Hotel IC Hotels Residence

Kleine hotelsWeer vandaag33°22°
Hotel IC Hotels Residence
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor IC Hotels Residence voor je op een rij gezet:

Contact

34 reviews over Hotel IC Hotels Residence in het Nederlands

Prachtig en superdeluxe

Frank
17-3-2012

Heerlijk vertoeven in dit aparte gedeelte van green palace, maaltijden in Spy restaurant zijn voortreffelijk, de service is meer dan goed, en vanuit je kamer in het zwembad duiken is helemaal geweldig, en die "fabriek" genaamd green palace naast je hotel, merk je niets van, gewoon doen mensen, en dat voor paar 100 euro meer per gezin, aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Geweldige plek

mike
25-1-2012

Een superleuk hotel voor een goede prijs-kwaliteitverhouding!

Gereisd Met partner in januari 2011

geweldige service

kim
28-4-2011

hotel ic resicence heeft een zeer goede service. Het ic green hotel is ook heel mooi maar het recidence gedeelte biedt toch veel meer luxe . Zo heb je je kamer aan het zwembad , je kunt bijna vanuit je bed het water in duiken . Ontbijten, lunchen en dineren is zeer relaxed en rustig ivm eigen gelelegen restraurant ,je besteld je gewoon vanaf de kaart en kunt daarnaast ook nog langs het buffet !! Je wordt dus gewoon bediend. Bij het restaurant ligt nog een prive zwembad met eigen handdoek service . Het strand gedeelte van ic is ook apart met een seperate bar en ligbedden en tevens handdoekservice . Je kunt je ook vanaf de kamer laten ophalen en naar het strand laten brengen met een golf karretje . O ja en niet te vergeten de ophaal en breng service naar en van het airtport per zeer luxe mini van ! Bij aan komst in het hotel eigen receptie een fles champagne en je hoeft niet in te checken. !! Je kunt gebruik maken van de faciliteiten van het ic green maar naar mijn mening niet nodig .

Gereisd Met jonge kinderen in april 2011

Mooi en rustig hotel

Anja
21-11-2009

Ik heb ben zelf niet in dit gedeelte van het hotel verbleven maar in IC zelf. Er zijn verschillende villa's. Je hebt hier een heleboel privilege's. Zo wordt je met een vip-car opgehaald van het vliegveld. De mini bar is rijkelijk gevuld met noten chocolade, vruchtensappen, fris, je kan zelf koffie- thee maken. Ook zijnn er speciale restaurants die alleen voor deze vips zijn. Je kan voor de rest gebruik maken van de faciliteiten van IC GREEN PALACE. Naar de winkels in Lara kan je lopen maar reken wel op 20 minuten. Of je neemt gewoon de dolmus. De tuin is geweldig van het hotel.

Gereisd Alleenreizend in oktober 2009

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan4, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel IC Hotels Residence in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel IC Hotels Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.