19 tips over Hotel Lara Family Club

• JolandaD, 25-09-2013

Familie kamer was super, heel veel ruimte en goed vertoeven. 's Avonds kan je lekker lopen in de winkelstraat en alles op goede afstand.

• Familie v. Overveld, 28-09-2013

Ga zeker naar het strand!

• Brigitte en Wil, 11-08-2013

tip!!! de mexicaan ook al ga je een week je mag er gerust 2 keer eten doen ze niet moeilijk over

• Laura, 06-07-2013

Turks Restaurant Ottoman aan het strand (is inclusief) mooie locatie, lekker eten en goede bediening!

• Susanne, 17-06-2013

Tip voor ouders met kleine kids: neem waterschoenen met grove zool mee voor de gladheid bij het zwembad. Wel zelf ook uitkijken en op slippers lopen, want we hebben meerdere papa's met kind op de arm onderuit zien gaan. Andere tip: Leg fooi voor kamermeisjes niet op het bed, want de jongen die de minibar aanvult neemt het mee! Door het in de badkamer op de handdoeken te leggen en dan de deur van de badkamer dicht te doen komt het bij de juiste persoon.

• heidiherremans, 08-06-2013

Er zijn ook toiletten achter de glijbanen. Deze zijn niet aangeduid met een bordje. Dat hadden wij jammer genoeg pas de laatste dag door :)

• Vandeplassche, 05-09-2013

Om rustig te kunnen aanschuiven aan het buffet best vroeg gaan eten.

• Kottink, 12-08-2013

De winkelcentra's aan de overkant van de straat kunnen wel degelijk concurreren tegen de bazaar in Antalya, kwestie van goed onderhandelen. Á la carte restaurants vielen ietwat tegen. Mexicaan was lekker, goed pittig, maar weinig keuze in variatie. Zelfde geldt ook voor het Asian restaurant.

• Sanna1602, 24-06-2013

Het eten aan het strand is ook erg heerlijk, minder uitgebreid maar alles is vers (grote open keuken). Je kan er lekker in de schaduw zitten, het is er minder druk dan in het restaurant in het hotel.

• Rene Smulders, 01-10-2013

A la carte eten bij het strand, Ottoman genaamd, neem de kip, heerlijk van de grill....smaakt echt heerlijk

• Iwan, 28-08-2013

Straat oversteken en direct zeer veel winkeltjes met voornamelijk imitatiekleding.

• Denise, 20-08-2014

Geef iets meer geld uit en ga in 1 van de resorts aan de overkant van de straat zitten. Dit zijn klasse hotels!

• Sabrina, 12-08-2014

Eten koud..elke dag t x. Geen service... Geen Engels sprekend personeel.. Geen plaatsen zwembad... Animatie van niks... 22.30 u dode bedoeling.. 1 bar man met overvol hotel.. Glijbanen s middags dicht.. Hooguit 3 uur totaal open... Aub boek t niet!!!!!

• Sophie.weets, 07-06-2015

Ga s'avonds zeker op tijd naar het restaurant om plaats te hebben.

• joga, 12-06-2014

De pasta-bar 'smiddag is zeker aan te raden, porties niet te groot maar zeer lekker.

• Denies, 20-08-2014

Betaal net iets meer en ga in 1 van de Resorts aan de overkant van de weg zitten. Stikt hier van de top kwaliteit Resorts met veel ervaring en meer luxe!

• Eric, 27-07-2014

De a la carte restaurants zijn goed. Aan het strand kan je lekkere forel van de grill eten. Met bus LC-07 ben je in 45 min in Antalya. Kost per volwassene € 1,- en kids gratis. In de oude haven kan je voor € 5,- een boottochten van 45 min voor de kust maken. Tevens rijdt er een ouderwetse tram.

• Stijnen, 02-05-2015

de 6-7 hoogte kamers die zijn super want je kan de zee zien

• Gesua De Kruijf, 25-10-2014

Neem een actieve pas voor dataroaming als je toegang tot internet wilt hebben, vraag de receptie vooraf naar de gratis wifi (anders) en heb je iets meer budget, boek dan de hotels in de directe omgeving (titanic, miracle, royal wings of delphin bijvoorbeekd)