Hotel Lara Barut Collection

9,5

47 reacties Hotel Lara Barut Collection

Voetbalveldje?

Silvana Denneman, 23-12-2018

Heeft dit hotel ook een voetbalveldje? :)

Mvg silvana

Verwarmd zwembad

Karolien, 14-12-2018
Is er een verwarmd zwembad aanwezig? Wil graag in april gaan

Kamers bij zwembad

Hetty, 2-9-2018
Ik wil graag naar Barut Lara en dan in de laagbouw in een van de kamers beneden ( dus geen balkon) maar met terras bij het zwembad. Welke moet ik dan boeken weet iemand dat ?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Lara Barut Collection voor je op een rij gezet:

buiten eten

Eddy, 12-2-2018
kan men buiten eten ?

Vlamingen

johanschraepen, 26-12-2017
Wij zijn twee vijftigers en willen in juli 2018 naar Barut lara gaan onze vraag is of er dan nog Vlamingen aanwezig zullen zijn. Grtj Fam.Schraepen Vaes

hoog bouw

eric_de_wijn, 12-11-2017
in het hoof gebouw zijn er veel verdiepen. of is er ook laagbouw +- 3 verdiepen.kan men s avons wandelen aan het hotel of is niet veel te doen.

zwembad

maria, 12-9-2017
Is er in dit hotel ook een relaxpool waar geen kinderen mogen komen.

Barut Lara

wm1970, 2-5-2016
Ja beste Rita van Oostende, het gaat wel degelijk over De Barut Lara, wij vinden nog steeds Barut Lara het SLECHTSTE hotel van Lara !!!
1 reactie

dissperser in de douche

marie-louise, 21-3-2016

weet iemand of er in de douche doucheshampo is of moet ik het mee nemen.

ik hoop dat iemand even reageert.

2 reacties

Grootte van kamers met gezin

Silvie123456, 15-5-2015
Hallo iedereen, wij willen graag met 2 volwassenen en 2 kinderen van 1 jaar en bijna 4 jaar op 1 kamer. De familiekamers zijn handig, maar echt te duur. Nu twijfelen we alleen tussen een juniorsuite (53m2) of een kamer met zij-zeezicht (40m2), Deze laatste kamer lijkt ons namelijk vrij klein voor een extra bed + een babybedje. De juniorsuite daarentegen is +/- € 400,00 duurder. Hebben jullie ervaringen/tips hierin? En via welke reisaanbieder boeken we het beste/goedkoopste? Alvast bedankt!
2 reacties