Hotel Karyatit

• Sauna

151 reviews over Hotel Karyatit

• 2018
    8Harm W.12-05-2018

Alle keren een fantastische vakantie.

Kleinschalig familiehotel in de oude stad(kaleici) van Antalya. Persoonlijke aandacht en service. Iets heel anders dan de grote hotels. Zeer geschikt voor een poosje heerlijk ontspannen. Echte Turkse keuken. Zeer betaalbaar. Niet geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn en ook niet echt voor gezinnen met kleine kinderen.

Alleen gereisd in september 2017

• Oude reviews

8Harm Wemmenhove04-06-2017

Heerlijke week gehad in hotel Karyatit

Karyatit is een authentiek, kleinschalig, schattig klein hotelletje in de oude stad van Antalya. Ben nu voor de 5e keer geweest. Prima hotel voor een weekje lekker ontspannen. Verwacht geen 5-sterren hotel, ontbijt is eenvoudig en ja voor extra's moet je bijbetalen. Diner is absoluut goed. Vanaf maart nieuwe manager, dit heeft de zaak duidelijk goed gedaan. Service van hoge kwaliteit. Kamers zijn simpel ingericht, nogmaals je zit niet in een all-inclusive 5 sterren accommodatie. Ik ga met veel plezier weer terug naar Karyatit

Alleen gereisd in mei 2017

• 9Angela Everts12-01-2016

Sfeervol op top locatie

Geweldige vakantie gehad op deze top locatie! Kamer was klein maar aangezien er zoveel te beleven is in antalya zou het zonde zijn je tijd te verdoen op je kamer! Bruisend leven in de oude stad, goede aanrader voor een shopaholic! Gezellige eetcafe's , zeker een aanrader is de big yellow taxi welke op 150 meter wandelen van het hotel ligt. Lekker eten en vriendelijk personeel daar. In het hotel was het ontbijt weinig maar goed, lunch ook prima! Geen diner gehad in het hotel. Aan te raden is het kiezelstrand aan de andere kant van Antalya waar je dmv de tram makkelijk kunt komen. Personeel zeer vriendelijk, eigenaar was zeer tegemoet komend, in overleg veel mogelijk, zo konden we ipv om 12.00 uur uitchecken om 20.00 uur uitchecken en werd er wel eens een drankje weggegeven. Prima zwembad, schoon, wel klein, maar lekker verfrissend! Een echte aanrader als je niet te beroerd bent om te wandelen!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 4Josbert Lonnee09-09-2015

Te kleine kamer en voor alles bijbetalen

De meeste kamers zijn extreem klein: Afgezien van een zeer kleine badkamer niet veel meer dan 10 vierkante meter! Er staan alleen 2 bedden in en een paar kleine kastjes. Je spullen liggen op bed of het padje tussen de bedden. De schoonmaaksters verplaatsen je spullen steeds.

Er zijn maar een paar kamers op de begane grond en er is geen lift.

De gangen naar de kamers toe zijn buiten en worden de 'balkons' genoemd. Laat je hier niet door misleiden.

Op de balkons en rond het zwembad lopen soms grote kakkerlakken.

Het ontbijt is saai: - Vreemd smakende koffie, - Droge deegspullen / brood, - Wat kaas en worst, - Honing en waterige jam in van die plastic bakjes.

Voor ieder dingetje moet bijbetaald worden: - Airco: €2 per dag. - Kamer met paar vierkante meter meer: €20 per nacht. - Jus de Orange bij het ontbijt: €3 per glas. - Koffers laten staan: €15 per koffer.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 1Zizi08-09-2015

Verschrikkelijk

Vieze kamers met beesten,. De badkamer is erg vies en vol met schimmels. Het wordt niet netjes schoon gemaakt, alleen het wordt stof gezuigd en de handdoeken worden vervangen. Handoeken vol met vieze vlekken, soms bloed vlekken. Voor de airco moest ik 2 euro p/d betalen. De eerste dag was de airco al kapot, lekte de hele tijd als de airco aan was water uit de airco. Ontbijt was vreselijk, de eerste dag dag al was de melk over de datum. Ik melde dat en de melk werd vervangen. Brood was oud. Het was vreselijk. De iegennaar en zijn vrouw waren onaardige mensen. Ik was de hele tijd bang iets te zeggen over de handdoeken, omdat ik bang was dat ze geiriteerd raakte, Ik zag namelijk in het hotel dat ze ruzie maakten met 2 gasten van het hotel. Zo ik wilde mijn vakantie niet verder verpesten.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 4J&L30-07-2015

Wij komen zeker niet meer terug!

Kamer is heel erg klein. Bed en kussens is erg hard en de veren voel je zitten in je matras. De kamer was erg vies.. tapijt vol net vlekken en in de badkamer zit overal schimmel en sommige delen lieten los van het schimmelen en rotten. Wc bril zat los, en de douchekop was zo verkalkt dat de helft van het water eruit kwam. Onze handdoeken zaten 9 van de 10 keer vol met vlekken. De dag voordat we vertokken kregen we echt een hele vieze handdoek, toen mijn vriend dit beneden aangaf werd de eigenaar erg boos en beweerde dat het altijd allemaal schoon is, zonder naar de vlek te kijken. Mijn vriend werd gelijk uitgemaakt voor 'gevaarlijke jongen' en dat alleen omdat we een klacht hadden. De kamers zijn overigens ook erg gehorig en warm.

Het enige positieve vonden wij de ligging. Deze was erg mooi. Je bent zo bij de harbour en zo in de stad. Ook de tram is handig. We zijn vaker in turkije geweest, maar dit hotel is zeker het slechtste tot nu toe.

Gereisd met partner in januari 2015

• 2Bobbie29-04-2015

3 x Niks

Mijn 2 kippen zouden claustrofobie krijgen in deze 'hokken' van 3 x 2. Smoezelige boel, aardig personeel die worden gekoeioneerd door een tiran. 'Zwembad' ? Nee badkuip. Lijkt wel een Nederlands verzorgingstehuis voor demente bejaarden. Gemiddelde leeftijd dik in de 70. Ze kennen elkaar allemaal bij naam en wat ze allemaal mankeren ook, nou en dat is veel en, ze komen er al jaren lang. 1 ding ik kom niet meer.

Gereisd met partner in september 2013

• 6fa26-10-2014

Goed, maar nood aan vernieuwing.

Hotel is heel centraal gelegen. Personeel heel hulpvaardig en vriendelijk!!!! De eigenares heel vriendelijk!!!! De man heeft nooit iets gezegd, ook al gaf je een glimlach, daarop kreeg je een blik terug en passeerde u :-( Een andere opmerkingen is dat ook alles heel verouderd is en dringend nood is aan vernieuwing (kamer, douche, bed). Voor de rest geen andere opmerkingen. Wij hebben een leuke vakantie gehad.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9DANY20-09-2014

Wij keren elk jaar terug....

Voor de 7de maal onze vakantie doorgebracht in dit charmante hotel.De centrale, doch zeer rustige ligging in de oude binnenstad is een zeer grote troef: Alle winkels om de hoek, de bus -en tramlijn op 50 meter,het stadspark en de zee op een steenworp afstand. De standaardkamers rond de binnentuin met zwembadje zijn naar Europese normen nogal klein. Er zijn ook grotere kamers in het hoofdgebouw. Er kan via de touroperators momenteel enkel kamer met gevarieerd ontbijt worden geboekt.Het is evenwel mogelijk om ter plekke bij aankomst meteen 'halfpension' bij te reserveren.Zij die dit doen,zullen er geen spijt van hebben. Het Turkse avondmaal was voor ons immers iedere keer een hoogtepunt.De huidige kok is super en zijn gerechten zijn van een hoger niveau te noemen dan wat we er in het verleden gewend waren.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Lotte197928-01-2014

qua ligging en prijs/kwaliteit onklopbaar

Dit is een klein, goedkoop familiehotelletje midden in het oude stadscentrum. Als ik sommige van de commentaren hier lees hadden veel mensen één van de giga all-in hotels in Lara verwacht... Die hebben wij ook gezien, 8 km buiten Antalya, onderweg naar een excursie: kilometerslang letterlijk het ene mastodonthotel na het andere. Zwembaden, souvenirshops, en daar 20 verdiepingen toeristen bovenop. Wij zaten daarentegen in dit kleine hotelletje middenin het oude stadscentrum, en hebben een fantastische reis gehad. Het hotelrestaurant was niets bijzonders (maar er zijn meer dan genoeg fantastische bars en restaurantjes op wandelafstand). De kamer was klein maar comfortabel genoeg, het ontbijt was wat sober maar we hebben elke ochtend met veel smaak gegeten (op het binnenplaatsje, naast het kleine zwembad). Het hotel zelf is oud maar mooi, en de bediening was heel vriendelijk. Voor zijn prijs is dit heel zeker meer dan voldoende, en de ligging is echt fantastisch. Ik zou zo teruggaan.

Gereisd met partner in september 2012

Hotel Karyatit info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Waterpark

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaHammam

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats