Hotel La Boutique

Hotel La Boutique

We hebben een aantal aanbieders voor La Boutique voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Boutique in het Nederlands

Prachtig uitzicht vanuit het restaurant

Jozef, 4-6-2013

Wij verbleven in totaal 4 nachten in dit hotel tijdens een rondreis met een bus. De eerste nacht verbleven we in het hoofdgebouw in een kamer die zeer mooi ingericht was, maar eerder aan de kleine kant was. De kamer op de vierde verdieping lag onder het restaurant, maar veel hinder veroorzaakte dit niet. Het uitzicht vanuit de kamer was bedroevend; we keken uit op andere gebouwen die zeer dicht bij het raam kwamen. Er was geen terras. De badkamer was voldoende groot en voorzien van het nodige comfort.

Nadien verbleven we drie nachten in het bijgebouw. Deze kamers waren iets minder luxueus, maar veel ruimer. Ook de badkamer was ruimer dan in de eerste kamer.

Het hele hotel straalt klasse uit, maar het is spijtig dat er slechts twee kleine liften zijn.

Het personeel is gedienstig en begrijpt Engels. Ze zijn niet opdringerig als je in de zetels op het terras zit.

De maaltijden zijn lekker en vooral het ontbijt is uitgebreid. De dranken zijn niet echt goedkoop. Prachtig uitzicht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Boutique in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Boutique scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: