Hotel Lara Family Club

Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag39°28°
Hotel Lara Family Club
9,5

Wat vakantiegangers zeggen

Gelegen nabij de populaire badplaats Antalya ligt Hotel Lara Family Club. Een groot en levendig resort met een riant zwembad, diverse restaurants en op loopafstand van het strand. Hier verblijf je op basis van all-inclusive in ruime en schone kamers met een goed gevulde minibar binnen handbereik. Reviewer Daniël schrijft: ‘Het hotel is geweldig. Maar het is de service die de vakantie uitstekend maakt.’ Lees snel verder en ontdek alle faciliteiten van het hotel.

Hotelkamer

Bij Hotel Lara Family Club verblijf je in ruime en comfortabel ingerichte kamers. Vooral de familiekamers zijn zeer ruim. Pluspunt vinden jullie dat de minibar dagelijks wordt bijgevuld. De reacties over de schoonmaak zijn wisselend. Sommige reviewers vinden dat de schoonmaak beter kan en anderen zijn dik tevreden zoals reviewer Maria: ‘Mooi hotel, goed verzorgd en schoon.’

Restaurant

De maaltijden in het restaurant vinden jullie over het algemeen prima in orde. Laura: ‘Eten bij hotel en strand, heel divers en van goede kwaliteit!’ Reviewer Kim geeft wel aan: ‘Goed verzorgd, minder zijn de lange rijen bij het buffet’. Monique geeft nog als tip om zeker eens het Mexicaans restaurant op het resort te proberen.

Het zwembad van Lara Family Club is schoon en goed onderhouden. Jullie vinden het wel een nadeel dat het zwembad deels in de schaduw ligt. Het water is daardoor wat aan de frisse kant, maar er is ook een ander zwembad waar hotelgasten gebruik van mogen maken. Hilde vertelt hier meer over: ‘Het hotel doet samen met het naastgelegen Ramada en je mag dus gebruik maken van beide hotelfaciliteiten. Perfect!’ De kinderen hebben in elk geval de grootste lol in het zwembad van Lara Family Club. Reviewer Flor schrijft hierover: ‘Dit hotel is ideaal voor onze groep waar meerdere kinderen bijzaten, die hebben zich prima vermaakt met de glijbanen en het zwembad!’

Ligging

Hotelgasten van Lara Family Club kiezen dit resort vooral om een strandvakantie door te brengen. De ligging dichtbij het strand is dan ook ideaal. Het fijne kiezelstrand is zowel te voet als met een pendelbusje te bereiken. Mirjam schrijft: ‘Aan het strand zijn genoeg vrije bedjes de hele dag en als je een bedje op de pier kon bemachtigen (wat ook elke dag lukte, soms even wachten) lag je prinsheerlijk boven de zee met een heerlijk windje en kon je heerlijk zwemmen’. Reviewer Laura schrijft: ‘Zee heerlijk. ‘s middags flinke golven, voor kinderen die kunnen zwemmen erg leuk!’ Is een strandvakantie onder de Turkse zon echt iets voor jou? Boek dan snel je vakantie naar Lara Family Club.

Contact

159 reviews over Hotel Lara Family Club in het Nederlands

Zeer goed hotel!

Amber
19-7-2019

Mooi hotel, goed gelegen met goede wifi. Het eten is lekker, wel vaak dezelfde gerechten, maar sowieso voor elk wat wils. De kamers zijn proper en er wordt elke dag gekuist. Ook de minibar wordt telkens aangevuld met nieuwe flesjes frisdrank, bier en water en zijn in de prijs inbegrepen. De animatie is ook tof!

Danku Hakan voor de hulp!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Reuze gezellig familiehotel

Clarysse
19-7-2019

Lekker eten, gezellige kamer met airco, zwembad met leuk kinderbad en glijbanen, hulpvaardige helpdesk ( Hakan)

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Super hotel voor niet masale,wel kwaliteit

Anjo Hilbrands
11-7-2019

Een prima (relatief klein) hotel. Zijn er met een gezin heen geweest. De ligging is mooi centraal aan een straat met een aantal bazaars/winkeltjes. De afstand tot aan het strand was goed te belopen, al was er ook een shuttlebus vanuit het hotel die om de 5 a 10 minuten heen reed. Het eten is er goed van kwaliteit, al had van mij de variatie wel iets meer gemogen. Personeel is er erg vriendelijk en wil je graag te woord staan en behelpen.

Traveltroef

Heerlijke vakantie in fijn hotel

Roland Tel
9-7-2019

Prima hotel, niet nieuw maar wel netjes en schoon, prima eten (maar het Italiaanse a la cart restaurant is zeker geen aanrader), ons zoontje vond de dames van het animatieteam geweldig. Kortom, een top vakantie die ik een ieder toewens

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Voor herhaling vatbaar

Zaed
22-6-2019

Heel schoon hotel, vriendelijke mensen en heerlijk eten( veel afwisseling)

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Beste gast Zaed,

Met vriendelijke groet,

Asiye GÖK Guest Relations Manager

Jessica Timmermans
19-6-2019

Wat een heerlijke vakantie, lekker eten, mooi schoon hotel, heerlijk zwembad. Strand dichtbij en ook daar kun je gebruik maken van de all-inclusive faciliteiten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Asiye GÖK, Misafir İlişkileri Müdürü, Thu Jun 27 2019 21:40:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Guest;

Thank you for taking your precious time to share such a detailed review. I am happy to know that you enjoyed every aspect of your vacation at Lara Family Club.The entire team is looking forward to your return visit.

Kind regards,

Asiye GÖK Guest Relations Manager

Geweldig

P Koelman
12-6-2019

Geweldig hotel. Wie hier wat over te zeuren heeft kan beter thuis blijven. Vriendelijk personeel, dicht bij de winkels, goed en afwisselend eten. In een woord helemaal goed

Gereisd Met partner in juni 2019

Beste gast,

Met vriendelijke groet, Asiye GÖK Guest Relations Manager

Geweldig

Cindy en Mario Beks
11-6-2019

Heel goed hotel, zeer vriendelijk personeel en superschoon. Kamer ruim genoeg en word goed schoon gemaakt. Je loopt het hotel uit en je bent bij winkeltjes waar ze zeker niet opdringerig zijn. Hakan van guest relations helpt je overal mee. Wij komen zeker terug

Gereisd Met partner in juni 2019

Beste gast Cindy,

Met vriendelijke groet, Asiye GÖK Guest Relations Manager

super voor de kınderen en de ouders

danny
22-5-2019

hotelkamer ıs super goed aırco erın het verblıjf ıs super vrıendelıjk personeel voor de kınderen en voor de ouders ıs het super ık had ıets te vıeren en op het laatste moment ( wat normaal een dag van tevoren moest ) heb ık met meneer bugra kunnen regelen dat ık ın een mexıcans resaurant mocht eten. dat betekent een super sercıves

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Gewoon ,Goed

Mirjan Welsing
19-5-2019

Goede vakantie gehad . Prijs kwaliteit verhouding is prima. Heeft 5 sterren maar vergelijk de prijs met omliggende hotels eens. Wel realistisch blijven dus ! Onze enige "opmerking" :Personeel niet altijd even vriendelijk .

Gereisd Met partner in mei 2019

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lara Family Club in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lara Family Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.