Hotel Lara Family Club

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Gelegen nabij de populaire badplaats Antalya ligt Hotel Lara Family Club. Een groot en levendig resort met een riant zwembad, diverse restaurants en op loopafstand van het strand. Hier verblijf je op basis van all-inclusive in ruime en schone kamers met een goed gevulde minibar binnen handbereik. Reviewer Daniël schrijft: ‘Het hotel is geweldig. Maar het is de service die de vakantie uitstekend maakt.’ Lees snel verder en ontdek alle faciliteiten van het hotel.

Hotelkamer

Bij Hotel Lara Family Club verblijf je in ruime en comfortabel ingerichte kamers. Vooral de familiekamers zijn zeer ruim. Pluspunt vinden jullie dat de minibar dagelijks wordt bijgevuld. De reacties over de schoonmaak zijn wisselend. Sommige reviewers vinden dat de schoonmaak beter kan en anderen zijn dik tevreden zoals reviewer Maria: ‘Mooi hotel, goed verzorgd en schoon.’

Restaurant

De maaltijden in het restaurant vinden jullie over het algemeen prima in orde. Laura: ‘Eten bij hotel en strand, heel divers en van goede kwaliteit!’ Reviewer Kim geeft wel aan: ‘Goed verzorgd, minder zijn de lange rijen bij het buffet’. Monique geeft nog als tip om zeker eens het Mexicaans restaurant op het resort te proberen.

Het zwembad van Lara Family Club is schoon en goed onderhouden. Jullie vinden het wel een nadeel dat het zwembad deels in de schaduw ligt. Het water is daardoor wat aan de frisse kant, maar er is ook een ander zwembad waar hotelgasten gebruik van mogen maken. Hilde vertelt hier meer over: ‘Het hotel doet samen met het naastgelegen Ramada en je mag dus gebruik maken van beide hotelfaciliteiten. Perfect!’ De kinderen hebben in elk geval de grootste lol in het zwembad van Lara Family Club. Reviewer Flor schrijft hierover: ‘Dit hotel is ideaal voor onze groep waar meerdere kinderen bijzaten, die hebben zich prima vermaakt met de glijbanen en het zwembad!’

Ligging

Hotelgasten van Lara Family Club kiezen dit resort vooral om een strandvakantie door te brengen. De ligging dichtbij het strand is dan ook ideaal. Het fijne kiezelstrand is zowel te voet als met een pendelbusje te bereiken. Mirjam schrijft: ‘Aan het strand zijn genoeg vrije bedjes de hele dag en als je een bedje op de pier kon bemachtigen (wat ook elke dag lukte, soms even wachten) lag je prinsheerlijk boven de zee met een heerlijk windje en kon je heerlijk zwemmen’. Reviewer Laura schrijft: ‘Zee heerlijk. ‘s middags flinke golven, voor kinderen die kunnen zwemmen erg leuk!’ Is een strandvakantie onder de Turkse zon echt iets voor jou? Boek dan snel je vakantie naar Lara Family Club.

Contact

908 reviews over Hotel Lara Family Club

• 9Annie Hartjes06-05-2019

geweldig hotel

Goed hotel, super schoon, mooie kamers, vriendelijk personeel een aanrader

Asiye GÖK, Misafir İlişkileri Müdürü, 28-07-2019

Met vriendelijke groet, Asiye GÖK Guest Relations Manager

• 2018
    10Dogan10-10-2018

Geweldig

Alles wat top en de cabana was weer heerlijk vakantie gevoel.

FİRUZE TOKGÖZ, Misafir İlişkileri Müdürü, 15-10-2018

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• 2Nayla22-08-2018

Nooit meer! Walgelijke ervaring!

Dieren honden en katten door t hotel en eetruimte! Totaal kindonvriendelijk! Ultra mag weggelaten worden en all inclusive tjah valt ook wel wat voor te zeggen. Er wordt gewoon 12€ gevraagd voor t opblazen van een unicorn of als je een taxi besteld is ie dubbel zo duur omdat t hotel mee profiteerd wat een all inclusive dan of niet! Personeel kan geen glimlach vanaf tenzij er wat verdiend kan worden zoals bij de spa dan kwijlen ze er zelfs bij! Postmix smaakt nergens na net als t alcohol etc etc kortom echt geen 9,5 waard hoor kan nog veel meer opnoemen wat niet in orde was.. ik kom er niet weer.

FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 26-08-2018

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet/CRM/

• 3Gabriel22-08-2018

Kan niet wachten totdat ik thuis ben nog 1 nacht!!

9,5 geven mensen dit hotel?!?!?!? Alle plaatjes en filmpjes die je vind zijn van t ramada hotel aan de overkant waar je telkens naar toe mag gaan omdat de family club niks heeft! Totaal kindonvriendelijk.. staat een mega gebouw pal naast t zwembad waardoor je de helft van de zonuren in de schaduw zit! En deze zie je op geen enkele foto of filmpje! 1 bar voor t hele zwembad incl terras! Kinderbadje in een verdomhoekje achter t hotel wil je wat te drinken halen?!?! Ga maar een marathon lopen! Personeel wordt uitgebuit en op wie reageren zij t af? Ons natuurlijk! Kamers schoonmaken? 2minuten! Iets bijvullen? Waarvoor je bent toch in turkije maakt allemaal niet uit joh hoeft niet! je moet blij zijn dat je hier bij hun mag zijn en niet zeuren! Pepsi max? Tappen ze gewoon pepsi hoor maakt niet uit bier komt nog dooier uit de tap dan dat ie smaakt whiskey is nep net als al het andere alcohol.. Ik kan niet meer typen 1 woord: WALGELIJK!

FİRUZE TOKGÖZ, Misafir İlişkileri Müdürü, 26-08-2018

• 4Astrid25-07-2018

Wij gaan er nooit meer heen.

Jammer dat dit hotel niet is wat wij er van verwacht hadden, weinig variatie in eten, sommige dagen gewoon echt slecht, dan bedoel ik vooral het avondeten en inerg veel olie gebakken, slechte bediening aan de tafels het was zo druk dat de obers het ook niet aankonden, schoonmaak kamers heel slecht, ben zelf naar de receptie gegaan om nieuwe lakens te vragen en of ze alsjeblieft het balkon schoon wilde maken wat al 5 dagen niet gebeurd was. Lakens kwamen gelijk, balkon en vloeren in het appartement heeft mijn dochter uiteindelijk zelf gedaan.. (omdat het de volgende dag nog niet gedaan was)te vies! Animatie meisje staat bijna op de blote kont bij het zwembad( stringbikini broekje) ik snap dat het warm is maar doe dan een kort broekje met bikini hesje aan. Het hotel staat op 9.5, snap alleen niet waar ze het vandaan halen. Er zijn betere.

FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 20-08-2018

• 10Maria08-05-2018

Goed hotel

Mooi hotel, goed verzorgd en schoon. Eten is goed en voor ieder wat wils. Ruime keuze. Animatie is in andere hotel, dat geeft rust in ons hotel, grotere kinderen kunnen er zelf heen lopen. Je mag ook zelf gebruik maken van het andere hotel. Kortom, hotel aan te bevelen, evenals vrıendelıjk en behulpzaam personeel. Guest relation, Ozlem, in hotel helpt je met alle vragen, vriendelijk en behulpzaam.

FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 10-05-2018

Lieber Gast,

Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüssen, Ihre Gaestebetreuungsmanagerin, Firuze TOKGÖZ

• 8Van de Berg22-04-2018

Houdt rekening met veel niet Westerse gasten

Goed hotel maar waardering 9,3 voor 5 sterren zou eerder een 9,3 voor 4 sterren moeten zijn. Wij komen sinds 10 jaar 2-3 pj in Turkije en dit was het minst goede hotel. Als je dit hotel boekt, niets mis mee maar toen wij gingen waren er veel grote gezinnen / families in traditionele klederdracht uit de regio.

FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 23-04-2018

• 2017
    9Flor27-10-2017

Aanrader voor families top vakantie gehad

Dit hotel is ideaal voor onze groep waar meerdere kinderen bijzaten. die hebben zich prima vermaakt met de glijbanen en het zwembad! het eten was ook top we hebben lekker gegeten en de kamers zijn prima vooral de familiekamers ruim opgezet en ideaal voor grote gezinnen! maar het hotel bevind zich ook niet te ver van de luchthaven waarbij we al lekker snel konden beginnen met onze topvakantie

FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 19-12-2017

• 7Brenda02-10-2017

Leuk voor een keer

De familiekamer was prima. De rij voor het avondeten was veel te lang. Animatie door ulash akkaya was erg leuk. Het animatieterrein bij het strand was geweldig, alleen jammer dat dit niet direct aan het hotel was. De weg oversteken was erg gevaarlijk, er werd regelmatig door rood gereden. Te weinig personeel achter de bars, wel vriendelijk trouwens. Zwembad was leuk,maar weinig ruimte er om heen. Al met al een leuke vakantie gehad, maar ik zal niet snel teruggaan.

FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 05-10-2017

• 10Rosa04-09-2017

We kunnen het hotel zonder aarzeling aanbevelen

Zeer goed strandhotel met moderne kamers, we voelden ons zeer comfortabel.   Zeer goede service met uitstekend eten. Het personeel is absoluut vriendelijk en zeer behulpzaam. Leuk groot strand en zwembad. Bar in de receptie 24/7 en op het strand 10:00 - 23:00, ook met alcohol, evenals snacks warm en koud op het strand. Service zeer goed, parkeren in het hotel is gratis.

FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 05-09-2017

19 tips over Hotel Lara Family Club

• JolandaD, 25-09-2013

Familie kamer was super, heel veel ruimte en goed vertoeven. 's Avonds kan je lekker lopen in de winkelstraat en alles op goede afstand.

• Familie v. Overveld, 28-09-2013

Ga zeker naar het strand!

• Brigitte en Wil, 11-08-2013

tip!!! de mexicaan ook al ga je een week je mag er gerust 2 keer eten doen ze niet moeilijk over

28 vragen over Hotel Lara Family Club

• Sam , 25-07-2019

Jetski

Weet iemand misschien of je een jetksi kan huren op het strand van dit hotel?

• Roland Tel, 07-06-2019

Vliegend ongedierte

Wij gaan over 1,5 week naar Hotel Lara Family Club. Hoe is het momenteel met vliegen, muggen, wespen en andersoortige vliegende lastpakken? Kun je 's avonds rustig op het terras zitten of is het aan te raden om je te verplaatsen met een klamboe als jurk te dragen inclusief gelaatsbedekkende tralies? Ik ben namelijk diegene die altijd compleet lek geprikt wordt....

• H.C, 06-04-2019

Handdoeken

Krijg je bij de familiekamer voldoende handdoeken? of kan je deze beter zelf meenemen? En om te gebruiken bij het zwembad of op het strand?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen