Hotel Lara Family Club

Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag30°21°
Hotel Lara Family Club
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Gelegen nabij de populaire badplaats Antalya ligt Hotel Lara Family Club. Een groot en levendig resort met een riant zwembad, diverse restaurants en op loopafstand van het strand. Hier verblijf je op basis van all-inclusive in ruime en schone kamers met een goed gevulde minibar binnen handbereik. Reviewer Daniël schrijft: ‘Het hotel is geweldig. Maar het is de service die de vakantie uitstekend maakt.’ Lees snel verder en ontdek alle faciliteiten van het hotel.

Hotelkamer

Bij Hotel Lara Family Club verblijf je in ruime en comfortabel ingerichte kamers. Vooral de familiekamers zijn zeer ruim. Pluspunt vinden jullie dat de minibar dagelijks wordt bijgevuld. De reacties over de schoonmaak zijn wisselend. Sommige reviewers vinden dat de schoonmaak beter kan en anderen zijn dik tevreden zoals reviewer Maria: ‘Mooi hotel, goed verzorgd en schoon.’

Restaurant

De maaltijden in het restaurant vinden jullie over het algemeen prima in orde. Laura: ‘Eten bij hotel en strand, heel divers en van goede kwaliteit!’ Reviewer Kim geeft wel aan: ‘Goed verzorgd, minder zijn de lange rijen bij het buffet’. Monique geeft nog als tip om zeker eens het Mexicaans restaurant op het resort te proberen.

Het zwembad van Lara Family Club is schoon en goed onderhouden. Jullie vinden het wel een nadeel dat het zwembad deels in de schaduw ligt. Het water is daardoor wat aan de frisse kant, maar er is ook een ander zwembad waar hotelgasten gebruik van mogen maken. Hilde vertelt hier meer over: ‘Het hotel doet samen met het naastgelegen Ramada en je mag dus gebruik maken van beide hotelfaciliteiten. Perfect!’ De kinderen hebben in elk geval de grootste lol in het zwembad van Lara Family Club. Reviewer Flor schrijft hierover: ‘Dit hotel is ideaal voor onze groep waar meerdere kinderen bijzaten, die hebben zich prima vermaakt met de glijbanen en het zwembad!’

Ligging

Hotelgasten van Lara Family Club kiezen dit resort vooral om een strandvakantie door te brengen. De ligging dichtbij het strand is dan ook ideaal. Het fijne kiezelstrand is zowel te voet als met een pendelbusje te bereiken. Mirjam schrijft: ‘Aan het strand zijn genoeg vrije bedjes de hele dag en als je een bedje op de pier kon bemachtigen (wat ook elke dag lukte, soms even wachten) lag je prinsheerlijk boven de zee met een heerlijk windje en kon je heerlijk zwemmen’. Reviewer Laura schrijft: ‘Zee heerlijk. ‘s middags flinke golven, voor kinderen die kunnen zwemmen erg leuk!’ Is een strandvakantie onder de Turkse zon echt iets voor jou? Boek dan snel je vakantie naar Lara Family Club.

We hebben een aantal aanbieders voor Lara Family Club voor je op een rij gezet:

Contact

3 reviews over Hotel Lara Family Club in het Nederlands

Nooit meer!

Natalie Bielen
19-7-2017

Het is helemaal niet gelijk ze vermelden op de website en de beoordelingen... eten: lang moeten aanschuiven, dan te hopen dat je een tafel vindt, wat eten kinderen graag als dessert? Een ijsje, enkel te vinden tss 16u en 18u??? Ultra all in??? Coctails, in een klein bekertje geen ijs en mega onvriendelijke bediening. Boek je een kindvriendelijk hotel. Mag mijne jongste niet van de schuifaf samen met zijn broer van 14jaar??? Nog zoiets speciaal dit hotel gekozen voor waterpret voor de kids. Schuifaf open van 10u tot 12 en van 14 tot 16u??? Sorry vind ik echt niet kunnen. Ik ben echt gene muggenzifter maar dit is het slechtste hotel ooit gehad! Ze hebben hier echt de mentaliteit van we hebben uw betaling goed ontvangen, trek nu uwe plan maar! Nooit Meer!!!

Gereisd Anders in juli 2017
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 21-7-2017

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet/CRM/

Mooi hotel, maar het kan beter.

M
24-10-2016

Familiekamer zeer ruim en mooi, maar er werd tussentijds nauwelijks schoongemaakt. Aantal keer lag de vuiliszak die ze uit de emmer hadden gehaald nog op grond. De matrassen waren erg hard. Zwembad was leuk opgezet met voldoende bedjes maar het water was heel koud. De zee was veel warmer. Eten liet erg te wensen over. Keuze was er redelijk maar alles was koud/lauw. Patat werd gefrituurd in erg donkere olie. Wij waren met 9 mensen en 5 waren er ziek geworden. Hamam was heerlijk. Veel winkels op loopafstand (niet opdringerig) en het strand was prima bereikbaar. Ook op strand veel ligbedjes. Op strand was het eten niet warm terwijl je dit a carte kon bestellen. Werd dus niet vers bereid. Al met al hebben we een leuke vakantie gehad maar voor ons niet meer dit hotel. Jammer want er zou zoveel van te maken zijn als ze wat meer aandacht zouden besteden aan de kleine dingen zoals kwaliteit van het eten en schoonmaak en het zwembad verwarmen.

Gereisd Anders in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 28-10-2016

Beste gast,

Met vriendelijke groet

/CRM/

Niet doen! AUB ga hier niet heen!

Denies
20-8-2014

Kamers zijn prima. Eten eentonig en redelijk koud maar dit vind ik ook nog geen probleem.

Maar het personeel? Verschrikkelijk!

Heel erg slecht behandeld, slechte service, bijna niemand spreekt engels, grote arrogantie.

Was hier met mijn vader en het personeel in het hotel liep constant opmerkingen te maken over hoe ik eruit zag, dat ze met me zoude trouwen, en naar Nederland kwamen.

Dit soort verhalen ken ik van de straten in Turkije. Maar hier heb ik er geen last van gehad, behalve een grapje hier en daar.

Maar het personeel op het hotel zelf was echt verschrikkelijk! Werd constant achter na gezeten. En er werden af en toe zelfs andere mensen bij betrokken om te vertalen! Dus ben je een jonge meid? Niet hier heen gaan!

Wil je normaal behandeld worden (maakt niet uit welke leeftijd of geslacht)

Ook zeer zeker niet hier heen gaan!

Ligging van het hotel? Omringd door appartementen van de lokale bewoners. Deze kijken dus zo op het zwembad, en jij bij hun naar binnen.

Gereisd Anders in september 2013
LARA FAMİLY CLUB, misafir ilişkileri müdürü, 27-5-2016

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet,

We hebben een aantal aanbieders voor Lara Family Club voor je op een rij gezet:

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lara Family Club in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lara Family Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.