Antalya / Lara / Kundu

Vakantie Antalya

Op vakantie naar Antalya? Wanneer je denkt aan deze Turkse badplaats denk je waarschijnlijk aan een relaxte zonvakantie aan het strand. Maar Antalya is een van de plaatsen in Turkije waar je ook een oude binnenstad vindt waar cultuur en de lokale bevolking onlosmakelijk met elkaar zijn verbonden.

In het oude centrum struin je door smalle straatjes waar je de meest mooie foto’s maakt van houten huisjes. Neem plaats bij een Turks restaurantje en proef de lokale specialiteiten. Daarna zet je je tocht voort en shop je Turkse souvenirs en tapijten op de kleurrijke bazaar. Wil je een vakantie Antalya boeken en ben je benieuwd naar de populairste hotels in deze badplaats? Lees dan snel verder.

Bezienswaardigheden in Antalya

Wanneer je in Antalya verblijft moet je zeker een trip naar het oude stadscentrum, Kaleici genaamd, plannen en ga naast de bazaar ook even langs bij de pittoreske haven. De kliffen hier zijn indrukwekkend. Eventueel kun je vanuit hier ook op bootexcursie.

Wil je meer weten over de geschiedenis van Antalya? Breng dan een bezoek aan Antalya Archaeological Museum. Dit is één van de mooiste musea rond de Middellandse Zee en bevat de talrijke vondsten uit de provincie Antalya. Een tip van één van onze bezoekers is om hier wel met een gids heen te gaan.

Genoeg te doen dus tijdens je vakantie in Antalya.

Bekijk alle accommodaties

Andere bestemmingen in Turkse Rivièra

Bekijk alle plaatsen

Lijstweergave

We hebben een aantal aanbieders voor Antalya / Lara / Kundu voor je op een rij gezet:

Kras
Kras