Hotel Nirvana Cosmopolitanstersterstersterster

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.5Fenomenaal

Score uit 1909 reviews

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Nirvana Cosmopolitan voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Kervansaray Hotel in Lara is de ideale bestemming voor een zorgeloze zonvakantie. Door de vele faciliteiten zitten liefhebbers van een vakantie vol entertainment en animatie hier helemaal goed. Ook aan de kids is gedacht met een uitgebreid animatieprogramma, leuke zwembaden en vele waterfaciliteiten. Wel schrijven jullie dat het hotel vooral gericht is op de Russische gasten, dus hou hier rekening mee als je kiest voor een vakantie in dit hotel.

Zoals in de meeste hotels in Turkije, overnacht je ook bij Kervansaray Hotel op basis van all-inclusive. De hoofdmaaltijden worden geserveerd in buffetvorm en deze zijn volgens jullie top. Reviewer Cengiz vult aan: ‘Het eten is voortreffelijk en uiterst gevarieerd.’ Ook voor een lekker drankje zit je bij Kervansaray Lara goed. Strijk neer aan de poolbar en geniet van een verkoelend drankje met je voeten in het water. Wel zo lekker met dat warme weer!

Vervelen is volgens reviewer Tugba niet mogelijk bij Kervansaray Hotel. Het animatieteam maakt er iedere dag weer een feestje van. Zo dansen de allerkleinsten op de gezellige deuntjes van de kidsclub, terwijl de tieners meedoen met een spannend potje beachvolleybal. Nog niet helemaal uitgespeeld? De kinderkermis maakt het plaatje compleet volgens Cengiz. Zo schrijft hij: ‘Altijd wel wat te doen door de vriendelijke leden van het animatieteam. Het eten is voortreffelijk en uiterst gevarieerd. Een prachtig aangelegd park en kinderkermis maken dit resort een pareltje in Lara.’

Bij Kervansaray Hotel overnacht je in een fijne kamer. Het vriendelijke personeel van het hotel staat de hele week klaar om je kamer weer spik en span te krijgen. Al vinden sommige reviewers het jammer dat de schoonmaak pas in de middag is. Op vakantie met het hele gezin? In de ruime familiekamers is er genoeg ruimte voor de hele familie.

Ligging

De ligging van Kervansaray Lara is top. Met een directe ligging aan het strand is het de ideale plek voor strandliefhebbers. Strijk neer op een ligbedje en geniet van de Turkse temperaturen, terwijl de kids de verschillende watersporten proberen. Kies jij voor een tochtje op je waterski of leer je liever surfen? De keuze is aan jou. Maar ook aan natuurliefhebbers is gedacht. Volgens jullie maak je de mooiste foto’s bij de veelbelovende Düden watervallen.

Een uitstapje naar het bruisende Antalya mag ook niet missen tijdens je vakantie bij Kervansaray Lara. Met de dolmus sta je binnen 40 minuten in het centrum. Gezellige restaurantjes, grote winkelcentra en bijzondere bezienswaardigheden wisselen elkaar hier af. Bezoek bijvoorbeeld het oude stadscentrum waar je je laat verrassen door de eeuwenoude gebouwen. Of struin urenlang door de vele gezellige straatjes.

1909 reviews over Hotel Nirvana Cosmopolitan

• 2019
    4Dennis22-11-2019

Vies en oud

Lees hieronder de recensies, wij dachten zal wel meevallen, maar helaas niet het hotel is zeker geen 5 sterren waardig! Oud vies en alles is versleten, Wij hebben iets bijbetaald en bij de buren gaan zitten hotel Miracel !

Zakelijk gereisd in november 2019

• 6jan van dalen06-10-2019

nooit meer

gewoon een slecht hotel vooral de kamers gedateerd en slecht schoonmaken en voor dat geld schandalig

Gereisd met partner in september 2019

• 6Anne30-09-2019

Nooit meer

Wij hadden het getroffen met een schone kamer, maar heb filmpjes en foto's gezien hele vieze douche, kamer had echt renovatie nodig. Wat betreft het eten niets mis mee, alhoewel ik hele negatieve revieuws heb gelezen. Wij hadden wisselend vlees niet alleen kip. Alleen wat betreft gastvrijheid daar heb ik geen goed woord voor. Wij zijn via touroperator op vakantie gegaan wij werden onze kamer uitgelokt dat touroperator bij de receptie op ons wachtte, ze waren helemaal niet bij de receptie. op dat moment werd onze kamer geblokt. Eerst wilde ze de hele reissom van ons, wat wij niet wilde betalen. Had hun gezegd dat er een mail van SGR zou komen, zij zeiden deze niet te hebben ontvangen. De laatste 2 dagen betaald zodat wij toch nog konden genieten van onze vakantie Er waren mensen die in andere hotels zaten, zij hebben niets meegekregen niks betalen. Maar moet er wel bij zeggen dat denk ik 80 russen zijn de rest duitsers , handje vol ned.

Gereisd met partner in september 2019

• 4Kitty06-08-2019

Nooit weer. Slechtste hotel ooit.

Dit hotel is het niet waard om je zuurverdiende vakantiegeld naar toe te brengen. Het is oud, kapot, ongezellig, zeer slecht eten, geen gezellig terras om de avond door te brengen, onvriendelijk personeel, zeer lange wachttijden om iets te drinken te halen. Glijbanen die niet glijden, golfslagbad zonder golven en 2 kleine zwembadjes met uitzicht op een blinde muur. Daarnaast te weinig ligbedden in het hoogseizoen. Het hotel is gericht op de Turkse en Russische gasten. Echt geen 5 sterren waard. Eerder 3 sterren. Wij hadden het hotel geboekt om de 2 mooie voetbalvelden welke er liggen omdat onze 2 jongens erg van voetbal houden. Blijkt dat er in het animatie programma totaal geen voetbal wordt georganiseerd. Bar is 24/7 geopend. Maar op dag van vertrek om 6.15 uur was er nog geen kop koffie te krijgen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4Alp05-08-2019

NOOİT NOOİT MEER

Paar keer hier geweest was heel goed maar dit jaar is echt schande. Eten elke dag hetzelfde elke avond kip en kip en kip. na drie heb ik nog niet eens gegeten paar broodjes en frietjes om mijn honger te verkleinen. Wat personeel betreft paar die heel slecht waren o.a hulya bekend als de chef's zoveel klachten en blijft nog werken maar ja eigen keuze.Na paar klachten heeft het personeel chef Gürkan ons heel veel geholpen was heel vriendelijk dik verdiend job. Ook Burcu Van agad bar echt een pracht van persoon en gizem Van aqua bar Hoop dat die twee goed opgroeien daar Raad ik dit hotel aan 100 procent neen Blijf weg geef paar 100 ,euro meer i.p.v. 1500 te verliezen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3T.A.29-07-2019

Nooit meer

Hotel is gedateerd, vergt onderhoud. Saai hotel, veel toeristen uit Arabië en Iran 80% is toch andere cultuur. Hotel is ultra all?? WiFi is alleen in de hal, WiFi heeft alleen na 2300 uur deels ontvangst. Manager van bewaking en zijn jongens zijn stoere gasten als je die tegenspreekt krijg je bijna klappen, ook als ze fout begaan krijg je geen excuus. Weten niet wat service is en wie hun boterham betaald. Enkele vrouwelijke medewerkers lopen chagerijnig rond, Veel mensen gesproken klagen allemaal, weggegooid geld en vakantie naar de kloten. Was blij dat wij terug waren. Chef koks doen hun best, animatie is ook goed. Advies van mij uit, geef paar honderd euro meer uit en ga voor kwaliteit en krijg waar voor je geld

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Rene24-07-2019

Super, ook na de zesde keer te zijn geweest

Dit jaar was de zesde keer dat we zijn geweest. We hebben de laatste drie jaar overgeslagen. Drie jaar geleden zag ik nog dat het aan het aftakelen was. Het eten en het personeel is ronduit super geregeld. Maar het gebouw en de kamers hadden echt onderhoud nodig. Dit jaar zijn we toch weer gegaan met de verwachting dat het slechter zou zijn, maar het tegendeel is waar. Er wordt druk gewerkt aan het gebouw. Kapot glas zijn ze aan het vervangen en je ziet veel medewerkers hun uiterste best doen het gebouw weer tiptop in orde te krijgen. De badkamers kunnen ook wel wat onderhoud krijgen, want ook die zijn gedateerd. Maar op deze punten na hebben wij een geweldige vakantie gehad die niet meer stuk kan. De wifi in het hotel en zelfs op het strand werkt goed! Op het strand werkt Onder. Hij zorgt dat alles op het strand spic en span is. Altijd een vriendelijk welkom als je aankomt. Een topgozer, die echt heel hard werkt!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 4Yusuf29-06-2019

NOOIT MEER

*Eten was altijd het zelfde , heel weinig soorten , ik heb zo nooit meegemaakt kip kip kip niks van vlees te zien en toetjes was ook een ramp. *Kamer valt mee heel ruim. *heel weinig garson's we moesten bijna altijd zelf ons drank gaan halen *minibar was gratis , wifi hebt je bij loby maar heel slecht. * zwembad hadden we altijd plaats pluspunt , maar het zwembad was wel niet zuiver !!! * personeel is heel onderbemand die kunnen er niks aan doen 1 garson voor 40 man en als we gözleme wilden moesten we een uur aanschuiven !!! * elke avond was er een dansshow pluspunt * is deze hotel wel 5 sterren waard ? Ik als een turk Neen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 4Lieke 28-06-2019

Nooit meer

Het hotel is zeer verouderd. Kamers zijn ook slecht verouderd en niet goed schoon. Toiletten buiten zijn erg smerig. Word alleen afgetekend en niet schoongemaakt. Eten is gevarieerd en erg lekker. En strand ligt lekker dicht bij.

Gereisd met partner in juni 2019

• 7fam. Tazi30-05-2019

verouderde resort wat renovatie nodig heeft. het s

redelijk. niet erg enthousiast over de accommodatie en eten. te mager voor een 5sterren . fruit voornamelijk appels en sinaasappels, soms watermeloen. Geen verse jus d' orange. strand erg ver lopen

Gereisd met partner in mei 2019

20 tips over Hotel Nirvana Cosmopolitan

• Paulus, 10-05-2014

Tip: de jeepsafari is een echte aanrader.

• Mireille, 02-05-2014

Voor kinderen is het handiger in de schoolvakanties te gaan. Echter vangt de animatie ook veel op dus het is niet een negatief punt maar dat is iets om rekening mee te houden voor andere ouders.

Dan heb ik de fotograaf Musafa nog beloofd een referentie achter te laten ;-) Hij heeft fantastische mooie foto's gemaakt en dat is mocht je mooie foto's willen van je gezin (of voor andere doeleinden maak dit kenbaar) zeker de moeite waard hier gebruik van te maken.

• Mireille, 01-05-2014

De animatie was er ook de hele dag druk bezig voor jong en oud. Voor kinderen is het handiger in de schoolvakanties te gaan. Maar dat verteld niets over het hotel. Naast het hotel is er een taxistandplaats. Onderhandel gewoon goed over de prijs en je kunt ook gemakkelijk met de bus naar de stad die tegenover het hotel stopt.

10 vragen over Hotel Nirvana Cosmopolitan

• Tim vd Cr, 05-04-2017

punt van het hotel

Ik ziet op vele site dat het een 9 voor punt krijgt, maar op zoover staat ook een 9.4 maar als je naar onder scrolt dan staat er een 7.5. is dit een goed of hotel of is het echt geen 8 waardig

Vaanhold, 04-06-2017

Indien je goed kijkt zijn er altijd mensen van concurrerende hotels die achter elkaar ontzettende slechte cijfers geven. Dit om dezelfde hotels op de strip naar boven te duwen. Er zijn dus hotels die op betaling hun hotel positieve recensies proberen te geven. Triest!

• Johanna, 29-12-2016

welke temperatuur

lieve mede vakantie gangers mijn vraag is hoe zijn de temperaturen in januari in lara 10 tot 15 graden lees ik is dit een aangename temperatuur om langs het strand te lopen en aan het zwembad in de korte broek te vertoeven wij zijn november gasten en vinden dan een temperatuur van 25 graden waarvan op zoover 20 graden wordt vermeld wie wil en kan mij van een ervaring helpen

• Chantal, 03-08-2014

Zijn er ook veel Nederlanders

Wij gaan 6 aug hierheen weet iemand of er ook Nederlanders in dit hotel zitten? Lees namelijk dat er weinig Nederlanders zitten. Wij gaan met twee meisjes 1 van 11 en 1 van 4.

Anuschka M, 26-08-2014

Ja klopt. In de periode van ons was het naar schatting max 2-3%. Grotendeels zijn het Russen, Iranezen, Kosovaren. Klein deel uit West Europa o.a. NL, GB.

Hotel Nirvana Cosmopolitan info

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Vegetarisch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats