28 vragen over Hotel Lara Family Club

• Sam , 25-07-2019

Jetski

Weet iemand misschien of je een jetksi kan huren op het strand van dit hotel?

• Roland Tel, 07-06-2019

Vliegend ongedierte

Wij gaan over 1,5 week naar Hotel Lara Family Club. Hoe is het momenteel met vliegen, muggen, wespen en andersoortige vliegende lastpakken? Kun je 's avonds rustig op het terras zitten of is het aan te raden om je te verplaatsen met een klamboe als jurk te dragen inclusief gelaatsbedekkende tralies? Ik ben namelijk diegene die altijd compleet lek geprikt wordt....

• H.C, 06-04-2019

Handdoeken

Krijg je bij de familiekamer voldoende handdoeken? of kan je deze beter zelf meenemen? En om te gebruiken bij het zwembad of op het strand?

• Nancy, 16-12-2018

animatie team

Hoe is het animatie team in dit hotel? Ik weet dat het ieder jaar verschilt maar word er veel georganiseerd?

We hebben een aantal aanbieders voor Lara Family Club voor je op een rij gezet:

Freesun.nl
    Freesun.nl

• Ruud, 20-06-2017

Alcoholvrij bier

Is er bij het hotel alcoholvrij bier verkrijgbaar?

• Lindsy, 31-10-2016

Speeltoestel in de zee

Hallo Ik las in de recensies dat het speeltoestel in de zee er niet (meer) is kan iemand dit bevestigen of hij er wel gewoon? En de glijbanen zijn die op bepaalde tijden open?

Groetjes

• kevino1, 18-01-2016

luchthaven tot hotel

weet iemand hoelang het duurt van de luchthaven tot hotel??

• edwinenursula, 16-11-2015

Tieners

Hallo komen hier ook tieners in dit hotel? We wilen er graag heen met kinderen van 13 / 16 / 17 jaar

Alvast bedankt voor uw antwoord

• Dekeyser Didier, 12-10-2014

i.V.M.Baby

Is er een babykit voorzien mits reservering(babyfoon,maxi cosi,verversingkussen,flesverwarmer,babybadje,babyvoeding etc.Graag zouden wij willen weten als dat daar voorzien is? Dank U

• Fam. Spierings, 27-09-2014

Iemand nog recente ervaringen?

Hallo. Iemand nog recente ervaringen LFC? Zo te lezen zijn de meeste recentie's over het algemeen positief. Tja, we zyn wel vaker in Turkije AI geweest en waren dan verbaasd over de slechte(re) beoordelingen. We (2 volw. met "kids" van 19 en 15) reizen 19 okt. af naar LFC met reisorg. PR. Bedankt alvast!

Familie Groothuis, 26-10-2014

Sterkte!