Hotel Kervansaray Lara *****

Hotel Kervansaray Lara
Hotel Kervansaray Lara
9,3

349 reviews over Hotel Kervansaray Lara in het Nederlands

Heerlijk, keurig en beleefd. Eten goed !

Rinus, 4-2-2018

Top ! en nog eens top ! Gewoon heel normaal en zeer prettig verblijven.

Nooit meer

Nick, 28-10-2017

Het eten was goed. Het hotel voor de rest was zeer slecht. Het zwembad was vies, ze hadden geen pier op het strand. Geen aanrader. Mustafa hielp ons goed.

Prima hotel

Cees, 13-10-2017

Prima hotel goed eten mooie kamers heel vrindelijke mee de werkers

Moi hotel

Rita, 13-10-2017

Het ıs geweldıg super servıce en bıjzonder aardıg en attent! Het eten ıs super erg goed! Aanrader !!

Verouderd hotel

Verweij, 25-7-2017

Hotel is verouderd en geen 5* meer waard

Wel top animatie vooral pablo

Twijfel geval

Ilayda, 23-7-2017

Wij waren met vriendinnen naar dit hotel gegaan, het hotel is eigenlijk best goed maar paar dingen verpesten het geheel. Kamers zijn bijvoorbeeld goed, maar dan krijg je weer een vieze badkamer of vieze handdoeken. Veel rare typetjes in het hotel, maar daar kan het hotel ook niet veel aan doen. Bij het restaurant personeel zaten er paar aardige tussen maar meeste keken je niet eens aan tijdens het geven van drinken etc, ze leken het werken zat en waren niet zo vriendelijk als in andere hotels. Eten niet heel bijzonder, zwembaden wel te doen. In de avond is er wel veel te doen, eerst heb je een show daarna live muziek bij de beach club en daarna heb je nog een disco. Animatie team is top! Yasmina, Fero en Pablo super aardige en gezellige mensen waarmee je een leuk praatje kon maken en die het nog een beetje leuk maakten voot ons. Ondanks dat het hotel een beetje tegenviel, hebben wij er toch een leuke tijd van kunnen maken.

Leuke vakantie maar niet door het hotel

Anoeska, 26-6-2017

Het hotel kan wat mij betreft gesloten worden wat betreft uitstraling, hygiene en gevaarlijke situaties vanwege achterstallig onderhoud. We waren in shock bij

Het inchecken en de kamer was verschrikkelijk vies en hadden totaal geen uitzicht.

Het personeel deed ontzettend hun best en onder andere daardoor hebben we een top vakantie gehad. Pablo van het animatieteam was iedere dag enthousiast van s morgens vroeg tot s avonds laat. Super lief ook voor onze 2 meiden.

Een super vakantie samen met de fam maar niet door het hotel.

Mooi hotel lekker eten

Bremer, 25-6-2017

Mooi hotel weinig Nederlanders maar dat is niet erg, keuze in eten is wat minder bij andere hotels maar wat er is is allemaal lekker, leuk voor een week, heb mooi hotelkamer gehad

Alles perfect

A.J.de Jonge van der Salm, 17-6-2017

Alles is van superieure kwalitijd.en volop aanwezig

Vergane glorie

Vervaan, 11-6-2017

Er vindt hier geen onderhoud plaats. Het hotel is 14 jaar oud en sindsdien is er geen cent meer geinvesteerd. Best wel jammer want de basis is goed. 99% russen maar beschaafder dan ik ooit mee heb gemaakt. Dit hotel is een schande voor Lara.

We hebben een aantal aanbieders voor Kervansaray Lara voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kervansaray Lara in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kervansaray Lara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kervansaray Lara scoort een 9.28 uit 10 op basis van 1279 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: