed met alles, voor vragen kan je altijd bij haar terecht. Met andere woorden, erg tevreden over dit hotel.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 21-8-2018

Lieber Gast,

Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüssen, Ihre Gaestebetreuungsmanagerin, Firuze TOKGÖZ

Wij gaan er nooit meer heen.

Astrid
25-7-2018

Jammer dat dit hotel niet is wat wij er van verwacht hadden, weinig variatie in eten, sommige dagen gewoon echt slecht, dan bedoel ik vooral het avondeten en inerg veel olie gebakken, slechte bediening aan de tafels het was zo druk dat de obers het ook niet aankonden, schoonmaak kamers heel slecht, ben zelf naar de receptie gegaan om nieuwe lakens te vragen en of ze alsjeblieft het balkon schoon wilde maken wat al 5 dagen niet gebeurd was. Lakens kwamen gelijk, balkon en vloeren in het appartement heeft mijn dochter uiteindelijk zelf gedaan.. (omdat het de volgende dag nog niet gedaan was)te vies! Animatie meisje staat bijna op de blote kont bij het zwembad( stringbikini broekje) ik snap dat het warm is maar doe dan een kort broekje met bikini hesje aan. Het hotel staat op 9.5, snap alleen niet waar ze het vandaan halen. Er zijn betere.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 20-8-2018

Kan zeker beter

Kim
19-7-2018

Zijn er pas kort, maar om 8 zijn alle bedden bij het zwembad al bezet en niemand verder te bekennen. Kamer is klein en wat verbeter punten aan hygiëne nodig. Wij zitten achteraf en op het kleine balkon is het uitzicht niet aanraadbaar. Eten kan beter en drankjes in kartonnen bekertjes die uitzakken kan beter. Zwembad is verder prima, maar ik ben in betere hotels hier geweest en het cijfer hier is zeker te hoog.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 20-7-2018

voldoende prijs kwaliteit

oscar
19-6-2018

ik vond het een te massaal hotel met heel veel schreeuwende kinderen en engelsen. personeel deed goed hun best maar konden het allemaal niet aan in de eetzaal. het barpersoneel moest heel hard werken maar bleven maar doorgaan . barman Gokhan Karakus was een zeer behulpzame barman die niets te veel was . verder vond ik Lara niet bijzonder en wordt te massaal met al die grote hotels. verder goede vakantie gehad met goed eten en matige drankjes.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 27-6-2018

hotel met veel verbeter punten

daan
15-6-2018

allereerst prima hotel, alleen het hotel heeft veel verbeter punten.

• hygiene op de kamer. bij aankomst was de douche cabine vies, lag er een oude hanbdoek achter de bank. en de asbak wordt geleegd in de afvalbak in de badkamer.

• zwembad strand: veelste weinig ligbedjes. hotel doet niks tegen handdoekje leggen. om half 8 zijn ongeveer alle bedjes al bezet. dagje aan t zwembad?? wekker zetten!!

• eten: alles is extreem vet. gebakke eitje drijft bijvoorveeld in het vet, kip donner is vaak nog rauw

• in de avond is maar 1 bar geopend wat resulteerd in lange rijen. bar personeel werkt super hard maar een extra bar openen zou geen overbodige luxe zijn.

persobeel is top werkt hard en is vriendelijk!

Gereisd Met partner in juni 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 16-6-2018

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lara Family Club in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lara Family Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.