Konyaalti Beach

9.6Fenomenaal

Op vakantie geweest naar Konyaalti Beach?

• 10Mirella Engelsman11-11-2018

Fantastisch Wil trouwen daar met mehmet😍

Hallo ik ben met 2 vrienden naar antalya gegaan en we hebben in verschillende appartementen gezeten en 1 week in harrington hotel 5 sterren super uitzicht gehad op zee en de mensen zijn zo vriendelijk daar allemaal. Echt een super mooi land. En heb mijn huidige vriend ontmoet daar.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10G.Altıbilek11-09-2015

manzara süper

bence bu manzara dünyanın en güzel manzaralarından bir tanesi

Gereisd met partner in juli 2015

• 10ahmets05-04-2015

olağanüstü

Çok güzel bir sahil,deniz tertemiz.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 6irenemaris01-10-2014

Stenen

Jammer van al die stenen. Maar het uitzicht op de bergen is mooi

Gereisd met partner in januari 2014

• 6M. Groenewegen30-03-2014

lang strand

Met taxi of lopend te bereiken. De weg naar beneden is een leuke wandeling, maar je moet ook weer naar boven. En dat zal tegenvallen, dus neem een taxi.

Gereisd met partner in maart 2014

• 10Micha13-03-2013

Super!

Długa, szeroka, kamienisto-żwirowa, ale wcale to nie przeszkadza!

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 10Carlos22-08-2012

Goede onderhouden strand!

Niet te doen met blote voeten, dus slippers of zo aandoen om in het water te gaan. Kiezelstrand en zeer heet. De luide muziek kan soms storend zijn!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8kimmirer21-08-2012

Leuke plek zowel overdag als 's avonds

Konyaalti Beachpark is een fijne plek aan het strand. Overdag kun je heerlijk relaxen. Voor 5 euro huur je een ligbed en parasol bij de meeste strandtenten en wordt je netjes bediend mocht je iets nodig hebben. Ook als de zon onder is kun je er heerlijk eten, waterpijp roken en genieten van livemuziek.

Gereisd met partner in januari 2012

• 7Jack Kapitein04-05-2012

kiezel en steil aflopend, mooie boulevard met park

Dit strand is 16 km. lang en is bereikbaar met een leuk treintje. Voor Eur. 0,75 brengen ze je in 10 min. naar het strand. Het hele strand heeft een boulevard en na ongeveer 2 km. beginnen de grote resorts. Het strand zelf is het niet voor mij. Kiezels en steil aflopend. Hier kun je wel een gezellig dagje doorbrengen maar om te zwemmen gingen we liever naar het stadsstrandje.

Gereisd met partner in april 2012

• 5jan blomme24-10-2011

zonnen en genieten

Kiezelstrand. Steil hellend !! Leuke terrassen langs het strand. Duurdere consumpties !

Gereisd met partner in oktober 2011