Hotel Kervansaray Kundu *****

Hotel Kervansaray Kundu *****

Hotel Kervansaray Kundu
Hotel Kervansaray Kundu

We hebben een aantal aanbieders voor Kervansaray Kundu voor je op een rij gezet:

510 reviews over Hotel Kervansaray Kundu in het Nederlands

Was goed voor het geld dat je betaald.

Derya celik, 29-10-2017

Het eten was goed. Veel variatie. Personeel is zeer vriendelijk. Hotel heeft gratis WiFi. Genoeg vermaak voor de kinderen. Het is niet een heel duur hotel, dus prima. Ik ben tevreden. Lekker aan het strand, het Hotel is verouderd, maar hier zijn ze wel mee bezig. Voor het prijs wat je betaald vind ik dat je echt tevreden moet zijn. Mocht je dit niet zijn dan moet je maar naar een ander hotel gaan en honderden euro’s meer betalen. Uiteindelijk is het het zelfde zon en het zelfde strand .

nooit meer!!

Fam.Daems, 4-10-2017

het hotel is verouderd in alles, de vloerbedekking in de kamer zat vol met vlekken dat wij er niet met blote voeten op durfde te lopen. het bed was ook niet je van het, wij lagen op een spaanplaat plank met daarop een matras. wij kregen zelfs halverwege de eerste week een brief op de kamer dat men de volgende dag de kamers gingen ontsmetten vanwege ongedierte en insekten. Ook het internet op de kamer waar je overigens voor moet betalen liet ook te wensen over.Het zou een 5* ultra all in hotel moeten zijn waar volgens de beschrijving de beachbar vanaf 10 tot 24 uur open zou zijn waar je overdag ook een coctail zou kunnen drinken. niet waar dus. ook ging men niet regelmatig bij het zwembad langs om schoon te maken.de wave pool is vies en de roosters daarvan gingen elke dag kapot

het eten was prima en warm en de bediening in het restaurant was uitmuntend.wij werden regelmatig geholpen door Mustafa Gelik. het verdere personeel was zeer klant onvriendelijk vooral bij de receptie.

eerste en laatste keer

sophie, 3-9-2017

ik wou eerst de negatieve commentaren niet echt geloven.maar helaas ze zijn waar.bij aankomst was de kamer niet gekuist,geen handdoeken.hebben tot 20u moeten wachten eer ze het in orde hebben gebracht.helaas hebben ze dan de kamer die week niet meer gekuist.onvriendelijk personeel aan de receptie ,in het restaurant sprak niemand Engels,zelfs geen basis kennis.vuile stoelen,vuile tafels,zowel in restaurant als lobby.niemand doet de moeite iets op te kuisen.veel te lange wacht tijden aan de liften,meestal waren er wel enkele defect.Het zwembad op zich viel wel mee,goede ligging aan de zee.aan de strand bar stonk het echt heel erg,ik dacht er zelfs niet aan,daar iets te nemen om te drinken. gelukkig viel voor ons het eten heel goed mee.ruime keuze ,voor ieder wat wils.maar ik denk dat dit hotel niet geschikt is voor de Belgische en/of Nederlandse markt.dit was voor mij de 17 de keer Turkije en dit heb ik nog nooit gezien of gemaakt.echt erg!

Verschrikkelijk nooit meer

Fulya Copur, 20-8-2017

Hotel heeft geen beleid geen structuur. Personeel werkt met tegenzin dat was heel goed te merken. Kids club stelt helemaal niets voor behoorlijk slecht. Om kort te houden ik raad niemand aan om naar deze hotel te gaan.

Versxhrikkelijke hotel

Emine cakar kursun, 17-6-2017

Zeer kleine kamers,kleine lobbie geen wifi op kamers service slecht schoonmaken slecht. Eigenlijk heb ik met mijn gezien een slechte vakantie achter de rug.

Wij zijn twee weken geweest ,de tweede week kwamen vier bussen vol studenten,dan kan je wel een beetje verwachten wat voor een chaos het was.kinder zwembaad werd in beslag genomen.door de studenten .

Het duurde twee dagen voordat ik een deken kon krijgen.

Het is allemaal verouderd . Geen accoodomottie dus kinderen waren alleen maar aan het vervelen.

Echt niet om aan te raden.

Nooit Meer - Afschuwelijk

Peter V.A., 6-6-2017

Onvriendelijk personeel aan het onthaal bij aankomst in het hotel. Verouderde kamers met vuile en versleten vloerbekleding, 2 dagen moeten douchen met koud water. Eten in het restaurant is koud en helemaal niet lekker. Zwembad en tuin zijn slecht onderhouden en men speelt er helse muziek tussen 10 en 17 uur. Na drie nachten voor bekeken gehouden en verhuist naar een ander hotel.

Nooit meer!

Sharris, 13-6-2016

we hebben voor dit hotel gekozen omdat het toch een 9.1 op zoover had en er toch op foto geweldig uitzag, niets was minder waar. Het was een verschrikkelijk hotel!

- Vuil (overal tapijt, vol vlekken echt vies!)

- onvriendelijk

- amper eten ( 5 keuzes, zelfs tijdens avond eten)

- 1 bar open buiten..

- s'avonds even geen bediening o.w.v. Ramadam (ultra allin??)

- man van de shop verschrikkelijk irritant en sexueel gefrustreerd denk ik..

- geen of amper animatie

- golfslagbad werkt niet

- enkel Free wifi in lobby

- muziek aan het zwembad valt heel de tijd uit en kraakt verschrikkelijk!

- snacks overdag.. enkel Hamburger en chicken nuggets

het enige pluspunt was dat we het zwembad bijna voor ons alleen hadden (weinig volk)

na 3 dagen overplaatsing aangevraagd naar Kervansaray Lara (hier was het 10.000 keer beter!)

Goed hotel

Bianca Loeve, 18-10-2015

Dit hotel is echt super, goed eten lief personeel goede ligging. Alleen het enige nadeel er is niet echt een sfeer. Geen muziek aan het strand of zwembad en als er wel muziek is staat alles op herhaling. Wij zitten nu in het na seizoen en er is niks te doen voor de jeugd..

Goed hotel maar niet top.

Dekker, 3-8-2015

Het hotel is prima maar in de buurt zitten betere hotels. Het zwembad is heerlijk. Erg lang waardoor het nooit massaal is. Als je niet vroeg bent zijn er geen bedjes meer in het hoogseizoen. Op het stand wel altijd plek en daar waren wij toch het meest. Eten overdag weinig variatie. In het restaurant was het eten goed. Familiekamers zijn te klein voor pubers, met kleine kinderen is het te doen.

Wij hadden een mooi uitzicht op zee. Kamer was prima en werd elke dag schoongemaakt. De liften waren wel vaak technische mankementen aan en je kon niet via een trap naar boven/beneden. Er was een main restaurant waar na een aantal dagen het eten niet warm was maar koud. De stoelen in het restaurant plakte of waren nat. Op het einde van onze vakantie moesten we wachten op een plaatsje. Eénmaal een plaats te hebben waren de borden en het bestek op. Het personeel kon de drukte niet aan. De pannenkoeken die werden gemaakt tussen 12.00-16.00 uur door 1 mevrouw waren super lekker. Bij het beach restaurant was er gelukkig wel warm eten. Bij de bar waren zie niet kind vriendelijk, ze lieten onze jongens gewoon wachten en andere mensen voor gaan. De toiletten in de buiten omgeving waren niet echt schoon. Er was veel achterstallig onderhoud.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kervansaray Kundu in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kervansaray Kundu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kervansaray Kundu scoort een 8.95 uit 10 op basis van 767 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: