Hotel Lara Barut Collection

9.5Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 847p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.5Fenomenaal

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Uit jullie reviews blijkt dat het je in Hotel Barut Lara aan niets zal ontbreken. Dirk werd bijvoorbeeld hartelijk ontvangen: ‘Bij aankomst in de ochtend werden we hartelijk verwelkomd door het zeer vriendelijke personeel. We kregen onmiddellijk een verfrissend drankje aangeboden.’ En Leendert komt hier zelfs het liefst elk jaar weer: ‘In dit hotel is alles perfect, we willen gewoon niets anders meer.’ Ook zijn er genoeg faciliteiten te vinden in Barut Lara Hotel Antalya. Nieuwsgierig geworden? Lees dan verder en ontdek zelf wat het hotel te bieden heeft.

De buffetten en de à la carte restaurants bieden uitgebreide mogelijkheden, ook voor mensen met dieetwensen. Laura beaamt dit: ‘Het eten was zeer uitgebreid en gevarieerd. Elke dag was er een ander aanbod. Ook aan vegetariërs en veganisten wordt er gedacht.’

Ook de animatie bij Hotel Barut Lara is dik in orde, maar Tine heeft wel een minpunt gevonden: ‘Uitgebreide animatie met uitgeruste voorzieningen (kidsclub, verschillende speeltuinen), alleen jammer dat er geen Nederlandse begeleiding is’.

De activiteiten van de animatie centreren zich bij één zwembad volgens Dirk: ‘Qua animatie werd er veel georganiseerd aan het zwembad met de glijbanen, aan de andere zwembaden werd niets gedaan en kon je lekker luieren.’ Rondom het hotel ligt een uitgestrekte tuin waardoor je altijd wel een rustig plekje kunt vinden. Wil je even compleet ontspannen? Dan kun je terecht in de sauna met wellnessgedeelte van Hotel Barut Lara.

Bijzonder is dat dit hotel het zwerfkattenprobleem probeert aan te pakken. Mieke zegt: ‘Ook erg bijzonder was het cat-house waar de vele zwerfkatten een slaapplaatsje hebben en eten krijgen. Ook worden de dieren gesteriliseerd.’ Minder geschikt dus wanneer je geen kattenliefhebber bent. Filip schrijft bijvoorbeeld dat hij het niet prettig vond een kat in zijn hotelkamer aan te treffen. Ook zijn jullie wat minder te spreken over de luxe kamers. Deze zijn volgens jullie helemaal niet zo luxe. Zo schrijft Nico: ‘Ook de luxe kamers waren verre van luxe, de bedden waren keihard en kraakten aan alle kanten, laminaat ontzettend beschadigd en ongelijk,douche was heel fijn’.

Omgeving

Het strand is op loopafstand, maar voor mensen die minder goed ter been zijn is er ook een shuttle beschikbaar. Het strand is bovendien goed toegankelijk voor mindervaliden. Zowel ligbedjes als handdoeken zijn gratis te verkrijgen bij Hotel Barut Lara. Michelle Vermeersch: ‘Het leukst aan mijn verblijf vond ik dat er een stukje strand was van het hotel zelf met een leuke beachbar!’

Met een taxi bereik je het centrum van Antalya. Breng hier een bezoek aan de haven, het oude gedeelte van de stad of struin door de vele straatjes. Bij de Yivliminare moskee hoef je geen entree te betalen en het is de moeite waard om even binnen te kijken. Vergeet niet je schoenen uit te doen. Wil je op een bloedhete dag de verkoeling opzoeken? Boek dan een excursie naar de Duden of Kursunlu waterval vlakbij Antalya. Midden in de natuur kun je hier genieten van het verkoelende water en relaxen in de schaduw.

En wat denk je? Wordt Hotel Barut Lara jullie volgende vakantiebestemming?

632 reviews over Hotel Lara Barut Collection

• 2019
    10Jan Timmers23-12-2019

Volgend jaar weer

Zorg dat er ruimte in je gewicht zit. Je komt hier kilo’s aan. Het eten is hier elke dag een feest. Een chateu briand aan tafel gesneden waar vind je dat nog? De wijnen zijn goed. Een malt whiskey in het all inclusieve inbegrepen (Singleton) van alles best de goede en bekende merken. Het personeel is aardig en niets is teveel.. nu hebben wij het geluk dat er pas een weekje opzit en er nog twee volgen!!!

Didem ÖZKÜÇÜK | Guest Relations Manager, CRM, 25-12-2019

Dear Jan,

Thank you for taking the time to share your experience at the Lara Barut Collection and such amazing feedback with recent and future guests of ours. I am very happy to see that you are thoroughly enjoying your holiday with us. I truly appreciate your feedback and wish you a great time!

