Hotel Lara Family Club

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Gelegen nabij de populaire badplaats Antalya ligt Hotel Lara Family Club. Een groot en levendig resort met een riant zwembad, diverse restaurants en op loopafstand van het strand. Hier verblijf je op basis van all-inclusive in ruime en schone kamers met een goed gevulde minibar binnen handbereik. Reviewer Daniël schrijft: ‘Het hotel is geweldig. Maar het is de service die de vakantie uitstekend maakt.’ Lees snel verder en ontdek alle faciliteiten van het hotel.

Hotelkamer

Bij Hotel Lara Family Club verblijf je in ruime en comfortabel ingerichte kamers. Vooral de familiekamers zijn zeer ruim. Pluspunt vinden jullie dat de minibar dagelijks wordt bijgevuld. De reacties over de schoonmaak zijn wisselend. Sommige reviewers vinden dat de schoonmaak beter kan en anderen zijn dik tevreden zoals reviewer Maria: ‘Mooi hotel, goed verzorgd en schoon.’

Restaurant

De maaltijden in het restaurant vinden jullie over het algemeen prima in orde. Laura: ‘Eten bij hotel en strand, heel divers en van goede kwaliteit!’ Reviewer Kim geeft wel aan: ‘Goed verzorgd, minder zijn de lange rijen bij het buffet’. Monique geeft nog als tip om zeker eens het Mexicaans restaurant op het resort te proberen.

Het zwembad van Lara Family Club is schoon en goed onderhouden. Jullie vinden het wel een nadeel dat het zwembad deels in de schaduw ligt. Het water is daardoor wat aan de frisse kant, maar er is ook een ander zwembad waar hotelgasten gebruik van mogen maken. Hilde vertelt hier meer over: ‘Het hotel doet samen met het naastgelegen Ramada en je mag dus gebruik maken van beide hotelfaciliteiten. Perfect!’ De kinderen hebben in elk geval de grootste lol in het zwembad van Lara Family Club. Reviewer Flor schrijft hierover: ‘Dit hotel is ideaal voor onze groep waar meerdere kinderen bijzaten, die hebben zich prima vermaakt met de glijbanen en het zwembad!’

Ligging

Hotelgasten van Lara Family Club kiezen dit resort vooral om een strandvakantie door te brengen. De ligging dichtbij het strand is dan ook ideaal. Het fijne kiezelstrand is zowel te voet als met een pendelbusje te bereiken. Mirjam schrijft: ‘Aan het strand zijn genoeg vrije bedjes de hele dag en als je een bedje op de pier kon bemachtigen (wat ook elke dag lukte, soms even wachten) lag je prinsheerlijk boven de zee met een heerlijk windje en kon je heerlijk zwemmen’. Reviewer Laura schrijft: ‘Zee heerlijk. ‘s middags flinke golven, voor kinderen die kunnen zwemmen erg leuk!’ Is een strandvakantie onder de Turkse zon echt iets voor jou? Boek dan snel je vakantie naar Lara Family Club.

Contact

906 reviews over Hotel Lara Family Club

• 10EGBERT K.10-10-2019

fantastisch hotel

alles was perfect daar speciale dank aan hakan van gastrelaties

• 7Patricia10-09-2019

Nóóit meer naar Turkije voor all inclusive

Het hotel zelf was netjes, de schoonmakers, bediening waren zeer behulpzaam. Jammer dat als je vragen had dat je vaak naar een ander werd doorverwezen. De reisleiding kan ook beter. Er werd niet de tijd genomen om alles knap uit te leggen. Met klachten werd niks gedaan. Het eten was lekker maar er kan meer variatie in. Jammer dat de glijbaan meer dicht dan open was. Al met al doe ik geen all inclusive meer in Turkije. De omgeving viel vies tegen, het leek wel een oorlogsgebied.

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Misafir İlişkileri Müdürü, 02-10-2019

Zeer geachte gast Patricia,

We zijn erg blij met je evenwichtige oordeel en je lovende woorden. Dit is een geweldige motivatie voor het hele team om alles te blijven doen voor het welzijn van onze gasten en om continu te werken aan verdere verbeteringen. Tot slot danken we u voor uw verblijf in ons huis en hopen wij u binnenkort in ons hotel te mogen verwelkomen en uzelf te verwennen.

De beste wensen voor jou tot de volgende reünie.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10An12-08-2019

Geweldig

Ik snap niet dat mensen hierover klagen....... Wij zijn in juli 2 weken geweest. Het was top! Niks was teveel gevraagd. Eten was gevarieerd en goed. Iedere dag werden de kamers schoongemaakt. En in, en rondom het hotel kreeg je de kans niet om iets vuil te maken. Prijs kwaliteit verhouding is prima! Boven verwachting. Als ik dan toch moet zeuren dan is het over het handdoekje leggen........ Voor de rest niks op aan te merken. Wij komen zeker terug!

Asiye GÖK, Misafir İlişkileri Müdürü, 02-09-2019

Zeer geachte Gast An,

De beste wensen voor jou tot de volgende reünie Asiye GÖK Guest Relations Manager

• 7Roel24-07-2019

Leuk voor een keer

Positief: Ligging centraal t.o.v. veel winkels en bazaars. Betaalbaar in vergelijking met andere hotels in Lara. Grote familiekamers. Schoon. Kleinschalig. Mooie pier met bar.

Voor verbetering vatbaar: Poolbar te druk bij zwembad overdag. Geen tafeltjes en stoelen bij zwembad om drankje te doen, alleen ligbedden. Als je later op de dag bij zwembad komt is er geen ligbed vrij. Glijbanen te kort open. Eten weinig afwisselend, na paar dagen wel gezien. Animatieteam bij zwembad weinig tot geen contact met gasten. In de avond om 23:00 uur nog zwemmen kon gewoon, wanneer wordt er dan schoongemaakt? Zo laat zwemmen zou eigenlijk niet moeten kunnen toch?

Al met al wel leuk, maar niet super. Het woord fenomenaal is daarom naar onze mening wel overdreven. Na 10e keer Turkije hebben we wel redelijk wat vergelijkingsmateriaal. Volgend jaar toch maar ander hotel.

Asiye GÖK, Misafir İlişkileri Müdürü, 28-07-2019

Dear Guest; Thank you for taking the time to tell us about your experience at Lara Family Club. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Here at Lara, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

Kind regards, Asiye GÖK Guest Relations Manager

• 10Amber19-07-2019

Zeer goed hotel!

Mooi hotel, goed gelegen met goede wifi. Het eten is lekker, wel vaak dezelfde gerechten, maar sowieso voor elk wat wils. De kamers zijn proper en er wordt elke dag gekuist. Ook de minibar wordt telkens aangevuld met nieuwe flesjes frisdrank, bier en water en zijn in de prijs inbegrepen. De animatie is ook tof!

Danku Hakan voor de hulp!

Asiye GÖK, Misafir İlişkileri Müdürü, 28-07-2019

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel.

• 10Clarysse19-07-2019

Reuze gezellig familiehotel

Lekker eten, gezellige kamer met airco, zwembad met leuk kinderbad en glijbanen, hulpvaardige helpdesk ( Hakan)

Met vriendelijke groet Asiye GÖK Guest Relations Manager

• 10Aj18-05-2019

Super!

Leuk hotel met top service. Overal wifi!

Asiye GÖK, Misafir İlişkileri Müdürü, 28-07-2019

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, Asiye GÖK Guest Relations Manager

• 7Antoinet02-05-2019

Leuk voor één keer

Op zich is dit hotel prima. Het merendeel van de staff is vriendelijk. Sarah van quest relations is er behulpzaam. Kamers zijn schoon en modern. Bedden hard. Eten is niet gevarieerd maar prima. Water van het zwembad is niet verwarmd en echt te koud voor de gemiddelde mens. Eén absoluut minpunt zijn de bedden bij het zwembad. Daar houd je het geen uur op vol. Er zitten twee harde plastic balken bij je onderrug en je stuitje. Echt niet te doen. De muziek mag ook zachter. Als je het hotel uit loopt ben je direct bij de winkeltjes waar iedereen t zelfde verkoopt. Er is geen gezellige knusse sfeer zoals je dat wel hebt in het centrum van Bodrum of Kusadasi.

Asiye GÖK, Misafir İlişkileri Müdürü, 28-07-2019

Beste gast, Bedankt voor uw beoordeling en feedback op ons Hotel. Zeer aangenaam om te horen dat u zeer tevreden was over onze faciliteit. We betreuren echter uw ontevredenheid. Graag hebben wij uw kritiek opgeëist en u bent ervan verzekerd dat we altijd ons best doen om aan de behoeften van onze gasten te voldoen. We hopen dat je ondanks je kritiek een aangenaam verblijf hebt gehad en binnenkort weer op bezoek zult komen. Met vriendelijke groet, Asiye GÖK Guest Relations Manager

• 8Lammers30-04-2019

Hotel prima, Hamam Super!

Prima hotel. Wel lange rijen voor buffet en bar. Hamam is super! Heerlijke massage en vriendelijk personeel zonder opdringerig te zijn. Dit hebben wij wel anders meegemaakt

• 2018
    10Stephanie leysens01-09-2018

Super goede 5* hotel

Heel mooi hotel. Lekker eten met veel variatie. Super vriendelijk personeel, prachtig strand, leuke omgeving en leuke glijbanen. Heb mij heel goed geamuseerd

FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 24-09-2018

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

19 tips over Hotel Lara Family Club

• JolandaD, 25-09-2013

Familie kamer was super, heel veel ruimte en goed vertoeven. 's Avonds kan je lekker lopen in de winkelstraat en alles op goede afstand.

• Familie v. Overveld, 28-09-2013

Ga zeker naar het strand!

• Brigitte en Wil, 11-08-2013

tip!!! de mexicaan ook al ga je een week je mag er gerust 2 keer eten doen ze niet moeilijk over

28 vragen over Hotel Lara Family Club

• Sam , 25-07-2019

Jetski

Weet iemand misschien of je een jetksi kan huren op het strand van dit hotel?

• Roland Tel, 07-06-2019

Vliegend ongedierte

Wij gaan over 1,5 week naar Hotel Lara Family Club. Hoe is het momenteel met vliegen, muggen, wespen en andersoortige vliegende lastpakken? Kun je 's avonds rustig op het terras zitten of is het aan te raden om je te verplaatsen met een klamboe als jurk te dragen inclusief gelaatsbedekkende tralies? Ik ben namelijk diegene die altijd compleet lek geprikt wordt....

• H.C, 06-04-2019

Handdoeken

Krijg je bij de familiekamer voldoende handdoeken? of kan je deze beter zelf meenemen? En om te gebruiken bij het zwembad of op het strand?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen