Hotel Lara Family Club

Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag34°25°
Hotel Lara Family Club
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Gelegen nabij de populaire badplaats Antalya ligt Hotel Lara Family Club. Een groot en levendig resort met een riant zwembad, diverse restaurants en op loopafstand van het strand. Hier verblijf je op basis van all-inclusive in ruime en schone kamers met een goed gevulde minibar binnen handbereik. Reviewer Daniël schrijft: ‘Het hotel is geweldig. Maar het is de service die de vakantie uitstekend maakt.’ Lees snel verder en ontdek alle faciliteiten van het hotel.

Hotelkamer

Bij Hotel Lara Family Club verblijf je in ruime en comfortabel ingerichte kamers. Vooral de familiekamers zijn zeer ruim. Pluspunt vinden jullie dat de minibar dagelijks wordt bijgevuld. De reacties over de schoonmaak zijn wisselend. Sommige reviewers vinden dat de schoonmaak beter kan en anderen zijn dik tevreden zoals reviewer Maria: ‘Mooi hotel, goed verzorgd en schoon.’

Restaurant

De maaltijden in het restaurant vinden jullie over het algemeen prima in orde. Laura: ‘Eten bij hotel en strand, heel divers en van goede kwaliteit!’ Reviewer Kim geeft wel aan: ‘Goed verzorgd, minder zijn de lange rijen bij het buffet’. Monique geeft nog als tip om zeker eens het Mexicaans restaurant op het resort te proberen.

Het zwembad van Lara Family Club is schoon en goed onderhouden. Jullie vinden het wel een nadeel dat het zwembad deels in de schaduw ligt. Het water is daardoor wat aan de frisse kant, maar er is ook een ander zwembad waar hotelgasten gebruik van mogen maken. Hilde vertelt hier meer over: ‘Het hotel doet samen met het naastgelegen Ramada en je mag dus gebruik maken van beide hotelfaciliteiten. Perfect!’ De kinderen hebben in elk geval de grootste lol in het zwembad van Lara Family Club. Reviewer Flor schrijft hierover: ‘Dit hotel is ideaal voor onze groep waar meerdere kinderen bijzaten, die hebben zich prima vermaakt met de glijbanen en het zwembad!’

Ligging

Hotelgasten van Lara Family Club kiezen dit resort vooral om een strandvakantie door te brengen. De ligging dichtbij het strand is dan ook ideaal. Het fijne kiezelstrand is zowel te voet als met een pendelbusje te bereiken. Mirjam schrijft: ‘Aan het strand zijn genoeg vrije bedjes de hele dag en als je een bedje op de pier kon bemachtigen (wat ook elke dag lukte, soms even wachten) lag je prinsheerlijk boven de zee met een heerlijk windje en kon je heerlijk zwemmen’. Reviewer Laura schrijft: ‘Zee heerlijk. ‘s middags flinke golven, voor kinderen die kunnen zwemmen erg leuk!’ Is een strandvakantie onder de Turkse zon echt iets voor jou? Boek dan snel je vakantie naar Lara Family Club.

Contact

71 reviews over Hotel Lara Family Club in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Zaed
22-6-2019

Heel schoon hotel, vriendelijke mensen en heerlijk eten( veel afwisseling)

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Jessica Timmermans
19-6-2019

Wat een heerlijke vakantie, lekker eten, mooi schoon hotel, heerlijk zwembad. Strand dichtbij en ook daar kun je gebruik maken van de all-inclusive faciliteiten. Zeker voor herhaling vatbaar.

super voor de kınderen en de ouders

danny
22-5-2019

hotelkamer ıs super goed aırco erın het verblıjf ıs super vrıendelıjk personeel voor de kınderen en voor de ouders ıs het super ık had ıets te vıeren en op het laatste moment ( wat normaal een dag van tevoren moest ) heb ık met meneer bugra kunnen regelen dat ık ın een mexıcans resaurant mocht eten. dat betekent een super sercıves

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Nooit meer

Madhid
16-5-2019

Eten was niet lekker en hotel was ook niet zo goed het kijkt 3 stèren hotel personeel van hotel waren ook niet goed de kamer waren niet zo schoon vooral de badkamer

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fine vacantie met kinderen en vrienden

Ewa Girgvliani
27-4-2019

Hotel was goed en echt lekker eten

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Niet voor herhaling vatbaar.

Tessa
26-4-2019

Het zwembad is extreem koud, ligt in een tochtgat en is voor de kinderen in het voorseizoen niet te doen. Eten erg lekker. Personeel veelal onvriendelijk. Geluid van entertainment staat echt veel te hard, zeker voor de minidisco. Kamers zijn erg mooi en fijn, douche is zalig. Er wordt niet schoongemaakt. Kamer lag echt vol met haren aan het einde vd week. Strand is zalig! Je kan er met een busje heen, lopen is veel sneller. Echt maar 5 min. Erg storend, iedere ochtend om 5 uur wakker van de moskee. Om 5:30 van de vuilniswagens en vanaf 7 uur door asociale mede vakantiegangers. We hebben een heerlijke vakantie gehad, maar zou dit hotel niet nogmaals boeken of aanraden.

Koud zwembad

Mark vlietstra
21-4-2019

Kamers prima, goort en netjes. Tegenvallend was dat het zwembad niet verwarmd is in tegenstelling tot andere resorts.In de meivakantie is dit te koud en onze kinderen en wij zijn dan ook niet of nauwelijks gaan zwemmen, terwijl wij dit juist zo graag doen. De ankiatie viel ook tegen, dit werrd georganiseerd door het resort zelf en was vij basi, niet iets om naar uit te kijken dus. Om naar het strand te komen moet je de weg over en kwam je op het privestrand waar je ook kon eten en drinken. De steiger bij de zee was kapot, planken waren weg en schroeven staken uit. Het eten was goed, maar niet bijzonder en het was druk, moeilijk een plekje tw vinden. Wel een goed vakantie gehad, maar volgende keer gaan we naar een ander resort met een verwarmd zwembad.

Daniel de Groot
26-10-2018

Het hotel is geweldig. Maar het is service die de vakantie uitstekend maakt. In het bijzonder Juliya Ozen. Haar dienstverlening bij quest relations is subliem. Zij gaat net verder waar een ander stopt. Kortom het zijn de mensen zoals Juliya die verschil maken tussen goed en uitstekend. Dank je wel Juliya voor deze unieke beleving in Lara Family club hotelClub

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 15-11-2018

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

Heerlijk en goed goed verzorgd

Laura Bosman
23-10-2018

Goed hotel, veel all inclusive, goede service, ruime kamer (familiekamer). Eten bij hotel en strand, heel divers en van goede kwaliteit! Zwembad beetje fris. Zee heerlijk. Smiddags flinke golven, voor kinderen die kunnen zwemmen erg leuk! Strand fijne kiezels, geen zand. In nabije omgeving niet erg veel te beleven...

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, Thu Oct 25 2018 06:14:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Mr. Ayranci
5-9-2018

Mensen die dit hotel een 6 of hoger geven hebben geen referentiekader, of het zijn het type mensen die naar een all you can eat wok restaurant gaan en daar friet en frikandellen eten.

9,5 voor dit restaurant is absurd hoog voor een zogenaamde 5 sterren hotel. Hij heeft een 5 sterren classificatie op de site van touroperator, op een andere en bekendere site 4, en op nog een andere bekende site 4,5. Je bent een 5 sterren hotel of niet. Hier kwam ik pas een paar dagen voor vertrek achter,dus ik voelde me nogal genaaid door touroperator.

Wat kan ik nog meer zeggen over het hotel wat al niet is gezegd door anderen? Kamer op onze verdieping was schoon. Mini bar werd dagelijks netjes bijgevuld. Personeel was wel vriendelijk. Eten was bijna elke dag hetzelfde. Zo min mogelijk variatie. Een aantal dagen was het “lekkerste gerecht” een grote hotdog. Hoe triest is dat.

Voor iemand met genoeg ervaring was dit hotel eerder een 5,9 en geen 9,5

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 24-9-2018

Beste gast, Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lara Family Club in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lara Family Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.