Hotel Lara Family Club

9.5Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 585p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Gelegen nabij de populaire badplaats Antalya ligt Hotel Lara Family Club. Een groot en levendig resort met een riant zwembad, diverse restaurants en op loopafstand van het strand. Hier verblijf je op basis van all-inclusive in ruime en schone kamers met een goed gevulde minibar binnen handbereik. Reviewer Daniël schrijft: ‘Het hotel is geweldig. Maar het is de service die de vakantie uitstekend maakt.’ Lees snel verder en ontdek alle faciliteiten van het hotel.

Hotelkamer

Bij Hotel Lara Family Club verblijf je in ruime en comfortabel ingerichte kamers. Vooral de familiekamers zijn zeer ruim. Pluspunt vinden jullie dat de minibar dagelijks wordt bijgevuld. De reacties over de schoonmaak zijn wisselend. Sommige reviewers vinden dat de schoonmaak beter kan en anderen zijn dik tevreden zoals reviewer Maria: ‘Mooi hotel, goed verzorgd en schoon.’

Restaurant

De maaltijden in het restaurant vinden jullie over het algemeen prima in orde. Laura: ‘Eten bij hotel en strand, heel divers en van goede kwaliteit!’ Reviewer Kim geeft wel aan: ‘Goed verzorgd, minder zijn de lange rijen bij het buffet’. Monique geeft nog als tip om zeker eens het Mexicaans restaurant op het resort te proberen.

Het zwembad van Lara Family Club is schoon en goed onderhouden. Jullie vinden het wel een nadeel dat het zwembad deels in de schaduw ligt. Het water is daardoor wat aan de frisse kant, maar er is ook een ander zwembad waar hotelgasten gebruik van mogen maken. Hilde vertelt hier meer over: ‘Het hotel doet samen met het naastgelegen Ramada en je mag dus gebruik maken van beide hotelfaciliteiten. Perfect!’ De kinderen hebben in elk geval de grootste lol in het zwembad van Lara Family Club. Reviewer Flor schrijft hierover: ‘Dit hotel is ideaal voor onze groep waar meerdere kinderen bijzaten, die hebben zich prima vermaakt met de glijbanen en het zwembad!’

Ligging

Hotelgasten van Lara Family Club kiezen dit resort vooral om een strandvakantie door te brengen. De ligging dichtbij het strand is dan ook ideaal. Het fijne kiezelstrand is zowel te voet als met een pendelbusje te bereiken. Mirjam schrijft: ‘Aan het strand zijn genoeg vrije bedjes de hele dag en als je een bedje op de pier kon bemachtigen (wat ook elke dag lukte, soms even wachten) lag je prinsheerlijk boven de zee met een heerlijk windje en kon je heerlijk zwemmen’. Reviewer Laura schrijft: ‘Zee heerlijk. ‘s middags flinke golven, voor kinderen die kunnen zwemmen erg leuk!’
Is een strandvakantie onder de Turkse zon echt iets voor jou? Boek dan snel je vakantie naar Lara Family Club.

Contact

914 reviews over Hotel Lara Family Club

• 2019
    9Snijder15-12-2019

Veel Nederlanders en jeugd

Wat een super hotel. Leuke animatie mogen wel iets leukere dingen doen voor de wat jongere / oudere jeugd. Veel hotels in Turkije doen leuke party’s of leuke activiteiten in het zwembad. Maar zeker een aanrader om dit hotel te boeken ook voor de jeugd en veel Nederlanders zijn er .

Lara Family Club Guest Relations Team, Misafir İlişkileri Müdürü, 18-12-2019

Beste gast Snijder,

Met vriendelijke groet,

Asiye GÖK

Guest Relations Manager

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Fam. Palsma01-11-2019

Dikke prima!

Het hotel was dikke prima, ik kan eigenlijk alleen maar pluspunten benoemen. Grote ruime familiekamers, lekker eten (geen nee te krijgen, volop keuze), alles schoon en netjes, super vriendelijk en behulpzaam personeel etc...

Het enige minpunt was de temperatuur van het zwembadwater. Dit was heel koud, vooral het kinderbad. Leuk privestrand op loopafstand, ook all inclusive. En je mocht ook gebruik maken van het naastgelegen hotel Ramada. Volop shopgelegenheid rondom het hotel.

We vlogen voor het eerst met Onur air vanaf Dusseldorf. Ondanks de recensies van Onur air niet al te best zijn is dit een prima vliegmaatschappij en scheelt het aanzienlijk veel geld. Zeker een aanrader!

Lara Family Club Guest Relations Team, Misafir İlişkileri Müdürü, 21-11-2019

Beste gast Fam. Palsma;

Met vriendelijke groet,

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9P. Angenent01-11-2019

Fantastisch!!!

Wat hebben wij genoten van dit fantastische hotel!! Het was schoon, netjes, zeer gastvrij en zoveel eten.