Gereisd met partner in december 2019

• 9Marc Boekhoud06-11-2019

Perfection!

Wat een schitterend hotel! Geen woorden voor; simply perfection. Kamers ruim voldoende (verbleven in 2228) en in onze week zelfs compleet nieuwe matrassen gekregen. Personeel is niets teveel; iedereen even aardig en behulpzaam. Uitsluitend A-merken aan de bar. Gehele terrein erg goed onderhouden en prachtig schoon. Er is zelfs een shuttle naar het strand voor mensen die slecht ter been zijn. Zeker voor herhaling vatbaar! Teşekkürler Lara Barut! 🙏🏻

Guest Relations Manager, CRM, 07-11-2019

Dear Marc,

I can't thank you enough for selecting our resort and for taking a moment to share your wonderful review! Thank you so much for your time and consideration. It was a pleasure having you as our guest, and we sincerely look forward to welcoming your return!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Anas29-10-2019

Perfect

Guest Relations Manager, CRM, 30-10-2019

Dear Anas,

I appreciate the time you have taken to share your experience with us and the Zoover community. I am happy to know that you had a chance to enjoy our services and facilities and had one more amazing holiday with us. We already look forward to your next visit!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

• 9Hartevelt31-07-2019

Heerlijke vakantie.

Voor de 5e keer terug in dit hotel. Eten en drinken: genoeg opties en mogelijkheden aanrader reserveer bij bbq en pizza restaurant. Mini club opgeleid personeel en veiligheid staat voorop daar. Tuin ziet er prachtig uit. Bij de zwembaden staan 2 badmeesters zijn vriendelijk en bekwaam. Kamers en omgeving schoon. Via mail aangegeven dat we zelfde kamer of in die rij fijn vonden dit was ook geregeld top! Wij gaan nog een paar dagen genieten hier. Het enige minpunt is dat het hotel het concept veranderd heeft ik zie dat niet terug alleen in de prijs zijn 1000 euro duurder geworden dan vorig jaar en dat maakt het lastig om terug te komen.

Guest Relations Manager, CRM, 01-08-2019

Dear Hartevelt,

It is always good to know that what we do is appreciated and to hear about positive experiences. This helps us to know how well we perform, to feedback praise to our staff, and to continuously improve. Thank you for your loyalty and willingness to come back again and again. I look forward to welcoming you back in the very near future.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Gerrie Grutjes19-07-2019

Fantastisch!

Prachtig modern hotel. Ik ben naar 2 andere hotels geweest in Lara, maar deze is het mooist. De locatie was ook echt super en het zwembad ook. Enige minpuntje is persoon van het animatieteam. Die vraagt Westerse vrouwen om geld met een zielig verhaal. Hij doet of hij om je geeft, maar ondertussen... en maar janken dat hij het animatieleven zat is. Stiekem dus niet want hij doet het al jaren. Eerst bij Fame en nu dus hier. Ach ja! Lachen zulke mensen. Gelukkig een ontzettend fijne vakantie gehad hier! Binnenkort weer boeken! Tot snel mooi hotel.

Guest Relations Manager, CRM, 31-07-2019

Dear Gerrie,

Thank you for taking the time to share your thoughts from your stay with us at the Lara Barut Collection. I appreciate all guest feedback and I was however very surprised to see your comments regarding one of our staff members. Please know that I will share your comments with the relevant manager for further investigation.

I do hope to welcome you back to our hotel in the future!

Kind regards,

Didem ÖZKÜÇÜK | Guest Relations Manager

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Wim11-07-2019

Groot, rustig en aangenaam hotel met lekker eten

Vanaf dit jaar een "collection" van Barut geworden. Dit houdt in dat je onbeperkt in de a-la-carte kan gaan eten, internationale (alcoholische) dranken kan drinken, ... Wat zijn ons zeker bijgebleven: super lekker en gevarieerd eten in buffet-restaurant, a-la-carte met standing (na beperkte opleg keuze uit andere wijnen mogelijk), plaatsen in overvloed aan het zwembad en strand, handdoeken kan je onbeperkt nemen (ook meerdere per persoon), zeer behulpzame receptie, keuze van hoofdkussen op je bed, stille kamers (buiten muziek ed, binnen niets te horen, wij hadden wel kamer aan zwembad zijde), vriendelijk personeel, zeer onderhouden domein, ruime kamers en goede bedden. Als we kritisch zijn vinden wij dit wat minder:ligging hotel iets verder van winkeltjes en vonden het spijtig dat de kamer niet volledig verduisterd kon worden, reden te meer omdat het er s morgens vroeg licht is.Nog veel meer te vertellen maar geen tekens meer over...

Guest Relations Manager, CRM, 12-07-2019

Dear Wim,

Thank you for choosing Lara Barut Collection for your holiday destination. I am thrilled our beautiful resort provided you with an unforgettable Mediterranean holiday. I am truly grateful for your wonderful review, and cannot wait to welcome your return for another exceptional holiday experience!

Kind regards,

Didem ÖZKÜÇÜK | Guest Relations Manager

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Fam. De Beul-Praet11-07-2019

Tophotel.

Zeer mooi hotel. Wij verbleven van 26 juni tot 8 juli in het hoofdgebouw en hadden zwembad en zijdelings zeezicht. Was onze vierde maal dat hier wij te gast waren. Wij konden niets afkeuren, van service, eten, hygiene en accommodatie. Ook de kamer was steeds proper. Elke dag was er animatie voor zowel jong als oud. Nu kan je naast het gewone restaurant ook onbeperkt gebruik maken van de 7 thema restaurants! Het aanbod van zetels aan de mooie zwembaden, tuin en strand was zo groot dat “ handdoek leggen “om 7.00 niet nodig was. De strandbar was gezellig. Ook trouwens de andere diverse bars. Regelmatig live music en mooie shows. Voor ons een tophotel!

Guest Relations Manager, CRM, 12-07-2019

Dear Family De Beul-Praet,

Thank you for taking the time to share your wonderful review. At Lara Barut Collection, we take great pride in providing our valued guests with exceptional holiday experiences, and I was delighted to hear how much your family enjoyed your stay. It was a pleasure having you as our guests, and I certainly look forward to commemorating your next visit!

• 9Beppie Kokke08-07-2019

Fantastisch!

Houd er rekening mee dat het rrn kiezelstrand is.waterschoenen aanbevolen.. Weinig Nedelanders, verder hoofdzakelijk nette russen, die geen engels spreken.. wij waren met 4e dus hadden we wel aanspraak.. personeel erg vriendelijk en doen ook hun best om engels te spreken.. verder is het hotel super schoon en een grote keuze aan eten.

Didem ÖZKÜÇÜK | Guest Relations Manager, CRM, 10-07-2019

Dear Beppie,

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Fam van der kruijssen23-06-2019

Heerlijke ontvangst met welkomst drankje en verfrissing doekjes We zijn hier 11 dagen geweest en hebben zo genoten eten super goed en veel variatie a la carte was ook heel goed mooie zwembaden en een heel mooi strand met ruime plekken en geen hand doeken leggen om 0600 uur Goede annimatie en goede service We hebben voor september al weer geboekt Barut Lara ga zo door de gast is hier koning bedankt voor deze vakantie

Tülay KARACAOĞLU | General Manager, CRM, 26-06-2019

Dear Family Van der Kruijssen,

I am so pleased to hear you had such an enjoyable time during your stay! Thank you for your positive feedback on your overall experience at the Lara Barut Collection which is greatly appreciated. I look forward to the opportunity to host you again on your next travels in September.

Kind regards, Tülay KARACAOĞLU | General Manager

• 9Kathy16-06-2019

Super goed hotel met een uitstekende keuken!

Een zeer goed hotel!Goede ligging op wandelafstand van het stadje Kemer waar veel winkeltjes zijn.De buffetten in het hotel zijn fantastisch!Ook veel verschillende soorten vis.Echt TOP! Vier Thema restaurants die ook zéér goed zijn.Internationale korte dranken ook inbegrepen in de alin zoals Whiskey Jack Daniels,Courvoisier cognac,Bailey's enz...Zeer vriendelijk personeel en enorm proper daar ook.Ze zorgen daar ook goed voor de katten!Er lopen katten maar ze krijgen er korrels+verzorging.Ook veel watersporten aan het strand.Er waren veel Russen als gast,als wij er verbleven, maar het zijn deftige russen wat men niet altijd kan zeggen in alle hotels.Een groot minpunt is dat je's Morgens om 7u je handdoek moet gaan leggen als je op het ponton of strand wil liggen om te bruinen,want tegen 8u ligt het daar vol.Voor de rest echt een uitstekend hotel!!

Tülay KARACAOĞLU | General Manager, CRM, 18-06-2019

Dear Kathy, I can't thank you enough for your fantastic review regarding your recent stay at the Lara Barut Collection! It is such a pleasure to know that you experienced the holiday of your dreams and that our resort exceeded your every expectation. I truly appreciate your consideration, and look forward to welcoming your next visit!

Kind regards, Tülay KARACAOĞLU | General Manager

Hotel Lara Barut Collection info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Restaurant> 10
  • Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinDisco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking