Hotel Lara Barut Collection

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Uit jullie reviews blijkt dat het je in Hotel Barut Lara aan niets zal ontbreken. Dirk werd bijvoorbeeld hartelijk ontvangen: ‘Bij aankomst in de ochtend werden we hartelijk verwelkomd door het zeer vriendelijke personeel. We kregen onmiddellijk een verfrissend drankje aangeboden.’ En Leendert komt hier zelfs het liefst elk jaar weer: ‘In dit hotel is alles perfect, we willen gewoon niets anders meer.’ Ook zijn er genoeg faciliteiten te vinden in Barut Lara Hotel Antalya. Nieuwsgierig geworden? Lees dan verder en ontdek zelf wat het hotel te bieden heeft.

De buffetten en de à la carte restaurants bieden uitgebreide mogelijkheden, ook voor mensen met dieetwensen. Laura beaamt dit: ‘Het eten was zeer uitgebreid en gevarieerd. Elke dag was er een ander aanbod. Ook aan vegetariërs en veganisten wordt er gedacht.’

Ook de animatie bij Hotel Barut Lara is dik in orde, maar Tine heeft wel een minpunt gevonden: ‘Uitgebreide animatie met uitgeruste voorzieningen (kidsclub, verschillende speeltuinen), alleen jammer dat er geen Nederlandse begeleiding is’.

De activiteiten van de animatie centreren zich bij één zwembad volgens Dirk: ‘Qua animatie werd er veel georganiseerd aan het zwembad met de glijbanen, aan de andere zwembaden werd niets gedaan en kon je lekker luieren.’ Rondom het hotel ligt een uitgestrekte tuin waardoor je altijd wel een rustig plekje kunt vinden. Wil je even compleet ontspannen? Dan kun je terecht in de sauna met wellnessgedeelte van Hotel Barut Lara.

Bijzonder is dat dit hotel het zwerfkattenprobleem probeert aan te pakken. Mieke zegt: ‘Ook erg bijzonder was het cat-house waar de vele zwerfkatten een slaapplaatsje hebben en eten krijgen. Ook worden de dieren gesteriliseerd.’ Minder geschikt dus wanneer je geen kattenliefhebber bent. Filip schrijft bijvoorbeeld dat hij het niet prettig vond een kat in zijn hotelkamer aan te treffen. Ook zijn jullie wat minder te spreken over de luxe kamers. Deze zijn volgens jullie helemaal niet zo luxe. Zo schrijft Nico: ‘Ook de luxe kamers waren verre van luxe, de bedden waren keihard en kraakten aan alle kanten, laminaat ontzettend beschadigd en ongelijk,douche was heel fijn’.

Omgeving

Het strand is op loopafstand, maar voor mensen die minder goed ter been zijn is er ook een shuttle beschikbaar. Het strand is bovendien goed toegankelijk voor mindervaliden. Zowel ligbedjes als handdoeken zijn gratis te verkrijgen bij Hotel Barut Lara. Michelle Vermeersch: ‘Het leukst aan mijn verblijf vond ik dat er een stukje strand was van het hotel zelf met een leuke beachbar!’

Met een taxi bereik je het centrum van Antalya. Breng hier een bezoek aan de haven, het oude gedeelte van de stad of struin door de vele straatjes. Bij de Yivliminare moskee hoef je geen entree te betalen en het is de moeite waard om even binnen te kijken. Vergeet niet je schoenen uit te doen. Wil je op een bloedhete dag de verkoeling opzoeken? Boek dan een excursie naar de Duden of Kursunlu waterval vlakbij Antalya. Midden in de natuur kun je hier genieten van het verkoelende water en relaxen in de schaduw.

En wat denk je? Wordt Hotel Barut Lara jullie volgende vakantiebestemming?

We hebben een aantal aanbieders voor Lara Barut Collection voor je op een rij gezet:

Contact

629 reviews over Hotel Lara Barut Collection

• 9Hartevelt31-07-2019

Heerlijke vakantie.

Voor de 5e keer terug in dit hotel. Eten en drinken: genoeg opties en mogelijkheden aanrader reserveer bij bbq en pizza restaurant. Mini club opgeleid personeel en veiligheid staat voorop daar. Tuin ziet er prachtig uit. Bij de zwembaden staan 2 badmeesters zijn vriendelijk en bekwaam. Kamers en omgeving schoon. Via mail aangegeven dat we zelfde kamer of in die rij fijn vonden dit was ook geregeld top! Wij gaan nog een paar dagen genieten hier. Het enige minpunt is dat het hotel het concept veranderd heeft ik zie dat niet terug alleen in de prijs zijn 1000 euro duurder geworden dan vorig jaar en dat maakt het lastig om terug te komen.

Guest Relations Manager, CRM, 01-08-2019

Dear Hartevelt,

It is always good to know that what we do is appreciated and to hear about positive experiences. This helps us to know how well we perform, to feedback praise to our staff, and to continuously improve. Thank you for your loyalty and willingness to come back again and again. I look forward to welcoming you back in the very near future.

Met jonge kinderen

• 9Gerrie Grutjes19-07-2019

Fantastisch!

Prachtig modern hotel. Ik ben naar 2 andere hotels geweest in Lara, maar deze is het mooist. De locatie was ook echt super en het zwembad ook. Enige minpuntje is persoon van het animatieteam. Die vraagt Westerse vrouwen om geld met een zielig verhaal. Hij doet of hij om je geeft, maar ondertussen... en maar janken dat hij het animatieleven zat is. Stiekem dus niet want hij doet het al jaren. Eerst bij Fame en nu dus hier. Ach ja! Lachen zulke mensen. Gelukkig een ontzettend fijne vakantie gehad hier! Binnenkort weer boeken! Tot snel mooi hotel.

Guest Relations Manager, CRM, 31-07-2019

Dear Gerrie,

Thank you for taking the time to share your thoughts from your stay with us at the Lara Barut Collection. I appreciate all guest feedback and I was however very surprised to see your comments regarding one of our staff members. Please know that I will share your comments with the relevant manager for further investigation.

I do hope to welcome you back to our hotel in the future!

Didem ÖZKÜÇÜK | Guest Relations Manager

• 9Wim11-07-2019

Groot, rustig en aangenaam hotel met lekker eten

Vanaf dit jaar een "collection" van Barut geworden. Dit houdt in dat je onbeperkt in de a-la-carte kan gaan eten, internationale (alcoholische) dranken kan drinken, ... Wat zijn ons zeker bijgebleven: super lekker en gevarieerd eten in buffet-restaurant, a-la-carte met standing (na beperkte opleg keuze uit andere wijnen mogelijk), plaatsen in overvloed aan het zwembad en strand, handdoeken kan je onbeperkt nemen (ook meerdere per persoon), zeer behulpzame receptie, keuze van hoofdkussen op je bed, stille kamers (buiten muziek ed, binnen niets te horen, wij hadden wel kamer aan zwembad zijde), vriendelijk personeel, zeer onderhouden domein, ruime kamers en goede bedden. Als we kritisch zijn vinden wij dit wat minder:ligging hotel iets verder van winkeltjes en vonden het spijtig dat de kamer niet volledig verduisterd kon worden, reden te meer omdat het er s morgens vroeg licht is.Nog veel meer te vertellen maar geen tekens meer over...

Guest Relations Manager, CRM, 12-07-2019

Dear Wim,

Thank you for choosing Lara Barut Collection for your holiday destination. I am thrilled our beautiful resort provided you with an unforgettable Mediterranean holiday. I am truly grateful for your wonderful review, and cannot wait to welcome your return for another exceptional holiday experience!

Didem ÖZKÜÇÜK | Guest Relations Manager

Met jonge kinderen

• 9Fam. De Beul-Praet11-07-2019

Tophotel.

Zeer mooi hotel. Wij verbleven van 26 juni tot 8 juli in het hoofdgebouw en hadden zwembad en zijdelings zeezicht. Was onze vierde maal dat hier wij te gast waren. Wij konden niets afkeuren, van service, eten, hygiene en accommodatie. Ook de kamer was steeds proper. Elke dag was er animatie voor zowel jong als oud. Nu kan je naast het gewone restaurant ook onbeperkt gebruik maken van de 7 thema restaurants! Het aanbod van zetels aan de mooie zwembaden, tuin en strand was zo groot dat “ handdoek leggen “om 7.00 niet nodig was. De strandbar was gezellig. Ook trouwens de andere diverse bars. Regelmatig live music en mooie shows. Voor ons een tophotel!

Guest Relations Manager, CRM, 12-07-2019

Dear Family De Beul-Praet,

Thank you for taking the time to share your wonderful review. At Lara Barut Collection, we take great pride in providing our valued guests with exceptional holiday experiences, and I was delighted to hear how much your family enjoyed your stay. It was a pleasure having you as our guests, and I certainly look forward to commemorating your next visit!

• 9Beppie Kokke08-07-2019

Fantastisch!

Houd er rekening mee dat het rrn kiezelstrand is.waterschoenen aanbevolen.. Weinig Nedelanders, verder hoofdzakelijk nette russen, die geen engels spreken.. wij waren met 4e dus hadden we wel aanspraak.. personeel erg vriendelijk en doen ook hun best om engels te spreken.. verder is het hotel super schoon en een grote keuze aan eten.

Didem ÖZKÜÇÜK | Guest Relations Manager, CRM, 10-07-2019

Dear Beppie,

• 9Fam van der kruijssen23-06-2019

Heerlijke ontvangst met welkomst drankje en verfrissing doekjes We zijn hier 11 dagen geweest en hebben zo genoten eten super goed en veel variatie a la carte was ook heel goed mooie zwembaden en een heel mooi strand met ruime plekken en geen hand doeken leggen om 0600 uur Goede annimatie en goede service We hebben voor september al weer geboekt Barut Lara ga zo door de gast is hier koning bedankt voor deze vakantie

Tülay KARACAOĞLU | General Manager, CRM, 26-06-2019

Dear Family Van der Kruijssen,

I am so pleased to hear you had such an enjoyable time during your stay! Thank you for your positive feedback on your overall experience at the Lara Barut Collection which is greatly appreciated. I look forward to the opportunity to host you again on your next travels in September.

• 9Kathy16-06-2019

Super goed hotel met een uitstekende keuken!

Een zeer goed hotel!Goede ligging op wandelafstand van het stadje Kemer waar veel winkeltjes zijn.De buffetten in het hotel zijn fantastisch!Ook veel verschillende soorten vis.Echt TOP! Vier Thema restaurants die ook zéér goed zijn.Internationale korte dranken ook inbegrepen in de alin zoals Whiskey Jack Daniels,Courvoisier cognac,Bailey's enz...Zeer vriendelijk personeel en enorm proper daar ook.Ze zorgen daar ook goed voor de katten!Er lopen katten maar ze krijgen er korrels+verzorging.Ook veel watersporten aan het strand.Er waren veel Russen als gast,als wij er verbleven, maar het zijn deftige russen wat men niet altijd kan zeggen in alle hotels.Een groot minpunt is dat je's Morgens om 7u je handdoek moet gaan leggen als je op het ponton of strand wil liggen om te bruinen,want tegen 8u ligt het daar vol.Voor de rest echt een uitstekend hotel!!

Tülay KARACAOĞLU | General Manager, CRM, 18-06-2019

Dear Kathy, I can't thank you enough for your fantastic review regarding your recent stay at the Lara Barut Collection! It is such a pleasure to know that you experienced the holiday of your dreams and that our resort exceeded your every expectation. I truly appreciate your consideration, and look forward to welcoming your next visit!

• 10Wim07-06-2019

Verheug ons op het volgende bezoek

Voor de 15e keer het hotel bezocht. Teken dat er niets mis is aan dit hotel. Ieder jaar worden wij weer verrast door vernieuwingen. Graag wel de adultzone op het strand beter aangeven en ook handhaven. De rookvrije zone is alleen op het familiestrand maar als je op het adultstrand wilt zitten is er geen rookvrije zone. Maak het strand volledig rookvrij waarmee de peuken bij de ligbedden gelijk is opgelost. Verder weer een fantastische vakantie gehad. Sommige kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. (moderne inrichting!)

Tülay KARACAOĞLU | General Manager, CRM, 08-06-2019

Dear Wim,

It was such an honor to share our beautiful hotel with you once again, and I am so pleased to hear that you enjoyed such a fantastic holiday with us. Your gracious words are greatly appreciated and I can't wait to welcome you back for another amazing getaway at the Lara Barut Collection.

Tülay KARACAOĞLU | General Manager

• 9Patricia rijckbost10-05-2019

Mooi hotel met mooie tuin

Voor de 4 de keer hier weer geweest! Super mooi hotel lekker eten. Net jammer dat de strandpier nog niet open was. Wij hadden een tuinkamer die was gelegen aan zwembad. Kamer wel verouderd!

Tülay KARACAOĞLU | General Manager, CRM, 11-05-2019

Dear Patricia,

Thank you for your kind comments and thoughts regarding your amazing stay at the Lara Barut Collection. I am so delighted to know that once again we were able to provide you with wonderful holidays and you greatly enjoyed your time. I hope to see you back to our resort soon.

Tülay KARACAOĞLU | General Manager

• 10Henriette05-05-2019

Beter kan bijna niet!

Het is een fantastisch hotel. Een kwartier rijden van het vliegveld vonden wij heerlijk en van de vliegtuigen die overvliegen heb je geen last van. De tuin van het hotel is prachtig en heerlijk om doorheen te lopen en het leuke is dat er verspreid restaurants en terrassen zijn waar je kunt eten of drinken. De bediening en service is overal ontzettend goed. Vooral in het buffet restaurant, dat was zelfs overweldigend. Wij hadden vaak 2 obers bij onze tafel, Mehmed en ... weet zn naam niet meer, ze waren zo vriendelijk, netjes en behulpzaam, we voelden ons soms wel eens een beetje bezwaard. Zeker een hotel om vaker heen te gaan!

Tülay KARACAOĞLU | General Manager, CRM, 07-05-2019

Dear Henriette,

I am delighted you enjoyed your time with us so much at Lara Barut Collection! We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests so it's excellent you appreciated our friendliness and dedication. I look forward to hosting you again soon!

Met oudere kinderen

6 tips over Hotel Lara Barut Collection

• biencop, 01-04-2013

Neem geen taxi vanuit het hotel. +/-300 m rechts v/d uitgang v/h hotel is een taxi parking. Een enkele rit naar Antalya-centrum, kost 25€, zonder afdingen. Een bezoek aan "Antalya Musee" (archeologie) + bezoek "oude stad" + terug hotel kost 70€. De chauffeur wacht je overal geduldig op. Afdingen is een must. Wij deden deze trip voor 60€ en betaalden op het einde van de rit. Onze uitstap duurde bijna 4 uren.

• Love Turkey , 24-02-2013

Fotograaf is duur, ga onderhandelen als je een album koopt, want ze willen gewoon geld zien omdat het hotel duur is en elk persoon daar als RIJK wordt beschouwd (ben zelf een turk).

Gebruik geen taksi van het hotel, is een stuk duurder, gewoon de gele taksi, en wel met de teller aan en geen rit kopen want dat is duurder, of je moet de prijs weten natuurlijk

• Aalst, 01-08-2012

Restaurant Akendiz was lekker van eten maar op 50 min hadden we ons voorgerecht, hoofdgerecht en dessert op dit ging wel vlug.

47 vragen over Hotel Lara Barut Collection

• Silvana Denneman, 23-12-2018

Voetbalveldje?

Heeft dit hotel ook een voetbalveldje? :)

Mvg silvana

• Karolien, 14-12-2018

Verwarmd zwembad

Is er een verwarmd zwembad aanwezig? Wil graag in april gaan

• Hetty, 02-09-2018

Kamers bij zwembad

Ik wil graag naar Barut Lara en dan in de laagbouw in een van de kamers beneden ( dus geen balkon) maar met terras bij het zwembad. Welke moet ik dan boeken weet iemand dat ?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Restaurant> 10
  • Soort gerechtenAziatisch, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Turks, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinDisco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking