Hotel Lara Family Club

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Gelegen nabij de populaire badplaats Antalya ligt Hotel Lara Family Club. Een groot en levendig resort met een riant zwembad, diverse restaurants en op loopafstand van het strand. Hier verblijf je op basis van all-inclusive in ruime en schone kamers met een goed gevulde minibar binnen handbereik. Reviewer Daniël schrijft: ‘Het hotel is geweldig. Maar het is de service die de vakantie uitstekend maakt.’ Lees snel verder en ontdek alle faciliteiten van het hotel.

Hotelkamer

Bij Hotel Lara Family Club verblijf je in ruime en comfortabel ingerichte kamers. Vooral de familiekamers zijn zeer ruim. Pluspunt vinden jullie dat de minibar dagelijks wordt bijgevuld. De reacties over de schoonmaak zijn wisselend. Sommige reviewers vinden dat de schoonmaak beter kan en anderen zijn dik tevreden zoals reviewer Maria: ‘Mooi hotel, goed verzorgd en schoon.’

Restaurant

De maaltijden in het restaurant vinden jullie over het algemeen prima in orde. Laura: ‘Eten bij hotel en strand, heel divers en van goede kwaliteit!’ Reviewer Kim geeft wel aan: ‘Goed verzorgd, minder zijn de lange rijen bij het buffet’. Monique geeft nog als tip om zeker eens het Mexicaans restaurant op het resort te proberen.

Het zwembad van Lara Family Club is schoon en goed onderhouden. Jullie vinden het wel een nadeel dat het zwembad deels in de schaduw ligt. Het water is daardoor wat aan de frisse kant, maar er is ook een ander zwembad waar hotelgasten gebruik van mogen maken. Hilde vertelt hier meer over: ‘Het hotel doet samen met het naastgelegen Ramada en je mag dus gebruik maken van beide hotelfaciliteiten. Perfect!’ De kinderen hebben in elk geval de grootste lol in het zwembad van Lara Family Club. Reviewer Flor schrijft hierover: ‘Dit hotel is ideaal voor onze groep waar meerdere kinderen bijzaten, die hebben zich prima vermaakt met de glijbanen en het zwembad!’

Ligging

Hotelgasten van Lara Family Club kiezen dit resort vooral om een strandvakantie door te brengen. De ligging dichtbij het strand is dan ook ideaal. Het fijne kiezelstrand is zowel te voet als met een pendelbusje te bereiken. Mirjam schrijft: ‘Aan het strand zijn genoeg vrije bedjes de hele dag en als je een bedje op de pier kon bemachtigen (wat ook elke dag lukte, soms even wachten) lag je prinsheerlijk boven de zee met een heerlijk windje en kon je heerlijk zwemmen’. Reviewer Laura schrijft: ‘Zee heerlijk. ‘s middags flinke golven, voor kinderen die kunnen zwemmen erg leuk!’ Is een strandvakantie onder de Turkse zon echt iets voor jou? Boek dan snel je vakantie naar Lara Family Club.

Contact

908 reviews over Hotel Lara Family Club

• 10KRISTEL P.15-10-2019

Uitstekend verblijf

Kom net terug van een week verblijf in de Lara Family Club en kon niets fout vinden. Hotel is prachtig, personeel kan niet genoeg voor je doen. Kamers mooi en modern en worden dagelijks schoongemaakt. Aziatisch restaurant was geweldig. Eten is overvloedig, een beetje repetitief gedurende de week, maar er is eten keuzes voor iedereen. Zou zeker terug gaan. Strand is prachtig en ik vond het leuk dat je de faciliteiten van het Ramada kon gebruiken. Met dank aan hakan

• 8Josefine08-10-2019

Volgende keer een ander hotel

Het is een familie hotel dus met veel kleine kinderen. De bediening was middelmatig. Eten was goed, ruim aanbod. Het eten in de speciale restaurants was heel lekker en alles goed op smaak. Naar het strand gaan shuttlebusjes maar het is goed te lopen over een rustige weg. Bij het strand is een mooi complex met restaurant en podium, voor het entertainment ‘ s avonds. Bar en restaurant (iedere dag hetzelfde aanbod). Het hotel was verder goed, de kamer ook. Maar veel kleine dingetjes waren minder, vaak te weinig personeel, dus vuile tafels of halfgedekte tafels. Kamer 2 x vergeten met handdoeken en schoonmaken. Toiletten waarvan het licht om de 5 seconden uit ging. Ik heb alles ook daar gemeld. Al met al hebben we toch een heel fijne vakantie gehad, want heerlijk weer en buiten eten is toch het echte vakantiegevoel

• 9Elmar Betzema03-10-2019

prima hotel, goede ligging

Keurig hotel, zeer veel variatie in eten zowel vlees, vis, brood etc.... Het naastgelegen hotel is van dezelfde eigenaar en hier kun je ook gebruik van maken. Strand is aan overkant van de weg er rijdt een busje maar lopen is sneller, hier is ook een podium, restaurant , eigen strand met beachbar. Ligging is perfect, in grote winkelstraat waar je alles kunt kopen, ook supermarkt dichtbij

• 9Albert21-08-2019

Prima,aan te bevelen,zie kanttekeningen.

Lara Family Hotel is zeker aan te bevelen. Wij waren er met dochter/schoonzoon en 3 kinderen. Pluspunten: Zeer schoon,alles werd meteen bij gehouden. In tegenstelling tot enkele berichten een heel vriendelijk personeel. Ook over het eten niets te klagen,keuze genoeg. Busje vervoer Beach goed, maar een korte wandeling ook prima te doen. Zwembad geen klachten. Voor de liefhebber veel winkels dicht bij het hotel. Wat minder: De Kidsclub was niet geweldig, korte openingstijden. Ook de glijbanen kunnen wat langer open. Echt slecht: Net als bij veel hotels het "reserveren" van een plek bij het zwembad. En het zomaar verdwijnen van een luchtbed en handdoek. Totale indruk : Prima een dikke 8.

Asiye GÖK, Misafir İlişkileri Müdürü, 02-09-2019

Zeer geachte Gast Albert,

We zijn erg blij met je evenwichtige oordeel en je lovende woorden. Dit is een geweldige motivatie voor het hele team om alles te blijven doen voor het welzijn van onze gasten en om continu te werken aan verdere verbeteringen. Tot slot danken we u voor uw verblijf in ons huis en hopen wij u binnenkort in ons hotel te mogen verwelkomen en uzelf te verwennen.

De beste wensen voor jou tot de volgende reünie, Asiye GÖK Guest Relations Manager

• 9P Koelman12-06-2019

Geweldig

Geweldig hotel. Wie hier wat over te zeuren heeft kan beter thuis blijven. Vriendelijk personeel, dicht bij de winkels, goed en afwisselend eten. In een woord helemaal goed

Asiye GÖK, Misafir İlişkileri Müdürü, 27-06-2019

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Asiye GÖK Guest Relations Manager

• 9Cindy en Mario Beks11-06-2019

Geweldig

Heel goed hotel, zeer vriendelijk personeel en superschoon. Kamer ruim genoeg en word goed schoon gemaakt. Je loopt het hotel uit en je bent bij winkeltjes waar ze zeker niet opdringerig zijn. Hakan van guest relations helpt je overal mee. Wij komen zeker terug

Asiye GÖK, Misafir İlişkileri Müdürü, 27-06-2019

Beste gast Cindy,

Met vriendelijke groet, Asiye GÖK Guest Relations Manager

• 8Mirjan Welsing19-05-2019

Gewoon ,Goed

Goede vakantie gehad . Prijs kwaliteit verhouding is prima. Heeft 5 sterren maar vergelijk de prijs met omliggende hotels eens. Wel realistisch blijven dus ! Onze enige "opmerking" :Personeel niet altijd even vriendelijk .

Asiye GÖK, Misafir İlişkileri Müdürü, 28-07-2019

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet,

Asiye GÖK Guest Relations Manager

• 2018
    9Hilde06-10-2018

Perfect!

Op dit moment zitten wij in dit Hotel Goed hotel,kamers prima Eten is lekker en gevarieerd en keurig verzorgd. Het hotel doet samen met het naastgelegen Ramada en je mag dus gebruik maken van beide hotelfaciliteiten.Perfect! Daarom liggen wij,tetwijl ik dit typ,aan het zwembad bij Ramada resort omdat het zwembad bij familyclub veel en veel te koud is brrrr.Komt mede doordat er daar meer schaduw is denk ik. Verder beide hotels TOP! Raden wel aan om niet snachts te vliegen zodat je smorgens tegen 5 uur aan komt....na een hele nacht zonder slaap,moesten we nog wachten tot 9.30 uur voordat de kamer klaar was...De schoonmakers beginnen pas om 9.00 uur!

FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 11-10-2018

Lieber Gast,

Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüssen, Ihre Gaestebetreuungsmanagerin, Firuze TOKGÖZ

• 9ANNE22-09-2018

ozlem ıs the best

Goed hotel, goede service. Özlem goede gastvrouw

FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 27-09-2018

Lieber Gast,

• 8Monique04-09-2018

Prima!

10 dagen verbleven in dit nette hotel, wel massaal. Nette kamer. Mooi verzorgd zwembad, maar wij hebben de vakantie vooral doorgebracht op de pier aan het strand. Altijd plek en heel goed vol te houden met de warme temperaturen. Busje naar het strand rijdt af en aan. Lopend oook heel goed te doen, erg dichtbij. Eten veel,keus, wel iedere dag hetzelfde aanbod. Tip: bezoek eens het Mexicaanse restaurant. Erg lekker daar gegeten. Vriendelijk personeel! Voor gezinnen een aanrader.

FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 24-09-2018

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

19 tips over Hotel Lara Family Club

• JolandaD, 25-09-2013

Familie kamer was super, heel veel ruimte en goed vertoeven. 's Avonds kan je lekker lopen in de winkelstraat en alles op goede afstand.

• Familie v. Overveld, 28-09-2013

Ga zeker naar het strand!

• Brigitte en Wil, 11-08-2013

tip!!! de mexicaan ook al ga je een week je mag er gerust 2 keer eten doen ze niet moeilijk over

28 vragen over Hotel Lara Family Club

• Sam , 25-07-2019

Jetski

Weet iemand misschien of je een jetksi kan huren op het strand van dit hotel?

• Roland Tel, 07-06-2019

Vliegend ongedierte

Wij gaan over 1,5 week naar Hotel Lara Family Club. Hoe is het momenteel met vliegen, muggen, wespen en andersoortige vliegende lastpakken? Kun je 's avonds rustig op het terras zitten of is het aan te raden om je te verplaatsen met een klamboe als jurk te dragen inclusief gelaatsbedekkende tralies? Ik ben namelijk diegene die altijd compleet lek geprikt wordt....

• H.C, 06-04-2019

Handdoeken

Krijg je bij de familiekamer voldoende handdoeken? of kan je deze beter zelf meenemen? En om te gebruiken bij het zwembad of op het strand?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen