Hotel Kervansaray Kundustersterstersterster

9.1Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Antalya / Lara / Kundu

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Kervansaray Kundu voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

853 reviews over Hotel Kervansaray Kundu

• 2019
    2Kelly23-07-2019

Vreselijk hotel, nooit meer!

Het begon al bij het boeken waar ons werd verteld dat we een gerenoveerde kamer zouden krijgen. Eenmaal daar aangekomen was het niet om aan te zien! Er zaten gaten in de muren, alles was vies, overal vlekken. Het restaurant was ook vre-se-lijk. Het was veel te druk om te kunnen lopen, elke dag het zelfde eten op één of twee bakken na, het eten was koud en de stukken vlees waren nog rood van binnen. En het was nog eens een hele opgave op een plaatsje te kunnen bemachtigen in het restaurant. Waar overigens ook niks werd schoongemaakt, als je een vrije plek ziet, ga er dan maar vanuit dat deze nog volstaat met vieze borden. Meerderheid van het personeel spreekt geen Engels! Alleen Russisch of Turks en het hele hotel is een overvloed aan Russen/Turken die erg luidruchtig zijn en nergens naar omkijken. Het zwembad is groot, maar daar blijft het bij. Het leek wel alsof het niet werd schoongemaakt. Hier gaan wij nooit meer naartoe afschuwelijk

Alaaddin ÜNLÜ İşletme Müdür Yrd, Guest Relations Manager, 27-08-2019

1- Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely,

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Frans24-05-2019

Een fantastisch hotel, heel lekker eten en gevarieerd, propere kamers, vriendelijke en snelle bediening, in een woord een fantastische vakantie

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9schoeffaerts helena21-05-2019

fantastis

gezellig vriendelijk behulpzaam

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8John Adriaanse08-05-2019

Aan te raden!

Prima hotel, goede kamers, goed eten, goede animatie, fijne zwembaden. Echt ruim voldoende te eten en drinken voor iedereen, keuze genoeg. WiFi is ook prima, ook op kamer en bij zwembad. Omgeving is wat minder, direct rondom hotel wat bouwwerkzaamheden. Winkels voldoende direct in de buurt en in Antalya echt niet voordeliger. Je kunt een taxi nemen naar de stad, wij betaalden 40 euro heen en terug voor 6 persoons busje. Overigens slechts 10 minuten vanaf vliegveld, ook fijn. Hotel is zeker aan te raden. Enige jammer is de aanwezigheid van Russen. Zijn zeer aanwezig en luidruchtig.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 6Eveline richerzhagen29-04-2019

Denk toch niet dat we hier nog terugkomen

Voor mij is dit hotel geen 5 sterren waard. De toiletten in de inkomhal zijn echt vies en moeten dringend gerenoveerd worden . Onze kamer was wel mooi en groot maar ook hier zijn er dingen die niet goed afgewerkt zijn. Eten was ok maar niet gevarieerd . Je moest je drinken zelf halen en dan kreeg je nog papieren bekertjes. Aan het zwembad is dit ok maar in het restaurant vind ik dit niet kunnen.
    De omgeving van het hotel is een echte bouwwerf. Overal ligt er afval van bouwmaterialen. Wij hadden zeezicht maar voor de kamers aan de voorzijde is dit toch niet zo mooi.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    2Feri28-10-2018

Ik ben tot nu nooit in zulke slechte hotel geweest

Slechtse hotel ben ik ooit geweest Niet goede servis onze kluis was kapot 5 keer ben ik bij receptie geweest en iedere keer zeggen zij ok dat komen wij maken voor u Bedden hebben heel veel lavaaien Eten was echt laage kwaliteit Ik krijgt echt spijt van dat ik daar gereserveerd

Gereisd met partner in oktober 2018

• 1Anoniem30-09-2018

Nooit meer!

Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Service is slecht wordt niet volledig uitleg gegeven bij binnenkomst. Omgeving is niet mooi winkels zijn er maar Is te duur. Centrum van Antalya is met de taksi 40 minuten afstand, dit is te ver. Eten is bijna hetzelfde iedere dag. Bedden zijn te hard. Geen mooi uitzicht vanaf het balkon. Zwembad is te koud. Speeltuin voor kinderen ligt ver achter het zwembad waardoor je geen zicht vanuit het bad hebt op je kind. Geen glijbaan voor kinderen in het bad. Geen muziek bij het zwembad en strand. Hotel is verouderd is zeker toe aan verniewing. Veel vakantiegangers waren ontevreden dit gaven ze tijdens een gesprek aan. Dit was onze eerste bezoek maar ook meteen de laatste keer!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 10Oguz Ozdogan04-05-2018

Prijs/kwaliteit zeer goed. Goed geholpen door Mustafa

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Maud30-04-2018

Gooeedd

Animatie Mustafa is een zeer vriendelijke meneer helpt je super goed. Voor de rest is alles goed goed eten leuk zwembad. Wat heel slecht was was de wifi

Gereisd met vrienden in april 2018

• 9Simone30-04-2018

het wat leuk voor een keer

geen goeie wifi, mooi hotel best mooie kamers en mooi zwembad en zee Animation mustafa is heel goed persoon

Gereisd met vrienden in april 2018

17 tips over Hotel Kervansaray Kundu

• Petra Arts, 12-05-2012

Ga eens naar de kapper, ze zijn top! Met de bus voor € 1,- naar antalya

• cfmaat, 12-05-2014

Boek deze reis in Duitsland.Veel goedkoper dan in Nederland .Hoge kinderkortingen tot en met 13 jaar

• Lenaerts, 26-07-2013

Verken de eerste dag het hotel, je kan op verschillende plaatsen overdag snacks eten. Het is nogal onduidelijk aangegeven. Voor de ijsjes en de wafels heb je 2x per dag een uurtje de tijd.

17 vragen over Hotel Kervansaray Kundu

• debby, 12-11-2018

open??

ik hoorde toen ik 2 jaar terug in lara was dat dit hotel gesloten zou zijn... maar je kunt t gewoon boeken??! graag n reactie mvg

• pedro_salomez, 06-11-2015

belgen

We zijn wel geïnteresseerd in dit hotel voor volgende zomer, komen daar ook belgen?

• marcel, 15-08-2014

vervoer van vliegveld naar Hotel

Heet iemand informatie over vervoer van vliegveld naar Hotel? kan met bus? wat kost taxi? kan iets via hotel geregeld worden van te voor en wat kost het?

elodıe, 20-08-2014

Diıt hebben mıjn ouders vooral gedaan !

• Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk