Hotel Lara Family Club

Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag33°24°
Hotel Lara Family Club
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Gelegen nabij de populaire badplaats Antalya ligt Hotel Lara Family Club. Een groot en levendig resort met een riant zwembad, diverse restaurants en op loopafstand van het strand. Hier verblijf je op basis van all-inclusive in ruime en schone kamers met een goed gevulde minibar binnen handbereik. Reviewer Daniël schrijft: ‘Het hotel is geweldig. Maar het is de service die de vakantie uitstekend maakt.’ Lees snel verder en ontdek alle faciliteiten van het hotel.

Hotelkamer

Bij Hotel Lara Family Club verblijf je in ruime en comfortabel ingerichte kamers. Vooral de familiekamers zijn zeer ruim. Pluspunt vinden jullie dat de minibar dagelijks wordt bijgevuld. De reacties over de schoonmaak zijn wisselend. Sommige reviewers vinden dat de schoonmaak beter kan en anderen zijn dik tevreden zoals reviewer Maria: ‘Mooi hotel, goed verzorgd en schoon.’

Restaurant

De maaltijden in het restaurant vinden jullie over het algemeen prima in orde. Laura: ‘Eten bij hotel en strand, heel divers en van goede kwaliteit!’ Reviewer Kim geeft wel aan: ‘Goed verzorgd, minder zijn de lange rijen bij het buffet’. Monique geeft nog als tip om zeker eens het Mexicaans restaurant op het resort te proberen.

Het zwembad van Lara Family Club is schoon en goed onderhouden. Jullie vinden het wel een nadeel dat het zwembad deels in de schaduw ligt. Het water is daardoor wat aan de frisse kant, maar er is ook een ander zwembad waar hotelgasten gebruik van mogen maken. Hilde vertelt hier meer over: ‘Het hotel doet samen met het naastgelegen Ramada en je mag dus gebruik maken van beide hotelfaciliteiten. Perfect!’ De kinderen hebben in elk geval de grootste lol in het zwembad van Lara Family Club. Reviewer Flor schrijft hierover: ‘Dit hotel is ideaal voor onze groep waar meerdere kinderen bijzaten, die hebben zich prima vermaakt met de glijbanen en het zwembad!’

Ligging

Hotelgasten van Lara Family Club kiezen dit resort vooral om een strandvakantie door te brengen. De ligging dichtbij het strand is dan ook ideaal. Het fijne kiezelstrand is zowel te voet als met een pendelbusje te bereiken. Mirjam schrijft: ‘Aan het strand zijn genoeg vrije bedjes de hele dag en als je een bedje op de pier kon bemachtigen (wat ook elke dag lukte, soms even wachten) lag je prinsheerlijk boven de zee met een heerlijk windje en kon je heerlijk zwemmen’. Reviewer Laura schrijft: ‘Zee heerlijk. ‘s middags flinke golven, voor kinderen die kunnen zwemmen erg leuk!’ Is een strandvakantie onder de Turkse zon echt iets voor jou? Boek dan snel je vakantie naar Lara Family Club.

Contact

29 reviews over Hotel Lara Family Club in het Nederlands

Super!

Aj
18-5-2019

Leuk hotel met top service. Overal wifi!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Leuk voor één keer

Antoinet
2-5-2019

Op zich is dit hotel prima. Het merendeel van de staff is vriendelijk. Sarah van quest relations is er behulpzaam. Kamers zijn schoon en modern. Bedden hard. Eten is niet gevarieerd maar prima. Water van het zwembad is niet verwarmd en echt te koud voor de gemiddelde mens. Eén absoluut minpunt zijn de bedden bij het zwembad. Daar houd je het geen uur op vol. Er zitten twee harde plastic balken bij je onderrug en je stuitje. Echt niet te doen. De muziek mag ook zachter. Als je het hotel uit loopt ben je direct bij de winkeltjes waar iedereen t zelfde verkoopt. Er is geen gezellige knusse sfeer zoals je dat wel hebt in het centrum van Bodrum of Kusadasi.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel prima, Hamam Super!

Lammers
30-4-2019

Prima hotel. Wel lange rijen voor buffet en bar. Hamam is super! Heerlijke massage en vriendelijk personeel zonder opdringerig te zijn. Dit hebben wij wel anders meegemaakt

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Super goede 5* hotel

Stephanie leysens
1-9-2018

Heel mooi hotel. Lekker eten met veel variatie. Super vriendelijk personeel, prachtig strand, leuke omgeving en leuke glijbanen. Heb mij heel goed geamuseerd

FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 24-9-2018

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

Heerlijke vacantie gehad maar wel minpuntjes.

Andrea Öri
27-8-2018

We hebben een geweldige vakantie gehad maar wel wat minpuntjes over het hotel. De familiekamer is lekker ruim maar werd niet elke dag schoongemaakt en hebben zelfs moeten bellen omdat onze gebruikte handdoeken niet werden verwisseld. Zwembad is een ramp, avond van te voren werden de badlakens al op de bedjes gelegd, te zot voor woorden gewoon. Zwembad is veel te klein voor de vele gasten. Veel keuze in eten maar elke avond weer zoeken naar een tafeltje waardoor wij op een gegeven ogenblik maar na 21.00 uur gingen. Prijs/kwaliteit staat niet in verhouding helaas bij Lara family club, wij komen hier niet meer terug!!!

FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 31-8-2018

Mirjam
14-8-2018

Wij (met partner en 3 kinderen van 10 t/m 17) zijn net een weekje weer terug en hebben elke dag nog heimwee! Wij hebben het heerlijk gehad! Zeer ruime familiekamer, elke dag goed schoongemaakt ( en ik ben heel kritisch!), lekker zwembad, fantastisch strand, prima eten en alleen maar vriendelijke mensen. Wat wil je nog meer?!?!?! De negatieve reacties snap ik echt niet. Ja, het is een massaal hotel, maar dat weet je al als je het boekt, ja de bedjes bij het zwembad zijn snel bedekt met handdoeken, maar dat is ook wel inherent aan een all-inclusive resort. Toch konden we wel aan bedjes komen later op de dag. Aan het strand zijn genoeg vrije bedjes de hele dag en als je een bedje op de pier kon bemachtigen ( wat ook elke dag lukte, soms even wachten) lag je prinsheerlijk boven de zee met een heerlijk windje en kon je heerlijk zwemmen. Wij hebben enorm genoten!

FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 15-8-2018

voldoende prijs kwaliteit

oscar
19-6-2018

ik vond het een te massaal hotel met heel veel schreeuwende kinderen en engelsen. personeel deed goed hun best maar konden het allemaal niet aan in de eetzaal. het barpersoneel moest heel hard werken maar bleven maar doorgaan . barman Gokhan Karakus was een zeer behulpzame barman die niets te veel was . verder vond ik Lara niet bijzonder en wordt te massaal met al die grote hotels. verder goede vakantie gehad met goed eten en matige drankjes.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, Wed Jun 27 2018 18:51:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastısch

Kım Passıer
8-5-2018

super eten en entertainment. goed verzorgd minder is de lange rıjen bij het buffet

goede informatie van guest relations Özlem.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 10-5-2018

Lieber Gast,

Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüssen, Ihre Gaestebetreuungsmanagerin, Firuze TOKGÖZ

De drukte bij het diner was een groot minpunt.

Penny Dep
5-5-2018

Verschillende nationaliteiten, ook veel Turkse gezinnen. Personeel is vriendelijk. De ligging is heel goed. Dichtbij zee en veel winkeltjes in de buurt. Minpunten: lange rijen bij het diner. We waren hier vorige week (laag seizoen) en toen al rijen bij het eten. Ik hou hier persoonlijk niet van. Ik wil rustig kunnen eten en zeker niet in de rij staan voor eten. Personeel bij receptie is ronduit asociaal. Sturen je weg bij een vraag, kom over 10 minuten maar terug werd mij verteld bij een simpele vraag. Pasje van kamer deed het 2 keer niet. Als je dan iets vraagt zeggen ze niks en blijven ze tikken in de computer. Bij het uitchecken, werd het pasje aangenomen en werd er niks gezegd. Echt heel raar. Onvriendelijk! (Personeel in restaurant, bar, kamermeisjes zijn wel echt vriendelijk!) Animatie hebben we niet gezien, vrijwel onzichtbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 10-5-2018

A dream come true

Wilhelmina
13-10-2017

Normaliter is er niet veel te doen voor mijn kinderen maar dit hotel had zeker ook veel leuks voor kinderen boven de 11 jaar. Het is een 5 sterren hotel waar je niet veel voor betaald. Service goed animatie goed. Daar de kinderen zich hebben vermaakt hebben ik en mijn man een romantische vakantie gehad

Gereisd Met oudere kinderen in september 2017

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lara Family Club in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lara Family Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.