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Misafir İlişkileri Müdürü, 02-11-2019

Beste gast P.Angenent;

• 9Susan25-10-2019

Goed👍🏼

Precies wat je verwacht van all-inclusive. Fijn zwembad, waar je ook in de schaduw kunt liggen, veel eten, vriendelijke service. Speciaal Fatma Nur was heel lief en zorgzaam toen onze zoon ziek was

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Misafir İlişkileri Müdürü, 30-10-2019

Beste gast Susan,

• 10KRISTEL P.15-10-2019

Uitstekend verblijf

Kom net terug van een week verblijf in de Lara Family Club en kon niets fout vinden. Hotel is prachtig, personeel kan niet genoeg voor je doen. Kamers mooi en modern en worden dagelijks schoongemaakt. Aziatisch restaurant was geweldig. Eten is overvloedig, een beetje repetitief gedurende de week, maar er is eten keuzes voor iedereen. Zou zeker terug gaan. Strand is prachtig en ik vond het leuk dat je de faciliteiten van het Ramada kon gebruiken. Met dank aan hakan

Beste gast Kristel;

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10JAN DE JONG14-10-2019

Goed hotel voor gezinnen

Heerlijk eten, schone kamers, Turkse a la carte was zo goed. Vriendelijk personeel. We waren zo blij daar. Er zijn te veel winkels in de buurt van het hotel en u kunt leuke kleding vinden. Bedankt Hakan voor zijn hulp. we zullen zeker terugkomen

Beste gast JAN DE JONG;

• 8Josefine08-10-2019

Volgende keer een ander hotel

Het is een familie hotel dus met veel kleine kinderen. De bediening was middelmatig. Eten was goed, ruim aanbod. Het eten in de speciale restaurants was heel lekker en alles goed op smaak. Naar het strand gaan shuttlebusjes maar het is goed te lopen over een rustige weg. Bij het strand is een mooi complex met restaurant en podium, voor het entertainment ‘ s avonds. Bar en restaurant (iedere dag hetzelfde aanbod). Het hotel was verder goed, de kamer ook. Maar veel kleine dingetjes waren minder, vaak te weinig personeel, dus vuile tafels of halfgedekte tafels. Kamer 2 x vergeten met handdoeken en schoonmaken. Toiletten waarvan het licht om de 5 seconden uit ging. Ik heb alles ook daar gemeld. Al met al hebben we toch een heel fijne vakantie gehad, want heerlijk weer en buiten eten is toch het echte vakantiegevoel

Zeer geachte Gast Josefine;

We zijn erg blij met je evenwichtige oordeel en je lovende woorden. Dit is een geweldige motivatie voor het hele team om alles te blijven doen voor het welzijn van onze gasten en om continu te werken aan verdere verbeteringen. Tot slot danken we u voor uw verblijf in ons huis en hopen wij u binnenkort in ons hotel te mogen verwelkomen en uzelf te verwennen.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Elmar Betzema03-10-2019

prima hotel, goede ligging

Keurig hotel, zeer veel variatie in eten zowel vlees, vis, brood etc.... Het naastgelegen hotel is van dezelfde eigenaar en hier kun je ook gebruik van maken. Strand is aan overkant van de weg er rijdt een busje maar lopen is sneller, hier is ook een podium, restaurant , eigen strand met beachbar. Ligging is perfect, in grote winkelstraat waar je alles kunt kopen, ook supermarkt dichtbij

Beste gast Elman;

Gereisd met partner in september 2019

• 7L Feryat10-09-2019

Mooi schoon hotel maar geen 2de keer voor ons

Wat als een fantastisch hotel stond omschreven vorig jaar, vonden wij dit hotel erg tegenvallen. Wij hebben echt al in vele hotels gezeten in Turkije in Lara maar ook andere plekken. Wij zijn niet snel ontevreden over een hotel, wij houden van het Turkse eten en er staat altijd genoeg in een buffet waar je wel wat van lust. Over het hotel kan ik zeggen het is superschoon en het personeel is supervriendelijk. Echter het beleid rondom handdoeken en ligbedjes is echt een verschrikking in dit hotel het wordt gewoon gedoogd dat iedereen zijn handdoek s avonds op het bedje leg, en iemand die om 7 uur zijn wekker zet om te kijken voor een ligbedje heeft geen plek omdat alles vol is. De eerste 3 dagen geen ligbedje gehad wel dat ik op het moment dat wij daar waren 34 weken zwanger was.daarna 2x bijna ruzie gehad omdat mensen onze handdoeken van ons bedje hadden gehaald wel dat we in het zwembad lagen. Dit hebben wij als zeer vervelend ervaren!

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Misafir İlişkileri Müdürü, 02-10-2019

Zeer geachte gast L Feryat,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Patricia10-09-2019

Nóóit meer naar Turkije voor all inclusive

Het hotel zelf was netjes, de schoonmakers, bediening waren zeer behulpzaam. Jammer dat als je vragen had dat je vaak naar een ander werd doorverwezen. De reisleiding kan ook beter. Er werd niet de tijd genomen om alles knap uit te leggen. Met klachten werd niks gedaan. Het eten was lekker maar er kan meer variatie in. Jammer dat de glijbaan meer dicht dan open was. Al met al doe ik geen all inclusive meer in Turkije. De omgeving viel vies tegen, het leek wel een oorlogsgebied.

Asiye GÖK, Guest Relations Manager, Misafir İlişkileri Müdürü, 02-10-2019

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen