Hotel Lara Family Club

Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag39°25°
Hotel Lara Family Club
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Gelegen nabij de populaire badplaats Antalya ligt Hotel Lara Family Club. Een groot en levendig resort met een riant zwembad, diverse restaurants en op loopafstand van het strand. Hier verblijf je op basis van all-inclusive in ruime en schone kamers met een goed gevulde minibar binnen handbereik. Reviewer Daniël schrijft: ‘Het hotel is geweldig. Maar het is de service die de vakantie uitstekend maakt.’ Lees snel verder en ontdek alle faciliteiten van het hotel.

Hotelkamer

Bij Hotel Lara Family Club verblijf je in ruime en comfortabel ingerichte kamers. Vooral de familiekamers zijn zeer ruim. Pluspunt vinden jullie dat de minibar dagelijks wordt bijgevuld. De reacties over de schoonmaak zijn wisselend. Sommige reviewers vinden dat de schoonmaak beter kan en anderen zijn dik tevreden zoals reviewer Maria: ‘Mooi hotel, goed verzorgd en schoon.’

Restaurant

De maaltijden in het restaurant vinden jullie over het algemeen prima in orde. Laura: ‘Eten bij hotel en strand, heel divers en van goede kwaliteit!’ Reviewer Kim geeft wel aan: ‘Goed verzorgd, minder zijn de lange rijen bij het buffet’. Monique geeft nog als tip om zeker eens het Mexicaans restaurant op het resort te proberen.

Het zwembad van Lara Family Club is schoon en goed onderhouden. Jullie vinden het wel een nadeel dat het zwembad deels in de schaduw ligt. Het water is daardoor wat aan de frisse kant, maar er is ook een ander zwembad waar hotelgasten gebruik van mogen maken. Hilde vertelt hier meer over: ‘Het hotel doet samen met het naastgelegen Ramada en je mag dus gebruik maken van beide hotelfaciliteiten. Perfect!’ De kinderen hebben in elk geval de grootste lol in het zwembad van Lara Family Club. Reviewer Flor schrijft hierover: ‘Dit hotel is ideaal voor onze groep waar meerdere kinderen bijzaten, die hebben zich prima vermaakt met de glijbanen en het zwembad!’

Ligging

Hotelgasten van Lara Family Club kiezen dit resort vooral om een strandvakantie door te brengen. De ligging dichtbij het strand is dan ook ideaal. Het fijne kiezelstrand is zowel te voet als met een pendelbusje te bereiken. Mirjam schrijft: ‘Aan het strand zijn genoeg vrije bedjes de hele dag en als je een bedje op de pier kon bemachtigen (wat ook elke dag lukte, soms even wachten) lag je prinsheerlijk boven de zee met een heerlijk windje en kon je heerlijk zwemmen’. Reviewer Laura schrijft: ‘Zee heerlijk. ‘s middags flinke golven, voor kinderen die kunnen zwemmen erg leuk!’ Is een strandvakantie onder de Turkse zon echt iets voor jou? Boek dan snel je vakantie naar Lara Family Club.

Contact

34 reviews over Hotel Lara Family Club in het Nederlands

Geweldig

P Koelman
12-6-2019

Geweldig hotel. Wie hier wat over te zeuren heeft kan beter thuis blijven. Vriendelijk personeel, dicht bij de winkels, goed en afwisselend eten. In een woord helemaal goed

Gereisd Met partner in juni 2019
Asiye GÖK, Misafir İlişkileri Müdürü, 27-6-2019

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Asiye GÖK Guest Relations Manager

Geweldig

Cindy en Mario Beks
11-6-2019

Heel goed hotel, zeer vriendelijk personeel en superschoon. Kamer ruim genoeg en word goed schoon gemaakt. Je loopt het hotel uit en je bent bij winkeltjes waar ze zeker niet opdringerig zijn. Hakan van guest relations helpt je overal mee. Wij komen zeker terug

Gereisd Met partner in juni 2019
Asiye GÖK, Misafir İlişkileri Müdürü, 27-6-2019

Beste gast Cindy,

Met vriendelijke groet, Asiye GÖK Guest Relations Manager

Gewoon ,Goed

Mirjan Welsing
19-5-2019

Goede vakantie gehad . Prijs kwaliteit verhouding is prima. Heeft 5 sterren maar vergelijk de prijs met omliggende hotels eens. Wel realistisch blijven dus ! Onze enige "opmerking" :Personeel niet altijd even vriendelijk .

Gereisd Met partner in mei 2019

Perfect!

Hilde
6-10-2018

Op dit moment zitten wij in dit Hotel Goed hotel,kamers prima Eten is lekker en gevarieerd en keurig verzorgd. Het hotel doet samen met het naastgelegen Ramada en je mag dus gebruik maken van beide hotelfaciliteiten.Perfect! Daarom liggen wij,tetwijl ik dit typ,aan het zwembad bij Ramada resort omdat het zwembad bij familyclub veel en veel te koud is brrrr.Komt mede doordat er daar meer schaduw is denk ik. Verder beide hotels TOP! Raden wel aan om niet snachts te vliegen zodat je smorgens tegen 5 uur aan komt....na een hele nacht zonder slaap,moesten we nog wachten tot 9.30 uur voordat de kamer klaar was...De schoonmakers beginnen pas om 9.00 uur!

Gereisd Met partner in oktober 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 11-10-2018

Lieber Gast,

Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüssen, Ihre Gaestebetreuungsmanagerin, Firuze TOKGÖZ

ozlem ıs the best

ANNE
22-9-2018

Goed hotel, goede service. Özlem goede gastvrouw

Gereisd Met partner in september 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 27-9-2018

Lieber Gast,

Prima!

Monique
4-9-2018

10 dagen verbleven in dit nette hotel, wel massaal. Nette kamer. Mooi verzorgd zwembad, maar wij hebben de vakantie vooral doorgebracht op de pier aan het strand. Altijd plek en heel goed vol te houden met de warme temperaturen. Busje naar het strand rijdt af en aan. Lopend oook heel goed te doen, erg dichtbij. Eten veel,keus, wel iedere dag hetzelfde aanbod. Tip: bezoek eens het Mexicaanse restaurant. Erg lekker daar gegeten. Vriendelijk personeel! Voor gezinnen een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 24-9-2018

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

hotel met veel verbeter punten

daan
15-6-2018

allereerst prima hotel, alleen het hotel heeft veel verbeter punten.

• hygiene op de kamer. bij aankomst was de douche cabine vies, lag er een oude hanbdoek achter de bank. en de asbak wordt geleegd in de afvalbak in de badkamer.

• zwembad strand: veelste weinig ligbedjes. hotel doet niks tegen handdoekje leggen. om half 8 zijn ongeveer alle bedjes al bezet. dagje aan t zwembad?? wekker zetten!!

• eten: alles is extreem vet. gebakke eitje drijft bijvoorveeld in het vet, kip donner is vaak nog rauw

• in de avond is maar 1 bar geopend wat resulteerd in lange rijen. bar personeel werkt super hard maar een extra bar openen zou geen overbodige luxe zijn.

persobeel is top werkt hard en is vriendelijk!

Gereisd Met partner in juni 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 16-6-2018

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

Was super voornamelijk Cabana aan de zee

Tineke en Dogan
26-3-2018

Was super voornamelijk Cabana aan de zee We gaan dit jaar weer dan met zn 5 personen .

Gereisd Met partner in september 2017
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 29-3-2018

Baytan
30-1-2018

Top vakantie mr iets te duur voor het gene dat je krijgt

Gereisd Met partner in juli 2017
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 19-2-2018

Heel goed hotel!

Vincent de boer
17-10-2017

leuke vakantie gehad in dit hotel. Ligt tegenover het zelfde hotel ramada Lara waar we een gratis upgrade voor krijgen. Erg vriendelijk personeel, dagelijkse kamerschoonmaak. Jammer dat het hotel niet direct aan het strand ligt maar is wel goed te lopen of met het busje. Restaurant op het strand echt heel goed! We hebben hier dagen achter elkaar gezeten!

Gereisd Met partner in oktober 2017

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lara Family Club in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lara Family Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.