Hotel Lara Family Club

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag30°19°
Hotel Lara Family Club
9,5

Goede service, lekker eten en schone kamers vind je bij Lara Family Club Hotel Antalya. Laat je gratis naar het hotel brengen waar je een duik neemt in een van de zwembaden. Terwijl de kids bij de animatie zijn, ontspan jij in de wellness. Op circa 400 meter bevindt zich het privéstrand en na 9 kilometer sta je in het bruisende centrum van Antalya.

Contact

150 reviews over Hotel Lara Family Club in het Nederlands

Gewoon ,Goed

Mirjan Welsing
19-5-2019

Goede vakantie gehad . Prijs kwaliteit verhouding is prima. Heeft 5 sterren maar vergelijk de prijs met omliggende hotels eens. Wel realistisch blijven dus ! Onze enige "opmerking" :Personeel niet altijd even vriendelijk .

Gereisd Met partner in mei 2019

Super!

Aj
18-5-2019

Leuk hotel met top service. Overal wifi!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Nooit meer

Madhid
16-5-2019

Eten was niet lekker en hotel was ook niet zo goed het kijkt 3 stèren hotel personeel van hotel waren ook niet goed de kamer waren niet zo schoon vooral de badkamer

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

geweldig hotel

Annie Hartjes
6-5-2019

Goed hotel, super schoon, mooie kamers, vriendelijk personeel een aanrader

Gereisd Met vrienden in april 2019

Leuk voor één keer

Antoinet
2-5-2019

Op zich is dit hotel prima. Het merendeel van de staff is vriendelijk. Sarah van quest relations is er behulpzaam. Kamers zijn schoon en modern. Bedden hard. Eten is niet gevarieerd maar prima. Water van het zwembad is niet verwarmd en echt te koud voor de gemiddelde mens. Eén absoluut minpunt zijn de bedden bij het zwembad. Daar houd je het geen uur op vol. Er zitten twee harde plastic balken bij je onderrug en je stuitje. Echt niet te doen. De muziek mag ook zachter. Als je het hotel uit loopt ben je direct bij de winkeltjes waar iedereen t zelfde verkoopt. Er is geen gezellige knusse sfeer zoals je dat wel hebt in het centrum van Bodrum of Kusadasi.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hotel prima, Hamam Super!

Lammers
30-4-2019

Prima hotel. Wel lange rijen voor buffet en bar. Hamam is super! Heerlijke massage en vriendelijk personeel zonder opdringerig te zijn. Dit hebben wij wel anders meegemaakt

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Fine vacantie met kinderen en vrienden

Ewa Girgvliani
27-4-2019

Hotel was goed en echt lekker eten

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Niet voor herhaling vatbaar.

Tessa
26-4-2019

Het zwembad is extreem koud, ligt in een tochtgat en is voor de kinderen in het voorseizoen niet te doen. Eten erg lekker. Personeel veelal onvriendelijk. Geluid van entertainment staat echt veel te hard, zeker voor de minidisco. Kamers zijn erg mooi en fijn, douche is zalig. Er wordt niet schoongemaakt. Kamer lag echt vol met haren aan het einde vd week. Strand is zalig! Je kan er met een busje heen, lopen is veel sneller. Echt maar 5 min. Erg storend, iedere ochtend om 5 uur wakker van de moskee. Om 5:30 van de vuilniswagens en vanaf 7 uur door asociale mede vakantiegangers. We hebben een heerlijke vakantie gehad, maar zou dit hotel niet nogmaals boeken of aanraden.

Koud zwembad

Mark vlietstra
21-4-2019

Kamers prima, goort en netjes. Tegenvallend was dat het zwembad niet verwarmd is in tegenstelling tot andere resorts.In de meivakantie is dit te koud en onze kinderen en wij zijn dan ook niet of nauwelijks gaan zwemmen, terwijl wij dit juist zo graag doen. De ankiatie viel ook tegen, dit werrd georganiseerd door het resort zelf en was vij basi, niet iets om naar uit te kijken dus. Om naar het strand te komen moet je de weg over en kwam je op het privestrand waar je ook kon eten en drinken. De steiger bij de zee was kapot, planken waren weg en schroeven staken uit. Het eten was goed, maar niet bijzonder en het was druk, moeilijk een plekje tw vinden. Wel een goed vakantie gehad, maar volgende keer gaan we naar een ander resort met een verwarmd zwembad.

Daniel de Groot
26-10-2018

Het hotel is geweldig. Maar het is service die de vakantie uitstekend maakt. In het bijzonder Juliya Ozen. Haar dienstverlening bij quest relations is subliem. Zij gaat net verder waar een ander stopt. Kortom het zijn de mensen zoals Juliya die verschil maken tussen goed en uitstekend. Dank je wel Juliya voor deze unieke beleving in Lara Family club hotelClub

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018
FİRUZE TOKGÖZ, misafir ilişkileri müdürü, 15-11-2018

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet Guest Relations Manager Firuze TOKGÖZ

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan2
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lara Family Club in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lara Family Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.